צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

עוזי- טוב לב, אוהב ומתמסר (למרות שאנשים רעים גזרו לו את האוזניים). נפלא עם אנשים וילדים. חברותי לכלבים אך יש זכרים שקצת פחות. לא מחבב חתולים. בן כ-3 שנים, מחוסן משובב ומסורס.
16 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(צילום: צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
יגאל - חובב טיולים מושבע, מטיב לכת. מקפץ מרקד מחבק. מתמסר ומתלטף שמח מכל תשומת לב וגילוי אהבה. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים אך לא מחבב חתולים. בן כשנתיים, מחוסן ומשובב, מסורס.
16 צפייה בגלריה
יגאל
יגאל
יגאל
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

צער בעלי חיים – ירושלים

אינה - טורטישלית בת 9 חודשים. חתולה יפהפייה, מרשימה ואוהבת מאוד להתפנק. בדיוק כמו אחותה, גם אינה מכורה לכרבולים ומסתבר שזה פשוט עובר בגנים. אהובה ידידותית ורגילה למגע אדם וכל כך מוכנה לרגע שבו תוכל להיות נאהבת ולאהוב בחזרה. לא על ידי צוות בית המחסה, אלא על ידי משפחה אחת שתהפוך אותה למלכה, בדיוק מה שמגיע לה.
16 צפייה בגלריה
אינה
אינה
אינה
(צילום: גיל כהן)
בוס - פיטבול יפהפה וחכם בן 8, פצצת טורבו מהלכת על ארבע עם רמת אנרגיה גבוהה. לא מסתדר עם חתולים ופחות מחבב כלבים אחרים ולכן מבקש להיות חיית המחמד היחידה בבית. מחונך לבית ולצרכים, ממושמע מאוד ובעיקר - מדהים עם בני אדם. הנאמנות שלו לבעלים מורגשת ביותר וחשוב לו מאוד לרצות את כולם. הוא צמא לחיים ורוצה להיות חלק ממשפחה מדהימה, כזו שתעריך את האהבה שהוא מרעיף בכל הזדמנות.
16 צפייה בגלריה
בוס
בוס
בוס
(צילום: יהודית קרסילשצ'יקוב)
בית המחסה פתוח בכל ימות השבוע. לתיאום ביקור, נא ליצור קשר עם חיה: 054-7700221. לפרטים על אימוצים, נא ליצור קשר עם חיה: 054-7700221 לינק לפייסבוק: https://www.facebook.com/jspca1

אגודת צער בעלי חיים - תל אביב

מוקי- שפיץ בן 5 שנים, מתוך וחברותי מחפש אהבה אמיתי לפרק ב' מוצלח בחייו. כלב שזקוק להברשת פרווה על בסיס יומי וטיפוח. רק למביני עניין.
16 צפייה בגלריה
מוקי
מוקי
מוקי
(אגודת צער בעלי חיים תל אביב)
אסיה- כלבה מהממת בת 8 חודשים, אנרגטית ופקחית מאוד מחפשת משפחה שתדע לחנך אותה בנעימים. אסיה היא כלבה שתעניק אהבה לכל מי שיחבק אותה וידאג לה.
16 צפייה בגלריה
אסיה
אסיה
אסיה
(אגודת צער בעלי חיים תל אביב)
אגודת צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב. טל': 4553* . שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 אתר: www.spca.co.il

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

ווילי - פיטבול חזק ושובב שאוהב משחקים, בכל הזדמנות ישמח לתחרות משיכה בחבל. צריך בית אסרטיבי, מנוסה ופעיל שיוכל לעבוד איתו בצורה נכונה. מאוד אוהב בני אדם אך פחות מסתדר עם כלבים וחתולים. צריך בית בלי בעלי-חיים נוספים ובלי ילדים קטנים שיוכל להעניק לו את מירב תשובת הלב. פיטבול | גדול | בן 5 | מחכה בהרצליה
16 צפייה בגלריה
ווילי
ווילי
ווילי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
בלה - המתוקה הזו מעולה עם ילדים - שמחה לתת ולקבל אהבה. מתנהגת למופת בבית, אוהבת מאוד לרוץ ולשחק בגינה. מסתדרת ומשחקת עם כלבים שהיא מכירה, עם כלבים חדשים צריכה קודם להכיר. לצערנו לא חשפו מספיק לעולם ולכן בחוץ ההתנהלות איתה יותר קשה. נראה שחוששת מגירויים סביבה ולכן מגיבה אליהם בנביחות. מחפשים לה בית במקום יחסית שקט, שישקיע בה ויעבוד איתה עם מאלף על מנת לעזור לה להתמודד עם הפחדים שבחוץ. היא מאוד צעירה ולכן אנחנו בטוחים שעם עבודה נכונה, תתגבר על הכל ותצבור ביטחון גם בחוץ, כפי שהיא בתוך הבית. שועלית מעורבת | בת 10 חודשים | בינונית-גדולה | מחכה באומנה בהרצליה.
16 צפייה בגלריה
בלה
בלה
בלה
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00| ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-13:00 | ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז / רח' הרכב 12 ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229 עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

מרווין - גור מתבגר בן כ 5 חודשים מעורב בכל טוב ויהיה גדול. כלב חברותי ומתוק. מרווין בעל שובבות גורית והוא עדיין יכול לכרסם חפצים בבית. מתאים לבית עם נכונות להשקיע אילוף עם מאלף מההתחלה, ללא ילדים קטנים.
16 צפייה בגלריה
מרווין
מרווין
מרווין
(אס. או. אס. חיות )
מושי - הוא נמרח ומתחבק ואוהב לישון כפיות. אבל החיים של מושי לא היו תמיד טובים, אלא להיפך. הוא נמצא לבדו בפארק, רטוב, רזה ומוזנח ורק חלם להיכנס למקום חם ונעים. למזלו, אדם אחד לא התעלם ממנו והליט לעזור וכך מושי ניצל מחיי סבל ברחוב. מושי עבר לאומנה שמספרת שהוא חתול נוח, רגוע ומתמסר. מושי מנסה לכפר על הזמן שלא היה במקום חם ואוהב ומאז שהוא בבית האומנה הוא רק עסוק בלהיות נעים וממושש.
16 צפייה בגלריה
מושי
מושי
מושי
(אס. או. אס. חיות )
ימי האימוץ:
יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים
יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
הכניסה לימי האימוץ תתאפשר בקפסולות מצומצמות ובהתאם להגבלות משרד הבריאות. לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מופאסה - זכר מרשים כבן 4. מקסים עם אנשים ומעט ריאקטיבי לכלבים. נמצא בקורס אילוף וישמח לבעלים מנוסים.
16 צפייה בגלריה
מופסה
מופסה
מופסה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
חבקוקית - חתולה בוגרת ועדינה שהחיים גורמים לה לסטרס רב שבעקבותיו היא פוצעת את עצמה שוב ושוב. תשמח לבית שקט וסבלני שיאפשר לה להסתגל אליו בהדרגה. אפשר גם עם עוד חתול עדין כמוהה.
16 צפייה בגלריה
חבקוקית
חבקוקית
חבקוקית
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
בשל הקורונה, שבתות האימוץ של העמותה בהשהייה. לפרטים בנוגע לאימוץ חתולים, שלחו הודעה למספר: 054-3389490 לפרטים בנוגע לאימוץ כלבים, שלחו הודעה למספר: 054-6964142 לפייסבוק של העמותה: https://www.facebook.com/we.love.cats.and.dogs

חבר למען הכלבים

ליצ'י- כלבה מתוקה בת כשנה, בגודל בינוני. ליצ'י כלבה מדהימה, מתמסרת לליטופים, אוהבת אנשים ובמיוחד ילדים, כלבה מתוקה ושובבה ששמחה לצאת לטיולים ולשחק עם חברים. ליצ'י הוחזרה ממשפחה שלא הייתה מוכנה למחוייבות ומאז היא שבורת לב. היא פשוט חייבת בית וזה צריך להיות בית שמבין את המשמעות של גידול כלב, כי כלב זה לכל החיים. אז אם אתם הבית-לתמיד שלה - מוזמנים לפנות אלינו.
16 צפייה בגלריה
ליצ'י
ליצ'י
ליצ'י
(חבר למען הכלבים)
שירלי- כלבה טובת מזג, בת כשנתיים, גדולה. שירלי כלבה ידידותית, מקסימה ומתוקה, נהדרת עם אנשים וכלבים כאחד, מתמסרת לליטופים וכמהה לבית אוהב.
16 צפייה בגלריה
שירלי
שירלי
שירלי
(צילום: חבר למען הכלבים)
עמותת חבר למען הכלבים. הכלבייה נמצאת באזור יקום, ימי אימוץ מתקיימים בשבתות דף פייסבוק: https://www.facebook.com/haver.org לפרטים: רעות - 050-9080558

תנו לחיות לחיות

ג'וש- את ג’וש אימצו כשהיה גור קטן ואחרי 7 שנים בבית הוא ננטש לכלוב בגלל בעיית תוקפנות. במקום לטפל בבעיה בזמן, ג’וש ננטש ועכשיו מתקשה למצוא בית חדש. ג’וש זקוק למאמצים עם ניסיון, לבית שיבטיח להשקיע בו ולעולם לא לרסק שוב את ליבו.
16 צפייה בגלריה
ג'וש
ג'וש
ג'וש
(תנו לחיות לחיות )
ליזליז- אחת החתולות הכי מתפנקות בחתולייה שמתקשה למצוא בית רק בגלל העובדה שלא רואה. ליזליז המהממת שלנו היא חתולונת פרוותית שלא מפסיקה להעניק אהבה ומאוד סובלת בלעדיה בחתולייה. היא עדינה ומקסימה, כל כך צמאה למגע, ליזליז בת שנתיים.
16 צפייה בגלריה
ליזליז
ליזליז
ליזליז
(תנו לחיות לחיות )
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3