צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

דביר - בן שנתיים, אנרגטי וחזק מאוד, שובב ברמות. מסתדר רק עם כלבות נקבות ולא עם זכרים. לא מחבב חתולים. מחוסן משובב ויסורס בקרוב. רק לבית עם נסיון.
8 צפייה בגלריה
דביר
דביר
דביר
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
יוגב - גבר אמיתי, חזק, שובב ואנרגטי. אוהב אנשים וילדים בכל ליבו. לא מסתדר עם כלבים זכרים בכלל אך מצויין עם נקבות. לא מחבב חתולים. בן כשנתיים, מחוסן משובב ומסורס.
8 צפייה בגלריה
יוגב
יוגב
יוגב
(ציער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

זוהר- מתיקות שיא של גורון חמודון, עדין ומתוק כל כך! זוהר המהמם שלנו, גורון עם עין אחת ולב אחד ביישן ועדין. הוא מצחיק וכובש, סקרן שמאוד אוהב לשחק. זוהר בן חצי שנה, הוא מחכה לחצי השני שלו.
8 צפייה בגלריה
זוהר
זוהר
זוהר
(תנו לחיות לחיות)
פנדה- פנדה נמצאה אחרי המלטה, עם שבב שהוביל למאמצים שהודיעו שהיא לא מעניינת אותם יותר. היא שוב אומצה ואחרי שלוש שנים בבית בכלוב שוב ננטשה בטענה שהיא נובחת בלי הפסקה. כלבה מקסימה, שוברת לב, זקוקה למאמצים עם ניסיון שיתקנו לתמיד את הלב. פנדה בת 5.
8 צפייה בגלריה
פנדה
פנדה
פנדה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מני - המתוק הזה הגיע מאוד מפוחד וחושש מהעולם, ניסה כמה שיותר להעלם מאחורי המיטה ולדמיין שאין אף אחד מסביבו. היום הוא כבר נותן שישימו לו קולר ורצועה, יוצא לטיולים ואפילו נותן שילטפו ויסרקו אותו! זה הישג אדיר! כדי שימשיך להשתפר ולהתקדם וללמוד לבטוח בנו, מתנדבי העמותה ממשיכים לעבוד איתו. אבל הוא מאוד ישמח לבית חם ואוהב שיוכל להמשיך את מה שאנחנו התחלנו! מני צריך בית עם הרבה סבלנות, כזה שייתן למני להיפתח ולהכיר את העולם בקצב שלו. רועה שועלי מעורב | בן 6 | גודל בינוני | מחכה בנתניה
8 צפייה בגלריה
מני
מני
מני
(תנו לחיות לחיות)
בטהובן - המתוק הזה מסתדר מעולה עם כלבים וחתולים ועם כל העולם, אהב לשחק ולהשתובב. מחונך לצרכים, עדיין קצת נושך ממשחק ומתנהג כמו גור מגודל. אנחנו מחפשים עבורו בית פעיל, אנרגטי, מנוסה, שמבין שלוקח גור מגודל, חזק ושובב. אנשים שמחפשים גור מתבגר ומוכנים לעבוד איתו. בטהובן ישמח לבית עם כלב נוסף אך לא חובה. הוא כלבון יפיפה עם לב טוב שפשוט צריך קצת חינוך והרבה אהבה! ברניז מעורב | בן 10 חודשים | בינוני-גדול | מחכה באזור המרכז
8 צפייה בגלריה
בטהובן
בטהובן
בטהובן
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
לפרטים נוספים ואימוץ צרו קשר במספר: 055-667-5229
יום אימוץ בכלביה העירונית בנתניה, שישי 13-15. שבת 10-13. בwaze: רחוב הרכב 12, נתניה.
יום אימוץ בכלביה העירונית בהרצליה, שישי 14-16. בwaze: מחלקה וטרינרית, עיריית הרצליה.
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

מייפל - בן 4 חודשים, חתולון רך ומתוק ומתרפק שיודע רק להיות טוב. מתאים לכולם. מלא ביטחון עצמי ויודע להסתדר. הוא שובב ומשחק הרבה, אבל לא יפגע באנשים, ומאוד אוהב מגע. מתאים גם לבית עם פעוטות.
8 צפייה בגלריה
מייפל
מייפל
מייפל
(אס. או. אס. חיות)
אריק - בן כ-7 שנים מעורב גדול. הגיע לעמותה מהסגר עירוני. כלב חברותי מאוד לאנשים ויכול להתאים גם לבית עם ילדים קטנים. אריק פחות מסתדר עם כלבים אחרים או חתולים ולכן צריך בית ללא בעלי חיים אחרים.
8 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(אס. או. אס. חיות)
טלפון לפרטים נוספים: 03-7441010 ; 037441111 כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ימי האימוץ של S.O.S חיות: חתולים בלבד: יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב כלבים וחתולים: יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה
בעלי החיים לאימוץ מפורסמים גם באפליקציה: לאנדרואיד לחצו כאן לאייפון לחצו כאן