מרדף דרמטי מול המצלמה: אמיר אקמן מחיפה תועד לפני כמה ימים כשהוא מנסה להתחמק מחזירת בר, שרדפה אחריו ברחוב בעיר. החזירה, שהריחה ככל הנראה את הבשר שהיה בשקית שהחזיק אקמן, רדפה אחריו – עד שעלה על מכוניות.

בריאיון לאולפן ynet סיפר אקמן על המרדף: "ירדתי מהמשרד לכיוון הבית ביום חמישי שעבר. קניתי קצת בשרים ועוד קצת דברים טובים. רציתי לעשות ארוחה לחבר'ה. ירדתי לכיוון הרכב. ראיתי חזיר או חזירה חוסמים את המדרכה. ירדתי לכביש כדי לעקוף אותם. אז חזרתי למדרכה, להמשיך לכיוון האוטו. העפתי מבט אחורה, לראות מה קורה איתה ואז התחיל כל האירוע הזה".
לדבריו, בשלב זה חזירת הבר החלה לרוץ לכיוונו. "למעשה, כשהצלמת התחילה לצלם את הסרטון – זה היה כשברחתי", שיחזר אקמן. "ברחתי עד לאוטו, ואז התחלנו את הסיבובים".
1 צפייה בגלריה
אמיר אקמן והחזירה שרדפה אחריו
אמיר אקמן והחזירה שרדפה אחריו
אמיר אקמן והחזירה שרדפה אחריו
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
אקמן אמר כי לא חשש: "ידעתי שבסיבוב השני אני צריך לעלות על האוטו, כי היא תמשיך לרדוף אחרי. יש לה אף די גדול, היא יודעת לזהות איפה יש מזון ולנווט את עצמה. כשעליתי על האוטו היא הייתה בצד ימין שלי. עשיתי קולות כדי שהיא תברח ושאוכל להמשיך בדרכי".
הוא אמר כי זה לא היה המפגש הראשון שלו עם חזירי בר בחיפה: "מספר רב של פעמים היו לי אינטראקציות איתם, הייתי שקוע בטלפון והרמתי את הראש וראיתי חמישה חזירים".