לא באור יום: חללית דרגון ובה ארבעה אסטרונאוטים, ששהו כחצי שנה בתחנת החלל הבינלאומית, נחתו בשלום הבוקר (שעון ישראל) מול חופי פלורידה. זו הפעם הראשונה מאז הנחיתה של החללית אפולו 8 ב-1968, שבה נוחתת חללית של ובה אסטרונאוטים של סוכנות החלל האמריקנית בשעת לילה.


החללית של חברת SpaceX נחתה סמוך לשעה 3:00 בלילה שעון פלורידה (10:00 בבוקר שעון ישראל) במפרץ מקסיקו. כעבור זמן קצר הגיעה ספינה ואספה אליה את החללית.
בחללית שלושה אסטרונאוטים אמריקנים - מייקל הופקינס, ויקטור גלובר ושאנון ווקר והאסטרונאוט היפני סואיצ'י נוגוצ'י. הארבעה שהו 167 ימים בתחנת החלל הבינלאומית. הארבעה שברו את שיא השהייה בחלל לאסטרונאוטים ששוגרו מאדמת ארצות הברית. השיא עד כה היה שייך לשלושה אסטרונאוטים ששהו 84 ימים בתחנת החלל סקיילאב, בין נובמבר 1973 לפברואר 1974.
1 צפייה בגלריה
החללית ובה האסטרונאוטים ליד הספינה שאספה אותה
החללית ובה האסטרונאוטים ליד הספינה שאספה אותה
החללית ובה האסטרונאוטים ליד הספינה שאספה אותה
(צילום: נאס"א)
למעשה, זו הפעם השנייה בתקופה האחרונה שבה חללית של SpaceX נוחתת בשעות הלילה, אך בפעם הקודמת היה מדובר בחללית אספקה בלתי מאוישת.
גם הרוסים הנחיתו פעם חללית עם קוסמונאוטים בשעת לילה, אך מדובר היה בנחיתה לא מתוכננת. ב-1976 נחתה חללית, ובה שני קוסמונאוטים על אגם קפוא בקזחסטן, לאחר שלא הצליחו לעגון בתחנת החלל סאליוט.
במקרה הזה, לקח לכוחות ההצלה כמה שעות כדי לאתר את החללית ולחלץ ממנה את שני הקוסמונאוטים.