אגודת צער בעלי חיים בישראל – תל אביב

צ'וצ'י - כלבה מעורבת בת 6 שנים, עדינה מאוד ואוהבת חיבוקים. היא מסתדרת עם אנשים וילדים עדינים, מעט חששנית ומחפשת בעלים שיידעו לחזק את החינוך והאילוף.
12 צפייה בגלריה
צ'וצ'י
צ'וצ'י
צ'וצ'י
(צילום: אגודת צער בעל חיים - ת"א)
פלפל - רועה גרמני מעורב בן שנתיים, אנרגטי, שובב ומלא אהבה. כלב כובש וקצת חששן, שמסתדר עם כולם מחפש בית חם ויציב עם בעלים שיידעו לחנך ולהציב גבולות.
12 צפייה בגלריה
פלפל - כלב לאימוץ
פלפל - כלב לאימוץ
פלפל - כלב לאימוץ
(צילום: אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

חץ - אנרגטי ושובב, מתלטף ומחבק. כלב מקסים וטוב לב. מצוין עם אנשים וילדים. נפלא עם כל הכלבים אך לא מחבב חתולים. בן כשנה, מחוסן, משובב ומסורס. זקוק לבעלים סבלניים עם ניסיון בגזע. בעלים שידריך אותו וייתן לו את הזמן להיקלט כראוי בבית החדש.
12 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אפרת - כלבה טובה ומקסימה. אנרגטית וגם מחפשת אהבה. חברותית לכל הכלבים אך לא מחבבת חתולים. נמצאה אחרי המלטה ללא הגורים שלה (שימשה בעבר ככלבת הרבעות). בת כ-4 שנים, מחוסנת משובבת ומעוקרת.
12 צפייה בגלריה
אפרת
אפרת
אפרת
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

צער בעלי חיים – ירושלים

כנען - העבירו אותו מההסגר העירוני בגלל אופיו החברותי. כנען, כלבלב מקסים יליד ינואר 2017, בינוני ומסתדר עם כלבים אחרים! איננו מחונך לחיים בבית אך ישמח ללמוד והוא יוכיר לכם תודה בלי סוף.
12 צפייה בגלריה
כנען
כנען
כנען
(צילום: צער בעלי חיים - ירושלים)
ג'פרי - המתוק יליד מרץ 2019, הוא זכר אינדבדואל היכול לחיות עם נקבה אבל לא עם זכרים. מאוד אוהב אנשים, אנרגיה בינונית, היה קשור כל חייו במקום קטן דרושה חשיפה, עבודה ואהבה.
12 צפייה בגלריה
ג'פרי - מועמד לאימוץ
ג'פרי - מועמד לאימוץ
ג'פרי - מועמד לאימוץ
(צער בעלי חיים - ירושלים)
בית המחסה נמצא ברח' פרי עמל 1- עטרות- ירושלים לפרטים ואימוצים נוספים צלצלו לחיה 054-770-0221 לדף הפייסבוק של העמותה לחצו כאן

תנו לחיות לחיות

פני - לפני שנתיים היא נמצאה עם חוט תיל שחתך את צווארה. הזמן עבר אבל פני עדיין לא זכתה להתחיל מחדש את החיים. כלבלבונת מהממונת, עדינה וביישנית, שמגיע לה (מזמן) להתפנק בבית מהסרטים. פני בת 7.
12 צפייה בגלריה
פני - לאימוץ
פני - לאימוץ
פני - לאימוץ
(צילום: תנו לחיות לחיות)
צ'ייס - רועה גרמני מהמם שיותר מהכל אוהב לשחק ולקפץ בין בריכות של מים, צ'ייס המהמם שלנו כל כך זקוק לבית. הוא צריך מאמצים עם ניסיון, בבית בלי ילדים קטנים, כי נראה שחווה התעללות בעברו, הוא כלב בן 7 עם נפש של ילדון שנמצא מאחורי הסורגים- פשוט נכנס לדיכאון. צ'ייס מחכה שתתנו לו הזדמנות לתקן את הכאב בלב.
12 צפייה בגלריה
צ'ייס
צ'ייס
צ'ייס
(צילום: תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

שון- המתוק הזה הוא סטייל סקובי דו. גורון מגודל ומתוק, אנרגטי אך גם עדין. כלבון חכם, חובב ליטופים ואוהב לשחק. זקוק לאנשים שיכולים להשקיע בו וכאלה שבעיקר יוכל לסמוך עליהם, אוהב מאוד לעשות תרגילים וקשוב, יכול להתאים לזוג צעיר או משפחה עם ילדים בוגרים וישמח למשפחה בעלת אורח חיים אקטיבי. מחונך לצרכים, הולך יפה ונוח בטיולים. שון מסתדר עם רוב הכלבים וכרגע לא מסתדר עם חתולים. רידג׳בק מעורב | בן 3 | גדול | מחכה בנתניה
12 צפייה בגלריה
שון
שון
שון
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
נפתול- המתוק הזה מחכה לבית של אהבה לתמיד! כל כך לא מגיע לו לחכות בכלוב אחרי סיפור טראגי כמו שלו! את נפתול מצאנו כשכמה נערים בקריית גת שיחקו איתו כדורגל, הוא היה הכדור. משפחתו החליטה להיפטר ממנו, סגרו עליו את הדלת והשאירו אותו ברחוב, והנערים בשכונה היו מתעללים בו. בלילות הקרים הוא מצא קופסת קרטון לישון בה בתוך שיחים או חדרי זבל וכשהיה צמא בימי שרב שתה מי מזגנים. היום נפתול נמצא באומנה, הוא מקסים עם בני הבית ועם אנשים שהוא מכיר אך עדיין חושש מאנשים זרים, לכן פחות מתאים למשפחה עם ילדים קטנים. כלבלב מאוד מאוד מתוק, מחונך לצרכים, מתנהג מאוד יפה בבית, ומתפנק עם אנשים שהוא מכיר. פינצ׳ר מעורב | בן 4 | קטן | מחכה בכלביה באזור השרון
12 צפייה בגלריה
נפתול - מועמד לאימוץ
נפתול - מועמד לאימוץ
נפתול - מועמד לאימוץ
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
אימוץ בכלביה העירונית הרצליה, שישי 14:00-16:00. בWaze מחלקה וטרינרית עיריית הרצליה. טלפון: 055-6675229 לפרטים נוספים ואימוץ פנו בטופס שבלינק והם יחזרו בהקדם: https://bit.ly/3bvF78S עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר | שמרו על קשר בפייסבוק


אס. או. אס. חיות

מייקי – כלב מקסים בן כ10 חודשים, מעורב בכל טוב. מחונך לצרכים, אוהב אנשים ומסתדר עם כלבים אחרים. הוא כלב שמח ומתוק שאוהב לשחק, בעל שובבות גורית וצריך משפחה ספורטיבית שתיקח אותו לטיולים ארוכים או לריצות ותשקיע גם בהמשך אילופו ובשימת גבולות. כלב חברותי ונאמן שימח תמיד לקבל אהבה ולהחזיר כפליים.
מוזמנים לפגוש את מייקי ביום האימוץ בשבת הקרובה בהרצליה. בין השעות 10:00-14:00.
12 צפייה בגלריה
מייקי
מייקי
מיקי
(צילום: אס. או. אס. חיות)
גוצ'י - כלב סופר רגיש לאחר שעבר כל כך הרבה רע בחיים. בן 3.5 שנים, יפיוף אמיתי, קטן בגודלו ומלא בשמחת חיים. גוצ'י אוהב לשחק עם כלבים אחרים אך כשלא מכיר מפחד בהתחלה ולאט לאט נפתח. כלב ממושמע שאוהב משחקים ומלא באנרגיה. גוצ'י צריך משפחה ללא ילדים קטנים עם הרבה ניסיון ויכולת הכלה, שתבין שעבר חיים מאוד לא יציבים וקשה לו לסמוך על אנשים. שתיתן לו ים אהבה, ביטחון וחום כי מגיע לו הכי בעולם לחיות בבית.
12 צפייה בגלריה
גוצ'י
גוצ'י
גוצ'י
(צילום: אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ של S.O.S חיות מתקיימים כל שישי ושבת יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים כל שבת בין השעות 10:00-14:00 חפשו ב -WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לכלבים בלבד כל שישי בין השעות 10:00-13:00 חפשו ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים בלבד כל שישי בין השעות 11:00-14:00 טאגור 38 רמת אביב ב WAZE אס או אס חיות תל אביב
טלפון לפרטים נוספים: 03-7441010. בואו לאמץ במפגש אחד על אחד גם באמצע השבוע כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר