נפתח עם חדשות טובות לבעלי הכלבים: סטארט-אפ מדרום קוריאה פיתח קולר מיוחד לכלבים, שמנטר את הנביחות שלהם ויגיד לכם אם הכלב שלכם שמח, רגוע, חרד, כועס או בכלל עצוב.
הקולר מופעל על ידי בינה מלאכותית ויודע לזהות חמישה רגשות, הכל באמצעות זיהוי קולי.
3 צפייה בגלריה
כלב
כלב
כלב
(צילום: shutterstock)


הקולר מתחבר לסמארטפון שלכם באמצעות אפליקציה, ולא רק זה – הוא גם עוקב אחר הפעילות הגופנית ורגעי המנוחה של החבר על ארבע. בעזרת המכשיר תוכלו להבין את בעלי החיים שלכם ולתקשר איתם בצורה טובה ומדויקת יותר. החברה החלה לאסוף סוגי נביחות שונים כבר ב-2017 ועל זה פיתחו אלגוריתם שמבוסס על נתונים של יותר מ-50 גזעי כלבים, והמחיר? 99 דולר
ועכשיו, לרובוטים, כאלה שמכינים קפה, פותחים את הדלת או אורזים חבילות כבר ראינו – אבל האם אתם מוכנים ל"רובוטים מעופפים"? הכירו את "אסטרוביי" – הרובוט של נאס"א, שהולך לעופף בחלל ולסייע לנו לגלות תגליות חדשות, באזורים שאנו לא יכולים להגיע אליהם.
הרובוט, בצורת קובייה, יופעל על ידי צוות האסטרונאוטים או אפילו על ידי אנשים שנמצאים בכדור הארץ, בסוג של שלט רחוק.
3 צפייה בגלריה
הרובוט בתחנת החלל
הרובוט בתחנת החלל
הרובוט בתחנת החלל
(צילום: נאס"א)
ויש ממנו ציפיות גדולות לעתיד - בין היתר להצמיד לו מיקרופונים מיוחדים שיקליטו צלילים, מערכת שתתריע על שינויים פתאומיים וגם - חומר מיוחד שמחקה רגלי לטאה, שאמור להדביק אותם על משטחים שונים, ולאפשר להם לאסוף פסולת חלל.
הוא אפילו יודע לטוס לבד לתחנת הטעינה כדי לחדש את הסוללות. אם זה לא מגניב, אז מה כן?

3 צפייה בגלריה
הפינגווין במקסיקו
הפינגווין במקסיקו
הפינגווין במקסיקו
(צילום: רויטרס)
ולפני סיום, אנחנו רוצים להכיר לכם את אלכס - גוזל פינגווינים שהפך לראשון מסוגו שנולד במקסיקו, כשהמקור שלו הוא בכלל מ אנטארקטיקה. מדובר בפינגווין לבן-אוזן, בשל הנוצות הלבנות בקצה ראשו, ומשקלו של הגוזל הקטן 1.6 ק"ג בלבד.
הוא נולד באקווריום לשימור המין במקסיקו סיטי, במסגרת פרויקט שימור לחמש שנים. אם אתם דואגים בגלל מזג האוויר החם במקסיקו, אל חשש – התנאים באקווריום מותאמים במיוחד עבור המין.
מבזק החדשות הטובות מתפרסם בימים ראשון, שלישי וחמישי