נפתח עם הכלבים שלכם, מסתבר שהם ממש מתרגשים כשאתם אומרים להם שאוהבים אותם.
מחקר חדש חושף כי לא רק קצב הלב שלנו, בני האדם, עולה כשמפגינים כלפינו חיבה, אלא גם קצב הלב של הכלב עולה כשבעליו אומר לו "אני אוהב אותך".
המחקר נערך בבריטניה והוא בדק כלבים במשך שבעה ימים כשהחוקרים מדדו כיצד הם מגיבים לגירויים שונים. נתוני המעקב גילו כי כאשר הבעלים אמר "אני אוהב אותך", קצב הלב של הכלבים עלה ב-46.2%. אגב, אם אתם לא אנשים של מילים, חיבוק יביא לעלייה של 22.7% על פי הממצאים. בקיצור, הכלב שלכם מבין מה אתם אומרים, קחו את בחשבון אם אתם אומרים עליו דברים לא טובים כשאתם לידו. ועכשיו שימו לתמונות הבאות: לראשונה בעולם, שני קופצי צוקים ביצעו קפיצה משוגעת אל תוך מכרה מלח תת קרקעי. ריאנן מאוסטרליה וקונסטנטין מרומניה, שניים מקופצי הצוקים המפורסמים בעולם, ירדו אל בטן האדמה, לאחד ממכרות המלח העתיקים בעולם.
3 צפייה בגלריה
הקפיצה למים
הקפיצה למים
הקפיצה למים
(צילום: רויטרס)

3 צפייה בגלריה
מערת המלח
מערת המלח
מערת המלח
(צילום: רויטרס)
הם קפצו מקיר מלח אל אגם תת קרקעי, לעומק של 120 מטרים. נספר לכם שהעבודות במכרה המלח הופסקו כבר ב-1932, אבל עד היום המקום משמש כמוזיאון תת קרקעי שמושך מאות אלפי מבקרים בשנה, ועכשיו גם קופצי צוקים.
ולסיום הכירו את ואן רובוטגוך: הם נראים כמו חיות קטנות וחמודות שמציירות, אבל תנו לנו להפתיע אתכם - אלו רובוטים קטנים שעושים אומנות. מדעני מחשבים במכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה בארה"ב תכנתו נחיל רובוטים לצייר באמצעות צבעים על בד.

3 צפייה בגלריה
הרובוטים המציירים
הרובוטים המציירים
הרובוטים המציירים
(צילום: המכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה)


את נפש האומן קשה בינתיים להחליף, אבל הרובוטים מכירים את הצבעים הזמינים להם, ואת הצבעים העומדים לרשות הרובוטים האחרים, ומתאמים יחד את האסטרטגיה היעילה ביותר לערבוב ולהחלת פיגמנטים על אזורי בד שונים, כך שהאמן יכול לשנות את דרישותיו היצירתיות - והרובוטים מבצעים בהתאם. עד כאן המבזק שלנו ועד הפעם הבאה שיהיו לכם רק חדשות טובות