נפתח עם קרול ונד גריפיט'ס, זוג מבריטניה שחיים בבית די סטנדרטי עם שתי פרות, שני סוסים, שלושה כבשים, חמישה כלבים, ארבעה חתולים ועם זה לא מספיק - אז עם 15 תרנגולות.
לפני כמה שנים הם הצילו שני חתולים קטנים ומאז הבית שלהם הפך לסוג של תיבת נוח. את הפרה שלהם, פראנג' - הם "אימצו" באחד הירידים הכפריים, רגע לפני שנשחטה, וכדי שלא תהיה בודדה, הביאו לה את איירו, שור מסורס שניצל בזכותם מגורל דומה.
2 צפייה בגלריה
בני הזוג וכמה מבעלי החיים
בני הזוג וכמה מבעלי החיים
בני הזוג וכמה מבעלי החיים
בקי הטלה, פשוט היה בא והולך עד שבחר להישאר, ועוד לא דיברנו על הכלבים הרעבים שהם הצילו כשטיילו בקפריסין, החתולים, הסוסים, ויש עוד שלל דוגמאות. בינתיים הם חיים כמו משפחה אחת גדולה, לדברי קרול זה עולה להם לא מעט כסף, בכל זאת צריך להאכיל ולטפל בבעלי החיים, אבל האהבה שהם מקבלים חזרה שווה את זה לטענתם.
ועכשיו אל החורף, בזמן שאצלנו יבש, בפרו גשמים עזים גרמו לשיטפונות ענק, שמכים בעוצמה במדינה וגורמים לאבדות קשות בחיי אדם וברכוש.
בין כל מאמצי החילוץ, תועד בשבת האחרונה אחד מיוחד במינו. אדם שנתקע ברכב שהחל לשקוע מתחת למים. כשהוא עומד על גג המכונית, השליכו המחלצים לעברו חבל עם גלגל הצלה ומשכו אותו – ממש כמו בסרטים – אל מקום מבטחים.
ולסיום: האם צמר גפן מתוק גדל על עצים באירלנד? לפי התמונות האלה, נראה שכן.
2 צפייה בגלריה
התופעה המדהימה על העצים
התופעה המדהימה על העצים
התופעה המדהימה על העצים
(צילום: מתוך עמוד הטוויטר: Kenny Allen)


תופעה מוזרה נצפית בימים אלה ביערות בחלק מהמדינה, שנראית במבט ראשון כמו שיער לבן או מה שחלקכם מכירים כצמר גפן מתוק או שמבלולו. לצערנו אלה לא שערות סבתא, אם כי קרח - שנראה כמו שיער, ונמס כשנחשף לשמש. גבישי הקרח נוצרים על העצים כשהטמפרטורה יורדת אל מתחת לאפס, ומדענים מסבירים שהתופעה יוצאת הדופן נגרמת כתוצאה מפטרייה המאפשרת למים לקפוא בצורת שערות דקות דקות.
מבזק החדשות הטובות מתפרסם בימים ראשון, שלישי וחמישי