עמותת חבר למען הכלבים

פרח ונרקיס - את פרח ונרקיס הצלנו מהסגר בשבוע שעבר. שתי אחיות מתוקות בנות כשנה, חברותיות ומתוקות, מסתדרות עם אנשים וכלבים אחרים, בינוניות בגודלן ושתיהן מחפשות בתים חמים לכל החיים.
22 צפייה בגלריה
נרקיס ופרח
נרקיס ופרח
נרקיס ופרח
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
ברברה - כלבה מתוקה ומרשימה והיא מחפשת בית חם לכל החיים. הצלנו אותה לפני שבוע מהסגר וגילינו כלבה מהממת ושמחה שרק רוצה לתת אהבה לכל הסובבים. ברברה בת 7 שנים, צמאה לאהבה, נעימה וחברותית, מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים.
22 צפייה בגלריה
ברברה
ברברה
ברברה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
בואו לאמץ אותם בשבת! רק ככה נוכל להציל עוד נשמות שמחכות לנו בהסגר.

פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא

לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
אם אין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

עמותת כלבלאב

קובי - כלב מקסים בן שלוש וחצי, שמח ואוהב שמסתדר ממש יפה עם כלבים ואנשים. קובי מאד אוהב לשחק עם צעצועים - אפילו עם עצמו, וכשיש יותר מדי המולה בכלביה הוא יתחבא עם צעצוע מאחורי מלונה גדולה וייקח פסק זמן. קובי הולך יפה עם רצועה וגם נהנה להתרוצץ עם חבריו בשדות הקיבוץ ומגיע כשקוראים לו. יתאים לכל משפחה רצינית וסבלנית.
22 צפייה בגלריה
קובי
קובי
קובי
(צילום: עמותת כלבלאב)
בלנקה - בלנקה היפה כמעט בת שלוש, כלבה אוהבת שקופצת על כולם בחיבוקים בשביל לקבל תשומת לב. בלנקה כלבה מאוד חכמה, קשובה ונאמנה שמסתדרת עם רוב הכלבים, בעיקר זכרים ותשמח לבית עם חבר נוסף שיוכלו לשחק ולהוציא אנרגיות. אחרי שפרקה את האנרגיות המהממות שלה, בלנקה הכי אוהבת ליטופים ופינוקים - היא יושבת רגועה בחצר, רגל על רגל, עד שאחד המתנדבים מבין מה מצופה ממנו ומתענגת על כל ליטוף. בלנקה תתאים למשפחה פעילה, עם ניסיון בגידול כלבים.
22 צפייה בגלריה
בלנקה
בלנקה
בלנקה
(צילום: עמותת כלבלאב)
דינה היפהפיה בת כשנה, כלבונת שקטה וביישנית שמתפספסת בימי האימוץ, למרות שמדובר באמת בכלבה מתוקה, עדינה ורגישה שתתאים לכל בית אוהב. דינה אצלנו כבר מספר חודשים, מסתדרת נפלא עם כל הכלבים, הולכת יפה עם ממש עם רצועה. דינה צריכה כמה דקות להיפתח ולבטוח, וברגע שנותנים לה מקום להתקרב ולסמוך, היא נפתחת ומתגלה במלוא האהבה והעדינות. תתאים מאוד לבית עם עוד כלב חברותי שיוציא אותה מ"הקונכיה" שלה ויהיה לה לחבר ומדריך.
22 צפייה בגלריה
דינה
דינה
דינה
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

עמותת חבר לי

סופה - גורה מהממת שחולצה מהדרום, בת כשלושה חודשים. עדינה ורגועה. תהייה בינונית-גדולה בבגרותה. היא וגורים נוספים מחכים לבית חם ולא רוצים לגדול בחורף בכלוב.
22 צפייה בגלריה
סופה
סופה
סופה
(צילום: עמותת חבר לי)
מייקי - הכלב הכי ותיק שלנו, בן שנתיים והגיע כגור קטנטן עם אמא והרבה אחים. בגלל שהיה קטן וקצת חלש נפל בין הכסאות וכל כך הרבה זמן מחכה לבית לשים את הראש בשלווה. נמצא באומנה, מתרגל לחיים בבית, מחונך לצרכים ומחפש בית בסביבה כפרית ולא בעיר סואנת. יכול להתאים לכל מבנה משפחתי, בינוני בגודלו, ניקשר ומרעיף אהבה.
22 צפייה בגלריה
מייקי
מייקי
מייקי
(צילום: עמותת חבר לי)
בונו - רועה גרמני מעורב ומדהים בן כשנה. אנרגטי וחזק. מת על משחקי כדור, חכם, נאמן וקשוב. אנו מחפשים עבורו מאמצים מנוסים, ללא ילדים קטנים שיהיו מוכנים להשקיע בעבודה על חינוך ואילוף ואוהבים להיות בתנועה.
22 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(צילום: עמותת חבר לי)

לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש, אפשרות גם אחה"צ.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

תנו לחיות לחיות

שושה - שושה המקסימה לא ממש יודעת על מי לסמוך וכשתעברו ליד הכלוב שלה היא תנבח בלי סוף. כלבלבונת מדהימה ששוברת את הלב. חמש שנים מחייה היא חיה במפעל, לא ידעה מה זה מגע של אהבה ומי רוצה בטובתה. עכשיו היא כאן, לומדת לסמוך, לאהוב, להתפנק והלוואי ואתם תגיעו להוציא אותה מכאן, להעניק לה מה שמעולם לא חוותה- בית חם ואוהב. שושה בת 7 , היאל וקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים, בהתאם לגילה - עלינו, ושני שקי מזון.
22 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
צ'ואי - בגיל שנה הוא ננטש מבית ולמרות שעבר הרבה זמן, העצב בעיניים לא מתחלף. צ'ואי המתוק. כלב מקסים שיתפנק אתכם בלי סוף, אם תאפשרו לו לפרוק אנרגיה שמרגיעה אצלו את החרדות. לשחק, לטייל, לרוץ, כל פעילות גופנית מרגיעה את המהמם הזה שאוהב להתפנק ומעניק אהבה עצומה. מסתדר צ'ואי מסתדר עם כלבים, חתולים וכל סוגי האנשים, מחונך, מאולף ומעלף, צ'ואי בן 5.
22 צפייה בגלריה
צ'ואי
צ'ואי
צ'ואי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
שון - הוא כלב גדול שכרגע חי בכלוב קטן... יש למהמם הזה אהבה עצומה ואנרגיות של גור בן חודשיים שרוצה לשחק בלי הפסקה. כשהוא ממצה את המשחקים אפשר עם המהממון הזה להתכרבל שעות וזה אושר ללא גבולות. שון בן 6.
22 צפייה בגלריה
שון
שון
שון
(צילום: תנו לחיות לחיות)

לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

שושה, יפיפיה פרוותית בת כשנתיים. קצת חשדנית בהתחלה, אבל אחרי שמכירה היא גוש של אהבה. מסתדרת עם כלבים אחרים. רגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים, מחוסנת, משובבת ומעוקרת. לא תתאים לבית עם ילדים קטנים וצריכה בית עם ניסיון.
22 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
יאיר, כלב רגוע ושקט בן כ-6 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבות נקבות בלבד. מחוסן משובב ומסורס.
22 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
פול, כלב עדין בן שנה וחצי. חברותי, שמח ומתלטף. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
22 צפייה בגלריה
פול
פול
פול
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה www.spca.org.il
חפץ חיים 4, תל אביב, 2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

גלבוע אוהבת חיות

ג'אנט - בחייה הקודמים ג'אנט הייתה מכונה לייצור גורים, חיה בכלוב קטן, מבודדת ובקושי רואה אור יום, כאשר פעם אחר פעם הגורים היקרים שלה נלקחים ממנה לגורל לא ידוע. בעזרת אישה נפלאה שלא התעלמה היא חולצה והגיעה אלינו למצוא התחלה חדשה
ג'אנט בת כ-5, ילדה עדינה, חברותית ומלאת אהבה שרק מחפשת למי להעניק אותה, אנחנו פה כבר מאוהבים ומזמינים אתכם לבוא ולהכיר אותה, אנחנו בטוחים שגם אתם תתאהבו.
22 צפייה בגלריה
ג'אנט
ג'אנט
ג'אנט
(צילום: גלבוע אוהבת חיות )
גולש - בתוך כל הטירוף הוא הגיע לבסיס צבאי פצוע, מבולבל ותשוש לבקש עזרה, החיילים שלנו לא התעלמו. הם קראו לו גולש ועשו כל מה שיכלו אבל הפציעה שלו הייתה חמורה, הוא חייב להגיע לווטרינר! הם הוציאו ברשתות בקשה לעזרה, המון אנשים לא נשארו אדישים והתארגנה הסעה עבורו למרפאה שלנו בחיפה. עכשיו הגיע הזמן של גולש לצאת לחיים חדשים .
22 צפייה בגלריה
גולש
גולש
גולש
(צילום: גלבוע אוהבת חיות )
ג'ון - צעירונת בת כשנתיים, יפייפיה אמיתית, חברותית עם כולם ואפילו מחונכת לבית, אבל מה שלא יודעים וגם ממש לא שמים לב אליו הוא שג'וּן לא מתעלמת כשקוראים לה, היא פשוט לא שומעת. ודווקא התקשורת עם כלבים חירשים זה אחד הדברים היותר מעניינים ללמידה, כי ג'וּן ממש לא עוצרת את עצמה בכלום, כי קצת שכחו להגיד לה שיש מי שיחשוב שיש לה איזשהו פגם. מבחינתה ומבחינתנו היא בול כמו כולם (חוץ מזה שהיא לא נובחת כשדופקים בדלת).

מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)

עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים-

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מיה בת כחצי שנה הגיעה מבית מתעלל, שוקמה בהמון אהבה ועתה מחפשת אומנה (או אימוץ). היא מקסימה אמיתית, עדינה, קשובה, אוהבת אנשים בכל הגילאים ואפילו חיה בשלום עם כל בעלי החיים. היא ממש טובת לב והכי מגיע לה בית משלה.
22 צפייה בגלריה
מיה
מיה
מיה
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
קלי וטוסט - החתולים האהובים הם שני יתומים שגדלו ביחד מגיל ינקות בבית אומנה. נוצר בינהם קשר מיוחד, מחפשים קרבה ואת חברותו אחד של השני ומתרפקים ללא הפסקה. אימוץ של שניהם יחד יתרום רבות לתחושת הביטחון שלהם וכמובן יקל על תהליך ההתאקלמות שלהם.
22 צפייה בגלריה
חתולים
חתולים
קלי וטוסט
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
פרינס - גור מתוק ועדין כבן 4 וחצי חודשים. הוצל מהתעללות והזנחה, טופל רפואית והתגלה ככלב מדהים, קשוב וחברותי. הוא נחשף להמולה וחיים בחווה לצד כל מני בעלי חיים כגון סוסים, עזים, חמורים וחתולים והראה הסתגלות לכל מני מצבים. נסיך אמיתי שיתאים גם לבית עם ילדים קטנים. עובר חינוך והרגלה לכלוב אילוף, רצועה ופקודות בסיס.
22 צפייה בגלריה
פרינס
פרינס
פרינס
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
שבתות האימוץ שלנו בהשהייה עקב המצב. אולם ניתן לפגוש את כלבי העמותה ולהתרשם. לאימוץ כלבים בתיאום מראש 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה
לאימוץ חתולים 054-3389490 ניתן לאמץ בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש. באין מענה שלחו הודעה

צער בעלי חיים בישראל ת"א

קווין קוסטנר - האסקי מעורב בן שנתיים וחצי, בגודל גדול. קווין ננטש באכזריות בשער האגודה, ולאחר בירור ארוך התברר שהבעלים שלו לא מעוניינים בו יותר, ובמקום לחפש לו בית חדש ואוהב בחרו לזרוק אותו לרחוב. לאחר שזר מצא אותו, בחר במקום לנסות לאתר את הבעלים לזרוק אותו בשער האגודה ולברוח.
קווין חכם, חברותי, אקטיבי שאוהב לרוץ ולשחק, מסתדר עם כלבים ואנשים. הוא זקוק לבעלים שיתנו לו חינוך לצרכים ועבודה על משמעת בסיסית וכמובן בית חם ואוהב לכל החיים.
22 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
(צילום: רבקה מזרחי)
ג'וניור - רוטוויילר מעורב, בגודל בינוני, בן שנה וחצי. ג'וניור נזרק באכזריות בשער האגודה, שהוא מאוד חולה - משלשל, מקיא, במצב של תת תזונה, הוא עבר שיקום רפואי ארוך שכלל אינפוזיות וטיפולים יומיומיים במשך כמה שבועות. המשפחה שתבחר לאמץ את ג'וניור תזכה כלב רגיש, חכם, חברותי, אוהב לשחק ולרוץ עם אנשים וגם עם כלבים. יש לו בסיס לחינוך לצרכים והוא זקוק לעבודה על משמעת בסיסית.
22 צפייה בגלריה
ג'וניור
ג'וניור
ג'וניור
(צילום: רבקה מזרחי)
אלונזו - גור חתולים מעורב, בן שלושה חודשים. חברותי, תקשורתי, שובב ופעיל, אוהב לשחק וצמא מאוד למגע ולליטופים.
אלונזו המתוק נמצא לבדו ברחוב, ללא אמא, כשהוא רק בן חודש ומיילל מכאב ומרעב. עובר אורח טוב לב שמע את הבכי שלו ולאחר שהבין שהוא ללא אמא ועדיין צעיר מכדי להסתדר ברחוב בכוחות עצמו, הביא את אלונזו המתוק אלינו על מנת שנוכל לטפל בו ולהציל את חייו. עכשיו, לאחר שגדל, אלונזו מחפש בית עם המון אהבה לתת לו לכל חייו.
22 צפייה בגלריה
אלונזו
אלונזו
אלונזו
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*