קיץ חם במיוחד, רווי שריפות וגם שיטפונות, מצוקת מים בעולם אל מול קרחונים שנמסים: כדור הארץ סובל מהתחממות גוברת ו"משבר האקלים" הפך ממושג לא ברור לאיום ממשי. אבל הכדור בידיים שלנו: שינויי התנהגות של מדינות, חברות גדולות וגם של כל אחד מאיתנו – יכולים לסייע בהצלת הכדור.
1 צפייה בגלריה
אחד הסמלים של ההתחממות. דב קוטב בנורבגיה
אחד הסמלים של ההתחממות. דב קוטב בנורבגיה
אחד הסמלים של ההתחממות. דב קוטב בנורבגיה
(צילום: shutterstock)
"ידיעות אחרונות" ו-ynet יוצאים בפרויקט משותף ונרחב: סיקור מקיף של המשבר האקלימי, כתבות, ראיונות, קטעי וידיאו מיוחדים. דירוג הערים הירוקות ביותר בישראל לצד דיווחים ממוקדי המשבר ברחבי העולם. וגולת הכותרת: ועידה מיוחדת שתוקדש כולה לעולם שבו אנו חיים ולדרך שלנו לשמור עליו.
גם אתם, קוראי "ידיעות אחרונות" וגולשי ynet תוכלו לקחת חלק בסיקור ובמיזם: נשמח לקבל את ההמלצות שלכם על אנשים שפועלים למען הסביבה, שמקדמים את ההגנה על כדור הארץ, ועל אנשים וגופים שמעורבים בפרויקטים עולמיים וארציים, שכונתיים או בית ספריים לטובת הנושא שמשפיע על כולנו.
סדרת כתבות מיוחדת תטיל זרקור על אלו שפועלים, כל אחד בקהילתו, למניעת משבר האקלים, לצמצומו או להעלאת המודעות אליו.
לכן, בחודשים הקרובים אתם מוזמנים לשלוח לנו את הדוגמאות שלכם לפעילות קהילתית, שכונתית ואזורית למען כדור הארץ - ואנו נזמין את הנבחרים להציג את הפרויקטים שלהם בפני מדינה שלמה, בוועידה שתתקיים באביב 2022 ותועבר בשידור חי ב־ynet.