כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

אולי הוא כלב מקסים בן כמעט 4 שנים, מחוסן, מסורס ובעל שבב. גודל בינוני פלוס וצבע חול נהדר, ים של מצב רוח ושמחת חיים. אולי אוהב בני אדם וכלבים אחרים, ומחפש משפחה שתלמד אותו נימוסין והליכות, שתעזור לו לפרוק אנרגיה בחוץ כדי שבבית יוכל לנוח, שתעזר במאלף כדי להכיר אותו טוב יותר והכי הכי חשוב זה שתבין שכלב זה לכל החיים.
30 צפייה בגלריה
אולי
אולי
אולי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אפורית קיבלה את שמה בגלל צבע פרוותה האפור מטאלי המהמם, אבל היא לא רק אפורה, פרוותה מעוטרת בנימורים ורודים מרהיבים. אפורית הגיע אלינו בגלל צליעה ועברה שיקום. היא התגלתה כחתולה עדינה ומאוד ידידותית. תמיד מסבירה פנים ושמחה לליטופים. היא בת 10 חודשים, מושלמת ומחכה לבית חם ומשפחה אוהבת.
30 צפייה בגלריה
אפורית
אפורית
אפורית
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
דוגמן השבוע של כפר סבא אוהבת חיות: קפטן הוק המתוק. הוקי שלנו נמצא בכביש בגיל חודש. הוא נולד עם שפה שסועה ועין ימין מנוונת ומכאן שמו… אופיו המושלם ומראהו המיוחד כבשו את כולנו . הוקי, מחוסן מלא ורק מחכה למשפחה הנכונה שתאמץ אותו.
30 צפייה בגלריה
קפטן הוק
קפטן הוק
קפטן הוק
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 27/1/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

תנו לחיות לחיות

ביידן- ביידן היפהפייה אומצה בתור גורה ואז נקשרה בחצר הבית. היא כלבה שהעבירה את חייה קשורה ונראה שעברה התעללות קשה. היא הגיעה אלינו, אומצה ושוב ננטשה. ביידן לא שומעת באוזן אחת, מה שמגביר את החשדנות והלחץ שלה מאנשים חדשים, מה שמקשה עליה למצוא מאמצים שיעבדו איתה ויבטיחו לה בית לכל החיים. היא זקוקה למאמצים עם ניסיון והרבה אהבה לתקן את הנזק שנגרם לה. ביידן בת 6.
30 צפייה בגלריה
ביידן
ביידן
ביידן
(צילום: תנו לחיות לחיות)
מוהק - מוהק הגיע אלינו בתור גור קטן, אחרי שחווה התעללות קשה. הוא אומץ, אבל מהר מדי ננטש ומאז הוא מחכה לאהבה. מוהק הוא כלב מדהים, עמוס באהבה, אבל הוא מתקשה לסמוך בהיכרות ראשונה. אז בהתחלה הוא חושד ולכן גם נעזר במחסום, אבל אחרי היכרות קצרה הקסם הזה נותן את כל כולו עם כמויות בלתי נגמרות ש לאהבה. כלב סופר נאמן ואוהב, בן 6.
30 צפייה בגלריה
מוהק
מוהק
מוהק
(צילום: תנו לחיות לחיות)
חובב - הכלבלב שכל אחד מתאהב בו מיד! חובב המהמם שלנו! כלב גדול עם אהבה ענקית, שתגרום לכם לרחף ותמיד לחיוך. אהוב מקסים, שאוהב מלא מלא להתפנק ולשחק, כלב חזק, שהוא גודל מתוק, ואם תתחבקו איתו, יהיה לכם פשוט קשה לעזוב. חובב המהמם בן 6.
30 צפייה בגלריה
חובב
חובב
חובב
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים בישראל ת"א

קיקי - כלבה מעורבת, בת שנתיים, בגדול בינוני-גדול. חברותית, חכמה ומאוד אוהבת לשחק. קיקי טיפה חששנית ולכן זקוקה לבעלים שיחשפו אותה לסביבה ויעזרו לה להיפתח ולתקשר עם כלבים אחרים. זקוקה לחינוך לצרכים ועבודה על משמעת ותקשורת. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
30 צפייה בגלריה
קיקי
קיקי
קיקי
(צילום: רבקה מזרחי)
סקובי - כלב מעורב, בן שנה וחודשיים, בינוני- גדול. חברותי, חכם, פעיל, אוהב לשחק ולרוץ. מסתדר עם כלבים אחרים. סקובי הגיע אלינו בתור גור וגדל בבית המחסה לכן נדרשים בעלים שיוכלו לחנך אותו ולעבוד איתו על משמעת, ובעיקר לתת לו הרבה חום ואהבה.
30 צפייה בגלריה
סקובי
סקובי
סקובי
(צילום: רבקה מזרחי)
אינה - כלבה מעורבת בת כמעט שלוש שנים, גדולה. אינה היא כלבה רגועה, חברותית לכלבים ואנשים, אוהבת ליטופים וחכמה מאוד. היא הגיעה אלינו כגורה בת מספר חודשים וגדלה בבית המחסה, וכבר שנים מחכה לבית חם ואוהב שיוציא אותה מהמכלאה ויעניק לה חינוך לצרכים ומשמעת בסיסית, ובעיקר הזדמנות לחיות בבית עם הרבה חום ואהבה.
30 צפייה בגלריה
אינה
אינה
אינה
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

מפונה על ארבע מחפש בית / אימוץ פרטי

הוא עבר התעללות קשה וכריתת זנב אכזרית באמצעות חוט תיל שהותירה אותו פצוע ומדמם, אומץ על ידי משפחה טובה והגיע לקיבוץ מלכיה שעל גבול לבנון, ואז התפנה עם בעליו בשל המלחמה. כעת מחפשים לכלב לואיס בית חם ואוהב.
"מצאנו את הכלב המקסים הזה באוקטובר בשנה שעברה כשהיה גור", מספרת ליליה שניידרמן מקיבוץ בית רימון, "טיילתי עם משפחתי במצפור של הקיבוץ ופתאום שמענו יבבות של כלב. ניסינו לגשת אליו, אבל הוא איים עלינו. הבאנו לו אוכל מהבית, ורק אז הוא החל לתקשר".
30 צפייה בגלריה
|
|
צילום: באדיבות המשפחה
שניידרמן, דוקטור למחשבים העובדת כמהנדסת תוכנה ומסייעת לכלבים נזקקים, מספרת ש"הגור היה עם חגורה של גבר על הצוואר, שחצי ממנה חנקה אותו. במקום שהיה אמור להיות הזנב ראינו חור מדמם".
המשפחה חיפשה לכלב בית, אלא שאז החליטה טניה, אמה של ליליה, המתגוררת במלכיה, לאמץ את גור הכלבים והעניקה לו את השם לואיס. "היא נתנה לו אהבה, השקיעה בתרופות, אבל אז", מוסיפה שניידרמן, "התחילה המלחמה בצפון ואמא התפנתה עם לואיס מהבית ועברה לגור בבית של אחי בגליל התחתון".
שניידרמן מוסיפה: "אמא לא יכולה הייתה להחזיק את הכלב בבית של אחי, ושמה אותו בפנסיון. לא ידענו שהמלחמה הזאת תהיה אין סופית ומבחינה כלכלית הפנסיון בלתי אפשרי. לצערי, גם המצב הבריאותי של אמא שלי לא יציב כעת וזה גם מאוד משפיע. אין לה ברירה אלא למצוא לו בית חם ומשפחה אוהבת".
מי שמעוניין לאמץ את לואיס יכול להתקשר לליליה בטלפון: 054-2031322 - לא בשבת

חתוליית "להתחיל מחדש"

מאוזי - נקבה מתוקונת בת 4. חתולת בית לשעבר שהבעלים שלה נאלצו למסור אותה אלינו לחתולייה לאחר שעברו לבית אבות. חתולה עדינה, מתלטפת. מתוקה אמיתית.
30 צפייה בגלריה
מאוזי
מאוזי
מאוזי
(צילום: רויטל טופיול)
מייפל - נקבה בת כשנה. הגיעה אלינו לחתולייה יחד עם הגור שלה, שבו טיפלה במסירות (גם הוא נמצא בחתוליה וממתין לבית מאמץ). תתאים לבית שקט, רגוע ואוהב.
30 צפייה בגלריה
מייפל
מייפל
מייפל
(צילום: רויטל טופיול)
נובי - זכר בן 15, עדין ומפונק. לצערנו, הבעלים של נובי נפטרו. הוא נשאר לבדו ימים שלמים בבית עד שהשכנים הצליחו לפרוץ את הדלת והגיע אלינו לחתוליה. מיותר לציין שחתולייה היא לא מקום לחתול שהעביר 15 שנה מחייו כחתול בית. נובי מחכה להזדמנות השנייה שלו לבית מסור ויציב.
30 צפייה בגלריה
נובי
נובי
נובי
(צילום: רויטל טופיול)
מאוזי, מייפל ונובי מחכים לכם יחד עם עוד עשרות חתולים נוספים בחתוליה בחוות "להתחיל מחדש - מקלט שיקומי לבעלי חיים" במושב חירות.
לפרטים נוספים על אודות האימוץ, או לתיאום הגעה לחתוליה:
דקל: 055-9904395 (נא להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם)

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

מתילדה, כלבה חמודה בת שנה וחצי. קצת חששנית כשלא מכירה אך חברותית. מסתדרת עם חלק מהכלבים. רמת אנרגיה נמוכה. זקוקה לבית רגוע וללא ילדים קטנים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
30 צפייה בגלריה
מתילדה
מתילדה
מתילדה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
יאיר, כלב רגוע ושקט בן כ-6 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבות נקבות בלבד. מחוסן משובב ומסורס.
30 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
טרזן, כלב עדין בן 9 חודשים. מתמסר, טוב לב ואוהב את כולם. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
30 צפייה בגלריה
טרזן
טרזן
טרזן
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב, 2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת S.O.S חיות

קילה בת כשנה רועה בלגית מעורבת, צעירה יפה ומקסימה. לקילה פעם היה בית, אבל היא ננטשה כי לא היה זמן לטפל בה... קילה יכולה להיות חששנית בהתחלה כשהיא לא מכירה, אך מהר מאוד היא נפתחת ומחפשת קירבה וליטופים. נאמנה, טובה ומורגלת לחיים בבית. חכמה, לומדת מהר ומכירה פקודות בסיסיות. מסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה. זקוקה לפריקת אנרגיה יומית בריצות או הליכות ארוכות ובמשחקים. תשמח למשפחה ספורטיבית.
30 צפייה בגלריה
קילה
קילה
קילה
(צילום: אלכס וקטיה סיטניקוב)
שמחה וציגן - שמחה - רוטווילרית מעורבת מקסימה וסקרנית בת כשנתיים. מאוד תקשורתית, אוהבת ליטופים ותשומת לב. ציגן - רועה גרמני מקסים בן כשנה. רגוע ומופנם אבל גם סקרן. שמחה וציגן התאהבו אחד בשנייה והפכו לחברים מאוד טובים. שניהם חברותיים ומסתדרים עם כלבים אחרים. אוהבים להיות קרובים זו לזה , לשחק ולישון ביחד. הולכים יפה עם רצועה. אנחנו מחפשים עבורם בית משותף. בית סבלני ומכיל שירגילו אותם לחיים בבית.
30 צפייה בגלריה
שמחה וציגן
שמחה וציגן
שמחה וציגן
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
ניקה היפה בת כשנה. האסקית מעורבת מדהימה שניצלה מאחד הכפרים שם חיה בתנאים קשים. מיקה היא כלבה מהממת, מלאת שמחת חיים ואנרגיות כיאה לגזע. חייכנית ומאוד אוהבת לשחק. אוהבת אנשים ומסתדרת מצוין גם עם ילדים. חברותית לכל הכלבים, הולכת יפה עם רצועה ובדרך להיות מחונכת לצרכים.
30 צפייה בגלריה
ניקה
ניקה
ניקה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

עמותת ע.ט.ל.ף

ברונו - זכר מתוק בן 9 חודשים שחולץ מאזור המסיבה ברעים, מחוסן. מאוד אוהב אנשים ובעלי חיים אחרים, מסתדר עם כולם! כלב צעיר ושמח שמאוד אוהב לשחק, מצויין עם ילדים.
30 צפייה בגלריה
ברונו
ברונו
ברונו
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
ג'וי - נקבה בת 7, מעוקרת ומחוסנת. מקבלת תרופה פעמיים ביום ומשתפת פעולה בנטילת הכדור. אוהבת לשחק, קופצת לגובה רב לכן צריך בית עם גדר גבוהה או בלי חצר. לא מסתדרת עם בעלי חיים אחרים. פיתחה חרדה בעקבות המלחמה ולכן זקוקה לבית עם המון סבלנות או בית עם אנשים שעובדים מהבית.
30 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
עוזי - זכר בן 5, מסורס, הסתובב בעזה והוצל על ידי חייל טוב לב. מסתדר עם אנשים, לא מסתדר עם כלבים אחרים ועד כה לא חי בבית, לכן זקוק לבית סבלני שיעזור לו להתרגל לחיי בית.
30 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
לאימוץ הכלבים בעמותת ע.ט.ל.ף - 052-2355109

עמותת כלבלאב

תמר החמודה, שיבה מעורבת בת כשנה, מחפשת משפחה אוהבת עם עדיפות למשפחה שאוהבת משחקי כדור כי זה הדבר שהיא הכי אוהבת לעשות. תמר מסתדרת עם כלבים אחרים, שוקלת כ-20 ק"ג, הולכת יפה עם אנרגיה בינונית אבל צריכה 2-3 טיולים טובים להוצאת אנרגיה. תתאים לכל משפחה אוהבת.
30 צפייה בגלריה
תמר
תמר
תמר
(צילום: עמותת כלבלאב )
סימבה המתוק, עוד לא בן שנה, כלבון צעיר ואנרגטי, מתוק וחברותי שמאד צמא ליחס ומגע. סימבה עדיין גור בהתנהגות שלו, הוא קופץ משמחה לחיבוק ו"משחק" עם הפה. הוא זקוק למשפחה שמוכנה לעבור איתו תקופת הרגלה לחיים בבית, ולא להשאיר אותו שעות רבות לבד כי הוא ממש זקוק לחום ואהבה. סימבה מאד מאד חברותי עם כלבים, וישמח במיוחד לכלב או כלבה נוספים בבית שיקנו לו ביטחון ויהיו לו לחברה.
30 צפייה בגלריה
סימבה
סימבה
סימבה
(צילום: עמותת כלבלאב )
לוטי בת שנה וחצי, הגיעה להסגר יסעור עם חמישה גורים מתוקים שכבר מצאו בתים אוהבים ועכשיו לוטי מוכנה למצוא את המשפחה לתמיד שלה. כלבונת טובה ואוהבת, עדינה וחברותית, מסתדרת עם כל הכלבים, הולכת יפה עם רצועה, אוהבת אנשים וילדים ופשוט תתאים לכל משפחה שמוכנה לפתוח את הלב.
30 צפייה בגלריה
לוטי
לוטי
לוטי
(צילום: עמותת כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור.
לפרטים ותיאום שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308 או לרונית 0544853293.
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106 אתר העמותה: https://klavlove.co.il

עמותת חבר למען הכלבים

דבורה - המתוקה הזו היא דבורה והיא באמת הכלבה הכי מתוקה בעולם. מקסימה, עדינה כמו נסיכה, ואוהבת מאוד את כולם, צמאה לאהבה. דבורה מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים, מעורבת בכל טוב, בינונית בגדולה בת 3 שנים.
30 צפייה בגלריה
דבורה
דבורה
דבורה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
נלה - הלב שלנו שבור... אחרי שנתיים וחצי בהן חוותה חיי בית ומשפחה, ישנה מכורבלת במיטה חמה, התבשרנו שעקב אלרגיה במשפחה נלה חוזרת לכלוב! איך נעמוד בפני המבט המבולבל כשתבין שהמיטה החמה התחלפה בכלוב קר בשיא החורף? מה נגיד לה כשתבכה ותיילל כשלא תבין מה היא עשתה שחזרה חזרה לתא? אנחנו מנסים למצוא לה בית בהקדם האפשרי כדי למנוע את החזרה של נלה לכלוב ועוד בשיא החורף זה ישבור את ליבה ואת ליבינו!
נלה בת 3, כלבה מהממת ושמחה, שאוהבת לקבל חום ואהבה ומעניקה בחזרה ים של חום וליקוקים רטובים, בינונית בגודלה. מסתדרת מושלם עם כלבים, אנשים וילדים וחייבת למצוא בית באופן בהול כדי להקל עליה את משבר הנטישה.
30 צפייה בגלריה
נלה
נלה
נלה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
תכירו את רומאו שלנו!!! כלבלב עדין ומתוק, בן כ-8 חודשים, בינוני בגודלו, הגיע אלינו מכפר נידח לפני כשבוע. רומאו מסתדר נפלא עם אנשים וכלבים אחרים ואפילו עם חתולים, מאוד אוהב ליטופים וחיבוקים. רומאו מחפש משפחה אוהבת שתעניק לו בית חם ואוהב ותראה בו בן משפחה לכל דבר.משפחה שתפנק אותו, שתוציא אותו לטיולים כיפיים, ותתן לו חיבוקים וליטופים ללא הגבלה, והוא יחזיר אהבה פי כמה. מבטיחים!!
30 צפייה בגלריה
רומאו
רומאו
רומאו
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
ימי אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות: 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את אוסקר המלאך - כלב שכולו לב. המתוק הזה הגיע מבית עם אחיו ואחותו, ועכשיו מחכה שמישהו יקח אותו בהקדם לבית חם. אוסקר הוא כלב חכם מאוד, אצילי, עדין ומעט חששן. הוא נפתח מהר וכשזה קורה, הוא מבקש ליטופים בכזאת עדינות, שאי אפשר לא להתאהב בו! ואם זה לא מספיק, הוא גם מסתדר מצוין עם כלבים. אוסקר יהיה תוספת נהדרת לכל משפחה שמחפשת חבר על ארבע :) רועה מעורב | בן 4.5 | בינוני-גדול | מחכה בהרצליה
30 צפייה בגלריה
אוסקר
אוסקר
אוסקר
(צילום: עמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
גולי, גוליבר שלנו, הוא כלב ענק ומרשים מאוד. הוא נפלא עם אנשים ונוח, הולך יפה בטיולים אך הוא גם חזק מאוד, מקסים עם אנשים ויתאים לבית עם ילדים בוגרים. גולי זקוק לבעלים חזקים, פעילים ומנוסים עם כלבים. בכלבייה הוא לא מסתדר עם כלבים אחרים ולכן יוצא לטיולים עם מחסום. לברדור מעורב | בן כמעט שנתיים | גדול | מחכה בהרצליה
30 צפייה בגלריה
גולי
גולי
גולי
(צילום: עמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות