תנו לחיות לחיות

מייקל- הוא בן 13! כלב בן 13 חווה קיץ קשה, בלתי נסבל, עם מחנק נוראי, לחות בלתי הגיונית, זה באמת מכאיב בלב. מייקל האהוב שלנו, כלב בגודל בינוני קטן, עם כמויות אהבה שלא נגמרות לעולם! הוא לא טוב בדייטים ראשונים, הוא חושד ולכן גם מתקשה כבר שנים, למצוא לעצמו מאמצים סבלניים. יש לו אנרגיות של גור, הוא מצחיק בלי סוף והוא חייב לצאת מפה כבר, כי אסור לתת למתוק הזה עוד דקה לסבול. מייקל לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, טיפולים רפואיים בהתאם לגילו- עלינו ושני שקי אוכל גדולים מתנת אורבן צ'ויס.
26 צפייה בגלריה
מיכאל
מיכאל
מייקל
(תנו לחיות לחיות )
אשכול- תראו את העיניים העצוובות של הדובי הזה. אשכול האהוב. כלב פשוט מושלם, שויתרו עליו כשעלה על הספה ומאז הוא בכלוב עצוב נורא. אשכול המהמם נמצא, לפני למעלה משנה, עם כף רגל קשורה בחוט תיל. כף הרגל החלימה, עד כמה שניתן היה להציל אותה והוא מסתובב עם נעל בלי שום בעיה. הוא כלב עצלן, שאוהב הרבה לרבוץ. רגוע, שקט, היה בבית, אחרי שהחלים ואז חזרה אלינו כי כנראה שלסלון לא התאים. אשכול בן 6
26 צפייה בגלריה
אשכול
אשכול
אשכול
(תנו לחיות לחיות )
אליסיה המהממת שלנו! כלבלבונת שחושפת את הלב והלקים שלה רק אחרי שמכירה ולכן מתקשה למצוא בית. היא מתביישת וחושדת במי שמולה במפגש ראשון, אבל אנחנו מבטיחים, שאם תתנו לה הזדמנות להכיר, תתאהבו ותצחקו המון. אליסיה בת 4
26 צפייה בגלריה
אליסיה
אליסיה
אליסיה
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את פלא, הכוכבת של הכלבייה! נמצאה משוטטת והיינו בטוחים שיגיעו הבעלים שלה ויקחו אותה הביתה, ואף אחד לא הגיע.. אז עכשיו פלא מחפשת בית אחראי ואוהב לכל החיים. כלבה שכולה שמחה ואהבה, מסתדרת מעולה עם אנשים וילדים וגם עם חלק מהכלבים. פלא היא כלבה צעירה ומאוד אנרגטית, תשמח לבית פעיל שיצא איתה לטיולים ארוכים, לרוץ ולשחק בפארק וכמובן להתפנק ביחד על הספה בסוף היום אז מי מגיע לאמץ את פלא ולזכות בשותפה לחיים? מלינואה מעורבת | בת שנה וחצי | בינונית-גדולה | מחכה בהרצליה
26 צפייה בגלריה
פלא
פלא
פלא
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
הכירו את שאנל, הכלבה הכי יפה שיש! כלבונת עם פרווה מפוארת, עיניים טובות, זנב מדהים ואופי מושלם. שאנל מגיעה מבית. היא לא מתאימה לכלביה- היא מסתגרת וכבויה :/ שאנל המהממת מחפשת בית עם משפחה, היא זקוקה לאהבה חדשה! מסתדרת מעולה עם אנשים, ילדים כלבים וגם חתולים. רועה מעורבת | בת שנתיים | גודל בינוני | מחכה בהרצליה
26 צפייה בגלריה
שאנל
שאנל
שאנל
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק: הרצליה ונתניה אוהבות חיות.

ע.ט.ל.ף

* ג'ינג'ה - בת 8 חודשים, בינונית-קטנה, מחוסנת ומעוקרת, גורה שובבה, אנרגטית, חמודה בטירוף, אוהבת מאוד לשחק עם כלבים אחרים ולישון על הבעלים. נאמנה בצורה יוצאת דופן. * עדיפות לבית עם ילדים או בית עם אדם שעובד מהבית.
26 צפייה בגלריה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
(ע.ט.ל.ף)
* תום-תום - בן 11 חודשים, בינוני-גדול, מחוסן ומסורס, כלב מתוק, מדהים ומלא שמחת חיים שלא רב עם אף אחד - גם כשמנסים לריב איתו. מאוד אוהב לשחק עם כלבים אחרים ולנבוח. * זקוק לבית עם סבלנות והרבה ניסיון בגידול כלבים חששניים.
26 צפייה בגלריה
תום-תום
תום-תום
תום-תום
(ע.ט.ל.ף)
תן-תן - בת 11 חודשים, הכלבה הכי מתוקה בעולם, עדינה, ביישנית ונאמנה. מאוד חששנית בהתחלה אבל מאוד מאוד רוצה אהבה ומאוד אוהבת לשחק ולהתפנק עם האנשים שהיא מכירה. * צריכה בית מאוד סבלני ומכיל - עדיפות לבית רגוע.
26 צפייה בגלריה
תן-תן
תן-תן
תן-תן
(ע.ט.ל.ף)
לאימוץ - 052-2355109.

חבר למען הכלבים

פז בינוני בגודלו, עדין ומלא שמחת חיים, מסתדר נפלא עם אנשים וכלבלבים מכל הסוגים. והגיע בזמן למצוא לו בית שיאהב אותו ללא תנאים ולכל החיים. בואו לאמץ את פז בשבת!
26 צפייה בגלריה
פז
פז
פז
(חבר למען הכלבים)
גורים: מלא גורים מתוקים בטירוף יחכו לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד. המושלמים שלנו בני כחודשיים, יגיעו לגודל בינוני בבגרותם, שובבים ומתוקים, שימיסו לכם את הלב מרוב אהבה. אז רק אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גורים ומוכנים לפתוח את הלב, מבינים שכלב הוא בן משפחה לכל דבר וזה לתמיד, המתוקים והמתוקות האלו יחכו לכם אצלנו בשבת.
26 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(חבר למען הכלבים)
פנינה המקסימה שלנו מחפשת בית! כלבה מהממת בת כשנתיים, כלבה גדולה ומרשימה, מקסימה ועדינה, למרות שאנשים רעים קצצו לה את הזנב ואת האוזניים , היא עדיין מאוד אוהבת אנשים, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים. כלבה שתעניק המון אהבה למי שיאמץ אותה.
26 צפייה בגלריה
פנינה
פנינה
פנינה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

בשביל בעלי החיים

מארק הנסיך שלנו צריך בית! בימים אלו מארק מציין שנה בכלבייה. שנה בלי משפחה. שנה בלי שלושה טיולים ביום, בלי צעצוע משלו, בלי להקה אנושית שמקיפה אותו ובלי שיאחלו לו 'לילה טוב'. אנחנו לא מבינות למה מארק נשאר מאחור. הוא מגיע לימי אימוץ ומתנהג כ"כ יפה! מבקש עם העיניים הטובות שלו שיבחרו בו הפעם. שיקחו אותו לטיול במתחם ויתנו לו הזדמנות. מארק בן שנתיים, בינוני בגודלו, אנרגטי ושמח. הוא כלב מושלם שמחפש בית יותר מדי זמן. הוא חברותי, אוהב אנשים, נאמן וגם מסתדר נהדר עם כלבים אחרים. כל כך קל להתאהב במארק! הוא רק צריך שתתנו לו הזדמנות ותבואו לפגוש אותו. מארק מאוד רוצה בית לתמיד, אבל ישמח גם לצאת לאומנה. אפשר לפגוש אותו בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש.
26 צפייה בגלריה
מארק
מארק
מארק
(בשביל בעלי החיים )
בובי בן שנה וחמישה חודשים, בינוני בגודלו. הוא חברותי, אוהב אנשים, מאוד אוהב ילדים ומסתדר עם כלבים וגם עם חתולים. בעל אנרגיה בינונית-גבוהה והוא יתאים לכל הרכב של משפחה ויסתדר נפלא עם כולם. בובי מחכה שתבואו לפגוש אותו ותגלו כמה הוא מיוחד. לא תתחרטו.
26 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(בשביל בעלי החיים )
שרון - בת ארבע חודשים, גורה מצחיקה ושובבה. תמיד עם חיוך ואנרגיה טובה. אוהבת אנשים ומסתדרת עם כולם. נהדרת עם ילדים וכלבים. שרון היא גורה שתהיה בינונית גדולה מלא שמחת חיים ואהבה.
26 צפייה בגלריה
שרון
שרון
שרון
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
בפארק כפר סבא ביום שבת בין 10:00-14:00
ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים גם בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מקס - כלב מתוק כבן שנתיים וחצי, מפזר חיוכים ואהבה לכולם. מקס עוד לא פגש מישהו שהוא לא אוהב: ילדים, אנשים מבוגרים וכלבים אחרים. הוא מתרפק ותמיד מחפש תשומת לב ואהבה. אי אפשר לעמוד בפני עיני הדבש והאופי המיוחד שלו.
26 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
טרנר - גורון מתוק ושובב כבן 8 חודשים. חביב וחברותי לכולם ואפילו בעל מאפיינים של כלב טיפולי. מורגל לחברת כלבים אחרים, אוהב ילדים, שמח וטוב לב ובאופן כללי "בלתי עציב".
26 צפייה בגלריה
טרנר
טרנר
טרנר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ארומה הנסיכה הלבנה, ענוגה וביישנית. חתולה בוגרת שנמצאת בטיפוליה כבר שנים. תמיד שואלים עליה כי היא לבנה כשלג, אבל שמגלים שיש לה תסמונת נוירולוגית בשם היפופלזמה מוחית שגורמת להליכת ״שיכור״, העניין בה מתאדה מהר. מי שישכיל לראות מעבר לכך יגלה חתולה נעימה ושקטה שתתאים מאוד לבית רגוע וסבלני.
26 צפייה בגלריה
ארומה
ארומה
ארומה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבתות אימוץ בפארק כפר סבא הנערכות אחת לשבועיים. שבת אימוץ הקרובה 9/9/23 מהשעה 10:00.
לפרטים, בקרו בעמוד הפייס שלנו או באינסטגרם.
לאימוץ חתולים בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום, כולל שבת

כלבלאב

אם אתם מחפשים את הכלב הכי שמח ואוהב שירעיף עליכם קפיצות וליקוקים, צ'אקו הוא הכלב בשבילכם. צ'אקו בן 5 חברותי מאד, אוהב ומסתדר מעולה עם אנשים וילדים וגם עם כלבים. צ'אקו רגיל לחיים בבית, מחונך לצרכים, אפשר להשאיר אותו לבד לשעות והוא מתנהג מושלם, מאד רגוע ויודע לשחק ולהעסיק את עצמו. כמובן שצ'אקו מאוד אוהב ושמח לטייל, ועם הכוונה נכונה הולך יפה. צ'אקו כלב מתוק, אוהב ושמח ומחכה למשפחה לתמיד.
26 צפייה בגלריה
צ'אקו
צ'אקו
צ'אקו
(כלבלאב )
טונה, היא רועה בלגית בת כשנתיים. כלבונת חכמה וקשובה שמסתדרת עם כולם - אנשים, ילדים וכלבים. טונה הולכת יפה עם רצועה, כלבה עם מזג רגוע ונעים שמאד אוהבת לשחק והיא מתאימה לכל משפחה אוהבת שמוכנה לתת לה להסתגל לחיים בבית, כי היא לא זכתה לזה עד היום.
26 צפייה בגלריה
טונה
טונה
טונה
(כלבלאב )
שקד - כלב צעיר ומתוק, בן כשנה וחצי, שפשוט אוהב ומסתדר עם כולם. שקדי מאוד אוהב שמחבקים אותו, הולך יפה עם רצועה וממושמע. בכלביה הוא עבר כבר כמה להקות כלבים - זכרים ונקבות, גדולים וקטנים וצעירים ובוגרים - עם כולם הוא מסתדר מצוין ומוצא שותפים למשחק. שקדי הולך יפה עם רצועה ויתאים לכל משפחה שרוצה להכניס אהבה לביתה.
26 צפייה בגלריה
שקד
שקד
שקד
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106 אתר העמותה: https://klavlove.co.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

בובה - כלבה בינונית בת שנה, טובה ועדינה מתמסרת ומתלטפת. אוהבת מאוד אנשים וילדים, מסתדרת עם כל הכלבים.
26 צפייה בגלריה
בובה
בובה
בובה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
מאצ'ו - כלב גדול ומרשים בן שנתיים. הוצל מחיים קשים והגיע אלינו למציאת התחלה חדשה. אנרגטי ושובב מאוד מחבק וקופץ. מסתדר עם כלבים, אוהב אנשים וילדים בכל ליבו.
26 צפייה בגלריה
מאצו
מאצו
מאצ'ו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לואי - בן שנתיים. קטן ושמנמן מאוד מתמסר ומתלטף. כלב טוב לב שקט, נלקח מבית מזניח. ישמח לבית עם ילדים, מסתדר עם כל הכלבים.
26 צפייה בגלריה
לואי
לואי
לואי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:0

S.O.S. חיות

דבש - כלבון צעיר בן כ-7 חודשים שנמצא בבית אומנה ורגיל לחיים בבית. הוא מסתדר עם כולם, לא הורס ריהוט ומחכה כל פעם לטיול בשביל לעשות לצרכים! הולך יפה ברצועה, לומד פקודות מהר ולא מנסה לברוח מהגינה, אוהב לשחק עם כלבים וישן רוב שעות היום וכל מה שחסר זה למצוא את הבית שיתן לו אהבה לתמיד.
26 צפייה בגלריה
דבש
דבש
דבש
(עמותת S.O.S חיות)
הכירו את קפטן. בן כ-3 שנים שעבר יותר מידי סבל בחייו. הוא הגיע אלינו לפני כחודש רזה, מפוחד, מלא צלקות ופצעים ישנים , עם שיניים שבורות ועם מבט נוגה ומיואש שלא פוגשים הרבה. קפטן עבר לאומנה שעטפה אותו בהרבה אהבה וחיבוקים והיא מספרת שהוא הכלב הכי נוח, עדין נפש, אסיר תודה ומרגש שקיים.
26 צפייה בגלריה
קפטן
קפטן
קפטן
(עמותת S.O.S חיות)
דולצ'ה בן כשנה הוא כלב צעיר ומתוק, מלא בשמחת חיים שאוהב לשחק, לרוץ לקפוץ ולאהוב. הוא מסתדר עם כלבים אחרים, מחונך לצרכים והולך יפה עם רצועה אם כי יכול עדיין למשוך כשמתרגש. דולצ'ה הוא כלב חכם ונאמן שיאהב אתכם עד בלי סוף והוא גם יראה את זה. הוא יכול לקפוץ, לחבק ולהתרגש משמחה ורצון לתת אהבה ויהיה החבר הכי טוב שלכם. בואו לפגוש את דולצ'ה ביום האימוץ בשבת בהרצליה.
26 צפייה בגלריה
דולצ'ה
דולצ'ה
דולצ'ה
(עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ הגדול במדינה לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות
של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ.
בין השעות 10:00-14:00
ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה 03-7441010 ; 03-7441111 https://www.sospets.co.il/