צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

מאצ'ו, כלב מקסים בן כשנתיים. אנרגטי, שובב וסקרן. נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
25 צפייה בגלריה
מאצו
מאצו
מאצו
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
איימי - בוקסרית מהממת בת כ-3 שנים. חזקה מאוד ואנרגטית. סקרנית, מתמסרת ומתלטפת. חברותית ונהדרת עם ילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
25 צפייה בגלריה
איימי
איימי
איימי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם

בקה היא בת שנה וארבעה חודשים, חברותית טובה ומלאת אהבה. היא מסתדרת עם כולם, עדינה, אוהבת חיבוקים וכרבולים ובעלת רמת אנרגיה בינונית. היא תהיה נהדרת בבית עם ילדים והם ירוויחו את החברה הכי נאמנה שיכולה להיות. בקה מחכה לכם בכלבייה בפתח תקווה. אפשר לפגוש אותה בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש.
25 צפייה בגלריה
בקה
בקה
בקה
(צילום: בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם )
אליאס היפיוף הוא כלב מושלם בן ארבע. הוא אמנם גדול פיזית, אבל הוא כלב מתון ולא אנרגטי מדי. הוא מסתדר נהדר עם כלבים בכל הגדלים, אוהב מאוד אנשים, ומתוק ועדין במיוחד עם ילדים. אליאס ישמח מאוד לבית עם אחים אנושיים ו/או מזונבים.
25 צפייה בגלריה
אליאס
אליאס
אליאס
(צילום: בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם )
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם: עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

עמותת גלבוע אוהבת חיות

מלכה - כבר כל כך הרבה זמן שמלכה שלנו מחכה, מלכה נזרקה ומצאה את עצמה בכלביה, יושבת שקופה, מזדקנת בכלוב ומחכה שמישהו כבר ישים אליה לב. ומלכה היא מלכת העדינות כלבה בוגרת (בת כ-6), מדהימה, מלאת רוך ועם המון אהבה לחלוק. אנחנו בטוחים שמי שיפתח את הלב עבורה יזכה בחברת אמת נאמנה ואהבה ללא תנאים. הגיע הזמן שמלכה תצא מהכלוב!
25 צפייה בגלריה
מלכה
מלכה
מלכה
(צילום: עמותת גלבוע אוהבת חיות)
ג'סי - כמו המון כלבים נוספים ג'סי הגיעה לבסיס צבאי לבקש עזרה, כמו תמיד, החיילים שלנו לא התעלמו. המתנדבים שלנו יצאו לדרך ובעזרת החיילים חילצו את ג'סי אלינו, למקום בטוח. ג'סי הגיעה מבולבלת ומבוהלת, כלבה שאיבדה את כל עולמה ולא מבינה למה ומה קרה. לאט לאט ועם המון סבלנות מצד הכלבנים והמתנדבים שלנו, ג'סי נרגעה והבינה שהיא מוגנת, היא נרגעה, השתחררה והתגלתה ילדה פשוט מהממת.
25 צפייה בגלריה
ג'סי
ג'סי
ג'סי
(צילום: עמותת גלבוע אוהבת חיות)
ג'סי היא ילדה אנרגטית וחברותית, היא בת כ-5 וכבר הספיקה לאבד הכל. היא זקוקה להתחלה חדשה, היא זקוקה למשפחה.
מרי - אם תסתכלו למרי בעיניים תוכלו לראות עד כמה שהיא טובה. לאחר שחיכתה בתור במשך הרבה מאוד זמן (כן, יש לא מעט כלבים שמחכים למקום אצלנו בכלביה), מרי יצאה מתחנת ההסגר והגיע אלינו... היא צעירה ( בת כשנתיים וחצי), מהממת ויש לה המון אהבה לחלק, היא מסתדרת מעולה עם כלבים, ילדים ואנשים, פשוט קסם של כלבה. אנחנו פה כבר מאוהבים ומזמינים אתכם לבוא, להכיר אותה ולזכות במלא אהבה וליקוקים.
25 צפייה בגלריה
מרי
מרי
מרי
(צילום: עמותת גלבוע אוהבת חיות)
מעוניינים להעניק לכלבים החמודים פינה חמה ומקום בלב? שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439

כל הכלבים שלנו מחכים לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים-

עמותת S.O.S חיות

הופ - את הופ מצאנו בהיריון מתקדם ביישוב. התושבים לא רצו שהיא תמליט, אז הם בעטו לה חזק ברחם ופצעו אותה קשה. הופ הגיעה במצב קשה ואת הגורים שלה לא הצלחנו להציל. מאז, הופ כבר לא סומכת כל כך על אנשים וסומכת רק על עצמה. אחרי השיקום הרפואי, הופ הייתה באומנה.
הופ היא כלבה טובה, אבל לוקח לה זמן לבנות אמון וביטחון במי שמגדל אותה. היא זקוקה לבית מכיל, אוהב ובעיקר בית שיבין שמדובר בכלבה שזמן ההסתגלות שלה אל הבית החדש והמשפחה החדשה הוא ארוך ולא רגיל - אך לגמרי אפשרי. הופ העדינה צריכה בעלים שיהיה סובלני ומכיל. שייתן לה את הזמן להיפתח ולסמוך. זה יכול לקחת זמן, אך משתלם כי הופ היא כלבה מושלמת לאחר שמכירה ובוטחת!!!
25 צפייה בגלריה
הופ
הופ
הופ
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
שאק המתוק בן כשנתיים הגיע אלינו בזמן המלחמה מהסגר אשקלון. שאק הגיע מפוחד (כמו כל הכלבים שהצלנו משם), אך עם הרבה אהבה הוא נפתח ונרגע. כלב מקסים, חכם וידידותי. אוהב תשומת לב וליטופים וגם טיולים, ריצות ומשחקים. שאק זקוק לבית אוהב ויהיה כלב משפחה מקסים.
25 צפייה בגלריה
שאק
שאק
שאק
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
אבירם בן כשנה ניצל מהסגר חיפה לפני כשבוע ועבר לאומנה שמרגילה אותו לחיים בבית. הוא כלב מקסים וטוב שאוהב את כולם ומסתדר גם עם ילדים. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. כלב רגוע ועדין שמתנהג יפה מאוד בבית. אבירם צריך משפחה שתיתן לו המון אהבה וביטחון . בואו לפגוש את אבירם ביום האימוץ הגדול שיתקיים בשבת הקרוב בהרצליה.
25 צפייה בגלריה
אבירם
אבירם
אבירם
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו 

עמותת חבר לי

גורים גורים - המתוקים האלה ועוד נוספים חולצו מהדרום ומחפשים בית חם ובטוח לתמיד. בני כ 3 חודשים, מעורבים, כולם יהיו בינוניים-גדולים ומושלמים בבגרותם.
25 צפייה בגלריה
גורים, כלביית רעננה
גורים, כלביית רעננה
גורים, כלביית רעננה
(צילום: עמותת חבר לי )
לונה המהממת, סיימה תהליך אילוף בסיסי שנתן לה משמעת וכלים להתמודד עם הפחדים, חשף אותה לטוב שיש באנשים ועכשיו היא מחכה שתפתחו בפנייה את הבית והלב. לונה צריכה מישהו שיאמין בה וימשיך את תהליך השיקום שלה. זקוקה למאמצים מנוסים שמוכנים להשקיע, פתוחים לאתגר שרוצים לתת לה הזדמנות ועל הדרך להציל נשמה בעולם. לונה נולדה במאי 2021, בינונית-גדולה, סופר חכמה והכי יפה בעולם. לונה נמצאת כרגע בפנסיון באזור עפולה.
25 צפייה בגלריה
לונה, כלביית רעננה
לונה, כלביית רעננה
לונה, כלביית רעננה
(צילום: עמותת חבר לי )
בומבה - מהשנייה שכף רגלו דרכה בכלבייה ישר הבנו שאוצר כזה אין בשום מקום! בלגי מעורב, גדול ומרשים ביותר. מחונך לפקודות בסיסיות, חכם, חברותי וחתיך הורס. אנרגטי וחזק כיאה לגזע, מחפש מאמצים שמבינים עניין, ספורטיבים ואוהבי פעילות. יימסר לבית חם בלבד.
25 צפייה בגלריה
בומבה
בומבה
בומבה
(צילום: עמותת חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש, אפשרות גם אחה"צ.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

צער בעלי חיים בישראל ת"א

גשם - כלב פיטבול מעורב, בגודל בינוני, בן שנה ו-4 חודשים. חכם מאוד, אנרגטי, אוהב לשחק, לרוץ. חברותי לכלבים ולאנשים. זקוק לעבודה על משמעת וחינוך לצרכים, תהליך האילוף הינו תנאי לאימוץ. מחפש בעלים אסרטיבייים שידעו להציב לו גבולות ולתת לו אהבה אין סופית.
25 צפייה בגלריה
גשם
גשם
גשם
(צילום: רבקה מזרחי)
אלווין - כלב מעורב, בן שנה ו-4 חודשים, בגודל בינוני. חברותי, מתלטף, צריך בעלים שיעזרו לו להיפתח, להתמסר ולהתגבר על החששנות שלנו לאחר שגדל בבית המחסה מגורות. מסתדר עם רוב הכלבים, דרוש אילוף למשמעת בסיסית והקניית ביטחון וחינוך לצרכים. מחפש בעלים שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
אלווין
אלווין
אלווין
(צילום: שמעון גליאנצשפיגל)
גולדי - גורת חתולים מעורבת, בת 8 חודשים. עדינה, רגועה, סקרנית וחכמה. גולדי חתולה מעט חששנית, ולכן זקוקה לבעלים סבלניים שמוכנים לעזור לה לצבור ביטחון ולתת לה את המרחב שלה. לאחר שתיפתח, תזכו להכיר חתולה שאוהבת מאוד לשחק ולהתלטף, בעלת מזג טוב והמון אהבה לתת. מחפשת בית חם, אוהב וסבלני לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
גולדי
גולדי
גולדי
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

טדי - האסקי מעורב יפיוף כבן שנה, מחוסן, מסורס וחברותי בעל אופי מהמם. מחפש בית פעיל לפעילויות כיפיות בחוץ. טדי האסקי טיפוסי, יללן ופטפטן גדול. זקוק לחינוך להליכה על רצועה ובעלים חזקים ואחראיים. בית עם ילדים בוגרים יהיה מושלם עבורו. התאהבתם? אם אתם מוכנים לאתגר, צרו קשר
25 צפייה בגלריה
טדי
טדי
טדי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ביאנקה - פרוותית וקטנה, כמעט בת 5. חברותית, מקסימה ומחונכת. לא תתאים לבית עם חתולים. ביאנקה מסתדרת עם כלבים ותשמח לבית עם ילדים בוגרים. בובה אמיתית שמחפשת בית לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
ביאנקה
ביאנקה
ביאנקה
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אוסטרה, נמש, טוסט, פרנקי ועוד רבים אחרים ממתינים לכם אצלנו בטיפוליה ויהיו התוספת המושלמת למשפחה. חתולי העמותה מורגלים לארגז צרכים, מחוסנים ולאחר עיקור/סירוס. בחסותינו עוד עשרות חתולים, מגורים קטנטנים ונמרצים ועד בוגרים עצלנים שאוהבים להשתזף בשמש.
25 צפייה בגלריה
חתולים לאימוץ
חתולים לאימוץ
חתולים לאימוץ
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה.
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

עמותת חבר למען הכלבים

מותק - תכירו את מותק! הגורון המושלם שהצלנו השבוע. מותק יחכה לכם ביום אימוץ שלנו בשבת הקרובה 11.11.23
בתקווה למצוא משפחה חמה ואוהבת. לתמיד. מותק בן כחודשיים וחצי, חברותי ושובב, יגדל לגודל בינוני בבגרותו וימיס לכם את הלב מרוב אהבה. אז אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גורים ומוכנים לפתוח את הלב, מותק וגורים נוספים מתוקים לא פחות יחכו לכם אצלנו בשבת.
25 צפייה בגלריה
מותק
מותק
מותק
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
דובית - כבר 4 וחצי שנים שדובית מחכה אצלנו לבית. דובית בת 8 וחצי, חצי מחייה מעבירה בכלוב. כל כך הרבה זמן ממתינה לבית אוהב. עוד שבת ועוד יום אימוץ שחולף ודובית שלנו, הדובה הכי מקסימה בעולם, עדיין אצלנו. מחכה.הסטרס, האזעקות והבומים מחמירים את המצב והיא הולכת ודועכת. הלילות כבר קרירים ולהעביר חורף בתא בגיל 8 וחצי זה קשה מאוד!
דובית היא כלבה עדינה ומקסימה, אוהבת פינוקים וליטופים, אוהבת אנשים וילדים וחולמת על מיטה משלה, בבית משלה, עם משפחה שתהיה חלק ממנה. דובית זקוקה לבית בלי בעלי חיים נוספים, אבל מי שיקח אותה יזכה לחיבוק דוב ענקי ואוהב.
דובית תחכה לכם אצלנו בשבת, כמו בכל שבת, עם תקווה שהפעם יתאהבו בה ויגלו כמה חבל שביזבזה כל כך הרבה זמן בתא. בואו להכיר את דובית- מבטיחים לכם שתתאהבו.
25 צפייה בגלריה
דובית
דובית
דובית
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
רוזה - המצב הקשה במדינה משפיע לא רק עלינו, אלא גם על בעלי החיים. אבל תארו לכם איך זה מרגיש לשמוע אזעקות, בומים חזקים ושיגורי יירוט בתוך כלוב קטן בהסגר. רוזה המקסימה הגיעה אלינו מהסגר דרומי לפני שבועים יחד עם נעמה ויואב שכבר אומצו לבתים חמים. רוזה בת שנה, כלבה מדהימה שרק חיפשה מקום שקט ובטוח. גילינו כלבה עדינה ומושלמת, מסתדרת עם כלבים ואנשים וצריכה כל כך בית אוהב ומשפחה חמה.
בהסגר שממנו חילצנו את רוזה ממתינים עוד עשרות כלבים שמחכים למקום פנוי כדי שיוכלו גם הם להגיע למקום שקט יותר.אם אתם מוכנים לפתוח את הלב למען רוזה ולמען עשרות כלבים מדהימים שנמצאים אצלנו בכלבייה, בואו אלינו בשבת והרחיבו את המשפחה.
25 צפייה בגלריה
רוזה
רוזה
רוזה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון,
בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

תנו לחיות לחיות

טופי - דובון של אהבה שריסקו לו את הלב בצורה כל כך קשה. מאז הוא שומר מכל משמר על מי שאוהב אותו - ולכן, ננטש, שוב ושוב, מהבית שלו. רוב היום הוא צמוד לסורגי הכלוב, מחכה שיחזרו לקחת אותו הביתה. דובי מתוק, שזקוק לאהבה כמו אוויר לנשימה ובגיל 9, מבקש להגיע הביתה - לתמיד! טופי לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל 2 שקי מזון מתנת אורבן צ'ויס וטיפולים רפואיים, בהתאם לגילו-עלינו.
25 צפייה בגלריה
טופי
טופי
טופי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
פרידה - היא אנרגטית, היא מצחיקה, היא הגירסת זנב לסוכריות קופצות והיא תעשה לכם בלב מתוק מאוד! פרידה המהממת שלנו! מתיקות שיא של כלבלבונת עמוסה באהבה, ננטשה מבית בגלל שמאוד רכושנית לאוכל ולמשחקים שלה. פרידה זקוקה למאמצים עם ניסיון, בבית בלי ילדים קטנים, אם תדעו להציב לה גבולות ולעבוד איתה נכון, תזכו בסוכרייה אמיתית. פרידה בת 3
25 צפייה בגלריה
פרידה
פרידה
פרידה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
ליאו- לליאו היפיוף יש עיניים משגעות. אתם כנראה לא תבחינו בזה, כי כשתעברו ליד הכלוב שלו, הוא ינבח במלוא הגרון. על ליאו עברו חיים לא פשוטים. הוא היה קשור כל חייו ולכן מאוד לחוץ במפגש עם אנשים חדשים. הוא זקוק למאמצים עם ניסיון, מאמצים שרוצים לתת לו הזדמנות להכיר חיים אחרים. ליאו בן 4
25 צפייה בגלריה
לאו
לאו
ליאו
(צילום: תנו לחיות לחיות)

לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00

כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il