בשיתוף המוסדות המציגים

(צילום: אורי דווידוביץ)


רוצים להוביל קמפיין? להשיק את המוצר הבא שישנה את השוק? או לעשות דברים נוספים בעולם השיווק והדיגטל? הכירו את התואר הראשון בתקשורת עם התמחות בפרסום ותקשורת שיווקית.
ד"ר מיכל שפירא, ראש בית הספר לשיווק ודיגיטל בקריה האקדמית אונו, סיפרה על התואר: "התואר שלנו מאפשר להתנסות במגוון רחב של עולמות תוכן, שכולם סביב עולם התקשורת, הדיגיטל, הפרסום והשיווק". שפירא הוסיפה כי "זה התואר היחיד בארץ, שלמעשה מאפשר לנו תואר שלם שמתמחה בעולם השיווק והפרסום, בדגש על עולם הדיגיטל".
רון לוינסון Senior Product Manager בחברת היי-טק, תיאר כיצד מה שלמד מסייע לו בעבודה: "התכנים בקריה האקדמית אונו נשארים מאוד מאוד רלוונטים. זאת אומרת, שהם מאוד מאוד מחוברים ומאוד מתיישרים עם מה שקורה בחוץ. אני חושב שגם היום, אחרי הרבה שנים לאחר שסיימת את התואר, אני מוצא את עצמי משתמש בכלים, כמו העברת מסרים, כמו להסתכל בחשיבה ביקורתית על נתונים חיוביים, דברים שאני עושה יום יום בעבודה שלי כמנהל מוצר".
עדן יהודה, Account executive בחברת תוכנה, התייחסה למרצים בתוכנית הלימודים: "אחד היתרונות הכי גדולים זה שבאמת המרצים באים מהתחום והם מביאים איתם בוחן מקרה (case study) מהמציאות, ואחר כך כשאני סיימתי לצורך העניין את הלימודים והתחלתי לגשת לתעשייה - ממש הרגשתי שאני יודעת מה לעשות. קיבלתי כלים יישומיים להניע את התהליכים האלה".
גם יהודה מספרת על יישום הדברים שלמדה בעבודה: "אני יכולה להגיד בפה מלא שהיום, בעבודה שלי, הכלים שקיבלתי באונו ממש באים לידי ביטוי ביכולת שלי, בעצם ללוות ארגונים בתהליכים עסקיים, לתת להם פרספקטיבה של כל מיני כובעים, כי בלימודים חוויתי את זה מכל מיני מרצים שבאו מעולמות שונים. כלי נוסף שקיבלתי בעצם, ובאמת שימש אותי לאורך הקריירה שלי מאז התואר, זה יכולת להסתכל משני כובעים - גם מהצד של מנהל השיווק בתוך הארגון וגם מהצד של משרד הפרסום שמלווה אותו, עבדתי גם כמנהלת שיווק גם בתוך משרד פרסום".
ד"ר שפירא התייחסה לקשר עם התעשייה: "אני רואה וגם שומעת תגובות מהרבה מאוד אנשים בתעשייה, שהסטודנטים שלנו באמת מגיעים בשלים לעולם העבודה. אנחנו כל הזמן עובדים עם התעשייה ומעדכנים את התכנים בהתאם לתואר. ההצלחה הגדולה של התואר שלנו היא, שאנחנו פוגשים את הבוגרים שלנו בצמתים מרכזיים היום בתעשייה".
אז למי מיועד התואר? ד"ר שפירא: "התואר מיועד לסטודנטים שמתעניינים בתחומי המיתוג, השיווק, הדיגיטל, השיווק בהייטק. כל האלמנטים שקשורים לעולם המותגים". היא הוסיפה כי "המיקוד העמוק שלנו בתחום היישומיות שלנו. החיבור למרצים הטובים ביותר והחיבורים העמוקים לתעשייה. גורמים לכך שהבוגרים שלנו וההישגים שלהם מדברים בעד עצמם".
בשיתוף המוסדות המציגים