רגעי אימה מול המצלמה: עובדת בגן חיות בווסט ואלי סיטי שבמדינת יוטה כמעט איבדה את ידה כשניסתה להאכיל אליגטור במהלך מסיבת יום הולדת, כשילדים צופים בה. בזכות תושייה של אורח במקום, שזינק על בעל החיים הטורף, העובדת לא נפגעה באורח קשה.
בסרטון הקצר נראית העובדת, לינדזי בול, מנסה להאכיל את האליגטור, שאורכו כ-2.5 מטרים. אך לזה היו תוכניות אחרות והוא תפס את ידה של בול. בשלב זה היא קפצה יחד איתו למים, כפי שנאמר לה לעשות בתרגולת למקרים מסוג זה, אך האליגטור לא הרפה.
במהלך הסרטון נראה אדם צועק "יש לנו בעיה כאן". כשהוא ראה שאיש לא מגיע לעזור לעובדת, הוא זינק בעצמו למים והצליח לגרום לאליגטור לעזוב את ידה של בול. בין היתר הוא נשכב על האליגטור ובסופו של דבר הצליח לחמוק ממנו. ברוב רגעי האימה צפו ילדים מבעד לחלון זכוכית, אחד מהם נשמע צועק "אמא".
1 צפייה בגלריה
האליגטור לא מרפה מידה של העובדת
האליגטור לא מרפה מידה של העובדת
האליגטור לא מרפה מידה של העובדת
(צילום: מתוך טוויטר)
"אני לא יכולה להסביר את רמת ההערצה שיש לי לאיש הזה", כתבה בול בפייסבוק. לדבריה, היד שלה לא נפגעה באופן קשה ולפי הרופאים, לאחר שתשתקם, היא תוכל לחזור לתפקוד רגיל.
האיש שהציל את חייה של העובדת הוא דוני וייסמן, שהיה במקום עם אשתו ובנו בן ה-5. בריאיון לכלי תקשורת ביוטה התייחס הגיבור לסרטון, שצילמה אשתו. לדבריו, הוא פחד כשניסה להציל את העובדת, אך כשראה שהיא נשארת פחות או יותר רגועה, הוא אזר אומץ וזינק על האליגטור.
לדבריו, חבל שהוא לא קפץ קודם לכן על מנת להציל את העובדת. וייסמן הוסיף כי הוא נפגע קלות בבטנו בזמן המאבק עם האליגטור.