חבר למען הכלבים

נמרוד - אוהבי הכלבים המנומרים - תתכוננו להתאהב! נמרוד הגיע אלינו יחד עם שלוש אחיות לפני כשנתיים. אחיותיו מצאו בתים אוהבים במהרה ונמרוד נשאר בכלוב. מחכה לתורו. זהו החורף השני שנמרוד יעבור בתא במקום בבית חם ובמיטה מפנקת. נחמץ לנו הלב שכלבלבון כל כך מתוק מבזבז את ימיו בכלוב ולא מצליחים להבין איך אף אחד עדיין לא התאהב בו!
נמרוד המהמם שלנו בן כשנתיים וחצי, כלב מקסים, שמח ואנרגטי שאוהב מאוד אנשים ומסתדר עם כלבים.
30 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(צילום: חבר למען הכלבים)
שלמה - שלמה המתוק שלנו מחפש בית חם! את שלמה הצלנו לפני כחודש מהסגר בדרום. שלמה כלבלב צעיר ושמח בן כשנה, נינוח, חברותי, מאוד אוהב ליטופים וטיולים מפנקים, מסתדר אנשים וכלבים אחרים.
30 צפייה בגלריה
שלמה
שלמה
שלמה
(צילום: חבר למען הכלבים)
רוזה - רוזה המקסימה הגיעה אלינו מהסגר דרומי לפני כחודש יחד עם נעמה ויואב, שכבר אומצו לבתים חמים. רוזה הגיעה אלינו מאוד רזה, בינתיים היא השמינה קצת והיא מחכה שתבואו לאמץ אותה. רוזה בת כשנה, כלבה עדינה ומושלמת, בינונית בגודלה, מסתדרת עם כלבים ואנשים וצריכה כל כך בית אוהב ומשפחה חמה.
30 צפייה בגלריה
רוזה
רוזה
רוזה
(צילום: חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת כלבלאב

קראמבל - קראמבל בן השנה, כלבון שהוא גורם מגודל וגדל בבית מאז שהיה גור קטן מחפש פרק ב' אוהב במיוחד. קראמבל כלב אוהב אנשים, שמח וחברותי גם עם כלבים, הולך ממש יפה עם רצועה ואוהב לטייל. קראמבל המתוק יתאים למשפחה עם ניסיון וללא ילדים קטנטנים כי הוא אוהב לקפוץ משמחה.
30 צפייה בגלריה
קראמבל
קראמבל
קראמבל
(צילום: עמותת כלבלאב)
באני - באני המתוקה, רועה בלגית מעורבת, בת 10 חודשים, מלאת אהבה ושמחה, אוהבת לטייל ולשחק. באני מסתדרת מצוין עם כל הכלבים, טובה עם אנשים וילדים אבל גם אוהבת לקפוץ ולשחק עם הפה כמו גורה צעירה ולכן תתאים למשפחה עם ניסיון או ללא ילדים קטנים ממש, שמוכנה להשקיע בחינוך והצבת גבולות.
30 צפייה בגלריה
באני
באני
באני
(צילום: עמותת כלבלאב)
בים - בים החמוד ננטש בהסגר יסעור בגיל 6 וחצי ע"י מי שהוא ראה בו משפחה. הוא מחפש לפתוח פרק חדש מלא אהב עם משפחה שתעריך את המבט והחיוך הכובש. בים כלב מאוד נחמד לאנשים, הולך יפה עם רצועה, לא תוקפן לכלבים ומסתדר טוב בעיקר עם נקבות. הוא זקוק למשפחה עם ניסיון שתעניק לו את הביטחון שאיבד עם הנטישה.
30 צפייה בגלריה
בים
בים
בים
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
לאימוץ כלבים בוגרים שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

תנו לחיות לחיות

מוסקונה - אם המתח גורם לכם ללעוס בלי הפסקה, אם אכילה רגשית הפכה לאות למצוקה, תגיעו להכיר את הכלבלב הכי מהמם שיש, שיעלים כל דאגה ויכניס בלב רק שמחה. מוסקונה המשגע שלנו! כלבלב שאוהב מלא לשחק, לא מוותר על פינוקים וחיבוקים, הוא יגרום ללב להסתובב בעננים. מוסקונה בן 4, מאולף ומעלף.
30 צפייה בגלריה
מוסקונה
מוסקונה
מוסקונה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
תניא - החתולונת הכי מרגיעה שיש, תניא היפהפיה שלנו, תמלא את הבית בשלווה ותפזר קסם בכל פינה. תניא הגיעה אלינו לפני יותר מדי שנים, אחרי שנזרקה מקומה גבוהה ונותרה עם שתי ידיים עקומות וחמודות ממש. היא הולכת ומסתובבת כל כל חתולון, רק עוד לא מצאה מאמצים שיקבלו אותה, כמו שהיא, מיוחדת שכזאת. תניא בת 5
30 צפייה בגלריה
טניה
טניה
תניא
(צילום: תנו לחיות לחיות)
רימון - רימון המתוקון, גורון שהגיע עם האזעקות מאשקלון. עדין ומקסים ממש ולא רצה למצוא את עצמו גדל בממ"ד. רימון מחכה לגדול עם מאמצים שיעניקו ביטחון ואהבה לחיים שלמים. רימון בן 4 חודשים
30 צפייה בגלריה
רימון
רימון
רימון
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

עמותת S.O.S חיות

מקס - למקס שברו את הלב לאחר שנזרק מהבית מהיום למחר כי הילדה שטיפלה בו נסעה לחו"ל. מקס הגיע למקום בטוח ונמצא בבית משפחת אומנה שעוטפת אותו בהמון אהבה עד שנמצא לו בית מושלם כמוהו.
מקס הוא כלב מתבגר בן כשנה. סופר חברותי עם אנרגיה גבוהה בטיולים ושובבות גורית. סקרן ומתעניין בהכל ויכול עדיין למשוך ברצועה בטיולים. הוא מסתדר עם כל הכלבים ולא מראה תוקפנות כלל. מאוד אוהב לשחק עם כלב או חתול שפוגש ברחוב ואפילו בוכה שהם לא מעוניינים בו...
הוא מתרגל לחיים בעיר ועדיין יכול להיבהל מאופניים וקורקינטים. בבית הוא יודע גם להיות רגוע (במידה ויוצא למספיק טיולים ופריקת אנרגיה), אך צריך חטיפים וצעצועים לתעסוקה וניהול סביבתי נכון. מקס הוא כלב חכם, מחונך לצרכים וצריך בעלים שימשיכו לעבוד איתו , להרגילו לסדר יום קבוע ולחיים בבית ויהיה כלב משפחה מדהים. בית עם חצר וכלב נוסף יהיה מושלם עבורו.
30 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
באלג'יט - באלג'יט הצעיר הוא שובב לא קטן. גורון מתבגר בן כחצי שנה שמאוד אוהב לשחק ולרוץ. הוא זקוק לחינוך בסיסי ופריקת אנרגיה כדי להיות רגוע, בכל זאת הוא גור. חברותי לאנשים ויתאים לבית עם ילדים בוגרים כי עדיין בעל שובבות גורית ויכול לנשוך תוך כדי משחק ולהלחיץ ילדים קטנים. כלב חכם, מסתדר נהדר עם כלבים אבל דומיננטי ומנסה להשתלט לכן עדיף לבית בלי חיות נוספות. לא מסתדר עם חתולים
המתוק הזה צריך בעלים שישקיעו גם בחינוך ואילוף . הוא חכם ולומד מהר וצריך גירויים, משחקים, פריקות אנרגיה וסדר יום קבוע. הוא קשוב ומרצה, לומד מהר ומתוק אמיתי!
30 צפייה בגלריה
באלג'יט
באלג'יט
באלג'יט
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
גבי - גבי המתוק בן כשלוש שנים. הוא אומץ בתור גור ואז גדל ונהיה גדול "מידי" והמשפחה החליטה שלא רוצים אותו יותר... במקום למסור אותו בצורה נכונה , להתאמץ ולמצוא לו בית חדש, הם החליטו לזרוק אותו לרחוב. רמוס עבר סבל ברחוב ואחר כך הגיע להסגר עירוני ומשם לעמותה. גבי עבר מספיק סבל הוא צריך משפחה מכילה שתיתן לו הרבה חום, אהבה וביטחון.
גבי הוא כלב חברותי, מורגל לבית וגדל בבית עם ילדים, הולך יפה ברצועה חכם וקשוב, מסתדר נהדר עם כלבים אחרים ומחונך לצרכים.
30 צפייה בגלריה
גבי
גבי
גבי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

גלבוע אוהבת חיות

קאספר - את קאספר הוצאנו מתחנת ההסגר רגע לפני המתה, הוא הגיע אלינו קצת חושש ומבולבל אבל לאט לאט הוא נפתח ואנחנו גילינו ילד מתוק וחברותי. הוא בן כשנה וחצי, ילד עדין וביישן שלוקח לו קצת זמן להיפתח אבל ברגע שזה קורה מתגלה כלב שמח ומלא אהבה!
הגיע הזמן שקאספר יצא לחיים חדשים! הוא מחפש בית סבלני שידע להכיל אותו ולעזור לו להוציא את כל השלמות שהוא מסתיר, מבטיחים לכם שזאת תהיה השקעה משתלמת.
30 צפייה בגלריה
קאספר
קאספר
קאספר
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
סקובי - גם סקובי כבר רוצה למצוא את האחד/ת שלו. הוא הגיע אלינו כשכולו עור תלוי על עצמות ולאט לאט השתקם, הוא מת על בני אדם ומבחינתו שרק ילטפו אותו כל היום. אנחנו כל כך רוצים שיצא כמה שיותר מהר למשפחה!
הוא כלב צעיר כבן שנתיים, חברותי ואנרגטי שמחכה מאוד לבית ומשפחה משלו, ומי שיאמץ אותו ירוויח כלב מהמם!
30 צפייה בגלריה
סקובי
סקובי
סקובי
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
ניק - את ניק זרקו במזבלה, ממש כמו חפץ שכבר אין בו שימוש! הוא נמצא ע"י אנשים טובים שלא התעלמו ופנו אלינו לעזרה, מיד יצאנו לדרך וניק נאסף והגיע אלינו למצוא התחלה חדשה! כשהגיע גילינו כלב צעיר (כבן שנה), אנרגטי ומתוק, אנחנו לא יודעים מה עבר עליו לפניי אבל ניק לא נתן לזה להשפיע עליו, הוא נשאר ילד מלא בשמחת חיים ועם המון אהבה לחלק.
עכשיו הגיע הזמן שלו למצוא משפחה אמיתית, כזאת שתבין אותו, תעניק לו את האהבה שהוא כל כך רוצה לקבל ושלעולם לא תנטוש אותו!
30 צפייה בגלריה
ניק
ניק
ניק
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
פרטי העמותה
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים:

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מיילי - גורה מתקתקה כבת חודשיים ונמצאת בתהליכי חיסון, כרגע באומנה זמנית וממש תשמח לבית משלה. מיילי תגדל להיות גדולה ומחפשת בית אחראי, מסור וסבלני שמבין שחינוך גורים כרוך בהמון אתגרים מכל מני סוגים. מיילי גוש של מתיקות, שובבות ושמחת חיים.
30 צפייה בגלריה
מיילי
מיילי
מיילי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ניאו - כלב חברותי לכולם כבן שנה וחצי. היה בעבר בבית עם חתולים ויתאים גם לבית עם ילדים. כרגע נמצא בפנסיון בו עובדים איתו על הרגלה לכלוב אילוף. ניאו מאוד אוהב טיולים וליטופים מכל מי שהוא פוגש. כ"כ חבל לנו שניאו מתבזבז בתא במקום לפזר אהבה וחיוכים לכולם בבית.
30 צפייה בגלריה
ניאו
ניאו
ניאו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
שברץ - הפנתר השחור הוא חתול עדין, בעל אישיות מופלאה, טוב לב וחברותי עם החתולים האחרים. כרגע עם אלרגיה בעור ומכונס בתוך עצמו. הוא ישמח לפינה רגועה, נטולת סטרס בה יוכל לנוח ולהניח לעור להבריא. הוא נהנה מכל ליטוף אך נראה שסביבה מרובת חתולים לא כ"כ כיפית בשבילו. הבית שיאמץ אותו יקבל חתול מוכיר תודה ומתלטף.
30 צפייה בגלריה
שברץ
שברץ
שברץ
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה.
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

עמותת חבר לי

חזי - חזי המדהים ביופיו ובאופיו, רועה מעורב בן כשנה וחצי, חברותי ושמח. מורגל לבית, מחפש את המשפחה שלו שתיהייה עבורו לתמיד. יכול להוסיף שמחה לכל בית.
30 צפייה בגלריה
חזי
חזי
חזי
(צילום: עמותת חבר לי)
טומי - טומי העדין הגיע הישר מהדרום, בן כשנה, בינוני בגודל וענק במתיקות. נפתח לאיטו לכולם וברגע שזה קורה, הוא מרעיף אהבה וחום. גם הוא ייחכה בסופש בימי האימוץ שלנו.
30 צפייה בגלריה
טומי
טומי
טומי
(צילום: עמותת חבר לי)
דורין - דורין טובת הלב ננטשה בגיל 10 עם גידול ברגלה! עברה בהצלחה אצלינו ניתוח להסרתו והתגלתה ככלבה טובה וחברותית. מחכה לפינה חמה ושקטה להמשיך את חייה בכבוד. נוחה ועדינה ומורגלת לבית.
30 צפייה בגלריה
דורין
דורין
דורין
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784. בימי האימוץ מחכים לכם גורים מושלמים!!! ועוד הרבה כלבים.
מחכים לכם היום ומחר בימי האימוץ - שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה.
ניתן גם בימי א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר עמותת חבר לי

עמותת ע.ט.ל.ף

פרי: נקבה בת שנה ושלושה חודשים, מחוסנת ומעוקרת. עדינה ומאוד חכמה. חששנית מאוד ולכן נובחת הרבה. לא רגילה לטיול עם רצועה ולכן צריכה בית סבלני עם כלב נוסף וניסיון בגידול כלבים. לאימוץ: 052-2355109
30 צפייה בגלריה
פרי
פרי
פרי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
סנופ - זכר בן 4, מעורב בגודל בינוני קטן (15 ק"ג), מחוסן ומסורס. כלב מתוק וחברותי, ננטש בעוטף עזה ומחפש בית חדש לכל החיים. מסתדר עם כלבים ואנשים, אנרגטי וזקוק לבית שישחק איתו בכדור. לאימוץ: 052-2355109
30 צפייה בגלריה
סנופ
סנופ
סנופ
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
לגו - רועה בלגי צעיר שחולץ מעוטף עזה, בן שנה וחצי, מחוסן ומסורס. מתוק אמיתי, לא מסתדר עם חתולים, מאוד מאוד אוהב אנשים, נהדר עם ילדים, כלב אנרגטי שצריך בית שישחק איתו ויעזור לו לפרוק אנרגיה. לאימוץ: 052-2355109
30 צפייה בגלריה
לגו
לגו
לגו
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)

מקלט הקופים

דומינו: זכר בן כ-5 שנים, מחוסן ומסורס, מאוד מתוק ומתלטף, מסתדר עם חתולים אחרים. הבעלים שלו נפטר ולכן מחפש בית חדש. ישמח לבית יחד עם טייגר (לא חובה). לפרטים - תמר, 08-9285888
30 צפייה בגלריה
דומינו
דומינו
דומינו
(צילום: מקלט הקופים)
טייגר: זכר בן כ-5 שנים, מחוסן ומסורס, חכם, חמוד ומתלטף, מסתדר עם חתולים אחרים. הבעלים שלו נפטר ולכן מחפש בית חדש. ישמח לבית יחד עם דומינו (לא חובה). לפרטים - תמר, 08-9285888
30 צפייה בגלריה
טייגר
טייגר
טייגר
(צילום: מקלט הקופים)
דמקה: נקבה בת כ-5 שנים, מחוסנת ומעוקרת, עדינה וחברותית לחתולים אחרים, מתלטפת. הבעלים שלה נפטר ולכן מחפשת בית חדש. לפרטים - תמר, 08-9285888
30 צפייה בגלריה
דמקה
דמקה
דמקה
(צילום: מקלט הקופים)

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

טרזן, כלב עדין בן 9 חודשים. מתמסר, טוב לב ואוהב את כולם. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
30 צפייה בגלריה
טרזן
טרזן
טרזן
(צילום: עמותת צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
קוזו, כלב עדין בן 10 שנים. ננטש מבית בגילו בהסגר דרומי. מקסים, מתמסר וטוב לב. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. מחוסן, משובב ומסורס.
30 צפייה בגלריה
קוזו
קוזו
קוזו
(צילום: עמותת צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
נחל, גורה עדינה בת חצי שנה. טובת לב, מקסימה וסקרנית. נהדרת עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסנת, משובבת ומעוקרת. תהיה גדולה בבגרותה.
30 צפייה בגלריה
נחל
נחל
נחל
(צילום: עמותת צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00