הוא פעל בקור רוח ובנחישות, וגילה אכזריות ואטימות לב כלפי חיה חסרת ישע, שנמצאה באחריותו - כך נכתב בבקשה לקביעת תנאים מגבילים נגד תושב בת ים בן 35, שהצית גור כלבים כבן חצי שנה. הוא מואשם בעבירה של התעללות בבעלי חיים תוך גרימת סבל חמור בכוונה. בהודעה לבית המשפט נכתב כי קיימת אפשרות לפיה תבקש התביעה להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל.
1 צפייה בגלריה
הכלב נמצא כשהוא ללא רוח חיים
הכלב נמצא כשהוא ללא רוח חיים
הכלב נמצא כשהוא ללא רוח חיים
מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלירן גלילי מפרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט השלום בעיר, עולה כי ב-25 באוגוסט החליט הנאשם להמית את כלבו, שאותו אימץ כארבעה חודשים קודם לכן. הוא כרך איזולירבנד סביב פיו, אפו, עיניו וצווארו של הכלב והכניס אותו לתיק. כשהגיע לפינת הרחובות הקוממיות ונעמי שמר בבת ים הוא הצית את הכלב, שהיה אז בחיים. לאחר שהכלב מת, עזב הנאשם את המקום.
בחקירתו הראשונה במשטרה הודה הנאשם, שאובחן בעבר שסובל ממחלה נפשית, כי הכלב שייך לו. הוא הוסיף כי נשא אותו בתיק ושרף אותו. עם זאת, הנאשם טען שהכלב מת בטרם שרף אותו. בחקירתו השנייה, כשהוצגה לו חוות דעת המומחה בנוגע לכך שהכלב נשרף בעוד בחיים, בחר הנאשם לשמור על זכות השתיקה.
בבקשה שצורפה לכתב האישום נכתב כי מדובר בהתנהגות אכזרית, נוראית וחסרת רסן של הנאשם, שמלמדת על מסוכנתו הרבה. בבקשה נכתב עוד כי הכלב סבל סבל נוראי ואינו יכול היה להימלט מהמקום. "צפייה בתמונות של הכלב לאחר המקרה מזעזעת את אמות הסיפים ומדגישה את המסוכנות הרבה שנשקפת מהנאשם", נכתב בבקשה שצורפה לאישום.
מהבקשה עולה עוד כי לנאשם עבר פלילי, הכולל הרשעה אחת משנת 2011, בגין ביצוע עבירות של תקיפת סתם נגד בת זוגו דאז, ואיומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש נגד בת זוגו באותה תקופה. בגין אותן עבירות הוטלו עליו חמישה חודשי מאסר, שרוצו בעבודות שירות. "הנאשם, אשר נקט אלימות הן כלפי חיה חסרת ישע והן כלפי בת משפחתו, לימד על עצמו כי עינו מועד להתנהגות אלימה ומסוכנת", נכתב בבקשה להטיל עליו תנאים מגבילים עד סיום ההליכים המשפטיים.