עמותת S.O.S חיות

ליבי כהן-מגורי ז"ל נרצחה ב-7 באוקטובר במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס. ליבי היתה מלאת נתינה ורגישות, טובת לב, עזרה לכל מי שהיה זקוק לעזרה ואהבה, בכל נשמתה, בעלי חיים. לו היתה יכולה ליבי לבחור היכן להיות, היא היתה בוחרת בעשייה למען בעלי חיים שננטשו ומחפשים בית חם. משפחתה של ליבי עושה כל שביכולתה להשאיר את הטוב שלה בעולם, שהיא לא תשכח, שהעשיה הטובה שלה תימשך. בעמותת S.O.S חיות מבקשים מכם לעזור לזכור את ליבי ולהמשיך את דרכה הטובה, להיות רגישים ורחומים כלפי בני האדם ובעלי החיים הזקוקים לעזרה, לטיפול ולחום.
לזיכרה של ליבי כהן-מגורי ז"ל עמותת S.O.S חיות תקיים יום אימוץ מיוחד לכלבים וחתולים ביום שבת - 16.3.24 בין השעות 10:00-14:00. בוויז אס או אס חיות הרצליה.
32 צפייה בגלריה
(צילום: S.O.S חיות)
תכירו את צור, בן כשנה. כלב שמעבר ליופי שלו, הוא פשוט חבר. צור הוא כלב שכולו אהבה והוא מסתדר פשוט עם כולם, גם עם חתולים וכל מה שהוא רוצה זה פרטנר - לרוץ איתו, לשחק איתו, מישהו כמוהו שיש לו הרבה הרבה שמחה והאנרגיות. צור הוא מהכלבים שיחכו שתזרקו להם את הכדור, רק כדי שיוכלו להחזיר לכם אותו שוב ושוב, והוא הכי נאמן בעולם.
צור הוא הכלב המושלם למי שאוהב אינטראקציה צמודה עם הכלב, ויש לו זמן ופניות לשחק ולהריץ או לבלות איתו בגינת כלבים ולהכיר יחד חברים משותפים. הוא מחונך לצרכים, לא הורס דברים בבית, והולך יפה ברצועה. רק דבר אחד, שאוטוטו מאחוריו, צור מחלים מ tvt, נשארו לו עוד שלושה טיפולים והוא יהיה בריא לגמריי.
32 צפייה בגלריה
צור
צור
צור
(צילום: סיון בנאי)
שלי בת כשנה וחצי הגיעה לעמותה מהסגר אילת. האסקית מעורבת מקסימה וטובה. אנרגטית וחברותית. מסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה. טובה עם ילדים.
32 צפייה בגלריה
שלי
שלי
שלי
(צילום: סיון מדר)
קאיה גם בת כשנה וחצי והגיעה מהסגר אילת. האסקית מעורבת מקסימה וחברותית. אנרגטית וקשובה. מסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה. טובה עם ילדים.
32 צפייה בגלריה
קאיה
קאיה
קאיה
(צילום: סיון מדר)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

אגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א

חן הוא כלב מעורב בגודל בינוני גדול, בן שנתיים וחצי. חן נמצא בבית המחסה שלנו יותר משנתיים, לאחר שנמצא משוטט בשטחים פתוחים בדרום עם אימו ואחיו. בואו להכיר את חן ותגלו כלב עדין, חברותי, חכם ותעזרו לו להחזיר את האמון באנשים אחרי כל כך הרבה זמן בבית המחסה. צריך חינוך לצרכים, משמעת בסיסית, סיגול לבית, חיזוק בטחון עצמי וחשיפה לקהילה עקב חששנות קלה. תנו לחן שלנו אהבה ותקבלו כפול שתיים.
32 צפייה בגלריה
חן
חן
חן
(צילום: שרידר גופטה)
מסי, היום בן שנתיים וחצי, היה גור קטן כשנמצא משוטט לבד ברחוב, ללא אמא, ללא אחים חשוף לסכנות ומחלות. מאז הוא איתנו בבית המחסה כבר מעל לשנתיים. כלב רועים מעורב, חברותי, חכם, אוהב לשחק ואנרגטי, למרות החששנות נפתח מהר לאנשים וצמא לתקשורת. צריך חינוך לצרכים, משמעת בסיסית, וחיזוק מיומנויות תקשורת עם אנשים כלבים אחרים. מחפש בית חם ואוהב שמוכן לתת לו יציבות. בואו להכיר את מסי האהוב ותתנו לו הזדמנות לכבוש לכם את הלב, אנחנו מבטיחים שהוא לא יאכזב.
32 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי
(צילום: שרידר גופטה)
יובי, חתולה מעורבת בת שנתיים וחצי, הגיעה אלינו בדרך לא דרך. הבעלים שלה נטש אותה בחדר מדרגות של בניין בתוך כלוב, בלי מים ובלי אוכל, בלי לחפש לה מקום שיידאג לה. פשוט זרק אותה והלך. למזלה אנשים מצאו אותה והביאו אותה אלינו. לפני שהיא הבינה מה קורה, היא הייתה במקום חדש שללא ידיעתה הולך להיות הבית שלה לשנים הקרובות. יובי היא חתולה עצמאית שצריכה שיכבדו את המרחב האישי שלה, מתאימה לבית עם חצר - יכולה לחיות בחצר אחריי תקופת הסתגלות. לא מתאימה לילדים, אלא למבוגרים עם ניסיון.
32 צפייה בגלריה
יובי
יובי
יובי
(צילום: שמעון גליאנצשפיגל)
ציפי חתולה בת 3, נקלטה באגודה עם הגור שלה ומאז נשארה בבית המחסה כבר מעל לשנתיים. לצערנו רוב האנשים לא מסתכלים על חתולים בוגרים ובמיוחד חתולים שחורים, לכן היא מתקשה למצוא בית. ציפי זקוקה לבית שידע לכבד את המרחב הפרטי שלה ויתן לה אהבה כאשר היא מבקשת, מתאימה לחיות בחצר לאחר הרגלה. תנו לציפי את הצ'אנס שאף פעם לא נתנו לה לפני ותגלו חתולה עצמאית וחכמה.
32 צפייה בגלריה
ציפי
ציפי
ציפי
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ונילה - ילידת 2013, בעלת אופי חברותי לכולם, אך אומנית בריחה מדופלמת ולכן מחפשת בית מאובטח ובטיחותי. ונילה מלאת שמחת חיים, עם רוח חופשית ומלאת אנרגיות טובות. היא מחכה לבית כל כך הרבה שנים וממש מגיע לה למצוא סוף סוף מקום משלה.
32 צפייה בגלריה
ונילה
ונילה
ונילה
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
זיטה הקטנה והחמודה נמצאת אצלנו בטיפוליה בחדר הגורים - בתינוקיה. זיטה ילידת אוקטובר. הגיעה אלינו דרך השירות הווטרינרי העירוני כשהייתה קטנטנה. היא לא יכלה ללכת וסבלה משטפי דם בבטן. לזיטה היה מזל שהיא הגיעה אלינו. היא טופלה בחום ואהבה וכעת היא בריאה, חזקה ומאוד חביבה.
32 צפייה בגלריה
זיטה
זיטה
זיטה
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רונאל החמודון הגיע אלינו מהדרום, מאזור עוטף עזה. הוא נאסף על ידי מילואימניק כוון שהיה עם דלקות עיניים והיה צריך טיפול דחוף ואכן טופל אצלנו זמן רב בכלוב טיפולים. כשהגיע אל הטיפוליה ראינו שהוא בעל אופי חביב ולכן נשאר אצלנו בתקווה למצוא לו בית מאמץ. כשהגיע אלינו היה בן כ-4 חודשים. מאז עברו כמה חודשים והוא כבר בן 9 חודשים כמעט ועדיין מחכה לבית.
32 צפייה בגלריה
רונאל
רונאל
רונאל
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 23/3/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

עמותת כלבלאב

בארני הרועה המרשים בן השנתיים, כלב שובב, חברותי ואוהב. בארני כלב גדול ויפה שמסתדר עם כלבים ואנשים, עבר אילוף בסיסי ויתאים למשפחה עם ילדים בוגרים, משפחה אוהבת ופעילה שתהנה מהשובבות שלו, תשמח לשחק איתו, אבל גם לעבוד איתו על משמעת וגבולות.
32 צפייה בגלריה
בארני
בארני
בארני
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמליה המתוקה היא גורונת בוגרת בת כחצי שנה. מקסימה ואוהבת כמו כל גור, מסתדרת ואוהבת את כולם - אנשים, ילדים וכלבים. עמליה אוהבת לטייל, לשחק ולהתפנק. עדיין גורה שיודעת לתת ורוצה לקבל המון חום, אהבה ותשומת לב ותתאים לכל משפחה אוהבת שתהיה מוכנה להשקיע בגידול גור להרבה שנים.
32 צפייה בגלריה
עמליה
עמליה
עמליה
(צילום: עמותת כלבלאב)
אימאן היפה היא רועה בלגית מעורבת, בת כשנתיים וחצי, בינונית בגודלה (כ-25 ק"ג). אימאן כלבה מאוד חברותית, נאמנה ואוהבת פינוקים ותשומת לב, וכיאה לגזע היא אנרגטית ושובבה. אימאן מאוד אוהבת לרוץ ולשחק ותתאים למשפחה שלא נעדרת הרבה שעות מהבית, משפחה פעילה שתעזור עם פריקת אנרגיה ותשמח לחבר על 4 שאוהב לשחק בדיוק כמוה.
32 צפייה בגלריה
אימאן
אימאן
אימאן
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. לפרטים נוספים פנו לרונית: 0544853293. לאימוץ גורים צעירים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove

גלבוע אוהבת חיות

זאת לטי והיא מחפשת את האחד\ת שלה. הילדה המתוקה הזאת הגיע אלינו מתחנת ההסגר לחפש התחלה חדשה. היא צעירה בת כשנה וחצי, אנרגטית, חברותית, מסתדרת עם כלבים אחרים ובעלת כמויות של אהבה לחלק, פשוט קסם של ילדה! באמת שלטי תהיה תוספת מושלמת למשפחה שלכם.
32 צפייה בגלריה
לטי
לטי
לטי
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
זאוס נמצא משוטט והגיע לתחנת ההסגר, הם מיד התאהבו בו ופנו אלינו לעזור למצוא את הבית הכי מושלם עבורו! אז זאוס בערך בן 3, מאוד אוהב אנשים ומסתדר עם כלבים אחרים, הוא מקסים, ממושמע ופשוט ילד של אהבה.
32 צפייה בגלריה
זאוס
זאוס
זאוס
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
את ניק זרקו במזבלה, ממש כמו חפץ שכבר אין בו שימוש! הוא נמצא על ידי אנשים טובים, שלא התעלמו ופנו אלינו לעזרה. מיד יצאנו לדרך וניק נאסף והגיע אלינו למצוא התחלה חדשה בבית שלא ינטוש אותו לעולם! שהגיע גילינו כלב צעיר (כבן שנה), אנרגטי ומתוק, אנחנו לא יודעים מה עבר עליו לפניי, אבל ניק לא נתן לזה להשפיע עליו. הוא נשאר ילד מלא בשמחת חיים ועם המון אהבה לחלק. עכשיו הגיע הזמן שלו למצוא משפחה אמיתית, כזאת שתבין אותו, תעניק לו את האהבה שהוא כל כך רוצה לקבל ושלעולם לא תנטוש אותו!
32 צפייה בגלריה
ניק
ניק
ניק
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב? שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים-

עמותת ע.ט.ל.ף

קרמה הטובה והיפהפייה פונתה מיישובי העוטף בתחילת המלחמה. היא בת שנתיים, אנרגטית מאוד, חזקה ואוהבת מאוד אנשים. עדיפות לבית עם ניסיון עם כלבים.
32 צפייה בגלריה
קרמה
קרמה
קרמה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
לגו המתוק בן שנה וחצי, מחוסן ומסורס. כלב מדהים ואנרגטית שחולץ מעוטף עזה. הוא מאוד אוהב אנשים וילדים אבל לא מסתדר עם חתולים. זקוק לבית שישחק ויריץ אותו כדי להוציא לו אנרגיה.
32 צפייה בגלריה
לגו
לגו
לגו
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
שושה היא נקבה יפיפיה בת שנה וחצי, מחוסנת ומעוקרת, מדהימה ועדינה שמאוד מחפשת אהבה ומתרגשת מהאנשים שהיא מכירה בכל יום מחדש. מסתדרת נהדר עם כלבים וחתולים. עברה המון בחייה הקצרים ולכן היא צריכה בית עם המון סבלנות / עם כלב או חתול נוסף / עם אנשים שעובדים מהבית.
32 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
לאימוץ בעמותת ע.ט.ל.ף - 0522355109

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

גבע, כלב שמח בן שנה וחצי. טוב לב, מתמסר ומתלטף. אנרגטי, שובב וסקרן. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
32 צפייה בגלריה
גבע
גבע
גבע
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אלפסי, כלב מושלם בן 10 חודשים. חברותי ומתמסר, מתלטף ומחפש אהבה. נהדר ככלב משפחה עם ילדים. מסתדר עם כל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס. רמת אנרגיה בינונית.
32 צפייה בגלריה
אלפסי
אלפסי
אלפסי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
יאיר, כלב רגוע ושקט בן כ-6 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבות נקבות בלבד. מחוסן משובב ומסורס.
32 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת חבר למען הכלבים

הגורות אגם ואלמוג - יש לנו בעמותה גורות סופר מתוקות, שמחכות לבתים חמים, מפנקים ואוהבים. והן כל כך מתוקות, ששתי דקות בחברתן מעלות את הדופק וגורמות לנו לראות את העולם בגוונים של קשת בענן. אם אתם מחפשים בן משפחה חדש לכל החיים, ומוכנים להסתכן בזה שהלב שלכם יימס בכל יום מחדש - בואו לאמץ! אגם ואלמוג המושלמות שלנו מחפשות משפחות אוהבות שמבינות שעם המתיקות מגיעה גם אחריות. הן בנות כחודשים, חברותיות, סקרניות ושמחות, יהיו בינוניות בבגרותן.
32 צפייה בגלריה
אגם ואלמוג
אגם ואלמוג
אגם ואלמוג
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
את לונה המתוקה הצלנו לפני כחודש מהסגר במרכז והיא מחפשת בית הם ואוהב לתמיד. לונה כלבה מאוד עדינה ומקסימה, בת כשלוש שנים, מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים, צמאה לחם ואהבה, בינונית בגודלה.
32 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
ג'סיקה - ג'סיקה המהממת מחפשת בית. גורונת עדינה ומתוקה, בת כחצי שנה, מעורבת בכל טוב, בינונית בגודלה. ג'סיקה מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים אחרים, מאוד אוהבת ליטופים וחיבוקים, צמאה לאהבה. ג'סיקה מחפשת משפחה חמה ואוהבת לתמיד! משפחה שלעולם לא לנטוש אותה שוב! משפחה שתעניק לה בית חם ואוהב ותראה בה בת בית לכל דבר והיא תחזיר בתמורה המון אהבה.
32 צפייה בגלריה
ג'סיקה
ג'סיקה
ג'סיקה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת חבר לי

ג'וי - גורת רועה בלגית מעורבת יפייפיה בת כחצי שנה, ממש לא ברור מה היא עושה עוד בכלביה. כלבה שלמות, שמחה וכייפית כשמה כן היא ותוסיף שמחת חיים לכל בית שיזכה בה. ג'וי חכמה ורק מחכה ללמוד עוד ועוד כיאה לגזע.
32 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צילום: עמותת חברי לי)
פוקהונטס - רועה מעורבת מתוקה ויחסית קטנה בגודלה. נמצאה משוטטת ומיד כבשה את לב כולנו. בת כ 9 חודשים, עם שלוש רגליים ושמחה עד השמיים. אנחנו לא יודעים כיצד זה קרה, אבל נראה שממש לא מפריע לה. היא חברותית, חכמה, אנרגטית ומחכה למשפחה שרואה מעבר למגבלה הנראית לעין. תימסר לבעלי לב רחב ואהבת משחק ופעילות.
32 צפייה בגלריה
פוקהונטס
פוקהונטס
פוקהונטס
(צילום: עמותת חברי לי)
יאנג - יאנג המדהים בן כ-5, רועה מעורב שפשוט מבט אחד בו גורם לך להתאהב. יש לו עיניים אוהבות וכל מה שהוא רוצה זה להיות ליד הבעלים שלו, לקבל ולתת הרבה אהבה. יאנג גדול בגודל ובלב, מת על אנשים, חכם ונאמן ומחפש את האחד/ת שלו לנצח.
32 צפייה בגלריה
יאנג
יאנג
יאנג
(צילום: עמותת חברי לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד גורים ובוגרים מהממים.
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
גם א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

תנו לחיות לחיות

סקיי - שמונה שנים החזיקו את המהממת הזאת קשורה בחצר. אף אחד לא חיבק אותה, אף אחד לא טייל איתה, החיים שלה הסתכמו בפינה בחצר. עכשיו היא אצלנו. מתמסרת כל כולה לאהבה. וכן, היא לא נותנת את כולה במפגש ראשון, בכל זאת, העבירו אותה התעללות קשה. אבל היא תעטוף אתכם בים של אהבה ותודה אם תעניקו לה, בגילה, התחלה חדשה. סקיי בת 8, היא לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילה-עלינו ו-2 שקי מזון גדולים.
32 צפייה בגלריה
סקיי
סקיי
סקיי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
שחר - שחר המתוק והעיינים המדהימות חולץ מבית שבו הוחזק בתת תנאים. נראה שהמתוק הזה עבר חיים בכלל לא פשוטים. עכשיו אנחנו רוצים שיזכה בבית הכי מושלם בעולם, שיעניק לו עוד שנים ארוכות של אהבה. שחר לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים והחתולים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים, בהתאם לגילו- עלינו, ו-2 שקי מזון. שחר בן 7.
32 צפייה בגלריה
שחר
שחר
שחר
(צילום: תנו לחיות לחיות)
נמר - ננטש בפתח בית המחסה ונעלב נורא. נמר הוא גורון עדין ומקסים עם לב שבור לרסיסים, שמחכה למלא לכם את הבית באהבה. רק תבטיחו להיות לו לתמיד למשפחה. נמר בן 4 חודשים.
32 צפייה בגלריה
נמר
נמר
נמר
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il