כלבלאב

פיסטוק הוא גורון מתוק ואוהב, כמעט בן 4 חודשים, מאד מחפש תשומת לב וכמו כל תינוק רוצה להיות בידיים, לאהוב ולקבל אהבה וחום. הכלביה שלנו מלאת אהבה אבל היא רועשת ועמוסה וממש לא מתאימה לאפרוח הקטני הזה. פתחו את הלב ותנו לפיסטוק בית אוהב לתמיד. פיסטוק יגדל לגודל בינוני, הוא מסתדר עם כלבים צעירים ובוגרים מצוין, הולך ממש יפה עם רצועה והוא ייכנס לכם ללב באחריות.
20 צפייה בגלריה
פיסטוק
פיסטוק
פיסטוק
(כלבלאב )
סניקרס היפה בת שנה, כלבה מקסימה ואוהבת, שמסתדרת עם כולם, אנשים וילדים וכל הכלבים. סניקרס הולכת יפה עם רצועה, מחפשת ליטופים ונותנת המון אהבה. סניקרס הגיעה אלינו כגורה עם אמא שלה ועוד 4 אחים. כולם כבר אומצו מזמן והיא נותרה וגדלה בכלביה, עדיין מחכה לבית אוהב. סניקרס תתאים לכל משפחה שמוכנה להעניק לה אהבה, יציבות וחום.
20 צפייה בגלריה
פיסטוק
פיסטוק
פיסטוק
(כלבלאב )
פלוטו כלבון עדין ומתוק, בן כשנה. פלוטו מסתדר עם כלבים אחרים (זכרים ונקבות, בוגרים וצעירים, גדולים וקטנים), יש לו המון שמחת חיים והוא אוהב לשחק והולך מאד יפה עם רצועה כאשר מוציאים לו אנרגיה בצורה קבועה. פלוטו יתאים לבית עם ניסיון שיעניק לו יציבות חום.
20 צפייה בגלריה
פלוטו
פלוטו
פלוטו
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ניאו - כלב מהמם וחברותי במיוחד, אוהב את כולם ותמיד מחפש לשחק או לרוץ. ניאו כבן שנה וחצי, בגודל בינוני וממש ישמח לבית שייקח אותו להמון טיולים משותפים וייחנך אותו לחיי שגרה בבית. ניאו יתאים גם לבית עם ילדים
20 צפייה בגלריה
ניאו
ניאו
ניאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אסי הגיע אלינו במצב רעוע. הוא היה רזה מאוד, עם פרווה מלוכלכת, סבל מכאבי שיניים ואשך תמיר. אצלנו קיבל טיפול מסור כולל עקירת שיניים, ניתוח להסרת אשך, השתקם להפליא ועתה נמצא באומנה. אסי בגיל 5-6 שנים, בעל אופי עדין במיוחד, מסתדר עם ילדים ואוהב תשומת לב וליטופים.
20 צפייה בגלריה
אסי
אסי
אסי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ליאו, כ"כ סובל בימי אימוץ ומאוד מתקשה בהמולה שמסביבו. הוא מחונך, מסתדר עם רוב הכלבים אך נלחץ מילדים קטנים. הוא לומד מהר וישמח גם לאומנה שתמשיך את העבודה שנעשתה איתו עד עתה בקורס אילוף. לליאו יש גם לב מצוייר על הפרווה והוא מבטיח לאהוב אתכם תמיד.
20 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים, הגיעו השבת 26/8/23 לפארק כפר סבא או צרו קשר, 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבתות אימוץ מתקיימות אחת לשבועיים. בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו ובאינסטגרם למידע נוסף. https://www.facebook.com/we.love.cats.and.dogs/
לאימוץ חתולים 054-3389490, 058-6962145 באין מענה, שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש.

חבר למען הכלבים

נסטי: אומצה מאיתנו לפני כ-5 שנים וגדלה בבית אוהב ומפנק, אך לא יכולה להישאר שם בשל אלרגיה חריפה שהתפתחה אצל התינוקת שנולדה לאחרונה. נסטי, בת 5 וחצי, בינונית מינוס, מעוקרת, מחוסנת ומחונכת לצרכים. גדלה כל חייה עם ילדים קטנים והיא מאוד אוהבת להיות בחברתם. אוהבת ומסתדרת מאוד עם כלבים אחרים. כלבה בריאה ושמחה, כלבה של אהבה.
20 צפייה בגלריה
נסטי
נסטי
נסטי
(חבר למען הכלבים )
ריינבו המתוק שלנו מחפש בית חם. בית לתמיד! כלבלב מעורב בכל טוב , מתוק, חברותי ועדין בן כ-9 חודשים. אומץ לפני כחצי שנה והיום חזר לכלביה , שלא באשמתו, עקב נסיעה לחול של הבעלים. הוא חזר אלינו שבור לב ועצוב , ואנחנו כל כך מפחדים לאכזב אותו פעם נוספת. ריינבו הוא כלב מקסים ועדין בינוני בגודלו, גדל בבית עם ילדים ומאוד אוהב אותם, מסתדר נהדר עם אנשים וכלבים ומחפש משפחה שלעולם לא ננטוש אותו שוב. אל תתנו לו לדעוך בכלוב בואו לאמץ אותו בשבת.
20 צפייה בגלריה
ריינבו
ריינבו
ריינבו
(חבר למען הכלבים )
פנינה: פנינה המקסימה מחפשת בית. כלבה מהממת בת שנתיים, כלבה גדולה, מקסימה ועדינה, למרות שאנשים רעים קצצו לה את הזנב ואת האוזניים, היא עדיין מאוד אוהבת אנשים, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים. בואו לאמץ את פנינה המתוקה בשבת הקרובה!
20 צפייה בגלריה
פנינה
פנינה
פנינה
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים : רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922 במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

ג'יל, כלבה עדינה בת 8 חודשים. חברותית וטובת לב. נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
20 צפייה בגלריה
ג'יל
ג'יל
ג'יל
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
פול, כלב עדין בן שנה וחצי. חברותי, שמח ומתלטף. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
20 צפייה בגלריה
פול
פול
פול
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
גרייס, כלבה מקסימה בת שנתיים וחצי. מתמסרת, טובת לב ושובבה. נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
20 צפייה בגלריה
גרייס
גרייס
גרייס
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

באר שבע אוהבת חיות

ריו הוא כלב מתוק אנרגטי ומחונך בן שנתיים וחצי. ריו הגיע אלינו עם עבר לא פשוט ורכושנות לאוכל, הוא כבר שנתיים בהם עבר יותר מידיי אכזבות שברו לו את הלב עשרות פעמים. אחרי תהליך אילוף בפנסיון ובאומנות בליווי מאלף ריו למד להיות הכלב המקסים שידענו שהוא יכול להיות. ריו מסור מחונך ומאולף מסתדר עם כלבים אנשים מטורף על ילדים. ריו המתוק הוא גור מגודל ישמח לליטופים, גירודים בבטן ומשחקים או סתם להתעדכן בענייני היום. הוא הכלב המושלם בתוך הבית הוא רגוע ומתפנק ובחוץ שובב שרק רוצה לרוץ ולשחק כל היום. ריו הוא גור מגודל, שמחפש משפחה עם ניסיון בכלבים, ומאוד יתאים לבית עם כלבים נוספים.
20 צפייה בגלריה
ריו
ריו
ריו
(באר שבע אוהבת חיות )
סיריוס בלאק (הנקבה) כלבה שתעשה לכם קסמים בלב. סיריוס רועה גרמנית שחורה בת כשנה שהגיעה להסגר העירוני לאחר שננטשה מבית. היא כלבה אנרגטית מאוד שאוהבת לרוץ ולשחק. היא אוהבת אנשים מאוד אך לא מסתדרת עם חתולים ועם מרבית הכלבים. סיריוס כלבה חברותית ומלאת אהבה, מתאימה לכל משפחה. היא צריכה בית שישקיע בפריקת האנרגיה שלה וידע להציב לה את הגבולות המתאימים.
20 צפייה בגלריה
סיריוס בלאק
סיריוס בלאק
סיריוס בלאק
(באר שבע אוהבת חיות )
עמותת באר שבע אוהבת חיות עובדת לשיפור מצב כלבי וחתולי באר שבע והסביבה. העמותה פועלת באמצעות משפחות אומנה ובשיתוף פעולה עם ההסגר העירוני של באר שבע למציאת בתים מאמצים לכלבי וחתולי ההסגר והעיר.
יום האימוץ הקרוב יתקיים בבאר שבע ביום חמישי 7.9 בין 16:00-19:00 בדשא ליד מרכז מורים
לאימוצים (כל הארץ) ואומנות (בבאר שבע) ניתן ליצור קשר בטלפון 0507222571 (וואטסאפ בלבד)
ניתן לפנות אלינו גם בפייסבוק https://www.facebook.com/b7lovesanimals?mibextid=ZbWKwL

חבר לי

אמיגו המושלם! כשמו כן הוא, החבר הכי טוב שתמצאו! הכלבלב היפה הזה מסתדר מעולה עם ילדים, כלבים, ואנשים. הוא מלא בשמחת חיים, מאושר מכל ליטוף ונשיקה שמקבל ומנצל כל זמן משחק בגינה. איך לומר, כלב מתנה! אמיגו נולד בספטמבר 2022, הוא בגודל בינוני פלוס ומחונך לצרכים.
20 צפייה בגלריה
אמיגו
אמיגו
אמיגו
(חבר לי )
פרינסס - רועה בלגית מעורבת, חכמה מאוד וקשובה. היא הגיעה אלינו לאחרונה ומיד כבשה את ליבנו ואת לב כל הכלבים. פרינסס המדהימה, נולדה ביולי 2022 בגודל גדול ומחונכת לבית. היא מחפשת בעלים שמתים על כלבים, אוהבים לנוע ומעוניינים לקבל כלבה שפשוט תאהב אותם בטירוף. כזאת שתרצה להצטרף לכל חוויה, במיוחד אם היא כוללת פעילות ומשחקים.
20 צפייה בגלריה
פרינסס
פרינסס
פרינסס
(חבר לי )
מוצ'אצ'ו המתוק, גורון מקסים ועדין שנמצא על ידי אנשים טובים כשהוא חולה ורטוב לבדו בשדות, הוא הבריא והתחזק ועכשיו.. תראו אותו!! אין מתוקים כאלה. נולד במאי האחרון, נעים, מתלטף וחכם. מוצ'אצ'ו מחפש התחלה חדשה, בית לגדול בו ולתת לו את כל האהבה שבעולם.
20 צפייה בגלריה
מוצ'אצ'ו
מוצ'אצ'ו
מוצ'אצ'ו
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

תנו לחיות לחיות

שוורץ- הכלב הכי חמוד שיש, הכלב שלא מפסיק לחייך ואת כולם לנשק. שוורץ המהמם שלנו! הבייביסיטר המושלם לילדים שלכם. שוורץ הוא כלבלבון עיוור, שמח ומאושר, שמסתדר מצוין ולכן אי אפשר להוריד ממנו את העיניים. בדוק שהילדים שלכם, במקום להיות צמודים למסך- ירצו להסתכל על הקסם הזה, לשחק איתו ולהתפנק איתו כל הזמן. כלב מושלם. ואם העובדה שהוא לא רואה גורמת לכם לחשוש- תגיעו לראות את הפלא במו עינכם ותבינו שהוא לא שונה משום כלב אחר. שוורץ בן שנה.
20 צפייה בגלריה
שוורץ
שוורץ
שוורץ
(תנו לחיות לחיות )
גריינג'ר-אם עדיין לא עודכנתם..לאמץ את השונה זה הכי שווה! גריינג'ר החתולונת שתמיד קורצת, עם עין אחת היא מסתדרת בלי שום בעיה, חתולונת עדינה ומקסימה שמחכה להראות לכם מלא אהבה. גריינג'ר בת 3
20 צפייה בגלריה
גריינג'ר
גריינג'ר
גריינג'ר
(תנו לחיות לחיות )
אופיר- זה כזה דובון אכפת לי מתוק, שפשוט אי אפשר שלא להתאהב בו בשניות! אופירי הוא פשוט כלבלב חמוד ברמות מוגזמות. הפרצופון הזה מספר רק במעט, על החמידות שמתפרצת כנמצאים בחברתו. הוא ביישן, הוא לא ממש יודע איך להגיב עם אנשים חדשים וכמו רב הכלבים ינבח...אבל טיפת סבלנות ואתם מאוהבים בטירוף! אופיר בן 3
20 צפייה בגלריה
אופיר
אופיר
אופיר
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il