עמותת S.O.S חיות

איגי - את איגי המקסימה הצילו חיילים מקסימים לא פחות מתוך אזור לחימה. היא בת כשנתיים, סופר חברותית לאנשים, ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים. אוהבת ליטופים ומחזירה המון אהבה. איגי כבר מחונכת לצרכים ויודעת להישאר כמה שעות לבד בבית. איגי אוהבת טיולים והולכת יפה עם רצועה אבל לא מסתדרת עם כל הכלבים ולכן תשמח לבית ללא בעלי חיים נוספים.
32 צפייה בגלריה
איגי
איגי
איגי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
ונילה - ונילה בת כשנתיים. מלינואה מעורבת טובה וחכמה. כלבה חמודה שנמצאה משוטטת בשדרות. היא עברה לאומנה שמספרת שהיא כלבה מהממת, מסתדרת עם כלבים אחרים נקשרת לאנשים ואוהבת גם ילדים. ונילה היא כלבה חזקה ולומדת ללכת עם רצועה. היא זקוקה לבית סבלני ואוהב שימשיך לעבוד איתה ולהרגיל אותה לחיים בבית.
32 צפייה בגלריה
ונילה
ונילה
ונילה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
גורי טורטית - שלושת גורי טורטית המושלמים ניצלו מתוך בור ביוב. כן ממש ככה נזרקו לשם. הם בני כחודשיים שקיבלו את חייהם בחזרה. עברו לבית משפחת אומנה שמספרת שהם סופר מתוקים וחברותיים. המושלמים האלו יגיעו ביום שבת ליום האימוץ הגדול בהרצליה, יחד עם עשרות גורים נוספים מקסימים שמחשפים בתים אוהבים. כל הגורים יהיו גדולים או בינוניים.
32 צפייה בגלריה
גורי טורטית
גורי טורטית
גורי טורטית
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

טרזן, כלב עדין בן 9 חודשים. מתמסר, טוב לב ואוהב את כולם. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
32 צפייה בגלריה
טרזן
טרזן
טרזן
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
דונטלו, כלב עדין בן שנה וחצי. מתמסר ומחפש תשומת לב ואהבה. נפלא עם ילדים ואנשים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
32 צפייה בגלריה
דונטלו
דונטלו
דונטלו
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
קוזו, כלב עדין בן 10 שנים. ננטש מבית בגילו בהסגר דרומי. מקסים, מתמסר וטוב לב. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. מחוסן, משובב ומסורס.
32 צפייה בגלריה
קוזו
קוזו
קוזו
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

אגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א

צ'יטה - כלבה בינונית מעורבת, בת שנתיים. צ'יטה המהממת היא כלבה חברותית, אנרגטית, סקרנית ומלאת אהבה. צ'יטה המתוקה אוהבת מאוד משחקים ופעילות, אבל גם ליטופים, חיבוקים ותשומת לב. מסתדרת מצויין עם אנשים חדשים, כולל ילדים, ואוהבת במיוחד כלבים אחרים.
 צ'יטה זקוקה לעבודה על משמעת בסיסית וחינוך לצרכים, ומחפשת בעלים אסרטיביים שיתנו לה הזדמנות לחיים מאושרים לאחר שגדלה כל חייה בבית המחסה ומעולם לא חוותה תחושה של בית.
32 צפייה בגלריה
צ'יטה
צ'יטה
צ'יטה
(צילום: רבקה מזרחי)
פדריקו - כלב מעורב, בן שנה וחודשיים, גדול. פדריקו המלכותי הוא כלב חברותי מאוד, שאוהב ומסתדר עם כולם - אנשים, מבוגרים וילדים, כלבים ואפילו חתולים. כלב חכם וסקרן, שובב ואנרגטי אבל גם עדין ונעים לבני אדם. נהנה מאוד ממשחק עם אחרים, אבל גם מרגעים שקטים ורגועים, ליטופים ומילים טובות.
פדריקו נמצא משוטט ברחוב כשהיה רק בן חודשיים, ומאז גדל בבית המחסה בלי לזכות להיות בבית שיאהב וידאג לו, ולכן זקוק לעבודה על משמעת בסיסית וחינוך לצרכים. הוא מחפש בית חם ואוהב שיעניק לו את החיבוק האוהב שמגיע לו כל כך.
32 צפייה בגלריה
פדריקו
פדריקו
פדריקו
(צילום: צילום: רבקה מזרחי)
ביט - גור חתולים מעורב, בן חודשיים וחצי. ביט גור חתולים שובב וסקרן, שאוהב מאוד לשחק ולהתלטף, מסתדר עם חתולים אחרים ועם בני אדם. ביט מעט חששן, ולכן זקוק לבעלים סבלנים, שמוכנים לתת לו את כל החום והאהבה שמגיעים לו אבל גם את המרחב שהוא זקוק לו בהתחלה.
32 צפייה בגלריה
ביט
ביט
ביט
(צילום: צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

עמותת חבר למען הכלבים

לוקאס - לוקאס שלנו כל כך זקוק לבית! כבר חודשים ארוכים שהוא מחכה בכל שבת שיבחרו בו. מאות משפחות חלפו על פניו, התאהבו במתיקות שלו, באוזניים המיוחדות שלו אך בסופו של דבר הוא חזר לתא. שוב ושוב ושוב.
רעשי הברקים והרעמים מקשים מאוד על לוקאס. הוא מתכרבל בתא שלו במבט מיואש ומתחנן, ואנחנו עומדים מולו, מנחמים, מלטפים ומבטיחים לו שנעשה ה-כ-ל כדי שמשפחות יראו את הכלב המושלם שהוא. לוקאס בן 3.5, נשקן בינלאומי,אנרגטי, חתיך עולמי, מסתדר נפלא עם אנשים, ילדים וכלבים אחרים.
32 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
נמרוד - אוהבי הכלבים המנומרים - תתכוננו להתאהב! נמרוד הגיע אלינו יחד עם שלוש אחיות לפני כשנתיים. אחיותיו מצאו בתים אוהבים במהרה ונמרוד נשאר בכלוב. מחכה לתורו. זהו החורף השני שנמרוד יעבור בתא במקום בבית חם ובמיטה מפנקת.
נמרוד המהמם שלנו בן כשנתיים וחצי, כלב מקסים, שמח ואנרגטי שאוהב מאוד אנשים ומסתדר עם כלבים. נמרוד, יחד עם עוד עשרות כלבים מושלמים, יחכו לכם אצלנו בשבת הקרובה בתקווה למצוא בית. לתמיד.
32 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
ברברה - ברברה שלנו כלבה מתוקה ומרשימה והיא מחפשת בית חם לכל החיים. הצלנו אותה לפני חודשיים מהסגר שבו היא ננטשה וגלינו כלבה מהממת ושמחה שרק רוצה לתת אהבה לכל הסובבים אותה.ברברה בת 7 שנים, צמאה לאהבה, נעימה וחברותית, מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים.
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת ע.ט.ל.ף

תום תום: - בן שנה ושלושה חודשים, מחוסן ומסורס, בינוני - גדול. כלב מהמם שלא רב עם אף אחד, גם כשמנסים לריב איתו. מאוד אוהב לשחק עם כלבים אחרים. מתוק ומלא שמחת חיים. כלב רגיש שזקוק לבית סובלני, ישמח לבית עם כלב נוסף. לאימוץ - 0522355109
32 צפייה בגלריה
תום תום
תום תום
תום תום
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
רעים: בת כשנה - שנה וחצי, מחוסנת ומעוקרת. חברותית, אנרגטית מאוד, מסתדרת עם כלבים אחרים. הוצלה מקיבוץ רעים, בינתיים נמצאת באומנה ומחפשת בית חדש לאחר שהמשפחה שגידלה אותה החליטה למסור אותה. לאימוץ - 0522355109
32 צפייה בגלריה
רעים
רעים
רעים
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
שלישיית שוקולד, מנטה, מסטיק: שלוש אחיות בנות כ-4-3 חודשים שהוצלו מעוטף עזה. עדינות, חמודות מאוד, אוהבות לשחק ביחד. ימסרו לאחר חיסון ראשון תמורת סל אימוץ הכולל התחייבות לעיקור. לאימוץ - 0522355109
32 צפייה בגלריה
שלישיית שוקולד, מנטה, מסטיק
שלישיית שוקולד, מנטה, מסטיק
שלישיית שוקולד, מנטה, מסטיק
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)

עמותת בשביל בעלי החיים

אפולו, מלינואה בן שנה, ימיס אתכם מהשנייה הראשונה. הוא סופר חברותי, אוהב אנשים ומזמין למשחק את כל מי שמתקרב לחצר שלו - הוא ניגש עם הכדור בפה ועם העיניים היפות שלו מבקש להצטרף אליו. אפולו מחונך לצרכים, מכיר פקודות, ממושמע, מסתדר עם כלבים וכולו לב ונשמה.
אפולו זקוק למאמצים אנרגטיים שיוציאו אותו לטיולים ארוכים וגינות כלבים ושיהיו שותפים למשחקי כדור שהוא כ"כ אוהב. הוא יהיה עדין ומושלם עם ילדים והכי נאמן שיש. יהיה נהדר גם בבית עם כלב נוסף. את הנדיר הזה אפשר לפגוש בכלבייה במסובים בכל יום במהלך השבוע עד השעה 15:00, בתיאום מראש.
32 צפייה בגלריה
אפולו
אפולו
אפולו
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
מקס האהוב שלנו, כלב מעורב גדול בן שנה וארבעה חודשים, מחפש בית קבוע לכל החיים. מקס המושלם חברותי לכולם, רגיל לחיי בית, מחונך לצרכים, הולך יפה עם רצועה ומסתדר עם כלבים אחרים.יתאים לכל הרכב של משפחה ויהיה בן בית נפלא. ימסר מחוסן, משובב ומסורס בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר. תוכלו לפגוש אותו בכלבייה בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש.
32 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
קספר יחכה לכם בשבת ביום האימוץ ברעננה. קספר, בן שנה וחצי, הוא כלב חיובי ושמח, אנרגטי וספורטיבי שישמח למאמצים אקטיביים שיאפשרו לו לפרוק אנרגיה. הוא אוהב אנשים, מסתדר היטב עם כלבים ובבית הוא יהיה מדהים.
קספר עבר אילוף בתנאי פנסיון. הוא חכם, קולט מהר ותענוג לעבוד איתו. הוא מחוסן, משובב ומסורס. כלב שיכניס הביתה המון אור ושמחה - רק תסתכלו על החיוך הזה כלב מלא אהבה!
32 צפייה בגלריה
קספר
קספר
קספר
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
נשמח מאוד שתבואו להכיר את הכלבים שלנו ביום האימוץ ברעננה,
שבת 23/12, בין השעות 10:00 ל- 14:00.
בווייז: האקדמיה לכלבים, רח' אהוד מנור.
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הווטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן

גלבוע אוהבת חיות

עוז - תכירו את עוז, במהלך ביקור בתחנת ההסגר מנהלת העמותה נתקלה בחתיך הזה, מבט אחד בעיניים שלו והיה ברור שהוא מצטרף אליה ובא אלינו לבית המחסה. הוא בן שנתיים ולא רק שהוא חתיך על יש לו גם אופי מדהים, פשוט שלמות! עוז מחפש התחלה חדשה בבית מנוסה שמכיר את הגזע וידע להעניק לו את כל מה שהוא צריך, בתמורה הוא יזכה בחברות ונאמנות ללא גבולות!
32 צפייה בגלריה
עוז
עוז
עוז
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
צ'אמפ - החתיך הזה הגיע אלינו מתחנת ההסגר רגע לפני המתה, ועכשיו הוא זקוק להתחלה חדשה. קראנו לו צ'אמפ, הוא בן שנה וקצת ענק ומתוק, הוא ילד אנרגטי, חברותי וכבר למד איך חיים בבית, כל מה שחסר לו זה את האחד/האחת שלו להעניק להם את כמויות האהבה שיש לו לחלק.
32 צפייה בגלריה
צאמפ
צאמפ
צ'אמפ
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
רקס - בדרך כלל אולג שלנו נוסע במיוחד לחפש ולחלץ כלבים שזקוקים לעזרה, הפעם הוא לא היה צריך לחפש כי המתוק הזה הופיע ממש מולו באמצע הכביש! תוך דקות בודדות הוא נאסף לרכב של אולג ומשם ישירות לבית המחסה.
קראנו לו רקס והוא מתוק אמיתי, מה עבר עליו ואיך הוא הגיע לאמצע הכביש כנראה שלעולם לא נדע אבל מה שבטוח שהעבר הזה כבר מאחוריו ועכשיו הוא עם הפנים קדימה לעבר חיים חדשים כבן משפחה אהוב ומוגן!
32 צפייה בגלריה
רקס
רקס
רקס
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
פרטי העמותה
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים:

עמותת חבר לי

אופיר - "מי לא מכיר את אופיר? אופיר אוהב לטייל ולשיר". רועה מעורב חכם וחברותי, נולד בינואר 2021. כלב מדהים, טוב, קשוב ואוהב. לאופיר בעיה נוירולוגית המתבטאת בהתקפים בהם הוא מסתובב במהירות למשך זמן קצר סביב עצמו. לא נמצאה בעיה רפואית ברורה. בכלביה המלחיצה ההתקפים מחריפים, ובבית האומנה ממש נרגעים. הגיע הזמן של אופיר לעבור לבית אמיתי לכל החיים. כבר ברור מהדברים שאנחנו מחפשים מישהו/י מיוחד/ת נכון? אם אתם כאלה אנחנו מחכים לכם.
32 צפייה בגלריה
אופיר
אופיר
אופיר
(צילום: עמותת חבר לי)
צ'יף - אם אתם מחפשים חבר וכלב ליווי צמוד, אשר רוצה כל הזמן אהבה וליטופים, הגעתם למקום הנכון- תכירו את צ'יף שלנו. צ׳יף הוא לא כלב לכל אחד, הוא נשמה רגישה ומיוחדת שצריך אדם מיוחד שיהיה קשוב ורגיש אליו. מי שיזכה בו יקבל חבר נאמן לחיים, רגטע וחברותי, כלב עם לב טוב שנותן אהבה וצריך המון אהבה חזרה. צ׳יף מחכה לכם בפנסיון אילוף ביתי שהכין אותו לחיים בבית ועשה איתו תהליך מדהים. אנו מחפשים מאמצים לחא ילדים קטנים שמוכנים להמשיך להטמיע את הישגי האילוף.
32 צפייה בגלריה
צ'יף
צ'יף
צ'יף
(צילום: עמותת חבר לי)
ג'וליה - ג'וליה היפיפיה מחפשת בית! רועה מעורבת בינונית חכמה, אנרגטית וחברותית. היא מלאת מרץ, אוהבת כדורי טניס משחקים בגינה וטיולים ארוכים וכרגע מתבזבזת בכלוב. ג'וליה נולדה ביולי 2021 ותישאר בגודל בינוני יחסית לרועה. אתם אקטיביים ואוהבים לזוז? מנוסים ובא לכם להשקיע קצת באילוף ולקבל כלבה אוצר? ג'וליה מחכה לכם.
32 צפייה בגלריה
ג'וליה
ג'וליה
ג'וליה
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784. בימי האימוץ מחכים לכם גורים מושלמים!!! ועוד הרבה כלבים.
מחכים לכם היום ומחר בימי האימוץ - שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה.
ניתן גם בימי א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר עמותת חבר לי

עמותת כלבלאב

ג'ורג' - ג'ורג'י בן שנה, הגיע כגור מתוק לכלביה. הוא חיכה חודשים רבים ולפני כחודשיים הגיעה משפחה שראתה אותו ולקחה אותו להיות חלק ממנה. לצערנו המשפחה פונתה מביתה בצפון והם פנו אלינו למצוא לג'ורג' בית חדש.
ג'ורג' כלבון מקסים ומתוק, חברותי עם כלבים אנשים וילדים. אוהב וזקוק לטיולים ומשחקים, הולך יפה עם רצועה ויהיה כלבון נפלא למשפחה. בואו להיות המשפחה שלו לתמיד כדי שלא יצטרך להיות שוב תקופה ארוכה בכלביה.
32 צפייה בגלריה
ג'ורג'
ג'ורג'
ג'ורג'
(צילום: עמותת כלבלאב)
דפי - דפי המהממת הגיעה להסגר יסעור עם שלושה גורים מתוקים שמצאו בתים טובים, ועכשיו דפי מחפשת משפחה משלה לאהוב. דפי בת השנה, כלבה טובה ועדינה, עם אנרגיות טובות, הולכת יפה עם רצועה ותתאים לכל משפחה - וגם לבית עם ילדים.
32 צפייה בגלריה
דפי
דפי
דפי
(צילום: עמותת כלבלאב)
מארג' - מארג' היפה, רועה גרמנית בת כשנתיים וחצי, הוחרמה ע"י הרשויות מבעלים שהחזיק אותה קשורה בשרשרת קצרה, רעבה וללא אפשרות לטפל בגורים שלה. בתקופה הקצרצרה שהיא בחסותינו, מארג' מראה שהיא עדיין מאמינה באנשים ומחפשת חום ואהבה. כלבה מקסימה שצריכה משפחה שמוכנה להרגיל אותה לחיים בבית, הליכה עם רצועה וכמובן לתת לה מחסה ואהבה אמיתיים.
32 צפייה בגלריה
מארג'
מארג'
מארג'
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
לאימוץ כלבים בוגרים שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליאו - כבן שנתיים, חברותי לרוב הכלבים, נהנה מאוד מליטופים ומראה המון אהבה למי שהוא מכיר. כלב שובב ושמח מחפש בית שעניק לו פריקת אנרגיה והמון ליטופים. פחות יתאים לבית עם ילדים קטנים שקצת מלחיצים אותו. ליאו גם ישמח לאומנה במימון של העמותה.
32 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
חתולים, חתולים ועוד חתולים. קטנים, גדולים, בכל הצבעים והגילים, שמנמנים, שובבים, עצלנים, שקטים, ביישנים או פטפטנים. כל מה שצריך זה להגיע, ללטף ולהתחבר לחתול, או שניים. בחסות העמותה מבחר כ"כ גדול, בטח תמצאו את החתול המתאים למשפחה.
32 צפייה בגלריה
חתולים
חתולים
חתולים
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בונו - כבן 4, מחפש בית מנוסה ומכיל שימשיך את העבודה החשובה המתבצעת איתו. בונו, מחונך לבית, מסתדר מצויין עם אנשים ויעדיף בעלים חזקים. עם כלבים וחתולים הוא פחות מסתדר ובשל כוחו הפיזי פחות יתאים לבית עם ילדים קטנים. בונו היה פעם כלב של מישהו והיום הוא כלב של אף אחד. בלעדיכם, הוא יישאר בתא, בודד וללא אינטראקציה כמעט עם אנשים שהוא כ"כ אוהב.
32 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה.
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

תנו לחיות לחיות

נולה - כולנו מחפשים נחמה בכאלה ימים ורק חיבוקי זנבות יכולים באמת להכניס בלב קצת חיוכים. נולה מהממולה שלנו, שננטשה בגיל 10, גם היא זקוקה לנחמה. היא פורחת ומעניקה ים של אהבה למי שמכירה, אבל אף אחד לא רוצה להכיר את הכלבה שנובחת את הכאב שלה כשעוברים ליד הכלוב שלה. . נולה חששנית וחשדנית במפגש ראשון עם אנשים חדשים ובאמת שאם תתנו לה הזדמנות להכיר, היא תפתח את הלב ותיתן את כולו. נולה לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילה, ו-2 שקי מזון.
32 צפייה בגלריה
נולה
נולה
נולה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
ג'וקר - תראו את המבט המבקש הזה! ג'וקר המתוק שלנו הגיע מהסגר בדרום. חמידות שיא של כלבלבון שבמפגש ראשון מאוד חושש ולכן זקוק למאמצים עם ניסיון וסבלנות, כדי שיוכל להיפתח ולהפוך לממרח הכי גדול שיש. הוא מצחיק, הוא סופר מתוק, הוא שווה הכרות והשקעה לאהבה ללא גבולות. ג'וקר בן שנתיים.
32 צפייה בגלריה
ג'וקר
ג'וקר
ג'וקר
(צילום: תנו לחיות לחיות)
ג'סי - גור נמרים קטן ומתוק, פונה מאשקלון בעקבות המלחמה, ג'סי הממתק! גורון לכרבולים ומלא אהבה, יכניס לכל בית שקט ושלווה. ג'סי בן חצי שנה.
32 צפייה בגלריה
ג'סי
ג'סי
ג'סי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il