אגודת צער בעלי חיים בישראל

שולה-כלבה מעורבת, בת שנה בגודל בינוני. חכמה, אנרגטית, מתלטפת, אוהבת לשחק ולרוץ. מסתדרת עם רוב הכלבים. דרוש אילוף וחינוך לצרכים. מחפשת בעלים שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים.
33 צפייה בגלריה
שולה
שולה
שולה
(קרדיט: שמעון גליאנצשפיגל)
אלווין- כלב , מעורב, בן שנה בגודל בינוני – גדול. חברותי, עם בטחון, אוהב לשחק ולרוץ, נינוח. מסתדר עם רוב הכלבים, דרוש חינוך לצרכים ואילוף. מחפש בעלים שיתנו לו בית חם ואוהב לכל החיים.
33 צפייה בגלריה
אלווין
אלווין
אלווין
(קרדיט: שמעון גליאנצשפיגל)
צ'ארלס-גור חתולים בן שלושה חודשים עדין, אוהב לשחק, מעט חששן. מחפש בעלים שיעזרו לו להיפתח ולצבור בטחון, ויעניקו לו בית חם לכל החיים.
33 צפייה בגלריה
צ'ארלס
צ'ארלס
צ'ארלס
(קרדיט: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-17:00 ו'-9:00-13:00, שבת ראשונה כל תחילת חודש 11:00-13:00, טלפון לבירורים *4553 .

חבר לי

ליאור האהובה שלנו, פיטבולית יפייפיה ברמות, נולדה בינואר 2021, בגודל בינוני, בצבע שחור מושלם. היא מדהימה, מאוהבת באנשים, קשובה וחכמה ותשמח ממש להגיע לבית מלא בצחוק ושמחה. מסתדרת עם כלבים אבל ללא ספק הדבר האהוב עליה זה זמן ליטופים ונישוקים.
33 צפייה בגלריה
ליאור
ליאור
ליאור
(חבר לי )
קלייד המתוק הגיע אלינו מפוחד וחושש ומאז עשה דרך מדהימה. הוא נולד ביוני 2022, בגודל בינוני ונוח, מדהים עם כלבים, עדין ורגיש. קלייד מחכה בסבלנות בתא, אבל באמת שלא מגיע לכלב כזה טוב ועדין להיות לבד 20 שעות בתא כל יום.
33 צפייה בגלריה
קלייד
קלייד
קלייד
(חבר לי )
חלווה המתוקה, עם שובבות כמו של גורה, חוכמה של כלבה בוגרת, וגודל נוח ביותר. חלווה נולדה ביוני 2022, היא בגודל בינוני ובעלת רמת אנרגיה בינונית. היא כלבה מדהימה ואוהבת את כל הכלבים, זקוקה לבית רגוע ואוהב שישקיע בחינוך בסבלנות.
33 צפייה בגלריה
חלווה
חלווה
חלווה
(חבר לי )

לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784

אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.

ימי אימוץ:

כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה

א-ה: בתיאום מראש.

בקרו אותנו גם ב:

פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא

כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

עמותת ע.ט.ל.ף

ג'ינג'ה - נקבה בת 8 חודשים, בינונית-קטנה, גורה שובבה, אנרגטית, חמודה בטירוף, אוהבת מאוד לשחק עם כלבים אחרים ולישון על הבעלים. נאמנה בצורה יוצאת דופן. הוצלה מרמאללה כגורה בת חודש חולה ואומללה, טופלה והבריאה ועכשיו מחפשת בית חם. * עדיפות לבית עם ילדים או בית עם אדם שעובד מהבית.
33 צפייה בגלריה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
(עמותת ע.ט.ל.ף)
ביש גדא - זכר בן 8 חודשים, בינוני, כלב עדין ומאוד רגיש, מסתדר עם כולם. מנשק עם האף, אוהב לשחק עם כלבים אחרים וצעצועים. הוצל מרמאללה כגור בן חודש, חולה ואומלל, טופל והבריא ועכשיו מחפש בית חם. * זקוק לבית סובלני ורגוע, עדיפות עם כלב נוסף.
33 צפייה בגלריה
ביש גדא
ביש גדא
ביש גדא
(עמותת ע.ט.ל.ף)
יוסי - אימוץ של חסד. זכר בן 3 שנים, עיוור ונכה (מתקשה לעלות במדרגות ולקפוץ). כלב מתוק שאוהב מאוד לשחק (זקוק למשחקים שעושים רעש). אוהב אנשים אבל לוקח לו זמן להכיר ולסמוך. * זקוק לבית עם גינה - לומד את המקום בע"פ ויוצא לבד לטייל בגינה. בגלל העיוורון הוא מפחד לצאת לטייל ברחוב ולא יודע ללכת עם רצועה.
33 צפייה בגלריה
יוסי
יוסי
יוסי
(עמותת ע.ט.ל.ף)
לפרטים נוספים: 052-2355109

בשביל בעלי החיים

אליס הגיעה לכלבייה כגורה חברותית, מצחיקה ושובבה, ולמרות שהיא מקבלת יחס נפלא, היא רוצה לגדול בבית עם משפחה משלה. אם אתם מוכנים לאתגר ולשמחה שבגידול גורה, מוזמנים ליום האימוץ שלנו לפגוש אותה. לא תתחרטו.
33 צפייה בגלריה
אליס
אליס
אליס
(בשביל בעלי החיים )
אגוזי בן שנה וארבעה חודשים. הוא הגיע כגור לכלבייה, ראה את כל האחים שלו מוצאים משפחה, והוא נשאר מאחור - בלי שום סיבה! אגוזי הוא כלב מקסים, ממושמע, ידידותי, אוהב חברה של בני אדם ומסתדר עם כלבים אחרים. הוא חכם מאוד, רגוע, ומחכה למשפחה שתאהב אותו לתמיד כמו שהוא אוהב בחזרה.
33 צפייה בגלריה
אגוזי
אגוזי
אגוזי
(בשביל בעלי החיים )
כתם הוא גור מתוק וחברותי שרוצה למצוא משפחה לכל החיים. הוא בכלבייה מגיל צעיר, מסתדר עם כל הכלבים, ומקסים במיוחד עם אנשים. הוא צריך לגדול בבית עם משפחה אוהבת, ולא בכלוב. כתם יתאים גם לבית עם ילדיםות ו/או כלבים נוספים.
33 צפייה בגלריה
כתם
כתם
כתם
(בשביל בעלי החיים )
מרטין - רועה בלגי מעורב יפה תואר בן 5. מרטין הוא כלב שכולו לב, מרעיף אהבה בשפע ואוהב מאוד אנשים. סופר חברותי, אנרגטי ואת כל הסביבה מרשים. הוא יצא לקורס אילוף והתגלה ככלב חכם, שלומד מהר ומבין עניינים. הוא מתנה לכל בית.
33 צפייה בגלריה
מרטין
מרטין
מרטין
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
בפארק כפר סבא ביום שבת בין 10:00-14:00 ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים גם בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

חבר למען הכלבים

בובי וסנופי שלנו הם שני גורונים מתוקים בטירוף.הם יחכו לכם ביום האימוץ שלנו בשבת בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד. המושלמים שלנו בני כחודשים, יגיעו לגודל בינוני וימיסו לכם את הלב מרוב אהבה. אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גורים ומוכנים לפתוח את הלב ,שני הסוכריות האלו יחכו לכם אצלנו בשבת בואו להתא-הב ולאמץ!!
33 צפייה בגלריה
בובי וסנופי
בובי וסנופי
בובי וסנופי
(צילום: חבר למען הכלבים)
הכירו את ריקו המהמם! ריקו בן כשנה , חברותי מאוד לאנשים ולכלבים אחרים. לריקו יש את העיניים הכי טובות ואוהבות שתפגשו, שיפתחו לכם בלב חדרים חדשים של אהבה. יהיה החבר הכי נפלא שרק תוכלו לבקש. כל מה שהוא מבקש בתמורה - זה בית. בואו לאמץ את ריקו בשבת!
33 צפייה בגלריה
ריקו
ריקו
ריקו
(חבר למען הכלבים )
רונה ההורסת מחכה להורים חדשים. כלבה מהממת בת שנה וקצת, בינונית בגודלה , מקסימה ועדינה, מאוד אוהבת ילדים ואנשים, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים. מחפשת בית מושלם, בית לתמיד. בואו לאמץ את רונה המהממת בשבת!
33 צפייה בגלריה
רונה
רונה
רונה
(צילום: חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות: 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
*חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו הודעה ותחזור אליכם בהקדם האפשרי

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

נאגטס המושלם מחפש את הבית המושלם שלו. לצערנו לנאגטס נשבר הלב בפעם השניה... עוד משפחה שהתחייבה לדאוג ולאהוב אותו לשארית חייו אבל לא קיימה את ההבטחה. נאגטס כלבון מהמם! חברותי מאוד לאנשים וילדים ומסתדר מעולה עם כלבים! המתוק הזה כלב צעיר ושובב שלא קיבל חינוך מספיק טוב להתנהגות בבית והוא קצת מתקשה כשהוא לבד. אנחנו ממש בטוחים שעם משפחה טובה וסבלנית ועם עבודה נכונה של אילוף הוא יהיה זכיה בלוטו לכל המשפחה נאגטס חזר לכלוב והוא כל כך עצוב שנשבר לנו הלב מחפשים לו את המשפחה האחרונה, החדשה והנכונה בשבילו, ואם יש כלב נוסף בבית אז הוא בכלל יהיה מבסוט :) בן כשנה וחצי | בינוני-גדול (כ-25 קילו) | מחכה בהרצליה.
33 צפייה בגלריה
נאגטס
נאגטס
נאגטס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
נלה היפיפיה מחפשת התחלה חדשה! הכלבה המהממת שלפניכם אומצה מאיתנו בתור גורה בת חודש בלבד. בשלוש השנים האחרונות היא חיה בבית ופתאום מצאה את עצמה בכלוב הבעלים של נלה עוברים דירה ובחרו להשאיר את בת המשפחה מאחור, למרות שהם הבית היחיד שהיא מכירה נלה כמובן לא מבינה למה, כי היא כלבה עדינה וטובה, מחונכת לצרכים ובאופן כללי רגועה ומורגלת לבית. נלה כלבה מעט חששנית וצריכה משפחה סבלנית שתעבוד איתה על טיולים בחוץ והתמודדות מול גירויים שמפחידים אותה. מסתדרת מעולה עם חלק מהכלבים והיא מחפשת בית ללא ילדים קטנים. אנחנו מחפשים עבור נלה משפחה שלא תוותר עליה, ותראה בה בת משפחה בכל מצב! רועה מעורבת | בת 4 | בינונית | מחכה באומנה בחולון.
33 צפייה בגלריה
נלה
נלה
נלה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

תנו לחיות לחיות

ספידי- ספידי האהוב, כמה עצב בעיניים שכל כך זקוקות לאהבה ופשוט לא יודע איך לבקש אותה. כלב ספידי מתבייש וחושש לבקש אהבה ממי שלא מכיר ולכן, במקום להתחנף, כשעוברים ליד הכלוב שלו הוא נובח הכי חזק שיש. כבר 7 שנים. ספידי הגיע אלינו בגיל שנתיים, אחרי שעבר מיד ליד, חווה אלימות, היה כלב מבועת ועצוב. הוא כבר בן 9 ואנחנו כל כך רוצים לראות אותו זוכה בבית בו יוכל להפתח ולהיות הכלב הכי מפונק ומתפנק שיש. מאולף ומעלף, ספידי לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים, בהתאם לגילו, ו-2 שקי מזון מתנת ביופט.
33 צפייה בגלריה
ספידי
ספידי
ספידי
(תנו לחיות לחיות )
סטיקי- החתולונת הכי מצחיקה בעולם כולו. סטיקי המהממת. החתולה שיודעת לגמרי לעמוד על שלה ולדרוש את מה שמגיע לה. מפונקת, עצלנית, דיווה אמיתית, מחכה למאמצים דומים כי ביחד בטוח יהיו מלא קטעים מצחיקים. סטיקי בת שנתיים וחצי.
33 צפייה בגלריה
סטיקי
סטיקי
סטיקי
(תנו לחיות לחיות )
אלונה- אלונה הבובה! הכלבלבונת שתחמם לכם את הלב ותגרום לכם לצחוק בלי הפסקה, כלבה סופר חברותית ומקסימה שתתאים לכל בית אוהב. אלונה בת שנה.
33 צפייה בגלריה
אלונה
אלונה
אלונה
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

כלבלאב

דולי היפהפיה בת שנתיים, כלבה מושלמת לכל משפחה. כלבה עדינה שמסתדרת עם כל יצור חי: אנשים, ילדים, כלבים וחתולים. דולי הולכת מאד יפה עם רצועה, אוהבת לטייל ולשחק, רגילה לחיים בבית ומחונכת לצרכים.
33 צפייה בגלריה
דולי
דולי
דולי
(כלבלאב )
סטאר הדובון בן שנתיים וחצי, וכמה שהוא גדול, הלב שלו גדול עוד יותר. סטאר אמנם כלב חזק שצריך מוליך מתאים לטיולים, אבל הוא כלב טוב שמסתדר עם כלבים אחרים - זכרים ונקבות. עם אנשים וילדים הוא כלב עדין ואוהב, שמתנהג כמו דובון שלא מודע לגודלו.
33 צפייה בגלריה
סטאר
סטאר
סטאר
(כלבלאב )
דינה המתוקה בת שמונה חודשים, נלכדה להסגר כגורה מבוהלת וכל יום נפתחת יותר ויותר ומראה לנו את המתיקות והלב הקסום שלה. כלבונת עדינה שמסתדרת עם כל הכלבים אבל גם אוהבת את השקט שלה. דינה אוהבת מאד לטייל והולכת ממש יפה עם רצועה, ותתאים לכל משפחה שתאהב אותה לתמיד, תיתן לה חום וסבלנות להיפתח ולקבל ביטחון. תתאים במיוחד לבית עם עוד כלב שיתן לה ביטחון.
33 צפייה בגלריה
דינה
דינה
דינה
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
פרטים בווטסאפ: 0544853293
העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

אס. או. אס. חיות

זיגי - כלב מקסים, ככל הנראה מעורב בלברדור, בן כשנתיים וחצי. מסתדר עם כל הכלבים, ילדים ואנשים. מושלם באופי, חמוד, חברותי, מלקק ומוקיר תודה. כלב מושלם שמסיבה לא ברורה שקוף לעולם. זיגי צעיר עם נפש שמחה, אוהב לקפוץ ולעטוף באהבה. מחונך לצרכים ומאוד קשוב, אוהב ליטופים וחיבוקים.
33 צפייה בגלריה
זיגי
זיגי
זיגי
(אס. או. אס. חיות)
טינה וטוני, אחים מתוקים בני כחודשיים בעלי רמת מתיקות גבוהה במיוחד! סקרנים, מצחיקים ואוהבים לשחק. נהנים גם מהתכרבלויות, ליטופים וקרבת אנשים.
33 צפייה בגלריה
טינה וטוני
טינה וטוני
טינה וטוני
(אס. או. אס. חיות)
פיבי המתוקה. גורה מהממת בת כ 4-5 חודשים שהגיעה כשהיתה גורה יונקת עם אמא שלה ו 8 אחים ואחיות. הם ניצלו מתנאים נוראיים וגדלו בבית משפחת אומנה מהממת. כל האחים כבר אומצו ועכשיו הזמן למצוא בית לפיבי המתוקה. היא גורה מתבגרת מושלמת באופי. רגועה ומאוד אוהבת לישון ולהתכרבל. חכמה בטירוף, מחונכת כבר לצרכים, הולכת יפה עם רצועה ומסתדרת עם כולם. תתאים גם לבית עם ילדים קטנים וניתן להרגילה בקלות גם לחיים בבית עם חתולים.
33 צפייה בגלריה
פיבי
פיבי
פיבי
(אס. או. אס. חיות)
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

האפי, גורה מתוקה בת חודשיים וחצי. עיוורת ב-2 העיניים. נמצאה מסתובבת אבודה ברחוב. אימוץ של חמלה.
33 צפייה בגלריה
האפי
האפי
האפי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
ארצ'י, סלוקי מתוק בן שנתיים וחצי. היה כלב בית. סופר חברותי, מתמסר ומתלטף. שמח וסקרן. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
33 צפייה בגלריה
ארצי
ארצי
ארצ'י
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
פול, כלב עדין בן שנה וחצי. חברותי, שמח ומתלטף. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
33 צפייה בגלריה
פול
פול
פול
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
www.spca.org.il חפץ חיים 4, תל אביב 2313* שעות פעילות: א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:00

כפר סבא ורענננה אוהבות חיות

נאו - חביב, שובב, אנרגטי וחברותי לכולם. כלב צעיר שיהיה תוספת נהדרת לכל משפחה כולל בית עם ילדים וכלבים אחרים. לצערו, כלבים שחורים מאומצים פחות וזה כ"כ חבל
33 צפייה בגלריה
נאו
נאו
נאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
נמש מימין, כבת 5 חודשים, עיוורת פרוותית וחברה הכי טובה של ננוק (משמאל). ננוק כבן 4 וחצי חודשים ונמצא באומנה ביחד עם נמש. הוא עדין, חמוד ברמות ואוהב מגע. נשמח למצוא להם בית ביחד כדי שיוכלו להמשיך לחזק את החיבור המיוחד שיצרו.
33 צפייה בגלריה
נמש וננוק
נמש וננוק
נמש וננוק
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
מקס החתיך, בן שנתיים וחצי, בעל אופי מתוק, חברותי לכולם (כולל ילדים) וממש מתחנן לליטופים ומגע. ניכר שמקס היה פעם כלב של מישהו. היום הוא כלב של אף אחד. תנו לו בית והוא יוקיר לכם תודה כל חייו.
33 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142, באין מענה שלחו הודעה. וכן ימי אימוץ הקרובים בפארק כפר סבא ב 28/8 מהשעה 10 ועד 12:30 ובתאריך 29/7 מהשעה 10 עד 2 (בכפוף לתנאי מזג אויר) בפארק כפר סבא. שימו בווייז: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות.
לאימוץ חתולים 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום בתיאום מראש, כולל שבת.