בשיתוף המוסדות המציגים


"התואר הזה, הוא הכי נכון, והכי מדויק שקיים בתחום השיווק היום", "הוא עדכני, הוא משתדרג כל הזמן והוא מביא לי את הדברים הכי עדכניים מהשטח", "התואר הוא הכי עדכני, הכי טכנולוגי, הכי שיווקי". כך מתארים בוגרי התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק בקריה האקדמית אונו את הכלים שקיבלו בתואר שלמדו.
ד"ר מיכל שפירא, ראש התואר באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק, סיפרה על הנושאים הנלמדים בתואר: "בתואר תלמדו למעשה כיצד להוביל מערכות של דיגיטל, כיצד לתכנן אותם, כיצד לחבק את הטכנולוגיה מצד אחד ולהבין את הפסיכולוגיה מהצד השני".
ד"ר שפירא הוסיפה על ההתמתחויות בתואר: "תוכלו לבחור אחת מבין שלוש התמחויות במהלך השנה המרתקת הזאת. אחת ההתמחויות היא התמחות באסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית. ההתמחות השנייה היא התמחות שתכניס אתכם עמוק יותר לעולם ניהול השיווק. שם תלמדו יותר לעומק כיצד לנהל מותגים, תלמדו לנהל מערכות סטארט-אפ. ההתמחות השלישית שלנו היא התמחות שעוסקת בניתוח ניהול ומדידה של מדיה דיגיטלית".
יעל סוויסה, בעלת עסק לייעוץ שיווקי ובוגרת התואר, דיברה על צוות ההוראה: "המרצים גם מלמדים והם גם בשטח וזה בעצם מה שעושה אותם למרצים כל כך מקצועיים. הם בסופו של דבר מביאים את השטח אלינו ללימודים, ואנחנו כסטודנטים אך ורק מרוויחים מזה".
איה אלון, מנהלת פיתוח עסקי ב-THISPLAY GROUP, הוסיפה: "קיבלתי כל כך הרבה כלים, ושפה חדשה לגמרי והזדמנויות תעסוקתיות שנפתחו לי וחברים חדשים ואני פשוט מדברת שפה אחרת לגמרי ממה שדיברתי לפני שנכנסתי לתואר הזה".
ואיך התואר מסייע בעבודה? סוויסה אמרה: "כל איש שיווק וכל מי שרוצה לעסוק בשיווק בעיניי חייב את התואר הזה לעצמו". אלון הוסיפה: " בזכות התואר הזה יש לי עבודה היום".
ד"ר שפירא סיכמה: "הגאווה שלנו היא שהצלחנו לייצר כאן קהילה של בוגרים שמשתלבים ומתקדמים בחברות מובילות".
בשיתוף המוסדות המציגים