ע.ט.ל.ף

שרקן - בת 14, מעוקרת ובריאה, ננטשה על ידי הבעלים שעברו לחו"ל בלעדיה. נמצאת באומנה זמנית ומחפשת בדחיפות בית חם ורגיש שרוצה לעשות מצוה ולאמץ חתולה חמודה, מתלטפת, חברותית ומתוקה. לאימוץ - 0543022726, עדיף לשלוח הודעה בוואטסאפ ולציין "לגבי שרקן".
29 צפייה בגלריה
שרקן
שרקן
שרקן
(ע.ט.ל.ף)
ביש גדא - זכר בן 9 חודשים, בינוני, מחוסן ומסורס, כלב עדין ומאוד רגיש, מסתדר עם כולם. מנשק עם האף, אוהב לשחק עם כלבים אחרים וצעצועים. * זקוק לבית סובלני ורגוע, עדיפות עם כלב נוסף. לאימוץ - 052-2355109
29 צפייה בגלריה
ביש גדא
ביש גדא
ביש גדא
(עמותת ע.ט.ל.ף)
קולר - נקבה בת 11 חודשים, בינונית (20 ק"ג), עדינה מאוד ורגישה, אוהבת לשחק עם כלבים אחרים.
* חששנית מאוד וזקוקה לבית סובלני. לאימוץ - 052-2355109
29 צפייה בגלריה
קולר
קולר
קולר
(ע.ט.ל.ף)

S.O.S חיות

אביבית - הגיעה אלינו במצב הזנחה קשה יחד עם הגורה שלה אחרי שהיו קשורות על גג בניין ימים ארוכים. הגורה של אביבית גדלה ואומצה ורק אביבית עדיין מחכה לבית שלה. אביבית כלבה ממושמעת מאוד, לא מתרגשת מגירויים סביבה ומורגלת לשהייה בכלוב אילוף. אביבית עברה אילוף לפקודות עם צמד מאלפים שהגדירו אותה במילה אחת: מצויינת. אביבית עשויה להיות כלבת בית מושלמת ונוחה, אם הבעלים שלה יתמידו איתה בתרגול פקודות ויצמדו למשמעת החיובית שהורגלה אליה.
29 צפייה בגלריה
אביבית
אביבית
אביבית
(אס. או. אס. חיות )
מיילו יפה התואר אומץ מהעמותה בגיל חודשיים על ידי משפחה שבגיל שנה החליטה לוותר עליו כיוון שהפגין מעט טריטוריאליות. היום מיילו כבר ילד גדול שבעזרת עבודה מקצועית הפך להיות כלב חברותי כלפי כלבים ואינו מפגין טריטוריאליות בטיולים. כשמיילו מפחד ממישהו הוא עלול לנהום עליו אבל מספיק "מיילו, לא!" אחד כדי שהוא יבין שהוא נובח על העץ הלא נכון. מיילו הולך יפה מאוד עם רצועה בטיולים ונקודת בונוס לזכותו- הוא לא מתרגש למראה חתולים כך שאם יש לכם חתול בבית, יש סיכוי שיש לנו כאן מאצ' משמיים.
29 צפייה בגלריה
מיילו
מיילו
מיילו
(אס. או. אס. חיות)
בר כלבה מדהימה היא קצת חששנית ולוקח לה זמן להיפתח לאנשים היא מאוד נוחה מחונכת לצרכים ולסדר יום קבוע, היא שקטה ואפילו מסתדרת עם חתולים (יותר נכון, לגמרי מתעלמת מהם). בר מעט חוששת מרעשים פתאומיים בחוץ ולמרות זאת, נוח לטייל איתה והיא הולכת יפה מאוד ברצועה. היא זקוקה לבית מכיל ואוהב, אם יהיו בו ילדים זה אפילו בונוס. כיוון שמעט קשה לבר להישאר לבד בסביבה חדשה, בית מאמץ מושלם עבורה יהיה כזה עם חצר מאובטחת וסגורה. לאחר תקופת ההסתגלות ולאחר שתלמד את סדר היום החדש שלה (ושלכם) היא תירגע ותוכל להעביר את הימים שלה גם בבית.
29 צפייה בגלריה
בר
בר
בר
(S.O.S חיות )
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
גם בחג הראשון של ראש השנה (16.9.23)
יום האימוץ מתקיים כרגיל
יום האימוץ הגדול במדינה לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות
של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ.
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום.

בשביל בעלי החיים - בדרך לבית חם

אריאה, כלבת האסקי יפהפייה כבת שלוש, נמצאה משוטטת והועברה לכלבייה העירונית בפתח תקווה. בבדיקה הרפואית התבררה סיבת הנטישה - דלקת רחם חריפה שהצריכה ניתוח חירום מציל חיים. אריאה הגיבורה התאוששה מהניתוח והתגלתה ככלבה מקסימה! חברותית, רגועה, מאוזנת ומסתדרת עם כולם. היא תשמח למאמצים שיאהבו אותה ויראו בה בת משפחה.
29 צפייה בגלריה
אריאה
אריאה
אריאה
(בשביל בעלי החיים - הדרך לבית חם)
ג'קי היפיפייה שלנו בת שנתיים. היא נמצאה משוטטת ללא שבב, אך לפי ההתנהגות שלה ברור שהגיעה מבית ואינה כלבת בר. היא מקסימה, עדינה, חברותית, מסתדרת נפלא עם כל הכלבים והיא תהיה נהדרת עם ילדים. ג'קי מחונכת לצרכים, מחוסנת, משובבת ומעוקרת, ולגמרי מוכנה להתחיל את פרק ב' עם משפחה חדשה, אחראית ואמינה.
29 צפייה בגלריה
ג'קי
ג'קי
ג'קי
(בשביל בעלי החיים - הדרך לבית חם)
אליאס היפיוף הוא כלב מושלם בן ארבע. הוא אמנם גדול פיזית, אבל הוא כלב מתון ולא אנרגטי מדי. הוא מסתדר נהדר עם כלבים בכל הגדלים, אוהב מאוד אנשים, ומתוק ועדין במיוחד עם ילדים. פחות מסתדר עם חתולים. אליאס ישמח מאוד לבית עם אחים אנושיים ו/או מזונבים.
29 צפייה בגלריה
אליאס
אליאס
אליאס
(בשביל בעלי החיים - הדרך לבית חם)
איך מאמצים?
בפארק כפר סבא ביום שבת בין 10:00-14:00
ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים גם בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את פנג היפיוף! הכלב הכי חבקן שיש כלבון חכם, חברותי ומקסים, מאוד אוהב לשחק ולהתלטף ושהגיל לא יטעה אתכם- הוא עדיין אנרגטי וישמח לבית פעיל וטיולים מהנים. פנג מסתדר עם רוב הכלבים והוא מקסים עם אנשים וילדים. הוא יהיה תוספת מושלמת לכל משפחה! גולדן האסקי מעורב | בן 5 | גודל בינוני | מחכה בנתניה
29 צפייה בגלריה
פנג
פנג
פנג
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
הכירו את דובי המתוק! אצלנו מאז שהיה גור ממש קטנטן, קטן יותר מפחית של קולה. החודשים עברו, דובי העביר את כל תקופת הגורות היפה שלו בכלוב, והיום הוא כבר כלב גדול ומרשים שמבזבז את חייו בכלוב! לדובי יש כל כך הרבה לתת, הוא שמח ושובב, מסתדר עם כולם (כלבים ואנשים), ממש דובון מגודל אין מצב שתפגשו אותו ולא תתאהבו, רק מלראות את האוזניים האלו כולם נמסים. בואו להכיר את המהמם! רועה מעורב | בן שנה וארבעה חודשים | בינוני-גדול | מחכה בנתניה
29 צפייה בגלריה
דובי
דובי
דובי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

חבר לי

אריק הפיטבול העדין והיפיפה, לא להאמין שוויתרו על כלב שכזה!! אחרי חודש וחצי בבית הבעלים הבין שלאמץ כלב זה גדול עליו והמושלם הזה ייאלץ לחזור לכלוב אם לא נמצא לו בית חדש ומושלם במהרה. אריק כלב אנרגטי ושמח, מתוק, חכם, דובון של אהבה ופינוקים ועדין בצורה בלתי רגילה- מתאים לכל בית שהוא. מורגל לחיים בבית ומחונך לצרכים, פשוט כלב מתנה! נולד ביולי 2021 ומחכה להיות החבר הכי טוב שלכם והפעם לנצח.
29 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(חבר לי )
שחף - אוהבי מלינואות? בעלי חתולים? יש לנו את הכלבה המושלמת עבורכם!! שחף היפיפיה, בגודל בינוני, חכמה בטירוף, רגילה לבית ומחונכת לצרכים, מסתדרת עם כולם (כולל חתולים!!) ג'וי נולדה ביולי 2022 ומחפשת בית עם אנשים שנמצאים/עובדים מהבית.
29 צפייה בגלריה
שחף
שחף
שחף
(חבר לי )
שוקו - אתם רואים את הפרצוף החמוד הזה? לצערנו זה פרצוף של כלב שעבר נטישה.. שוקו המתוק הזה, כלב שכל מה שהוא רוצה זה לתת ולקבל אהבה. הוא מסתדר עם כולם!! פשוט גוף של אהבה. כל כך לא מגיע לו לעבור נטישה כואבת ולמצוא את עצמו לבד בעולם אחרי כמה חודשים בבית. החמודון הזה הוא הכוכב בכל גינת משחקים אפשרית, חכם בצורה לא רגילה ושולט בפקודות אילוף בסיסיות. מורגל לחיים בבית, מחפש מאמצים שנמצאים הרבה בבית או לחלופין עם כלב נוסף.
29 צפייה בגלריה
שוקו
שוקו
שוקו
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש, אפשרות גם אחה"צ.
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

באק, כלב טוב לב בן שנה. מתמסר, עדין ורגוע. כלב משפחה מושלם יתאים גם ככלב ראשון.
29 צפייה בגלריה
באק
באק
באק
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
טירה, גורה שובבה ואנרגטית בת 4 חודשים. חברותית ונפלאה עם ילדים. מסתדרת מצויין עם כלבים.
29 צפייה בגלריה
טירה
טירה
טירה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
רימון ודבש, אחיות מתוקות בנות 13 שנה. היו כלבות בית וננטשו בגילן. עדינות, מתמסרות ומתלטפות. חברותיות מאוד לאנשים וילדים. מסתדרות עם כלבים אחרים. כלבות של אהבה שרק רוצות פינה חמה בבית ובלב לאימוץ משותף.
29 צפייה בגלריה
דבש ורימון
דבש ורימון
דבש ורימון
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

חבר למען הכלבים

ללי: ללי המתוקה מחפשת בית. ללי בת כשנתיים, הגיע אלינו ממשפחה כבדת שמיעה שוויתרה עליה. מכיוון שהיתה במקום שקט הימים הראשונים בכלביה היו טראומתיים עבורה עם כל הנביחות וההמולה ,אבל אחרי כמה ימים של הסתגלות גילינו כלבה מתוקה , שמחה ועליזה, שאוהבת פינוקים וטיולים. ללי בינונית קטנה בגודלה, אנרגטית, חברותית לאנשים וכלבים אחרים, מעט חששנית בהתחלה.
29 צפייה בגלריה
ללי
ללי
ללי
(חבר למען הכלבים )
חמוטל: חמוטל המתוקה שלנו מחפשת בית חם. גורונת מתוקה בת כ-7 חודשים, הגיעה אלינו מכפר נידח והייתה קשורה בחצר ושכנים "טובי לב" ידו עליה אבנים. עכשיו היא כבר מוגנת ומאושרת אצלינו ואנחנו מחפשים לה בית חם ומושלם! חמוטל גורונת סופר מתוקה וחברותית מאוד עם אנשים וכלבים אחרים, בינונית בגודלה.
29 צפייה בגלריה
חמוטל
חמוטל
חמוטל
(חבר למען הכלבים )
ארצ'י גורון שמנמן ומתוק בטירוף יחכה לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה 23.9.23 בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד. המושלם הזה בן כ-3 חודשים, שובב, סקרן ,חברותי ומתוק שימיס לכם את הלב מרוב אהבה.מסתדר נפלא עם אנשים וכלבים אחרים. אז רק אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גור ומוכנים לפתוח את הלב, מבינים שכלב הוא בן משפחה לכל דבר וזה לתמיד, המתוק הזה יחכה לכם אצלנו בשבת.
29 צפייה בגלריה
ארצ'י
ארצ'י
ארצ'י
(חבר למען הכלבים )
***עוד המון כלבים מחכים לנו במקומות רעים והבקשות לעזרה לא פוסקות לרגע, וכשאין אימוצים אנחנו לא יכולים לעזור. בואו לאמץ!! כשאתם מאמצים אתם מצילים 2 כלבים, זה שאימצתם וזה שנציל כי יתפנה מקום בכלביה!!
ימי אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

כלבלאב

מאדי היפה בת כשנתיים וחצי היא כלבה מתוקה ואוהבת שעברה כמה ידיים שלא באשמתה, ומחכה למשפחה שלא תוותר עליה לעולם. היא כלבה מאד אוהבת, מחפשת מגע וחום אצל אנשים וילדים, כלבה שמחה שאוהבת לטייל ולהיות בחוץ אבל רגילה לחיים בבית, מחונכת לצרכים וגם מסתדרת עם כלבים בחשיפה נכונה.
29 צפייה בגלריה
מאדי
מאדי
מאדי
(כלבלאב )
חיה בת כשנה, כלבה מאוד חברותית לכולם - אנשים, ילדים וכלבים אחרים מכל הסוגים ואוהבת לשחק, לטייל ולרוץ. לחיה יש עדיין אנרגיות של גור, אבל היא גם יודעת להקשיב ומאוד רוצה ללמוד - תעשה הכל בשביל לקבל תשומת לב. אז אם אתם מחפשים כלבת משפחה מושלמת, שתמלא את הבית בשמחה - חיה היא הכלבה בשבילכם.
29 צפייה בגלריה
חיה
חיה
חיה
(כלבלאב )
פרדי - פרדי המתוק בו כשנה וחצי, כלבון מתוק שמסתדר עם כולם: אנשים בוגרים וילדים וכלבים מכל הסוגים. פרדי משתלב יפה בכל להקה, הוא כלב עדין וטוב, הולך יפה עם רצועה ומאוד אוהב חיבוקים. פרדי יהיה תוספת של אהבה לכל משפחה.
29 צפייה בגלריה
פרדי
פרדי
פרדי
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

תנו לחיות לחיות

יאנה- אי אפשר להתחיל בכלל לתאר במילים, כמה שהיאנה הזאת מתוקה! היא בסך הכל בת שנה וכבר חוותה זוועות קשות ולמרות זאת, יש בה שמחת חיים ואהבה אין סופית. יאנה הגיעה אלינו בתור גורה, עם סדק בגולגולת, אחרי שעברה התעללות קשה! כתוצאה מהסדק, הראייה נפגע, היא סובלת מאפילפסיה ומקבלת טיפול תרופתי כדי למנוע עוויתות. כשהסוכרייה הזאת מתרגשת, שוב, בגלל עניין הסדק, היא יכולה להיות מאוד אוראלית כי יש לה בעיה קלה בוויסות החושי. שלל בעיות, וכלבה מתוקה ברמות מוגזמות, שהתעללו בה והיא תשלם על כך בחיים שלמים בכלוב? אנה זקוקה למאמצים עם ניסיון ואנחנו מבטיחים לעזור בהכל. מבטיחים שהאהבה שלה היא עצומה ואם אתם תהיו מאוהבים בה כמו שהיא. יאנה לוקחת חלק בפרויקט אומנה לחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים שלנו, כולל טיפולים רפואיים-עלינו ו-2 שקי מזון מתנת אורבן צ'ויס.
29 צפייה בגלריה
יאנה
יאנה
יאנה
(תנו לחיות לחיות )
פארס- נמר ענק, שלא מפסיק לפנק ולהתפנק ימלא לכם את הלב בענק וכל הדאגות שלכן יהפכו קטנות ליד האהוב הזה! פארס המושלם! חתולון על 3 רגליים, סופר חברותי, עצלן והורס, אי אפשר בענק העדין הזה שלא להתאהב. פארס בן 4
29 צפייה בגלריה
פארס
פארס
פארס
(תנו לחיות לחיות)
חתלתולונת עדינה וביישנית, גריינגר היא נסיכה אמיתית! עם עין אחת שחסרה ועין שנייה עכורה, היא כמעט ולא רואה, אבל מתנהלת בלי שום בעיה. בחתוליה, מוקפת חתולים, היא קצת לא מוצאת את עצמה ולכן מחכה לבית בו תוכל למצוא לעצמה פינה משלה ולהפיץ את הקסם שבה ולזכות באהבה. גריינגר בת 3
29 צפייה בגלריה
גריינגר
גריינגר
גריינגר
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ניאו - דוגמן מקסים כבן שנה וחצי, נבון מאוד ואוהב את כל מי שהוא פוגש כולל ילדים וכלבים אחרים. ניאו מפזר חיוכים וליקוקים ופשוט אי אפשר להישאר אדישים ליד הכלב הקסום הזה. הוא מחונך, חברותי ותמיד שמח לליטוף. כל מה שאפשר לבקש בכלב שמתאים בול למשפחה
29 צפייה בגלריה
ניאו
ניאו
ניאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
מירי - אימוץ של חמלה לחתולה בוגרת ומתוקה שזקוקה לסביבה שקטה בה תוכל לפרוח ולראות את האופי האמיתי. למירי 3 רגליים אך היא מסתדרת מעולה גם ככה. בחסות העמותה עוד חתולים רבים אחרים, עיוורים, בעלי עין אחת וחסרי רגל - כל אחד מהם מושלם בדרכו.
29 צפייה בגלריה
מירי
מירי
מירי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
טרנר - גורון מתוק וחביב כבן 8 חודשים. בעל אופי טיפולי והמון אנרגיות טובות. מסתדר מעולה עם כלבים ושאר בעלי חיים ורק מחכה לבית פעיל וסבלני שייקח אותו להמון טיולים משותפים. טרנר יתאים לכל בית ומשפחה גם עם ילדים. פשוט פספוס עצום שטרנר לא מצא עדיין בית
29 צפייה בגלריה
טרנר
טרנר
טרנר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבתות אימוץ בפארק כפר סבא הנערכות אחת לשבועיים. שבת אימוץ הקרובה 23/9/23 מהשעה 10:00.
לפרטים, בקרו בעמוד הפייס שלנו או באינסטגרם.
לאימוץ חתולים בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום, כולל שבת