חבר למען הכלבים

לובה היא כלבה מושלמת ברמות שאין מספיק מילים לתאר לכם. צריך לפגוש אותה כדי להבין כמה קסם ורוך יש בכלבה המקסימה הזו. היא כלבה גדולה, בת שנתיים, שהיתה קשורה כל חייה בשרשרת קצרה - וכל מה שהיא רוצה בעולם זו אהבה. היא חברותית, עדינה, רגועה, קורנת אור ואהבה לכל יצור בעולם הזה. היא מחפשת בית אוהב שיעניק לה את השקט והבטחון שמגיעים לה. בתמורה, היא תתן לכם את כל העולם שלה.

אביבה יצורה חמודה ברמות בלתי רגילות! בינונית מינוס, בת 10 חודשים, מעורבבת בכל טוב. קופצנית, שובבה, חברותית, מתלטפת, מנשקת, מכשכשת. אין דברים כאלה. משמחת לבבות כמו ארטיק ביום חמסין.

פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים. הכלבייה נמצאת באזור יקום, ימי אימוץ מתקיימים בכל שבת בין השעות 11 עד 14. יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
דף פייסבוק: https://www.facebook.com/haver.org לפרטים נוספים אפשר לפנות בוואטסאפ לרחל 054-6303861 או לרינת 050-5888355

ראשון אוהבת חיות

טליה, ילידת מרץ 2021, רגועה, שקטה ומדהימה. טליה גבוהה ואצילית ותהווה תוספת מהממת לכל משפחה. טליה לא מתאימה להיות כלבת שמירה או חצר, מכיוון שהיא מחפשת את החום והאהבה שלא חשה מעולם.
31 צפייה בגלריה
טליה
טליה
טליה
(ראשון אוהבת חיות)
קיווי, ילידת מרץ 2022, נכון, היא גורה, היא קטנה והיא מדהימה ביופייה. קיווי אומנם קטנטונת עכשיו, אך היא תגדל להיות בינונית + ומאוד מרשימה.
31 צפייה בגלריה
קווי
קווי
קווי
(ראשון אוהבת חיות)
טיטיאן ,יליד 10.21, טיטיאן, לצערנו הרב ננטש בכלבייה, כרגיל ללא סיבה מוצדקת. פשוט הביאו, השאירו והלכו מבלי להסתכל פעם אחת לאחור. טיטיאן לא מבין מה הוא עשה לא בסדר ואנחנו לא יכולים לעזור לעצב שנראה בעינייו. האם אתם יכולים להבטיח לטיטיאן בית של תמיד ?
31 צפייה בגלריה
טיטיאן
טיטיאן
טיטיאן
(ראשון אוהבת חיות)
הכלבים יחכו לכם ביום האימוץ הבא, בשבת. להגעה: חפשו "ראשון אוהבת חיות" בוויז. לפרטים, ניתן לפנות בהודעה בפייסבוק: https://www.facebook.com/rishon.loves.animals או לעפרה 0502101786

אגודת צער בעלי חיים בישראל

סקארלט רוצה אהבה ועכשיו. סקארלט גורת חתולים שרק רוצה משפחה משלה, לישון במיטה, לשחק עם ילדים, להתרפק איתכם בכורסת הטלוויזיה ובקיצור להיות נאהבת.
31 צפייה בגלריה
סקארלט
סקארלט
סקארלט
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
אוראו הוא גור מתוק ושובב בן 5 חודשים עם אנרגיות נהדרות של גור. כלבון מתוק שיתאים למשפחה עם סבלנות בגידול גורים. עם הרבה אהבה, סבלנות, התמדה והשקעה אוראו יהיה הלב הגדול במשפחתכם. אל תפספסו אותו
31 צפייה בגלריה
אוראו
אוראו
אוראו
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
גור מנומר חפה תור, עיניים חכמות, לב אוהב ומאוד ישמח להיות חתול אחד יחיד ומיוחד בלב משפחה חמה ואוהבת. בואו לפגוש את רוקי ותבינו כמה קל להתאהב בו.
31 צפייה בגלריה
רוקי
רוקי
רוקי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
דובה היא גורה בינונית ומדליקה באופייה, בת חמישה חודשים וכולה אהבה מתפרצת. היא תהייה החברה המושלמת לילדים, להורים, לסבא ולסבתא ולכל מי שינהיג אותה בביטחון לחיים מאושרים. מספר מפגשים עם מאלף ויועץ התנהגות יקלו לכם מאוד על תהליך האימוץ.
31 צפייה בגלריה
דובה
דובה
דובה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את קינדר, הממתק המדהים שלנו. קינדר רק בן 10 חודשים וכבר הספיק להיזרק לרחוב. הוא הגיע אלינו אחרי שנמצא משוטט ללא שבב, חולה וחלש. קינדר טופל והתאושש ועכשיו הוא מחכה למשפחה הקבועה שלו שתבטיח לאהוב אוֹתו ולטפל בו הילדון הזה מסתדר עם כ-ו-ל-ם! אנשים, ילדים, כלבים וחתולים... באמת נשמה טובה קינדר לא מחונך לצרכים ולכן זקוק לבית סבלני שילמד אותו עקרונות בסיסיים לחיים בבית :) הוא מבטיח לעשות הכל כדי שתשמחו, בתמורה לאהבה והגנה. ויימרנר מעורב | בן 10 חודשים | בינוני | מחכה באומנה בנתניה.
31 צפייה בגלריה
קינדר
קינדר
קינדר
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
3 המתוקים האלה נולדו בבית, הופרדו מאמם וננטשו למות בתוך ארגז ברחוב. הם נאספו והגיעו לכלביה העירונית, ואחרי כמה ימים בכלוב קטן יצאו לאומנה מפנקת שתי נקבות וזכר, שכל אחד מהם יותר מתוק מהשני! עם האהבה והחינוך הנכונים הם יגדלו להיות כלבי משפחה מושלמים המתוקים האלה כבר לגמרי מוכנים לצאת לבתים משלהם שיבטיחו לטפל בהם כל החיים ולא לנטוש אותם שוב. רידג׳בק מעורב | בני חודשיים | יהיו בינוניים | מחכים באומנה בחדרה.
31 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

פרדי הגיע אלינו כגור קטן יונק . הוא הגיע עם עוד 5 אחים ואחיות במצב ירוד ממש! גורים מורעבים וכואבים שמנסים, מרוב יאוש, לינוק אחד מהשני . אחד מהגורים לא שרד אבל כל שאר האחים של פרדי אומצו. עכשיו מגיע לפרדי הכל כך חמוד ומקסים למצוא את הבית שלו לכל החיים. גורון חברותי וידידותי לכלבים ולאנשים. בן כ 3.5 חודשים. בעל שובבות גורית ואוהב מאוד לשחק וגם לקבל ליטופים וחיבוקים
31 צפייה בגלריה
פרדי
פרדי
פרדי
(אס. או. אס. חיות)
ליו עם החיוך הכי חמוד בעולם. גורון מתבגר בן כחצי שנה, חמוד ומלא שמחת חיים. כלב חכם שרוצה ללמוד ואוהב לשחק. חברותי ומסתדרת עם כלבים אחרים. הולך יפה עם רצועה. ליו הגיע ל S.O.S חיות לאחר שננטש מבית.
31 צפייה בגלריה
ליו
ליו
ליו
(אס. או. אס. חיות)
לוסי היא גורה מקסימה וחברותית בת כ 5 חודשים. היא הגיעה לעמותה לאחר שננטשה מבית. גורה מהממת, בעלת שובבות גורית שאוהבת לשחק. כלבה חכמה שלומדת מהר. מסתדרת עם כולם. תהיה בינונית-גדולה.
31 צפייה בגלריה
לוסי
לוסי
לוסי
(אס. או. אס. חיות)
אלכס בת כשנתיים, כלבה מהממת שהגיעה אלינו אחרי ששוטטה באזור מסוכן בסביבת חברון. כלבה מאוד עדינה ואוהבת להתלטף, חברותית, מסתדרת עם כלבים ומאוד שמחה לראות אנשים. הולכת יפה מאוד עם רצועה וכבר מחונכת לצרכים. בבית היא מאוד עצמאית ויכולה להישאר לבד בלי בעיה. כלבה מתוקה ורגועה שממש שווה לבוא לפגוש אותה בשבת.
31 צפייה בגלריה
אלכס
אלכס
אלכס
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות : יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים. לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ג'יימי - מעורב רועה גרמני/מלינואה, כבן שנה וחצי, כלב מקסים וחברותי, מחפש בית פעיל שיעניק לו המון פעילות גופנית ואתגרים מנטליים. אוהב ללמוד דברים חדשים, קשוב לבעלים ויוצר קשר עין.
31 צפייה בגלריה
ג'יימי
ג'יימי
ג'יימי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בובי, גורון כבן 10 שבועות. מתוק ושובב. מחפש בית סבלני שיעניק לו חשיפה חיובית לחיים והרגלה לחיי בית. הוא גור פעיל מאוד, אוהב לשחק וגם לנשוך כמו כל גור בגילו. יגיע לגודל בינוני.
31 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אודסה החתלתולה הגיעה אלינו במצב של היפותרמיה בגיל 3 שבועות. מאז גדלה, התחזקה ופיתחה אישיות שובבה ומצחיקה. גורה מתוקה להפליא, פעלתנית וסקרנית שאוהבת להשוויץ ביכולות החתוליות המרשימות שלה.
31 צפייה בגלריה
אודסה
אודסה
אודסה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ניקי המתוקה בת 3 חודשים שחולצה מצינור ניקוז ע״י השירות הוטרינרי וסטיבי וונדר בן ארבעה חודשים,נמצא במפעל למזון בתת משקל וסובל מוירוס גורים שפגע בראייתו-רואה צללים מה שלא מפריע לו להיות כמו כל חתול אחר. שניהם מחכים לבית חם בבית אומנה של העמותה ומי שיאמץ אותם יחד יזכה!
31 צפייה בגלריה
ניקי וסטיבי
ניקי וסטיבי
ניקי וסטיבי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 להתנדבות ואימוץ חתולים 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה ונחזור בקרו אותנו בפייס: https://www.facebook.com/we.love.cats.and.dogs

תנו לחיות לחיות

פלאפל- לכדור של אושר! פלאפל שלנו הוא פשוט הכלבלב הכי אופטימי שיש ובכל מפגש איתו, תזכו לביצועי ריקוד מרהיבים וים של אהבה ללא תנאים. הוא כל כך אוהב לשחק, ילד נצחי, שלהתפנק איתו זה פשוט הדבר הכי כיף שיש. מאולף ומעלף פלאפל בן 6
31 צפייה בגלריה
פלאפל
פלאפל
פלאפל
(תנו לחיות לחיות)
ארטיום - החתיך הזה מתנהג כמו גור קטן שמבקש כירבולים, נשיקות וחיבוקים כל הזמן. ארטיום המשגע שלנו! כלב של אהבה, משחקים, טיולים וים של פינוקים. המאהב המושלם שיגרום לכם לאושר בלתי מוגבל. ארטיום בן 5.
31 צפייה בגלריה
ארטיום
ארטיום
ארטיום
(תנו לחיות לחיות)
סאם היפהפייה הבינלאומית! ככל שמשחקים איתה יותר, כך היא אוהבת ומאושרת הרבה יותר. ככה שבכלוב..כשאי אפשר לשחק, היפהפיה הזאת עצובה נורא. כלבה סופר חכמה ומדהימה, מאולפת ומעלפת, סאם בת 4
31 צפייה בגלריה
סאם
סאם
סאם
(תנו לחיות לחיות)
יוהאן - 'מישהו קרא לי?' יוהאן מחכה לשמוע שבאתם לקחת אותו הביתה! כלבלב מתוק, עמוס באנרגיות של שמחה ואהבה, מחכה לצאת אתכם לטיולים והרפתקאות ולזכות באהבה ללא גבולות. יוהאן בן שנה וחצי
31 צפייה בגלריה
יוהן
יוהן
יוהאן
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

גלבוע אוהבת חיות

פיונה כלבה בוגרת ומדהימה, היא הגיעה אלינו כולה עור ועצמות והשתקמה להיות כלבה מהממת ובוגרת עם אנרגיות בינוניות והמון אהבה לחלק.
31 צפייה בגלריה
פיונה
פיונה
פיונה
(גלבוע אוהבת חיות)
הגורון המדהים הזה חולץ כשהיה על סף מוות מפרוו והגיע לאומנה נהדרת ששיקמה אותו לחלוטין, הוא בן כחודשיים ויגדל להיות שובב גדול ואנרגטי שאוהב את העולם ומסתדר עם כולם! יתאים לבעלי ניסיון עם גורים אנרגטיים, נמצא באומנה באזור חיפה.
31 צפייה בגלריה
גורון פיטבול
גורון פיטבול
גורון פיטבול
(גלבוע אוהבת חיות)
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים, מוזמנים להגיע ולהכיר את הכלבים שלנו!
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו)
ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם.
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.
חבר לי
בלה - היי כולם, זאת אני, בלה. אני לא בטוחה למה אני עדיין בכלוב, אני כל כך אוהבת אנשים ואוהבת לשחק עם כלבים אחרים אז למה אני עדיין בכלביה? שלא תבינו אותי לא נכון, החברים שלי בכלביה יחסרו לי וגם כל המתנדבים שאני אוהבת המון, אבל אני מחכה כל כך לבית החם הזה שכולם מדברים עליו. הבית שיעניק לי המון נישוקים, שלא יפחד להתמודד עם הפחדים שלי (למשל משאיות ואופניים שגורמים לי לנבוח...). בית שיבין שאני באה עם פחדים מהחיים שהיו לי לפני, אבל ברגע שאני סומכת על מישהו אחר, אני מפזרת את כל האהבה שיש בי ואני מבטיחה שיש בי כמות אינסופית. אז בבקשה, אם בא לכם להציל כלבה כמוני, שמחפשת התחלה חדשה בבקשה תיצרו קשר ותבואו לבקר אותי בכלביה. אני מבטיחה שאראה לכם את החיוך והאוזניים הכי יפים שלי.
31 צפייה בגלריה
בלה
בלה
בלה
(חבר לי)
הקיץ הגיע ואיתו חבורת גורי הקיץ המ-ו-ש-ל-מ-י-ם שלנו. ריף, שייק, גל חוף וים. בני כחודשיים, יפייפיים, מתוקים ורוצים לגדול בבית ולא בכלוב. יהיו בינוניים-גדולים בבגרותם. רוצים להוסיף שמחה למשפחה ויכולים להשקיע בחינוך ואילוף גור לבגרות? שלחו לנו וואטסאפ. גורי הקיץ והרבה גורים נוספים מחכים לכם בכלביית רעננה.
31 צפייה בגלריה
גורי הקיץ
גורי הקיץ
גורי הקיץ
(חבר לי)
דולצ'ה - לא רק החתיך, האתלט, המרשים והפרוותי שהוא. דולצ’ה הוא המחבק האולטימטיבי, זה שהעדינות שלו בוקעת ממנו בלי מאמץ בכלל. דולצ’ה הוא מלינואה מעורב בן שנה וארבע, מרשים וגדול. אין דבר שהוא יותר אוהב מלשחק בכדור, אבל הוא תמיד מקפיד להעניק ליקוק וחיבוק בין זריקה וזריקה. הוא פשוט כלב מלא אהבה, לכלבים וגם לאנשים ומגיע לו בית שיעניק לו את אותה כמות אהבה. אנחנו מחפשים עבורו משפחה מנוסה שתיהנה לפרוק לו אנרגיות בטיולים וגינות כלבים והכי חשוב שתאהב אותו לכל החיים. התאהבתם? דברו איתנו דולצ'ה מחכה לכם.
31 צפייה בגלריה
דולצ'ה
דולצ'ה
דולצ'ה
(חבר לי)
צ'ארלי - ור מתבגר בן חצי שנה. יפיוף ושובה לב, שובב, מתוק ומלא שמחת חיים, אוהב אנשים, יסתדר עם כלבים נוספים או ילדים קטנים בבית. מחפש אהבה וקרבה מאנשים כל הזמן ובעיקר רוצה למצוא את הבית שיתן לו אהבה ומשפחה. התאהבתם? דברו איתנו צ'ארלי מחכה לכם.
31 צפייה בגלריה
צ'ארלי
צ'ארלי
צ'ארלי
(חבר לי)
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא.
לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה א-ה: בתיאום מראש בטלפון צוות אימוצים. טל' אימוצים 050-2204784
בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם @friendforme.raanana פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: https://www.imutz.org/

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

חץ, כלב מקסים בן כשנתיים. אנרגטי ושובב, נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס. יש לו זנב חתוך.
31 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אמנון, כלב אצילי בן כשנה וחצי. טוב לב, כובש ומהמם, שובב ואנרגטי. מאוהב באנשים וילדים, וחברותי לכל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
31 צפייה בגלריה
אמנון
אמנון
אמנון
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אלפרד, כלב מקסים בן כשנה וחצי. מתלטף, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
31 צפייה בגלריה
אלפרד
אלפרד
אלפרד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
טדי, כלב חמוד בן כ-5 שנים. חזק מאוד, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים ומסתדר עם כל הכלבים. מחונך לצרכים, מחוסן, משובב ומסורס. היה כלב בית ונאלץ לעזוב את ביתו לא באשמתו.
31 צפייה בגלריה
טדי
טדי
טדי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00