עמותת S.O.S חיות

ג'יגה - בן כשנתיים. מתוק אמיתי, מסתדר עם כלבים והולך יפה ברצועה. שובב וקופצני וזקוק לפריקת אנרגיה. סקרן , תקשורתי, חברותי לאנשים ויהיה כלב משפחה מקסים.
האני - בן כ 5 שנים. כלב רגיש ומתוק מאין כמוהו!! למרות הרגל המעט עקומה (עקב שבר ישן שלא מפריע לו שאורתופד מומחה המליץ שלא לנתח) הוא מתנהל לגמריי רגיל וזה לא מפריע לו.
25 צפייה בגלריה
ג'ינה
ג'ינה
ג'ינה
(צילום: סיון מדר)
האני מחונך לצרכים, חולה תשומת לב וניגש לקבל כל הזמן ליטופים ומאוד זקוק ליחס. האני הוא כלב רגוע בבית ומסתדר עם כלבים בבית. הוא ישמח לבית עם כלב נוסף שישחק איתו . גישה לחצר תעזור לו. האני מאוד אוהב טיולים ארוכים . במידה ולא, חייב להוציא אנרגיה במשחקים. בטיולים בחוץ עם רצועה יכול לנבוח ולמשוך כשרואה כלבים אחרים וצריך להמשיך לעבוד איתו על זה.
האני זקוק לבית עם ניסיון בגידול כלבים רגישים ועם נכונות לעבוד איתו על עניין הראקטיבית אל מול כלבים בזמן הליכה ברצועה וגם יעבוד איתו קצת על גבולות. הוא כלב נאמן, חכם, לומד מהר וכל כך שווה את ההשקעה בחינוך.
25 צפייה בגלריה
האני
האני
האני
(צילום: סיון מדר)
שמנת בת כ 4.5 שנים. לברדורית גזעית שהורחמה מבית גידול. האומנה שלה מספרת כי היא כלבה חכמה שלומדת מהר. למרות שלא חיה אף פעם בבית אחרי כמה ימים למדה לעשות צרכים בחוץ, ללכת עם רצועה ולא לפחד ממעליות. כלבה חברותית לכולם, שמחה תמיד ועם רמת אנרגיה בינונית.
25 צפייה בגלריה
שמנת
שמנת
שמנת
(צילום: סיון מדר)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

בונו - לברדור דמוי גזעי יליד 2019. בונו נמצא איתנו לא מעט זמן, והגיע מבית שלא הצליח לטפל בו. מחונך למגורים בבית, נהדר עם אנשים, אך לא מסתדר עם כלבים וחתולים. יעדיף בית מחוייב ואחראי לכל החיים שימשיך את העבודה הנהדרת שנעשתה איתו עד עתה.
25 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
מי שאוהב חתולים יודע שאין כמו חתולים שחורים. פרשס היא חתולה צעירה, פרוותית, נעימה וחברותית שגרה בבית אומנה ומחכה לבית משלה. ועד שיגיע בית מתאים, היא תשמור על פרווה בוהקת ומטופחת להפליא.
25 צפייה בגלריה
פרשס
פרשס
פרשס
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
שלישיית חתולות העוטף אמנם כפר סבאיות לגמרי, אך כהוקרה לישובי העוטף - הן נקראות סופה, בארי וניר. שלושתן גרו באומנה ושקלו 200 גרם לאחר שאמא שלהן נטשה אותן. הן גדלו להיות מצחיקות ושובבות ומחפשות בית ביחד או לחוד. וכבונוס מיוחד אפילו יודעות להסתדר עם כלבים.
25 צפייה בגלריה
שלישיית העוטף
שלישיית העוטף
שלישיית העוטף
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 9/3/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
*אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה

עמותת בשביל בעלי החיים

בויקה, רוטוויילר מתוק בן שלוש, מחפש בית חם ומשפחה אוהבת. יש לו אופי מושלם! הוא אוהב אנשים, מסתדר עם כלבים ויהיה בן משפחה נפלא. הוא רגיל לחיי בית ומחונך לצרכים. מגיע לו לקבל הזדמנות אמיתית, מחויבות ואהבה ממאמצים רציניים, שיצרפו אותו למשפחה לכל החיים. pרטים נוספים בוואטסאפ: 0509-344563 או 0509-336052.
25 צפייה בגלריה
בויקה
בויקה
בויקה
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
לולה היפיפייה, בת שנה ושבעה חודשים, נמצאת באומנה בפתח תקווה ומחכה למצוא בית משלה. היא מורגלת לחיי בית, מחונכת לצרכים, חכמה וקשובה ועברה אילוף בסיסי אצל האומנה. מכירה ומבינה פקודות בעברית וברוסית. היא חברותית מאוד לאנשים ומסתדרת מעולה עם כלבים. לולה בינונית-גדולה ובעלת אנרגיה בינונית גבוהה. היא זקוקה למאמצים שיש להם יכולת ופנאי לקחת אותה לגינות כלבים ולטיולים כדי לפרוק אנרגיה ושיכולים להמשיך בעבודה מנטלית.
פרטים נוספים בוואטסאפ: 0503-015086 או 0509-344563
25 צפייה בגלריה
לולה
לולה
לולה
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
נומה - מלינואה בת שש, נמצאה משוטטת עם כלב נוסף ונאספה לכלבייה. היא מקסימה, מרעיפה אהבה, מחפשת מגע, ומאוד מאוד נאמנה. היא אנרגטית מאוד, חזקה, אוהבת ריצות, כדורים ומשחקי משיכה, אבל הכי חשוב מבחינתה זה מי שנמצא איתה. נומה זקוקה למאמצים אנרגטיים וספורטיביים, כאלה שאוהבים לבלות בחוץ ושיאפשרו לה פריקת אנרגיה. מאמצים שלא יעדרו הרבה מהבית בלעדיה יהיו מושלמים עבורה. ובעיקר כאלה שיבינו באיזה אוצר זכו ויאהבו אותה לפחות כמו שאוהבים אותה בכלבייה. תימסר מחוסנת, משובבת ומעוקרת בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר. אפשר לפגוש אותה בכלבייה במסובים בכל יום במהלך השבוע עד השעה 15:00, בתיאום מראש.
25 צפייה בגלריה
נומה
נומה
נומה
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
בשבת הקרובה נחזור לשתף פעולה עם חניכי.ות תנועת הצופים, והפעם נתארח בשבט אפיק בצור יגאל. בין 10:00 -14:00 אז בואו להכיר, להתאהב ולאמץ.
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם - עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

תנו לחיות לחיות

קני - כלבלב בגודל בינוני, עמוס בפרווה לכירבולי חורף נעימים ולב כואב, שזקוק בדחיפות לאהבה. גוש הפרווה המהממם הזה אומץ בתור גור, חי חמש שנים בבית ואז נעזב. היום הוא כלבלב עם קוקיות במקום אוזניים ופרווה, שבחורף להתכרבל איתה יהיה פשוט מושלם. הוא לחוץ במפגש חדש עם אנשים שלא מכיר, אבל מהר מאוד מתמסר לפינוקים. קני מקווה להגיע הפעם לבית שיודע שלאמץ זה להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה לתמיד.
25 צפייה בגלריה
קני
קני
קני
(צילום: תנו לחיות לחיות)
מאירה - כלבה אומללה שהוחזקה בכלבייה, שלשמחתנו הצלחנו לסגור. אבל הטראומה שחוותה, האלימות וההזנחה, השאירו לב כואב מאוד. כלבה עדינה וחששנית, שזקוקה למאמצים סבלניים ואוהבים שרוצים לתקן עוול שנגרם לכלבה כל כך צעירה שרק התחילה את החיים. מאירה בת שנה.
25 צפייה בגלריה
מאירה
מאירה
מאירה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
שחר - חולץ מבית שבו הוחזק בתת תנאים. נראה שהמתוק הזה, עבר חיים בכלל לא פשוטים. עכשיו אנחנו רוצים שיזכה בבית הכי מושלם בעולם, שיעניק לו עוד שנים ארוכות של אהבה. שחר לוקח חלק בפרויקט אומנה לחיים - אימוץ ללא עלות עבור הכלבים והחתולים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים, בהתאם לגילו - עלינו, ושני שקי מזון. שחר בן 7.
25 צפייה בגלריה
שחר
שחר
שחר
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

סטלה, כלבה מתוקה בת כשנתיים. סקרנית, אנרגטית ושובבה. חברותית ונפלאה עם ילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
25 צפייה בגלריה
סטלה
סטלה
סטלה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
נילי, כלבה מקסימה בת שנתיים. חברותית ונהדרת עם ילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת. רמת אנרגיה בינונית.
25 צפייה בגלריה
נילי
נילי
נילי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
בבו, כלב גדול עם לב ענק בן כ-3 שנים. שקט ורגוע, עדין ומתמסר. מתלטף, שמח וטוב לב. נהדר עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
25 צפייה בגלריה
בבו
בבו
בבו
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת חבר למען הכלבים

ג'סיקה המתוקה מחכה לבית חם! גורונת עדינה ומתוקה, בת כחצי שנה, מעורבת בכל טוב, בינונית בגודלה. ג'סיקה מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים אחרים, מאוד אוהבת ליטופים וחיבוקים, צמאה לאהבה. ג'סיקה מחפשת משפחה חמה ואוהבת לתמיד! משפחה שלעולם לא תנטוש אותה שוב! משפחה שתעניק לה בית חם ואוהב ותראה בה בת משפחה לכל דבר והיא תחזיר בתמורה המון אהבה ומליון ליקוקים.
25 צפייה בגלריה
ג'סיקה
ג'סיקה
ג'סיקה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
שולה המתוקה שלנו מחפשת בית חם. בית לתמיד! הצלנו את שולה מהסגר בדרום לפני כשנה ומאז היא מחכה לבית בכלביה. שולה בת כשנתיים, בינונית בגודלה. כלבה מתוקה מאוד, ידידותית ושמחה, מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים. תעניק המון אהבה למי שיאמץ אותה. שולה הוכשה בקיץ האחרון על ידי נחש והגיבורה שלנו שרדה את ההכשה.
נמרוד, החבר הכי טוב שלה אומץ והיא נשארה לבדה עצובה. בואו לאמץ אותה ולהחזיר לה את החיוך. היא באמת עברה מספיק. גם כלוב קטן ומלחיץ בהסגר, גם הכשה וגם המתנה הארוכה מדי לבית.
25 צפייה בגלריה
שולה
שולה
שולה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
ארבע גורות מתוקות - הצלנו אותן לפני כחודש כגורות יונקות יחד עם אלמה, אמא שלהן. הן נזרקה באכזריות במזבלה בבאר שבע, הן היו בסכנת דריסה והרעלה, ללא שום מחסה ומזון. הן היו מורעבות ומיובשות. לא יכולנו להתעלם והחלטנו להציל אותן משם לפני שיהיה מאוחר מדי. הגורות המתוקות כבר בנות חודשיים, במהלך החודש הזה הן קיבלו המון אהבה מהמתנדבים שלנו, הן גדלו, התחזקו והשמינו וכעת הגיע הזמן למצוא להן בתים חמים ומושלמים לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
הגורות של אלמה
הגורות של אלמה
הגורות של אלמה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת כלבלאב

סאלי רועה מעורב בן שנה, כלב מקסים ונחמד, חברותי מאד עם כלבים ואנשים. סאלי כלב אנרגטי יחסית, אוהב לשחק עם החברים שלו בחצר בכלבייה, אבל קשוב ומגיע כשקוראים לו. יתאים לכל משפחה פעילה שמוכנה לעזור לו להתרגל לחיים בבית, וישמח לבית עם חצר ועם עוד חבר על ארבע.
25 צפייה בגלריה
סאלי
סאלי
סאלי
(צילום: עמותת כלבלאב )
שיר בת ה-10 ננטשה בהסגר במצב הזנחה וניכר שעברה הרבה המלטות ומעט טיפול רפואי. אצלנו הפכה לכוכבת מהר כי היה ברור שכל מה שהיא צריכה ורוצה זה אהבה ויחס. טיפלנו בפציעות שלה וכעת היא מחכה למשפחה שתיתן לה אהבה בשנותיה אחרונות. שיר כלבה מקסימה ואוהבת, הולכת יפה עם רצועה, מאד חברותית ועדינה עם אנשים וכלבים. תתאים גם לבית עם ילדים וגם לזוג מבוגר יותר.
25 צפייה בגלריה
שיר
שיר
שיר
(צילום: עמותת כלבלאב )
קובי כלב מקסים בן כ-3 שנים, חברותי לכלבים, אנשים וילדים, אוהב לטייל, הולך יפה עם רצועה וקשוב כשקוראים לו. קובי גם ממש אוהב לשחק עם צעצועים - אפילו לבד - וכשיש יותר מדי המולה סביבו הוא מתחבר עם צעצוע מאחורי מלונה גדולה ולוקח פסק זמן. קובי מחכה למשפחה אוהבת שלא תוותר עליו מהר, שתוכל לתת לו הזדמנות להתרגל לחיים חדשים בבית.
25 צפייה בגלריה
קובי
קובי
קובי
(צילום: עמותת כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. לפרטים נוספים פנו לרונית: 0544853293. לאימוץ גורים צעירים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את פלא, הכוכבת של הכלבייה! ⭐️ כשפלא נמצאה משוטטת והגיעה אלינו היינו בטוחים שמיד יגיעו הבעלים שלה ויקחו אותה הביתה, הרי איך אפשר לוותר על כזאת נסיכה?! אבל חיכינו וחיכינו ואף אחד לא הגיע... אז עכשיו פלא מחפשת בית אחראי ואוהב לכל החיים. כלבה שכולה שמחה ואהבה, מסתדרת מעולה עם אנשים וילדים וגם עם חלק מהכלבים. פלא היא כלבה צעירה ומאוד אנרגטית, תשמח לבית פעיל שיצא איתה לטיולים ארוכים, לרוץ ולשחק בפארק וכמובן להתפנק ביחד על הספה בסוף היום ❤️ אז מי מגיע לאמץ את פלא ולזכות בשותפה לחיים? מלינואה מעורבת | בת שנה וחצי | בינונית-גדולה | מחכה בהרצליה
25 צפייה בגלריה
פלא
פלא
פלא
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
בלאקי המהמם מחכה לבית חם ואוהב לתמיד! הוא יושב בשקט בכלוב. לא מבקש תשומת לב. אך בטיולים הוא פורח וחברותי 🤩 שמח לראות אנשים, מסתדר עם חלק מהכלבים (די אדיש) ולא מחבב חתולים בלאקי קשוב ומכיר פקודות בסיסיות. הוא אפילו יושב עד ששמים לו רצועה! הכלבון המתוק הזה מחפש בית אוהב שייתן לו להיפתח בקצב שלו, יראה לו שהחיים יפים ומהנים וישמור לו את החיוך על הפנים. יתאים לבית עם ילדים בוגרים. רועה מעורב | בן 3 | גדול | מחכה בנתניה
25 צפייה בגלריה
באלקי
באלקי
באלקי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
- יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
- יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
- ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים.
שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
- עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

עמותת ע.ט.ל.ף

עוזי - זכר חמוד בן 5, שהסתובב חולה' בודד בעזה והוצל על ידי חייל טוב לב. עוזי טופל, חוסן וסורס, התגלה ככלב חברותי ומקסים שאוהב אנשים אך מתקשה עם כלבים אחרים. כיום נמצא בפנסיון וזקוק לבית סובלני, ללא ילדים קטנים, שיעזור לו ללמוד לחיות בבית.
25 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
מוניקה - גורה בת 5.5 חודשים, שנמצאה עם אחיותיה משוטטת בעוטף עזה. הגורות היו חולות, טופלו ועכשיו הן בריאות, מחוסנות וחמודות ביותר! מוניקה חכמה, חברותית, מעט חששנית, מאוד אוהבת תשומת לב ולהיות עם הבעלים. תהיה בינונית - גדולה.
25 צפייה בגלריה
מוניקה
מוניקה
מוניקה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
לאימוץ הכלבים בעמותת ע.ט.ל.ף - 052-2355109