באר שבע אוהבת חיות

בוקו החייכן, האסקי מעורב ומסורס בן שנתיים. בוקו ננטש והובא להסגר העירוני, הוא כלב מלא שמחת חיים ואהבה לאנשים. החיוך הכובש שלו לא ישאיר אתכם אדישים! בוקו אוהב להתפנק ולצאת לטיולים בתנאי שזה בלי כלבים נוספים. בתקופה האחרונה. בוקו הוא כלב מקסים שמתאים לכל משפחה, עם ובלי ילדים, בתנאי שאין בבית עוד בעלי חיים.
26 צפייה בגלריה
בוקו
בוקו
בוקו
(באר שבע אוהבת חיות )
את פיבי מצאנו משוטטת לפני כשנה ברחובות באר שבע ובמשך כמה חודשים טיילה בין אומנות עד שהגיעה לאומנה מושלמת ומאז היא רק פורחת ופשוט הכלבה המושלמת. פיבי חברותית אוהבת אנשים כלבים ילדים ואפילו חתולים. פיבי מאולפת מחונכת לבית ולצרכים אוהבת לצאת לטיולים ולשחק במשחקים ותמיד תשמח לחטיפים. פיבי הכלבה המושלמת לכל משפחה ואנחנו לא מבינים איך היא עדיין לא אומצה
26 צפייה בגלריה
פיבי
פיבי
פיבי
(באר שבע אוהבת חיות )
מוזה היפיפיה פשוט דוגמנית אופי מושלם, רגועה, מתלטפת, חברותית, עם המיאו הכי חמוד בעולם. מוזה חירשת, לכן לא תוכל לשרוד ברחוב אבל חתולה כזאת מושלמת ראויה לבית מדהים משתפת פעולה בצורה יוצאת דופן בצילומים, אם חיפשתם חתולה לאינסטגרם, מוזה היא האחת שלכם מחפשת בית מושלם לפחות כמוה
26 צפייה בגלריה
מוזה
מוזה
מוזה
(באר שבע אוהבת חיות )
עמותת באר שבע אוהבת חיות עובדת לשיפור מצב כלבי וחתולי באר שבע והסביבה. העמותה פועלת באמצעות משפחות אומנה ובשיתוף פעולה עם ההסגר העירוני של באר שבע למציאת בתים מאמצים לכלבי וחתולי ההסגר והעיר.
יום האימוץ הקרוב יתקיים בבאר שבע ביום חמישי ה10.8 בין 16:00-19:00 בדשא ליד מרכז מורים לאימוצים (כל הארץ) ואומנות (בבאר שבע) ניתן ליצור קשר בטלפון 0507222571 (וואטסאפ בלבד)
ניתן לפנות אלינו גם בפייסבוק ובאינסטגרם.

מקלט להתחיל מחדש

לונה - כלבה מקסימה וחייכנית, אוהבת מאוד אנשים. מעוקרת ומחוסנת, בת 8 חודשים. אוהבת מאוד לשחק, ובעיקר לצאת לטיולים ארוכים.
26 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(מקלט להתחיל מחדש )
סאני - כלבה עדינה ורגישה, שמאוד יודעת לתת ולקבל תשומת לב. אוהבת מאוד כלבים נוספים, ומאוד אוהבת לשחק ולצאת לטיולים ארוכים.
26 צפייה בגלריה
סאני
סאני
סאני
(מקלט להתחיל מחדש )
ליצירת קשר: 054-3314881, ווצאפ עדיף.

צער בעלי חיים ירושלים

צ'ויס המהמם בן כשש, כלב קשוב מאוד, שמח, וחברותי, בעל אנרגיה בינונית, מסתדר עם חלק מהכלבים, ומאוד אוהב אנשים. מתאים למשפחה עם נסיון, בלי ילדים קטנים! הוא מחוסן ומסורס ומטייל יפה עם רצועה. צ'ויס היה בבית אומנה למשך כמה חודשים, לכן הוא מחונך לחיים בבית. הוא ישמח לחיות בבית חם ולהיות חלק ממשפחה משלו שתאמץ אותו ותאהב אותו לתמיד.
26 צפייה בגלריה
צ'ויס
צ'ויס
צ'ויס
(צער בעלי חיים ירושלים )
טוני בן כשלוש, מעורב, יפיוף אמיתי, מטבעו הוא אינדיוידואל שפחות מסתדר עם בע"ח אחרים, אבל מאוד אוהב אנשים! הוא מחונך ובעל אנרגיה בינונית, מחוסן ומסורס, מטייל יפה עם רצועה.
26 צפייה בגלריה
טוני
טוני
טוני
(צער בעלי חיים ירושלים )
שניצל בן כתשע, מחונך לחיים בבית, הוא חברותי מאוד, בעל אנרגיה בינונית, מסתדר עם כולם ואוהב מאוד אנשים. שניצל מסורס, מחוסן ומטייל יפה עם רצועה וישמח לחיות בבית עם משפחה אמיתית תומכת שתאהב אותו.
26 צפייה בגלריה
שניצל
שניצל
שניצל
(צער בעלי חיים ירושלים )
ברי - חץ רועה בלגי מעורב, בן 4, בינוני ויפיוף אמיתי. אומץ ע"י משפחה, התאקלם והשתלב יפה בביתם במשך כ-3 שנים, שיחק עם הילדים והיה אהוב ושמח. לצערנו, המשפחה החליטה לוותר עליו. הוא זקוק למשפחה חדשה עם סבלנות וניסיון, חץ מחונך לחיים בבית, ואוהב מאוד את המשפחה שלו. כאשר יתאקלם וירגיש בטוח ומוגן הוא יהיה חבר מקסים. חץ מחכה למשפחה אוהבת שתקבל אותו להיות חלק ממנה לתמיד.
26 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(צער בעלי חיים ירושלים )
לאימוצים ולפרטים נוספים נא לפנות לשושי בטלפון 052-8618654.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

טרנר בעל האוזניים המצחיקות, נמצא משוטט ומורעב אך היום גור מתוק, שובב וחברותי לכולם כבן 6 וחצי חודשים. טרנר בעל אופי מאוזן, עבר חינוך בסיסי ומחפש בית למשחקים משותפים.
26 צפייה בגלריה
טרנר
טרנר
טרנר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
מקס, כלב של אהבה שהגיע להסגר אך ניכר עליו שהוא היה כלב של בית. הוא מתרפק, אוהב את כולם ומתחנן לליטופים. מקס כלב אנרגטי, צמא לביטחון ולהובלה. ישמח גם לבית עם עוד כלב.
26 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ליאו - הכלב עם הלב על הפרווה, כבן שנה וחצי, נהדר ומחונך לחיי בית. קצת מתקשה במפגש עם כלבים אחרים ועם ילדים קטנים שמלחיצים אותו. עם ילדים בוגרים ואנשים אין לו בעייה בכלל. הוא קמל לנגד עיננו בסביבה מרובת כלבים בפנסיון ומאוד יפרח בבית מפנק.
26 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או אחת לשבועיים בשבת אימוץ בפארק כפר סבא.
לאימוץ חתולים 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום כולל שבת בתיאום מראש.

תנו לחיות לחיות

רותם- יפהפיה, אנרגטית, מקסימה וכובשת! רותם המהממת! כלבלבונת מלאה שמחת חיים ואהבה, אוהבת לשחק, לטייל ולמלא לבבות באהבה. רותם בת שנתיים וחצי

26 צפייה בגלריה
רותם
רותם
רותם
(תנו לחיות לחיות )
אריסטו- תינוק שאוהב להיות מלא על הידיים, להצחיק, להתפנק וכן, אין לו שום בעיה עם העובדה שחסרה לו עין אחת- הוא מוכן לעשות סלפי ותמיד להרגיש שלם עם התמונה. אריסטו המושלם! גורון סופר חברותי ומתוק, בן 4 חודשים מחכה לגדול בבית שרואה את הצד הטוב שבחיים.
26 צפייה בגלריה
אריסטו
אריסטו
אריסטו
(תנו לחיות לחיות )
סמדר- היא פנתרה, היא מנשקת את כולם בלי הפסקה, הם אומרים שהיא "מסוכנת" אנחנו אומרים- שהם כנראה אלו שמסוכנים! כי איך אפשר להגיד עלייך מסוכנת כשאת מחלקת כאלה חיוכים, כל כך הרבה חום ואהבה??סמדר הגיעה אלינו אחרי שהוחרמה מבית שהתעלל בה נורא! הגוף שלה היה מכונה לייצור גורים, היא היתה עור ועצמות וסבלה מאוד. התעללו בסמדר וכעת היא מחכה להתחלה חדשה עם מאמצים עם ניסיון, בבית בלי ילדים קטנים. כלבה עמוסה באהבה, סופר אנרגטית וחזקה, שמחכה לתיקון של חיים שלמים. סמדר בת 3.
26 צפייה בגלריה
סמדר
סמדר
סמדר
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00

כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

נאגטס המושלם מחפש את הבית המושלם שלו. לצערנו נשבר לו הלב בפעם השניה... עוד משפחה שהתחייבה לדאוג ולאהוב אותו לשארית חייו אבל לא קיימה את ההבטחה. נאגטס כלבון מהמם! חברותי מאוד לאנשים וילדים ומסתדר מעולה עם כלבים!! המתוק הזה כלב צעיר ושובב שלא קיבל חינוך מספיק טוב להתנהגות בבית והוא קצת מתקשה כשהוא לבד. אנחנו ממש בטוחים שעם משפחה טובה וסבלנית ועם עבודה נכונה של אילוף הוא יהיה זכיה בלוטו לכל המשפחה מחפשים לו את המשפחה האחרונה, החדשה והנכונה בשבילו, ואם יש כלב נוסף בבית אז הוא בכלל יהיה מבסוט. בן כשנה וחצי | בינוני-גדול (כ-25 קילו) | מחכה בהרצליה
26 צפייה בגלריה
נאגטס
נאגטס
נאגטס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
אדם המתוק בן ה-3.5 הגיע אלינו מהרחוב עם שבר ישן ברגל :( לצערנו לא היה ניתן להציל את הרגל והוא נאלץ לעבור כריתה. הוא כרגע משתקם מהניתוח ומתרגל לחיים על 3 רגליים. הוא עבר לאומנה לאחר הניתוח אך שם יש הרבה כלבים והוא לא יכול להשאר שם, אנחנו ממש לא רוצים שיעבור לכלביה ולכן מחפשים לו אומנת משקמת! אדם כלב מהמם וביישן. הוא עדיין חושש מאנשים וצריך בית סבלני ומכיל. כפי שניתן לראות הוא שקט ורגוע, פשוט נח כל היום. הוא צריך כרגע בית עם חצר כדי שיוכל לצאת בקלות. הוא מחונך לצרכים, מסתדר עם כלבים וישמח לבית אוהב ורגוע.
26 צפייה בגלריה
אדם
אדם
אדם
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

בשביל בעלי החיים

קליק חייבת בית/אומנה עד יום חמישי כדי לא לחזור לכלוב. קליק, בת חמישה חודשים, הגורה עם האוזניים הכי פרוותיות, מחפשת משפחה שתמיד תאהב אותה. היא מקסימה וחברותית ונהדרת עם ילדים - קליק משתתפת בימים אלו בקייטנת אילוף, לומדת הרבה, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים ואהובה על הילדים. תימסר בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר למאמצים שמוכנים וערוכים לגדל גורה בבית, על כל המשתמע.
26 צפייה בגלריה
קליק
קליק
קליק
(בשביל בעלי החיים )
ילדון קטן, מוצק ושרירי בן שנתיים, כנראה נוצל לקרבות. הוא עבר שיקום מאוד מוצלח והוא כלב שמח, חברותי מאוד ומקסים. בראד מחפש מאמצים שמסוגלים לקבל טונות של אהבה וליקוקים, שאוהבים פריקת אנרגיה ומשחקים ושלא שבעים מחיבוקים הוא יהיה החבר הכי מסור, נאמן ואוהב. בראד ימסר מחוסן, משובב ומסורס בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר למאמצים מעל גיל 24.
26 צפייה בגלריה
בראד
בראד
בראד
(בשביל בעלי החיים )
אלן, פיטבול משגע בן שנתיים וחצי, מחפש משפחה לתמיד. אלן חברותי מאוד עם אנשים ומשחק יפה עם כלבים. הוא מלא שמחת חיים והתלהבות גורית וזקוק למאמצים שאוהבים משחקים וטיולים. אי אפשר לפספס את המבט הטוב ונותן האמון שלו. ימסר מחוסן, משובב ומסורס בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר למאמציםות מעל גיל 24 שיזהו איזה אוצר יש פה. את אלן אפשר לפגוש בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש.
26 צפייה בגלריה
אלן
אלן
אלן
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
בפארק כפר סבא ביום שבת בין 10:00-14:00 ביום האימוץ של העמותה, או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים גם בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563 אסנת 050-9336052 הילה 054-7075501 טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/

כלבלאב

באגי החמוד חי בבית מהיותו גור, ולפני כמה שבועות, בגיל שנתיים וחצי, הגיע לכלביה עקב אלרגיה של בעלים. למרות שקשה לו בכלביה והוא לא רגיל לרעש ולעומס, הוא כלבון מתוק ומצחיק עם לב זהב. באגי מחונך לצרכים ורגיל לחיים בבית, הולך יפה עם רצועה ומחפש משפחה אוהבת שתיתן לו פרק ב אוהב לתמיד.
26 צפייה בגלריה
באגי
באגי
באגי
(כלבלאב )
בחודש הבא אנדי יחגוג יום הולדת שנה והוא נמצא איתנו בכלביה מגיל 3 חודשים. רועה בלגי מעורב, מתוק ושובב אבל חכם וקשוב שיכול להתאים לכל בית שמוכן להשקיע בחינוך ופריקת אנרגיה מסודרת. אנדי מסתדר עם כלבים אחרים, כנוע יחסית לכלבים דומיננטיים, אבל בחברה טובה של כלבים הוא חברותי ונח ואוהב לשחק עם כדור, אבל יוצר מהכל הוא אוהב תשומת לב וחיבוקים.
26 צפייה בגלריה
אנדי
אנדי
אנדי
(כלבלאב )
נוני הוא פשוט הכלב המושלם. בן כ 8 חודשים, מצא בבית אומנה אוהבת עם כלבים וחתולים ונכדים צעירים, וכל מה שהוא צריך זו משפחה שתאהב אותו לתמיד והוא יחזיר אהבה בלי סוף. בינוני בגודלו, כ 20 קג, והולך ממש יפה עם רצועה. נוני בעיקר אוהב לאהוב, אבל גם פינוקים ואוכל, טיולים ומשחקי לעיסה. יתאים לבית רגוע, כי אוהב את השקט שלו ולא מרגיש בנח כשיש המולה.
26 צפייה בגלריה
נוני
נוני
נוני
(כלבלאב )

עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106 אתר העמותה: https://klavlove.co.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

עוז, כלב שמח בן שנה וחצי. אנרגטי וסקרן, טוב לב ומתמסר. חברותי ומושלם עם ילדים. נפלא עם כל הכלבים.
26 צפייה בגלריה
עוז
עוז
עוז
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
ג'ינקס, כלב מקסים בן שנתיים. מהמם ביופיו ואופיו. חברותי, אנרגטי וסקרן. נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים.
26 צפייה בגלריה
גינקס
גינקס
ג'ינקס
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
זורו, כלב מקסים בן שנתיים וחצי. חברותי, אנרגטי ושובב. נפלא עם ילדים ומסתדר עם כל הכלבים.
26 צפייה בגלריה
זורו
זורו
זורו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:00