צער בעלי חיים בישראל ת"א

סובארו - כלבה מעורבת בגודל בינוני, בת שנה ו-11 חודשים. סובארו המתוקה היא כלבה חברותית עם מלאה אהבה לתת, שאוהבת לחבק ולנשק, להתלטף ולשחק ורק מחפשת לתת ולקבל תשומת לב, חום ואהבה. זקוקה לחינוך לצרכים, משמעת בסיסית ותקשורת עם כלבים אחרים. מחפשת בית חם ואוהב שיתן לה הזדמנות לחיים מאושרים אחרי שגדלה בבית המחסה מגורות.
25 צפייה בגלריה
סובארו
סובארו
סובארו
(צילום: רבקה מזרחי)
מקס - רועה הולנדי מעורב, בן שנתיים וחצי. מקס המקסים כלב חכם וחברותי, שאוהב מאוד משחק עם אנשים וכלבים כאחד. מקס כלב שובב ואנרגטי, שאוהב מאוד משחקים, ריצות וטיולים אבל גם ליטופים וחיבוקים מהאנשים שהוא אוהב. צריך חינוך לצרכים ועבודה עם מאלף על משמעת בסיסית, ומחפש בית שיאהב אותו לכל חייו אחרי שלא זכה עד היום להכיר חום ואהבה של בית.
25 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(צילום: רבקה מזרחי)
פיץ' - כלב מעורב בגודל בינוני, בן שנה וחצי. פיץ' החמוד הוא כלב חברותי, שאוהב מאוד ליטופים וכירבולים וזמן איכות עם האנשים אותם הוא אוהב. נהנה מאוד ממשחקים ומסתדר עם רוב הכלבים. עקב שהייה ממושכת בבית המחסה, פיץ' מעט חששן ולכן זקוק לבעלים סבלניים שמוכנים לעזור לו להיפתח ולצבור ביטחון עצמי. בתמורה, יקבלו כלב נהדר שרק רוצה לאהוב, לשחק ולהתלטף. זקוק לחינוך לצרכים, משמעת בסיסית ועבודה על הקניית ביטחון, וכמובן לבית חם ואוהב שיתן לו מקום בבית ובלב אחרי שגדל בבית המחסה כל חייו.
25 צפייה בגלריה
סובארו
סובארו
סובארו
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-18:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

דאלי, כלב עדין בן 7 שנים. חברותי ומתמסר שרגיל לחיים בבית. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. לא מתאים לבית עם תינוק. מחונך לצרכים, מחוסן, משובב ומסורס. זקוק לבית עם מאמץ שעובד מהבית או עם כלב נוסף.
25 צפייה בגלריה
דאלי
דאלי
דאלי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אליס, כלבה מצחיקה בת כשנתיים. סקרנית ושובבה, טובת לב ומתמסרת. חברותית ונפלאה עם ילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
25 צפייה בגלריה
אליס
אליס
אליס
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
יאיר, כלב רגוע ושקט בן כ-6 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבות נקבות בלבד. מחוסן משובב ומסורס.
25 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת "להתחיל מחדש"

גוצ'י - נקבה בת 3, נסיכה קטנה, עדינה וגם חירשת. אוהבת ליטופים, חום ומגע, ותתאים גם לבית עם חתולים נוספים.
25 צפייה בגלריה
גוצ'י
גוצ'י
גוצ'י
(צילום: "להתחיל מחדש")
פרינס - זכר בן שנה וחצי, עדין, רגיש ומאופק. אוהב נורא ליטופים ותשומת לב. יסתדר גם הוא בבית עם חתולים נוספים ויפרח לצד משפחה חמה ואוהבת.
25 צפייה בגלריה
פרינס
פרינס
פרינס
(צילום: "להתחיל מחדש")
בולט - זכר בן 4 חודשים. הגורון הקטן הגיע אלינו לאחר שנמצא ברחוב בלי עיניים. למרות העיוורון, הוא מלא באנרגיה ושמחת חיים, ומתפקד ממש כמו כל גור אחר בגילו. אין אדם שלא יגיע לפגוש אותו ויתאהב באופיו הכובש.
גוצ'י, פרינס ובולט מחכים לכם יחד עם עוד עשרות חתולים נוספים בחתוליה בחוות "להתחיל מחדש – מקלט שיקומי לבעלי חיים" במושב חירות.
לפרטים נוספים על אודות האימוץ, או לתיאום הגעה לחתוליה: דקל: 055-9904395 (נא להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם)

עמותת חבר למען הכלבים

שי (שמשון לשעבר) נלכד להסגר דרומי כגור קטנטן. חודשים ארוכים שהה בכלוב קטן, לא הבין למה הוא במקום כל כך מפחיד ורועש. בימים הראשונים שהוא הגיע אלינו - הוא רק חיפש לנוח. כאילו הבין שהגיע למקום בטוח ואפשר לשים את הראש מבלי לחשוש.
מאז, עברו חודשים ארוכים ושי מעולם לא חווה מהו בית. מעולם לא זכה למשפחה אוהבת, למיטה חמה בבית אוהב. בימי האימוץ בשבתות הוא מסתכל על כל משפחה שעוברת. מנסה לשבות את ליבם ולגרום להם לבחור בו. ואנחנו בטוחים שהוא יצליח בסוף, כי את ליבנו הוא שבה בשנייה הראשונה. מגיע לו להיות חלק מבני הבית. מגיע לו שיפנקו אותו, ילטפו אותו ויגידו לו שהוא ביחד איתם לכל החיים. שי המקסים בן כשנה, בינוני בגודלו, כלב מושלם שמסתדר נפלא עם אנשים וכלבים אחרים.
25 צפייה בגלריה
שי
שי
שי
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
דבורה המתוקה הזו היא דבורה והיא באמת הכלבה הכי מתוקה בעולם. מקסימה, עדינה כמו נסיכה, ואוהבת מאוד את כולם. דבורה מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים, מעורבת בכל טוב, בינונית בגדולה בת 3 שנים.
25 צפייה בגלריה
דבורה
דבורה
דבורה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
נל - לא מוותרים על נל שלנו. אימוץ של חמלה. אומנה לחיים (אימוץ ללא עלות, טיפולים רפואיים עלינו). לכל כלב קשה מאוד לעבור חורף קר בתא, אך לכלבים מבוגרים זה פשוט סבל. נל שלנו היא כלבה מבוגרת בת 13. היא נמצאה משוטטת ברחובות חדרה, מפוחדת, פצועה ואומללה כל כך. כשנל הגיעה אלינו ראינו כלבה שבר כלי עם מבט מושפל ורק אלוהי הכלבים ידע לספר איזה תלאות וסבל עברה בדרך אלינו.
העברנו את נל למרפאה והתגלה שהיא סובלת מדלקת קשה בעור ודלקות אוזניים במצב נוראי. נל טופלה במסירות, העור שלה השתקם מהדלקת והאוזניים נותחו, וסופסוף הפסיקו לכאוב לה כל כך. אחרי שקילפנו ממנה שכבות אדירות של לכלוך, סבל ועצב - גילינו כלבה מקסימה, מלאת שמחת חיים ואהבה, שרק מתחננת לעוד סיבות לכשכש בזנב עבורן.
נל חוששת מכלבים אחרים והמפגשים איתם קשים לה, כנראה בגלל החיים לבד ברחוב. היא תתאים לבית ללא כלבים, או לבית עם כלב מאד חברותי, טוב ונוח, שיאפשר לה זמן להסתגל לחיים החדשים. נל הבריאה לחלוטין ומחפשת סוף סוף בית אוהב, רגוע ושקט שיאפשר לה להזדקן בכבוד עם פינוקים ואהבה שייתכן שלא הכירה מימיה. כל כך מגיע לנל לקבל תיקון על השנים הקשות ולזכות במשפחה אוהבת שתפצה אותה על הסבל שחוותה.
25 צפייה בגלריה
נל
נל
נל
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת כלבלאב

הומר רועה בלגי מעורב, בינוני בגודלו, בן שנה שמחפש התחלה חדשה ואוהבת. הומר כלב חברותי ונחמד, מאוד אוהב אנשים, ישר קופץ לקבל חיבוק ולתת ליקוק. חברותי עם כלבים - זכרים ונקבות - ואפילו עדין עם גורים. כיאה לגזע הוא יחסית אנרגטי, יתאים למשפחה פעילה שמחפשת לתת אהבה ויחס לכלב שלא זכה בזה בשנה הראשונה לחייו, וניכר שזה חסר לו.
25 צפייה בגלריה
הומר
הומר
הומר
(צילום: עמותת כלבלאב)
דניאלה היא גורה בוגרת בת 7 חודשים, מתוקה ואוהבת, חברותית עם כולם - אנשים וילדים, כלבים מכל הגדלים והסוגים. דניאלה תהיה כלבת משפחה נהדרת שתכניס הרבה שמחה, כוכבת של גינת הכלבים שתדע לעמוד על שלה בלי להתבלבל. היא התחילה לעבוד על פקודות בסיסיות והליכה עם רצועה ומחפשת משפחה אוהבת שתדע גם לשים גבולות לגורונת צעירה.
25 צפייה בגלריה
דניאלה
דניאלה
דניאלה
(צילום: עמותת כלבלאב)
אולי כלבון מתוק ושקט בן שנה וחצי. שמנמנן וחמוד, מסתדר מצוין עם כלבים, ועם אנשים טובים ושלווים והולך ממש יפה עם רצועה. אוֹלי אומץ כגור מתוק ותמים עם אחיו לשגר וגדל עד גיל שנה ביחד איתו ואז ננטש בעוד שאחיו נשאר בבית. הנטישה השאירה אותו עם חשש מאנשים זרים ולכן אנחנו מחפשים לו בית רגוע ואוהב. אולי יתאים מאד לזוג מבוגר יותר או משפחה עם ניסיון וילדים בוגרים.
25 צפייה בגלריה
אולי
אולי
אולי
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. ימי אימוץ בשבת בתיאום מראש - שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308.
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

עמותת חבר לי

חזי - חזי שלנו כלב מהמם, רועה מעורב, חברותי ואוהב את כולם, קשוב וחכם, מסתדר עם רוב הכלבים, נקשר כל כך לאנשים ומרעיף המון אהבה.
25 צפייה בגלריה
חזי
חזי
חזי
(צילום: עמותת חבר לי)
ג'וליה - ג'וליה שלנו אנרגטית ושמחה, אבל יותר מידי זמן בכלוב היא מחכה. רועה מעורבת בינונית ונוחה בגודלה שמתה על כדורים וצריכה מאמצים ספורטיבים כמוהה.
25 צפייה בגלריה
ג'וליה
ג'וליה
ג'וליה
(צילום: עמותת חבר לי)
לאקסי - רועה גרמנית מעורבת, בת 4, חכמה ובעלת אופי - יודעת מה היא רוצה ודבר אחד ברור, היא לא מבינה מה היא עושה פתאום בכלוב. תהנה מטיולים ארוכים אחרי קצת עבודה והרגלים ותהייה חברה נהדרת לחיים.
25 צפייה בגלריה
לאקסי
לאקסי
לאקסי
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד גורים ובוגרים רבים
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
גם א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

בונו כבן 4 וחצי, הגיע מבית שלא יכול היה לטפל בו. הוא חברותי בטירוף לאנשים, אוהב ליטופים והכי אוהב אוכל, אך רכושני כלפי כלבים אחרים. כלב חזק ומרשים, שחייב בית מנוסה ואחראי שימשיך את העבודה שנעשתה איתו.
25 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
סטורמי הגיע אלינו בליל סערה היישר משיטוט בכביש סואן, במצב טינופת ואומללות קשים, כך גם קיבל את שמו. התמונה השמאלית צולמה ביום ההגעה. יומיים לאחר הגעתו התברר כי הוא מאוד חולה, אחת מהמתנדבות שלנו לקחה אותו לביתה לטיפול ופינוק ברמת 5 כוכבים.
25 צפייה בגלריה
סטרומי
סטרומי
סטרומי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ג'יג'י כבר המון זמן מחכה לבית מאמץ. באים והולכים מאמצים ועליו כמעט ולא מתעכבים... כנראה כי לג'יג'י יש נפש צנועה ומופנמת. הוא ממש טוב לב וחברותי לכל מי שאליו ניגש אבל הוא לא מהחתולים האלה עם התעוזה שמיד באים, מתחככים ומייללים בשמחה למאמצים- תבחר בי! תבחר בי! הוא ממש חתול מתוק ונחמד, מסתדר עם כולם ואף פעם לא רב.. מי שיאמץ אותו יהיה מאושר.
25 צפייה בגלריה
ג'יני
ג'יני
ג'יני
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 10/2/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אילן המהמם רוצה כבר לצאת מהכלוב! אילן שובב, מתוק, צמא ליחס ואוהב לרצות את בעליו. הוא כלבלב מתבגר יפיפה ואנרגטי שמחפש בית שמח ופעיל כמותו. לא מסתדר עם כלבים ולא מת על חתולים… הכלוב זה לא מקום לכלבלב מלא אנרגיות כמו אילן! בואו להוציא אותם לחיים חדשים! רועה בלגי מעורב | בן שנה וחצי | גדול | מחכה בהרצליה
25 צפייה בגלריה
אילן
אילן
אילן
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
מכירים את הכלבים שהעיניים שלהם מראות את ליבם? ג׳וני שלנו הוא כזה לב ענק ❤️ כשהוא רק בן 3 הושאר בכלביה, מאחור.כלבון גדול, אנרגטי וחזק, מסתדר עם רוב הכלבים, צעיר ומצחיק, וכבר כל כך מחכה לאהוב אנשים. הוא לא מנסה להתבלט ופשוט מחכה בסבלנות לתשומת לב. אנחנו מחפשים לו את המשפחה שתבטיח שזה לתמיד, כזו שתאחה לו את הלב ותיתן לו את כל הטוב שיש לחיים להציע. לג'וני יש קצת נשכנות גורית לכן הוא זקוק לקצת עבודה סבלנית ואוהבת. רועה מעורב | בן 3 | גדול | מחכה בנתניה
25 צפייה בגלריה
ג'וני
ג'וני
ג'וני
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה
בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

תנו לחיות לחיות

לב- הוא נותן לקים גדולים ויש לו רצון כל כך גדול לזכות באהבה. לב המהמם שלנו! כלב גדול ומדהים שחווה את הצד הנורא של בני האדם ומאז, איך לא, קשה לו מאוד להפתח לאנשים חדשים. הוא זקוק למאמצים עם ניסיון, בבית בלי ילדים קטנים. הוא ייתן את כל הלב למי שיעלים את הצלקות שבפנים. לב בן 5
25 צפייה בגלריה
לב
לב
לב
(צילום: תנו לחיות לחיות)
נאג'י - תודו שעיניים בצבע מדהים כזה, לא ראיתם בחיים נאג'י המשגע! ניג'וס של אהבה, מחכה למאמצים דביקים ומתוקים למלא את הלב בסוכר. נאג'י בן 5
25 צפייה בגלריה
נאג'י
נאג'י
נאג'י
(צילום: תנו לחיות לחיות)
אליסיה- יפהפיה מתוקה, סופר מצחיקה, שמחלקת לקים בלי הפסקה. אליסיה המהממת שלנו! חושפת את הלב והלקים שלה רק אחרי שמכירה ולכן מתקשה למצוא בית. היא מתביישת וחושדת במי שמולה במפגש ראשון, אבל אנחנו מבטיחים, שאם תתנו לה הזדמנות להכיר, תתאהבו ותצחקו המון. אליסיה בת 5
25 צפייה בגלריה
אליסיה
אליסיה
אליסיה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il