חבר למען הכלבים

אליס המושלמת, גורונת בת 7 חודשים, טרייר-האסקי מעורבת בינונית. שובבה ומלאת אנרגיות, מצחיקה, חברותית, מסתדרת עם כולם. מחפשת משפחה סבלנית שתחנך אותה באהבה וחטיפים, כי היא עדיין חושבת שהעולם זה ג'ימבורי אחד גדול.
26 צפייה בגלריה
אליס
אליס
אליס
(חבר למען הכלבים)
אפריים - גוש מתיקות ושובבות, עם רגליים בעובי ספגטי, אוזניים של עטלף, עיניים שממיסות גם את הלבבות כי קשוחים, ולב... לב ענק ענק ענק - כי ככה זה כלבים, הם מגיעים עם לב כזה כבר מהקופסה של היצרן. זה אפריים, גורון בן 4 חודשים, והוא מחפש משפחה מנוסה שמבינה מה כרוך בגידול של גור שובב ומצחיק שבוחן גבולות. אפריים יימסר למשפחה המתאימה ביותר עבורו כזו שתתעלף עליו מרוב אהבה וחיבוקים, שתחנך ותשקיע בו, ושתעניק לו בטחון ובית חם לכל חייו.
26 צפייה בגלריה
אפריים
אפריים
אפריים
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355

תנו לחיות לחיות

צ'ארלי - כשצ'ארלי מכיר אנשים חדשים, יש לו לחצים בחזה והוא לא ממש יודע מה לעשות עם זה. כלב עדין ומקסים עם עיניים כל כך טובות ננטש מבית בגלל שלחוץ מאוד במפגשים חדשים. גם אתכם צ'ארלי יהיה מאוד לחוץ בהחלה, אבל אם תתנו לו הזדמנות, הוא ייפתח לנשיקות של אהבה. צ'ארלי בן 6.
26 צפייה בגלריה
צ'ארלי
צ'ארלי
צ'ארלי
(תנו לחיות לחיות)
באסטר - ננטש כבר ממספר בתים ולכן מחכה עכשיו למאמצים מנוסים. כלבלב שכל כך אוהב להתפנק ולשחק אבל עלול להיות בלתי צפוי ורכושני לאוכל ולמשחקים. לוקח לו המון זמן לרכוש אמון וצריך ללמוד (עם עזרה שלנו כמובן) להתנהל איתו נכון. באסטר זקוק לבית בלי ילדים ומאמצים עם ניסיון. הוא בן 4.
26 צפייה בגלריה
באסטר
באסטר
באסטר
(תנו לחיות לחיות)
פטל - כדור של שוקולד, הגורונת הכי מצחיקה בעולם, פטל המהממת תעשה לכם מתוק בלב כל הזמן. היא בת 3 חודשים, אוהבת להתפנק בלי סוף, לשחק ולהצחיק עד דמעות.
26 צפייה בגלריה
פטל
פטל
פטל
(תנו לחיות לחיות)
סוזי - סוזי המהממת! כלבה עמוסה באהבה, שמחת חיים ורצון לשחק בכמה שיותר משחקים. המדהימה הזאת ננטשה כי לחוצה במפגש עם אנשים חדשים ולכן כשמגיעים הביתה, צריך לדעת להתנהל איתה נכון, להרגיע את הלחצים וללמד אותה להכיר אנשים חדשים. מדהימה ומקסימה, מחכה לבית שיבטיח לתמיד להיות שלה. סוזי בת שנתיים.
26 צפייה בגלריה
סוזי
סוזי
סוזי
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

גלבוע אוהבת חיות

ג'ורדן - כלבלב צעיר וחמוד מאוד, כלב אנרגטי שיפרח בבית שיתאים ולו עם קצת נסיון וסבלנות יהיה כלב פשוט מדהים. שכלכך מחכה להתחלה חדשה ומישהו שיתן לו סיכוי.
26 צפייה בגלריה
ג'ורדן
ג'ורדן
ג'ורדן
(גלבוע אוהבת חיות)
נולה - רועה בלגית מהממת ויפיפה במיוחד, כלבה צעירה ואנרגטית עם המון אהבה לחלק לכולם.
26 צפייה בגלריה
נולה
נולה
נולה
(גלבוע אוהבת חיות)
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים, מוזמנים להגיע ולהכיר את הכלבים שלנו! לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו)
ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם. כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מייפל היפיפייה, ילידת 04.2021 מחוסנת, מעוקרת ובעלת שבב. הגיעה אלינו מהסגר מעלה אדומים היישר לקורס חינוך ואילוף . ג'וק תלמידה מצטיינת,מסתדרת עם כולם (ילדים, כלבים ואנשים, מתעלמת מחתולים). בעלת אופי מאוזן ומתוק.
26 צפייה בגלריה
מייפל
מייפל
מייפל
(קרדיט לתמונה: אלה נחמדוב)
ליידי, פינצ'רית מעורבת בת 10, בגודל קטן-בינוני מחפשת בית חדש .הקשישה שטיפלה בה נפטרה והיא עברה לאומנה לאחת המתנדבות המהממות שלנו. מחוסנת, מעוקרת, מטופלת, מסתדרת עם חתולים ואוהבת כל אדם שרק מסתכל עליה. אהובה מאוד על כל המתנדבים והתחביב הכי גדול שלה הוא ללכת לבתי קפה בתל אביב. יכולה להיות כלבה מושלמת לכל מי שרק חפץ בליטוף ואהבה.
26 צפייה בגלריה
ליידי
ליידי
ליידי
(קרדיט לתמונה: אלה נחמדוב)
רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקווה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה וככזה צריך להשקיע בו בחינוך,גבולות, טיולים כיפיים, משחקים משותפים, פינוקים והכי הכי חשוב זה משפחה שברור לה שכלב זה לכל החיים.
26 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(קרדיט לתמונה: אלה נחמדוב)
אודסה בת חמישה חודשים, ניצלה בגיל שלושה שבועות לאחר שאמא הפסיקה לטפל בה וכמעט ולא שרדה בגלל היפותרמיה. לאחר טיפול צמוד מציל חיים,חום ואהבה אצל אמא אומנה היא גדלה ופרחה לגורה יפיפייה מתוקה ושובבה! אודסה גורה פעלתנית וסקרנית שאוהבת להשוויץ ביכולות החתוליות המרשימות שלה ובגדול חושב שהיא כבר נמרה בת חמש. היא מחפשת בית שתהייה בו המלכה ותוכל לקבוע חוקים משלה. היא ללא ספק הנסיכה של הגורייה ונהייה לה קצת צפוף עם כל הגורים החדשים שהגיעו לכן מבקשת שנמצא לה בית שהוא ר-ק שלה במהירות.
26 צפייה בגלריה
אודסה
אודסה
אודסה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ, התנדבות בטיפולייה או שימוש כבית אומנה: 058-6962145.
ניתן לאמץ חתולים בכל יום בתיאום מראש, כולל שבת. לאימוץ כלבים: 054-6964142, באין מענה שלחו הודעה. שבתות אימוץ כלבים מתקיימות אחת לשבועיים בפארק כפר סבא. למידע נוסף חפשו אותנו בפייסבוק ובאינסטגרם

צער בעלי חיים ירושלים

גורות מקסימות, בנות כחמישה חודשים, פרוותיות, מתוקות ושובבות, שלומדות את החיים. הן מחוסנות, כבר למדו לטייל עם רצועה וישמחו ללמוד איך זה לחיות בבית חם ואוהב. אמצו אותן שלא ישארו לגדול בכלבייה!!! מגיע להן הזדמנות לגדול בבית עם משפחה משלהן.
26 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורות
(צער בעלי חיים ירושלים)
דריה היפיפייה, רועה בלגית מעורבת, בת כשנתיים ושבעה חודשים, בעלת אנרגיה גבוהה מאוד, שאוהבת בעיקר לרוץ ולשחק. קשה לה להיות סגורה. היא מקסימה וחכמה מאוד, מסתדרת עם רוב הכלבים ובכלל לא מסתדרת עם חתולים! היא מאוד אוהבת אנשים, אך חוששת מזרים ויכולה להיות בלתי צפויה. כאשר היא מתרגלת ומכירה היא מתמסרת לליטופים ומחזירה אהבה. היא מחוסנת ומעוקרת. מטיילת יפה עם רצועה וצריכה משפחה בלי ילדים קטנים, עם נסיון וסבלנות שתשקיע בה ותלמד אותה לחיות בבית. כאשר היא תתרגל ותאקלם, היא בהחלט תדע להחזיר המון המון אהבה כמו שרק היא יודעת.
26 צפייה בגלריה
דריה
דריה
דריה
(צער בעלי חיים ירושלים)
צ'ויס המהמם בן כחמש הוא כלב קשוב מאוד, שמח, וחברותי, בעל אנרגיה בינונית-גבוהה, מסתדר עם חלק מהכלבים. הוא אוהב מאוד אנשים, מתאים למשפחה עם נסיון, בלי ילדים קטנים! הוא מחוסן ומסורס ומטייל יפה עם רצועה. צ'ויס היה בבית אומנה למשך כמה חודשים, לכן הוא מחונך לחיים בבית. הוא ישמח לחיות בבית חם ולהיות חלק ממשפחה משלו שתאמץ אותו ותאהב אותו לתמיד.
26 צפייה בגלריה
צ'ויס
צ'ויס
צ'ויס
(צער בעלי חיים ירושלים)
רמוס המקסים בן כשנה ושמונה חודשים, אומץ כשהיה גור קטן וחמוד, וננטש לאחר כמה חודשים בבית המחסה. הוא כלב שמח וידידותי מאוד, בעל אנרגיה בינונית, מסתדר עם כולם!!! אוהב מאוד אנשים, מטייל יפה עם רצועה, מחוסן ומסורס. רמוס מחכה להזדמנות שניה להיות חלק ממשפחה אמיתית, חמה ואהבת שתקבל אותו להיות חלק ממנה, ותעניק לו בית חם לתמיד.
26 צפייה בגלריה
רמוס
רמוס
רמוס
(צער בעלי חיים ירושלים)
לאימוצים ולפרטים נוספים נא לפנות לשושי בטלפון 052-8618654.

אגודת צער בעלי חיים בישראל

צוקי גור מתוק, בן 3 חודשים שחור ויפה תואר, חכם וסקרן מאוד. צוקי הוא גור מיוחד ומושלם לאוהבי החתולים השחורים. מי שמגדל חתול שחור יודע ומבין שזה אחד החתולים הכי הכי מוצלחים. צוקי כאן בחתוליה והוא יכול להיות שלכם לעד.
26 צפייה בגלריה
צוקי
צוקי
צוקי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
סאלם עליך! סאלם חתול מתוק ושובב והוא זה שיביא את השלום את השלווה ונחת לכל משפחה שתאהב אותו. אז אם בלבכם שלום סאלם הוא הפתרון לשלום לבבי, לשלום אמיתי.
26 צפייה בגלריה
סאלם
סאלם
סאלם
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
סימבה עוד מעט סוגר שנה בבית המחסה וזה עצוב מאוד. הוא כלב מדהים וטוב לב, האסקי סיבירי מעורב, כמעט בן 3 שנים. הוא כוכב אמיתי בכלביה, יפה תואר ורק צריך להגיע, לראות ולהתאהב בו. סימבה חברותי, אנרגטי, אוהב לרוץ, מסתדר עם כלבים, אבל כדאי ומומלץ מספר שיעורים עם מאלף לאימוץ מושלם.
26 צפייה בגלריה
סימבה
סימבה
סימבה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
דרגו המקסים בן 3 שנים והוא כלב מתוק וחכם, קצת חששן או יותר נכון בישן. מתאים לכל אוהבי הכלבים ולמען אימוץ מוצלח ונעים מומלץ לפגוש יועצי אילוץ למספר שיעורים. השקעתם והרווחתם חבר אמיתי לחייכם.
26 צפייה בגלריה
דרגו
דרגו
דרגו
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

אס. או. אס. חיות

סקובידו הגיע מהסגר עירוני, שם הוחזק בכלוב במשך שמונה חודשים!!! הוא ניצל משם וגילינו כלב גדול עם לב ענק. גוש של מתיקות ואהבה שאוהב מאוד ליטופים וחיבוקים. הוא מרגיש מאויים מכלבים אחרים בגלל הזמן הרב שהיה בכלוב בהסגר, ולכן צריך בית ללא בעלי חיים נוספים. סקובידו הוא כלב מושלם בכל מובן עם אנשים וילדים . האומנה שלו מסתיימת עוד כמה ימים וממש נשמח למצוא לו בית בשבת כדי שהלב הטוב שלו לא יישבר שוב.
26 צפייה בגלריה
סקובידו
סקובידו
סקובידו
(צילום: ארז כרמל)
טוקיו המרשים בן כשנה. גם טוקיו הגיע לעמותה ממשפחה שלא רצתה להמשיך לגדל אותו. הוא ננטש שלא באשמתו. טוקיו הוא כלב מקסים עם אנרגיות חיוביות. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. אוהב אנשים ומתסדר גם עם ילדים.
26 צפייה בגלריה
טוקיו
טוקיו
טוקיו
(אס. או. אס. חיות)
גרייסי המושלמת נמצאה קשורה ללא בעלים, לקחנו אותה תחת חסותינו ומאז היא זכתה בחיים. גרייסי הגיעה למרפאה מורעבת, מוזנחת ומיובשת. יצאה לאומנה והתגלתה ככלבה מדהימה, חברותית לאנשים וכלבים, לא ידוע לגבי חתולים, שובבה ואנרגטית בדיוק במידה הנכונה.
26 צפייה בגלריה
גרייסי
גרייסי
גרייסי
(אס. או. אס. חיות)
איב הגיעה אלינו לפני כחודשיים עם 9 גורים יונקים בני מס' ימים, לאחר שהוכשה ע"י נחש. אמא איב בת כשנה וחצי גם תגיע ליום האימוץ למצוא בית. היא חברותית ומושלמת. רועה גרמנית מעורבת.
26 צפייה בגלריה
איב
איב
איב
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות : יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים
לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מקס הקטן - הוא ו6 אחיו ננטשו בכלביה העירונית ויצאו לאומנות. רוב האחים שלו כבר אומצו והוא נשאר לבד ומחכה לבית חם ואוהב שיצרף אותו למשפחה לתמיד! מקס מתוק, עצמאי ובדיוק בגודל הנכון, והוא לגמרי ומוכן לגלות את העולם הגדול מקס יישאר בינוני - קטן בבגרותו. פינצ'ר מעורב| בן חודשיים וחצי | קטן-בינוני | מחכה באומנה בהרצליה
26 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
תמרה היפה מחכה לבית משלה! המהממת הזו הגיעה אלינו לפני מספר חודשים ולמזלנו מהר מאוד עברה לבית אומנה. שם גילינו כלבה טובה, מחונכת, רגועה בבית ונשארת לבד ללא בעיה. המתוקה הזו מסתדרת עם חלק מהכלבים, אבל הכי אוהבת אנשים - בכל הגילאים תמרה תשמח מאוד לפינה חמה ובית אוהב לכל החיים, היא מבטיחה להעניק המון אהבה בחזרה! האסקי מעורבת | בת 8 | בינונית-גדולה | מחכה באומנה בנתניה
26 צפייה בגלריה
תמרה
תמרה
תמרה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות https://www.facebook.com/herzelialovesanimals/