עמותת חבר לי

גורי הדרום - ניר, עוז, נובה, כרמית ועוד חברים. שבעה גורים מקסימים בני כחודשיים שהגיעו אלינו מהדרום. יפייפיים ומושלמים, מתיקות שיא ברמות גהוהות. מעורבים בכל טוב ויהיו בינוניים-גדולים בבגרותם. שמחים וחברותיים, מחכים לבית לא פחות ממושלם כמותם.
29 צפייה בגלריה
אחד מגורי הדרום
אחד מגורי הדרום
אחד מגורי הדרום
(צילום: עמותת חבר לי)
ג'ימי כלב מיוחד במינו, אוהב את הספייס שלו, אבל גם אוהב לקבל ליטופים ואהבה. מסתדר כמעט עם כולם, בעל אנרגיה יחסית נמוכה, לא צריך הרבה רק מקום לעצמו והרבה אהבה. יהנה בבית עם חצר מגודרת היטב.
29 צפייה בגלריה
ג'יימס
ג'יימס
ג'ימי
(צילום: עמותת חבר לי)
מוקה - כלבונת צעירה בת כשנה, יפייפיה וטובה. חכמה וקשובה, חברותית ומקסימה. מורגלת כנראה לחיים בבית ולא מבינה איך הגיעה פתאום לכלביה. מחפשת התחלה חדשה עם משפחה חמה ואוהבת, פשוט כלבה מתנה.
29 צפייה בגלריה
מוקה
מוקה
מוקה
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

צער בעלי חיים בישראל ת"א

ארלו - כלבה מעורבת, בת כמעט שנתיים ו-8 חודשים, בגודל בינוני. הארלו, מתוקה, רגישה, עדינה, חששנית בעקבות הטראומה שעברה. זקוקה לבעלים שיעזרו לה להיפתח ולצבור ביטחון ובהבטחה יקבלו כלבה מלאת אהבה.
29 צפייה בגלריה
ארלו
ארלו
ארלו
(צילום: צער בעלי חיים בישראל ת"א)
לינדה - כלבה מעורבת, בת שנתיים ,בגודל בינוני. כלבה חכמה, מאוד חברותית, אוהבת לרוץ ולשחק ומחפשת הרבה חום ואהבה. מחפשת בעלים שיעזרו לה להשתלב בקהילה מחוץ לבועת המתקן המוגן. זקוקה לחינוך לצרכים ועבודה על משמעת. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
29 צפייה בגלריה
לינדה
לינדה
לינדה
(צילום: צער בעלי חיים בישראל ת"א)
טובי - גורת חתולים בת 7 חודשים, רגועה, חברותית, תקשורתית, אוהבת להתלטף לשחק. מחפשת משפחה חמה ואוהבת לכל חיים.
29 צפייה בגלריה
טובי
טובי
טובי
(צילום: צער בעלי חיים בישראל ת"א)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

תנו לחיות לחיות

ווסלי - המתוק בן השנתיים הגיע מהדרום הרחוק, הרבה לפני שהמלחמה התחילה. זה היה לפני כמעט שנתיים, הוא היה גורון קטן ומאז... העיניים הטובות האלה מחכות לזכות באהבה.
ווסלי מתקשה למצוא בית כי נולד עם מחלה מולדת שגורמת לכיווצויות של המעי ולכן יש לו קושי במתן צואה. הוא לוקח כדורים ואוכל רפואי ואז הכל מסתדר. הוא אחד המתוקים שיש, ווסלי לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים ו2 שקי מזון גדולים.
29 צפייה בגלריה
ווסלי
ווסלי
ווסלי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
פיפיו- תינוק מתוק שהגיע לאשקלון, אומץ, חזר וגדל לו בכלוב לילד הכי גבוה בכיתה. פיפיו המתוק, ביישן שממש נבהל, כמו בזמן אזעקה, מאנשים חדשים ולכן, כשתעברו ליד הכלוב שלו, הוא ינבח כדי לשמור על עצמו "בטוח" בממ"ד. כשהוא מכיר ונפתח הלב מעניק אהבה גדולה כל כך! הכי שווה את ההשקעה, ייתן כל כך הרבה בשביל אהבה. פיפיו בן 5.
29 צפייה בגלריה
פיפיו
פיפיו
פיפיו
(צילום: תנו לחיות לחיות)
רוקי- הרבה לפני שמתימן התחילו לשגר טילים לעבר אילת, רוקי המתוק שלנו, שהיה שם בהסגר, הגיע אלינו לבית המחסה כדי לזכות למצוא לעצמו בית אוהב. אבל הזמן עבר ובית לחמוד הזה עדיין לא נמצא. כלב שמרגיש מאוד סגור במפגש ראשון, אבל אם תתנו לו הזדמנות להכיר, תגלו שמדובר בממרח בלתי רגיל. רוקי זקוק למאמצים עם ניסיון שיעניקו לו תיקון ללב. רוקי בן 6.
29 צפייה בגלריה
רוקי
רוקי
רוקי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

פרי, כלבה עדינה מאוד בת כשנה. נהדרת ככלבת משפחה. מעט חששנית אך מתמסרת בקלות. חברותית לכלבים אחרים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
29 צפייה בגלריה
פרי
פרי
פרי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אוליבר, כלב שובה לב בן כשנה. אנרגטי, בעל לב גדול ומתמסר. חברותי ומסתדר עם כולם. מחוסן, משובב ומסורס.
29 צפייה בגלריה
אוליבר
אוליבר
אוליבר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
טרזן, כלב עדין בן 9 חודשים. מתמסר, טוב לב ואוהב את כולם. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
29 צפייה בגלריה
טרזן
טרזן
טרזן
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה www.spca.org.il
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות: א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:0

עמותת S.O.S חיות

נוף המתוק מדבש, בן כ-10 חודשים. כלב מתוק מאוד מלא אהבה עדיין גור בהתנהגות. מסתדר עם כלבים וחתולים ורק מבקש המון ליטופים. נוף חששן ומפחד להישאר לבד ולכן בית עם כלב נוסף יכול להקל עליו. נוף המתוק צריך בעלים עם ניסיון וסבלנות. הוא מלא אהבה וחששן וצריך בית שייתן לו להרגיש ביטחון ואהבה. בית שיש בו נוכחות אנשים כל היום או בעלים שיוכלו לקחת אותו איתו לעבודה.
נוף יגיע ביום שבת ליום האימוץ הגדול בהרצליה ואנו ממש מקווים עבורו שזה יהיה יום האימוץ האחרון שלו...
29 צפייה בגלריה
נוף
נוף
נוף
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
צ'ארלי בן כשנה. הוא הגיע אלינו לאחר שנמצא פצוע בדרום, בעקבות פגיעת משאית. צ'ארלי טופל ועבר אח כך לבית אומנה שמספרת שהוא כלב רגוע, שליו ומלא באהבה. בהתחלה צ'ארלי יכול להיות חששן ולכן צריך בית עם ניסיון וסבלנות וללא ילדים קטנים. הוא מאוד אוהב לבלות בחוץ ולכן יתאים מאוד לבית עם חצר, שיוכל להיות גם בבית וגם בחצר. צ'ארלי המתוק כבר יודע ללכת עם רצועה ומחונך לצרכים.
29 צפייה בגלריה
צ'ארלי
צ'ארלי
צ'ארלי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
לונה בת כ-8 חודשים. כלבה שקטה, עדינה ומקסימה שנמצאה משוטטת ברחובות אשקלון. היא נקלטה שבוע בשעבר בעמותה ועברה לאומנה. האומנה שלה מספרת כי היא חברותית מאוד לאנשים וילדים, מסתדרת עם כלבים אך יכולה לחשוש מחלקם, בטיולים אדישה לחתולים.
הולכת יפה ולא מושכת ברצועה. צריכה חשיפה הדרגתית לעולם מכיוון שלא יצא לה להיות הרבה זמן בבית. בדרך להיות מחונכת לצרכים ומתאפקת יפה ביחס לגורה.
29 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

עמותת כלבלאב

לוקאס המהמם, רועה בלגי בוגר בן 5 וחצי מחפש בית אוהב ופעיל. לוקאס מורגל לחיים בבית, אוהב לשחק עם כלבים ועם עצמו, אבל הכי אוהב לקבל תשומת לב מאנשים ולצאת לטיולים. לוקאס הוצל ברגע האחרון מההסגר, היה במצב קשה ונלחם על חייו באשפוז ממושך. עכשיו, כשהוא חזר להיות הכלב שהוא באמת, כלב שכולם מתאהבים בו ישר, מגיע לו למצוא את המשפחה שלו.
29 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(צילום: עמותת כלבלאב )
מילקי המתוק, אומץ כגור לבית שלא ידע לטפל בו ולחשוף אותו לעולם ואז בגיל שנה נטש אותו. מילקי כלב יפה ומתוק, חברותי ועדין שמחפש משפחה עם סבלנות ושנמצאת יחסית הרבה בבית ותוכל לבנות איתו את האמון מחדש. מילקי קשוב ואוהב, שצריך הוצאת אנרגיה כמו כל כלב צעיר בגילו, אבל בעיקר זקוק שיראו אותו ואת הלב שלו.
29 צפייה בגלריה
מילקי
מילקי
מילקי
(צילום: עמותת כלבלאב )
מייקל היפיוף, בן שנה וחצי, כלב מקסים ואוהב שננטש בחניון וחיפש מישהו שיאהב אותו. אחרי תלאות במקומות שלא נתנו לו את התמיכה שכלבון צעיר צריך, הגיע לכלביה שלנו והתגלה ככלב מתוק שרק מחכה להזדמנות להתפנק ולצאת לטייל. מייקל מסתדר עם כלבים אחרי הרגלה אבל יעדיף להיות בן משפחה יחיד על 4, יתאים למשפחה עם ניסיון וילדים בוגרים וים של אהבה לתת.
29 צפייה בגלריה
מייקל
מייקל
מייקל
(צילום: עמותת כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
לאימוץ כלבים ובוגרים שילחו ווטסאפ לגדי 0529599308
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

גלבוע אוהבת חיות

אנה נמצאה בדירה נטושה במרכז הארץ, סגורה בחדר חשוך ומטונף. בחדר השכן התגלה מראה מזוויע - שני כלבים מתים. באותם כלבים השתמשו להרבעות, לקרבות והם נרצחו באכזריות שאי אפשר לתאר. אנה המליטה פעמים רבות עד שהצילו אותה - שנייה לפני המוות.
כשהיא חולצה משם השירות הווטרינרי פנו אלינו וביקשו במיוחד שניקח אותה, ידעו שהיא תצטרך הרבה כוח כדי להתאושש מזה ולא תשרוד בהסגר. ובאמת לקח לא מעט זמן, גם השיקום הפיזי וגם הנפשי, אבל זה קרה, אנה השאירה מאחוריה את העבר והפכה לכלבה מדהימה! אנחנו מחפשים לאנה בית לעת זקנה, בית מיוחד שיבין אותה, יראה מעבר ויהנה מכלבה מדהימה שמעולם לא קיבלה הזדמנות לחיים אחרים.
29 צפייה בגלריה
אנה
אנה
אנה
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
אולי - את אולי הכרנו כשזרקו בהסגר כשהוא שק עצמות מהלך בקושי של עצמות, אנחנו בכלל לא רוצים לחשוב מה עבר עליו לפני... כמה סבל עד אז שאפילו ההסגר היה מקום טוב יותר והוא התחיל להעלות במשקל ולהשתקם...!!!
מישהו סיים להשתמש ב"חפץ" ואז ניסה מאוד להביא אותו למצב של רזון כל כך רציני שלא ברור בכלל איך הוא שרד!מאז אולי השתקם אצלנו והפך לכלב מתוק במיוחד, מאלו שמכשכשים בזנב משמחה בשנייה שהם רואים אותך גם אם רק הרגע נפגשתם לראשונה. אולי בן שמונה, יש לו עוד חיים שלמים לפניו ומחכה לו עתיד שכולו תיקון על מה שעבר עד עכשיו!
29 צפייה בגלריה
אולי
אולי
אולי
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
אנה ואולי מצאו אחד את השנייה בבית המחסה וביחד הם זוג מבוגר ומתוק במיוחד..
החלום שלנו הוא למצוא להם פינה חמה, אימוץ או אומנה לפני שיגיע עוד חורף על העמותה...
29 צפייה בגלריה
אנה ואולי
אנה ואולי
אנה ואולי
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)

עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים:

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

לולי - כלבונת מקסימה בת כשלוש שנים, מחוסנת, מעוקרת ובעלת שבב. היא חברותית ואוהבת את כולם, ילדים ובוגרים כאחד ואת רוב הכלבים, אך עלולה להתקשות במפגשים המוניים מדי. היא זקוקה למשפחה חמה ואוהבת שתעבוד איתה על הצבת גבולות, שגרה וחיים של בית. אנחנו בטוחים שעם האנשים הנכונים הבובה הזאת תפרח ותהיה כלבה למופת!
29 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
יואשי - הוא בן שנתיים בערך, מאוד יפה ומפואר, גדול ושמנמן בעל פרווה קטיפתית ומבריקה בעלת צבעים ייחודיים ואופיו מתוק מדבש. הוא חברותי לכולם, כולל לכל חתולי הטיפוליה.
29 צפייה בגלריה
יואשי
יואשי
יואשי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
טדי - אנחנו זקוקים לאומנה לטדי באופן בהול!!! טדי הדובון הוא האסקי מעורב, בן שנה וקצת, חברותי ומקסים, אוהב אנשים בכל הגילאים וכלבים אחרים, גמול לצרכים. הוא חזק פיזית ולכן צריך משפחה שתהיה מסוגלת לטייל איתו ולפרוק איתו אנרגיה באופן קבוע (כיאה לגזע). הוא באמת כלב מהמם ואנחנו חייבים למצוא לו אומנה בהקדם, או בית מאמץ כמובן.
29 צפייה בגלריה
טדי
טדי
טדי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה.
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

עמותת ע.ט.ל.ף.

שושה - בת שנה ושלושה חודשים, בינונית, עדינה ומאוד רגישה, אוהבת לשחק עם כלבים אחרים. חששנית מאוד וצריכה בית עם סבלנות שיתן לה ביטחון. מעוקרת ומחוסנת. לאימוץ - 052-2355109
29 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף. )
תן-תן - בת שנה ושלושה חודשים, בינונית, מתוקה, עדינה, ביישנית ונאמנה. מאוד חששנית בהתחלה אבל מאוד רוצה אהבה, אוהבת לשחק ולהתפנק עם האנשים שהיא מכירה. צריכה בית סובלני ומכיל, עדיפות לבית רגוע. מעוקרת ומחוסנת. לאימוץ - 052-2355109
29 צפייה בגלריה
תן תן
תן תן
תן תן
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף. )

מקלט הקופים הישראלי

בל, נקבה בת 5-7 שנים, מאוד חברותית. מעוקרת, קיבלה תילוע, מחוסנת. עדיפות לאימוץ עם חתול נוסף או לבית שכבר מגדל חתול.
29 צפייה בגלריה
בל
בל
בל
(צילום: מקלט הקופים)
גארפילד. זכר בן 5-7 שנים, מאוד חברותי ומתלטף. מסורס, קיבל תילוע, מחוסן. עדיפות לאימוץ עם חתול נוסף או לבית שכבר מגדל חתול.
29 צפייה בגלריה
גארפילד
גארפילד
גארפילד
(צילום: מקלט הקופים)
בר, זכר בן 6, הגיע בתור גור מפסטיבל מידברן בתוך מנוע של רכב. מאוד חברותי ומתלטף. מסורס, קיבל תילוע, מחוסן. עדיפות לאימוץ עם חתול נוסף או לבית שכבר מגדל חתול.
29 צפייה בגלריה
בר
בר
בר
(צילום: מקלט הקופים)
לפרטים על החתולים לאימוץ שבמקלט הקופים: 08-9285888, תמר