אגודת צער בעלי חיים בישראל

בלגי המקסים הוא רועה בלגי מהמם, אצילי, יפה תואר בן שתיים וחצי. הוא מחפש משפחה שמבינה בגזע המיוחד. הוא זקוק לחום ואהבה, לאנשים טובים באמת, כאלו שיאמצו אותו אליהם באחריות מלאה לכל חייהם המשותפים
41 צפייה בגלריה
בלגי
בלגי
בלגי
(אגודת צער בעלי חיים)
לוסי היא כלבת מלנואה מעורבת בת שנתיים. חברותית, חכמה, קשובה, ואנרגטית. מתקשה לעיתים בתקשורת בין כלבים. זקוקה למשפחה אסרטיבית עם ניסיון שמוכנה לתת לה זמן, חום, אהבה, ולהקפיד על חינוך. מלנואה הם כלבים חכמים ומיוחדים ורצוי רק מאמצים שמבינים בגזע המיוחד.
41 צפייה בגלריה
לוסי
לוסי
לוסי
(אגודת צער בעלי חיים)
לינדה, היא גורה מעורבת יפיפייה, בערך בת 5 חודשים, אנרגטית, שובבה וטובת לב. לינדה מחפשת אנשים עם סבלנות בגידול גורים, שאוהבים כלבים גדולים ומחפשים את החברה המושלמת.
41 צפייה בגלריה
לינדה
לינדה
לינדה
(אגודת צער בעלי חיים)
אלדין כלבון מתוק בן כמעט שנה, מנומר ויפה מאוד. אלדין אוהב לשחק, לטייל עם המתנדבים וחולם על בית חם ואוהב. הוא בבית המחסה כבר למעלה משלושה חודשים והוא באמת ישמח למצוא את המשפחה האוהבת. אלדין זקוק למספר מפגשים עם מאלף, ומי שיאמץ אותו, יזכה בחבר אמיתי לחיים
41 צפייה בגלריה
אלדין
אלדין
אלדין
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

תנו לחיות לחיות

לונה - הכלבלבונת הכי עצובה בכלבייה, לונה המהממת שלנו, כל כך צמאה לזכות כבר באהבה משלה. אחת הכלבות העדינות והמקסימות שיש. ננטשה פעם אחת כי לא הסתדרה עם חתולים ושוב כשנולד תינוק. היא בת 8 וכבר 4 שנים שהיא כאן, מחכה שתעשו בשבילה מקום בלב ותעניקו לה בית חם לתמיד.
41 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(תנו לחיות לחיות)
חזי - חזי המושלם! הכלבלב שאף אחד לא שם לב שהוא על 3 רגליים, כי הוא פשוט תמיד משיג את כל ההולכים על 4 או על 2. כלבלב מתוק בן שנה, אנרגטי ומלא באהבה
41 צפייה בגלריה
חזי
חזי
חזי
(תנו לחיות לחיות)
צ'רנובה - צ'רנובה היפהפיה! גורונת מתבגרת בת 8 חודשים, עדינה ומאוד חששנית במפגש ראשון עם אנשים אנרגטית ומקסימה כשמכירה ונפתחת כל כולה לאהבה, צ'רנובה מחכה למאמצים עם ניסיון וסבלנות
41 צפייה בגלריה
צ'רנובה
צ'רנובה
צ'רנובה
(תנו לחיות לחיות)
אלביס - אלביס המשגע! יפיוף על, סופר חששן שנראה שבחייו הספיק לעבור חוויות קשות מבני האדם. אלביס חייב כמה מפגשים עם מאמצים פוטנציאלים כדי שיוכל להתגבר על הפחדים ולנסות לשקם את הלב שפצוע מבפנים. מתוק אמיתי שפשוט זקוק לאמון, סבלנות ואהבה, אלביס בן שנתיים
41 צפייה בגלריה
אלביס
אלביס
אלביס
(תנו לחיות לחיות)
תמרה - מתוקה אמיתית, עם רגל אחת קצרה וחמודה, שלא מפריעה לתמרה להגיע לכל פינה. אבל תמרה שלנו היא כלבלבונת ביישנית. לוקח לה זמן להתקרב לסמוך ולהכיר. היא כזאת מתוקה ועדינה שאנחנו מבטיחים לכם שהיא הכי שווה את הסבלנות וההשקעה. תמרה בת 5
41 צפייה בגלריה
תמרה
תמרה
תמרה
(תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

פאפי המושלם רק בן שנה וחצי וכבר מצא את עצמו בכלוב בכלביה, לאחר שנמצא משוטט ברחובות בגשם :( הוא כל כך אוהב אנשים, וכל כך עצוב כשמשאירים אותו לבד בתא :( כלבלב מצחיק, מסתדר עם כולם ורק מחכה להעניק את כל האהבה שלו למשפחה הנכונה שתוציא אותו מהכלוב. פאפי אמנם כבר לא גו בגילר, אבל הוא כלבון צעיר ואנרגטי שישמח למשפחה שתבין אותו ותלמד אותו בסבלנות איך לחיות בבית :) רועה בלגי מעורב | בן שנה וחצי | בינוני-גדול | מחכה בנתניה
41 צפייה בגלריה
פאפי
פאפי
פאפי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
בולי הוא מכונת אהבה וליקוקים! מתוק שמקבל את כולם בחיבוקים ונשיקות. הכלבון הזה שובב, אנרגטי, מסתדר מעולה עם כלבים ואנשים והוא בהחלט יודע להיות חבר אמיתי שיעודד אתכם בכל מצב רועה גרמני מעורב | בן 3 | גדול | מחכה בנתניה
41 צפייה בגלריה
בולי
בולי
בולי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229 עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו| שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים ירושלים

ג'וני המקסים בן כ-11 חודשיים, הגיע אלינו כשמשפחתו ויתרה עליו, שלא יכלו להתמודד איתו ונטשו אותו בבית המחסה. הוא כלב שמח, שובב ואנרגטי מאוד. מסתדר עם כלבים, מטייל יפה עם רצועה, מסורס ומחוסן, בעל אנרגיה גבוהה ואוהב מאוד אנשים. ג'וני מחפש אהבה, בית אמיתי חדש, משפחה מחבקת שתכיל אותו ותאמץ אותו לנצח, הוא יהיה כלב משפחה מושלם
41 צפייה בגלריה
ג'וני
ג'וני
ג'וני
(צער בעלי חיים ירושלים)
ביל החתיך בן כשנתיים ושלושה חודשים, אומץ כשהיה גור וננטש ע"י הבעלים בית המחסה לאחר שלא יכל לטפל בו יותר. הוא כלב עם אנרגיה גבוהה, מסתדר עם חלק מהכלבים וצריך לבנות אמון עם אנשים. הוא מחוסן, מסורס ומטייל יפה עם רצועה. ביל צריך משפחה בלי ילדים קטנים, עם נסיון שתשקיע בו ותלמד אותו מחדש לחיות בבית.
41 צפייה בגלריה
ביל
ביל
ביל
(צער בעלי חיים ירושלים)
מימי השובבה בת כשנה ועשרה חודשים, הגיעה לבית המחסה שקטה וביישנית ולמדה להתאקלם היטב בכלבייה. היא צברה בטחון והפכה להיות שמחה וחיונית מאוד. מימי בעלת אנרגיה בינונית - גבוהה, מטיילת יפה עם רצועה. במפגש עם כלבים יכולה להגיב בריאקטיביות, לכן היא צריכה עבודה וסבלנות. היא מחוסנת ומעוקרת, מאוד אוהבת אנשים ותשומת לב. מימי מתאימה למשפחה בלי ילדים קטנים, היא תשמח ללמוד איך זה לחיות בבית, עם משפחה שתתן לה הזדמנות לחיים טובים.
41 צפייה בגלריה
מימי
מימי
מימי
(צער בעלי חיים ירושלים)
פליים המקסימה בת כשנה ושמונה חודשים, כלבה מעורבת, חזקה, עם אנרגיה בינונית-גבוהה, הגיעה לבית המחסה לאחר שננטשה. היא מעוקרת ומחוסנת, מטיילת יפה עם רצועה ומסתדרת עם חלק מהכלבים. פליים אוהבת מאוד אנשים, צריכה משפחה עם ניסיון וסבלנות שתשקיע בה, תחנך אותה ותלמד אותה לחיות בבית. כשהיא מכירה ובוטחת היא מתמסרת לאהבה וליטופים. הכלבה המתוקה הזאת מחכה להזדמנות לחיות בבית אמיתי עם משפחה אוהבת משלה והיא תהיה בת משפחה נהדרת.
41 צפייה בגלריה
פליים
פליים
פליים
(צער בעלי חיים ירושלים)
טוני בן כשנה וחצי, נמצא פצוע במחסום צבאי, הועבר לטיפול במרפאת העמותה ולאחר שהחלים הועבר לבית המחסה. הוא כלב מעורב, יפיוף אמיתי. מעט ריאקטיבי לכלבים, בעל אנרגיה בינונית - גבוהה, אוהב מאוד אנשים וידידותי כשהוא מכיר ובוטח. טוני מחוסן ומסורס, מטייל יפה עם רצועה. הוא ישמח ללמוד איך זה לחיות בבית תומך ולהיות חלק מהמשפחה שלכם.
41 צפייה בגלריה
טוני
טוני
טוני
(צער בעלי חיים ירושלים)
צ'ויס המהמם בן כארבע ו-11 חודשים הוא כלב מעורב גדול, שמח, חברותי עם אנרגיה גבוהה, שמסתדר עם חלק מהכלבים. הוא אוהב מאוד אנשים, מתאים למשפחה בלי ילדים קטנים! צ'ויס מחוסן ומסורס ומטייל יפה עם רצועה.
41 צפייה בגלריה
צ'ויס
צ'ויס
צ'ויס
(צער בעלי חיים ירושלים)
לוצ'ה המתוקה בת כשנתיים וחודשיים, ננטשה בבית המחסה על ידי משפחה שלא ידעה להתמודד איתה ולהעניק לה חינוך, חום ואהבה. היא חכמה מאוד, אך פחות מחונכת, לא מסתדרת עם כל הכלבים. מתאימה למשפחה ללא ילדים קטנים! היא כלבה עם אנרגיה גבוהה ששומרת על האוכל שלה. על כן, יש לנהוג בה בזהירות ובאסרטיביות בזמן ההאכלה! היא צריכה משפחה עם נסיון וסבלנות שתשקיע בה ותלמד אותה לחיות בבית. לוצ'ה מחוסנת ומעוקרת, אוהבת אנשים וליטופים, ומחכה כבר זמן רב להזדמנות נוספת להיות חלק ממשפחה אמיתית תומכת ואוהבת.
41 צפייה בגלריה
לוצ'ה
לוצ'ה
לוצ'ה
(צער בעלי חיים ירושלים)

חבר לי

דולצ׳ה - מלינואה מעורב , בן 11 חוד׳, גדול. דולצ׳ה המתוק משוגע על אנשים , ואוהב להתלטף ולהתפנק. הוא מסתדר נפלא עם כלבים (אך לא עם חתולים) ומת על טיולים. הוא בעל אנרגיה גבוהה וחזק, ולכן אנו מחפשים עבורו משפחה מנוסה, שתיהנה לפרוק איתו אנרגיות בטיולים ומשחקים ותאהב אותו לכל החיים.
41 צפייה בגלריה
דולצה
דולצה
דולצה
(חבר לי)
ורסצ׳ה - מלינואה מעורב , בן כשנה, גדול. ורסצ׳ה המתוק משוגע על אנשים , ואוהב להתלטף ולהתפנק. הוא כלב חזק, בעל אנרגיה גבוהה, אבל מטייל למופת עם המתנדבים שלנו. אנו מחפשים עבורו משפחה פעילה ומנוסה, עם עדיפות לבית עם חצר, שתיהנה לפרוק איתו אנרגיות בטיולים ומשחקים ותאהב אותו לכל החיים.
41 צפייה בגלריה
ורסצה
ורסצה
ורסצה
(חבר לי)
בוריס - מלינואה מעורב בחמידות אין קץ, בן שנה, בינוני - גדול. בוריס כלב של אנשים , אוהב משחקים , נישנושים וליטופים. הוא בעל רמת אנרגיה בינונית, מת על טיולים ארוכים ,ומסתדר עם חלק מהכלבים. אנחנו מחפשים עבורו משפחה *מנוסה* אוהבת ובית חם לכל החיים, כי בוריס ידע להחזיר את כל האהבה כפליים.
41 צפייה בגלריה
בוריס
בוריס
בוריס
(עמותת חבר לי)
בלה - מעורבת ומושלמת, בת כשנתיים, גדולה. בלה לא רק יפה יש לה גם לב ענק! היא מתה על משחקים עם החברים בגינה ומטיילת נפלא עם המתנדבים שלנו. היא חזקה ואנרגטית ולכן אנו מחפשים עבורה בית מנוסה שיהנה לפרוק איתה אנרגיות במשחקים וטיולים ארוכים, וישקיע באילוף וחינוך.
41 צפייה בגלריה
בלה
בלה
בלה
(חבר לי)
פרקר - ביגל גזעי מתוק ומושלם ולמרות גילו (9 שנים) כוחו במותניו והוא בריא, שמח, אנרגטי ומקסים בטירוף. פרקר מחפש בית חדש בגלל בעיה רפואית של אחד מבני המשפחה.
41 צפייה בגלריה
פרקר
פרקר
פרקר
(חבר לי)
פולה - רועה גרמנית, בת שנתיים, גדולה. פולה עברה חיים לא פשוטים אבל משפחת האומנה שלה אומרת שהיא רוצה ושמחה ללמוד הכל מהתחלה. פולה קצת חששנית בהתחלה אך ברגע שהיא מכירה היא נרגעת. היא מעט נרתעת מכלבים, אך מתוקה אמיתית ברגע שמתחברת. אנחנו מחפשים עבורה משפחה (ללא ילדים קטנים) עם ניסיון וסבלנות לכלבים, ובית עם חצר מגודרת היטב. לפולה מגיעים חיים טובים ואנחנו מקווים שיש מישהו מתאים עבורה, שישמח לשקם את אמונה בסביבה.
41 צפייה בגלריה
פולה
פולה
פולה
(חבר לי)
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו
לינק לפייסבוק: https://www.facebook.com/lagaatbakelev

גלבוע אוהבת חיות

אוסקר- רועה בלגי מדהים בן חצי שנה, כלב חברותי ואנרגטי שמחכה למשפחה שתהיה מושלמת בשבילו. הוא מת על משחקים משותפים, כלב שיהנה מאוד לעבוד עם הבעלים שלו ויהיה כלב בית מושלם!
41 צפייה בגלריה
אוסקר
אוסקר
אוסקר
(גלבוע אוהבת חיות)
ארני עבר חיים קשים של התעללות בכפר עד שהמשטרה חילצה אותו, הוא הגיע אלינו והתגלה ככלב קסם בן כשנה שחברותי עם כולם, מסתדר עם כלבים אחרים ולמרות הצלקות שעליו- גם חתיך עם פרווה נעימה במיוחד.
41 צפייה בגלריה
ארני
ארני
ארני
(גלבוע אוהבת חיות)
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים, מוזמנים להגיע ולהכיר את הכלבים שלנו! לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם. אנחנו מזכירים שכל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

אנדי - בת כשנה וחצי, האסקית גאה שעברה כבר 2 בתים שלא הבינו שהאסקי זה אופי מאד מסוים ודורש התיחסות בהתאם כמו למשל הוצאת אנרגייה רבה פיזית ומנטלית. לא תתאים לבית עם ילדים קטנים או לבית שאינו מחוייב מראש להמשך תהליך האילוף שלה
41 צפייה בגלריה
אנדי
אנדי
אנדי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקוה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה וככזה צריך להשקיע בו בחינוך,גבולות, טיולים כיפיים
41 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
קיווע - טאבי צעיר ויפה תואר בן 4 חודשים, מחוסן. קיווע נמצא באישון לילה על ידי תושבים כשהייה גור קטנטן וישב לבדו על מדרכה בצומת ראשית גדולה ליד מאפייה בעיר שהוא מבוהל ומפוחד כמו שקורה לגורים רבים אחרים כנראה נכנס להתחמם במנוע של רכב שלא ידע שיתחיל לנסוע ואז מצא עצמו לבדו במקום לא מוכר.
41 צפייה בגלריה
קיווע
קיווע
קיווע
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ג'אז - גורה מתוקה בת כ- 4 וחצי חודשים. חברותית לכולם ותתאים לכל בית סבלני שמבין שגורה צריכה חשיפה להליכה נכונה על רצועה, חינוך לצרכים ומחייה בבית.
41 צפייה בגלריה
ג'אז
ג'אז
ג'אז
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
סטאר - כוכבת אמיתית, ילידת 03.2021, הגיעה אלינו מהסגר מעלה אדומים,סיימה בהצטיינות קורס אילוף בסיסי וכיום נמצאת בפנסיון בהנהלת מאלפת שממשיכה לעבוד איתה על חיזוק ושימור הרגלים נכונים.
41 צפייה בגלריה
סטאר
סטאר
סטאר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142, לאימוץ חתולים 058-6962145. באין מענה שלחו הודעה.
בקרו בעמוד הפייס שלנו לפרטים על שבת האימוץ בפארק כפר סבא.

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

טדי, כלב חמוד בן כ-5 שנים. חזק מאוד, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים ומסתדר עם כל הכלבים. היה כלב בית ונאלץ לעזוב את ביתו לא באשמתו.
41 צפייה בגלריה
טדי
טדי
טדי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
ג'קי, כלבה פרוותית ומקסימה בת כשנתיים. בעלת מזג נוח מאוד, מתמסרת ומתלטפת. נפלאה עם אנשים וילדים וחברותית לכל הכלבים.
41 צפייה בגלריה
נקי
נקי
ג'קי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
משיח, כלב טוב לב בן כשנה. עדין מאוד, מתמסר ומתלטף. אוהב אנשים מסתדר נפלא עם ילדים. חברותי לכל הכלבים.
41 צפייה בגלריה
משיח
משיח
משיח
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
ברוריה, כלבה עדינה בת כ-11 שנים. היתה כלבת בית שננטשה שלא באשמתה. חברותית ומתמסרת, נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים.
41 צפייה בגלריה
ברוריה
ברוריה
ברוריה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אודליה, כלבה מקסימה בת כשנה. טובת לב, שובבה ואנרגטית. נפלאה עם אנשים וילדים ומסתדרת עם כל הכלבים.
41 צפייה בגלריה
אודליה
אודליה
אודליה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

אס. או. אס. חיות

אמה - בת כשנה הגיע אלינו עם אמא נוספת ולא פחות מאשר 12 גורים. הן טיפלו בגורים יחד והגנו עליהם בשטח הפתוח. האמא השנייה וכל הגורים אומצו ורק אמה עדיין מחכה לבית משלה. האומנה מספרת שהיא כלבה מהממת, הולכת איתם למשרד, משחקת עם כלבים אחרים, אוהבת להתפנק. מה צריך יותר מזה?
41 צפייה בגלריה
אמה
אמה
אמה
(אס. או. אס. חיות)
סימבה בן כשנתיים וחצי הגיע לעמותה מבית. כלב חברותי ורגוע בבית אוהב אנשים וילדים ולפעמים חושש מגברים במפגש ראשוני. כשמכיר ומתרגל הוא שובה לב ומקסים. אוהב לשחק עם צעצועים ועם כלבים אחרים. הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים.
41 צפייה בגלריה
סימבה
סימבה
סימבה
(אס. או. אס. חיות)
סנדי - נמצאה משוטטת בשטח פתוח ומנסה לשרוד. שבב לא היה לה וכנראה שמעולם לא היתה בבית. סנדי נקלטה ב SOS חיות ועברה השבוע לבית משפחת אומנה שמספרת כי בימים ראשונים היא היתה יותר מכונסת בעצמה אבל כשמתרגלת היא נרגעת ונפתחת. אוהבת ילדים ואנשים. כלבה מתוקה וחברותית, אוהבת יחס ולשחק עם צעצועים.
41 צפייה בגלריה
סנדי
סנדי
סנדי
(אס. או. אס. חיות)
אנפה החבקנית המושלמת מחפשת בית מושלם כמוה! היא מאוד אוהבת אנשים וגם ילדים (ממש שמחה לפגוש ילדים ברחוב ומלקקת אותם באהבה), גם עם כלבים היא מסתדרת ממש יפה ומחונכת לצרכים. היא מאוד אוהבת חיבוקים ופינוקים ויודעת להחזיר ולהראות מלא אהבה.
41 צפייה בגלריה
אנפה
אנפה
אנפה
(אס. או. אס. חיות)
מוישה בן כ5 שנים שהגיע לעמותה לאחר שהוצא מבית בו היה קשור כל היום. למרות מה שעבר מוישה מאוד אוהב אנשים מסתדר, נקשר בקלות ומחפש חיבה ויחס מוישה פחות אוהב כלבים וחתולים ולכן צריך בית ללא בעלי חיים נוספים.
41 צפייה בגלריה
מוישה
מוישה
מוישה
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות : יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר