תנו לחיות לחיות

שלג - כלב גדול, מדהים ואהוב במיוחד. הכלב שיוציא אתכם לטיולים בטבע, ישחק אתכם, ישתובב איתכם ויתפנק בלי סוף! גור נצחי, שממיס לבבות בלי הפסקה. לצדו של שלג, אי אפשר שלא לחייך תמיד ולהיות מאוהבים תמידית. שלג יכול להיות טריטוריאלי ולכן אינו מתאים לבית עם ילדים קטנים או אנשים לא מנוסים. שלג בן 9.
שלג לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כשהטיפול הרפואי בבעיות הקשורות לגילו עלינו ושני שקי מזון גדולים.
24 צפייה בגלריה
שלג
שלג
שלג
(צילום: תנו לחיות לחיות)
איריס - רואים את הלב שמצוייר לה על הפרווה? זאת איריס המהממת. חתולונת בת שנתיים שהעברנו מהדרום כשהאזעקות לא הפסיקו ומאוד מאוד הלחיצו אותה. הלב המצוייר מוכיח כמה אהבה יש במדהימה הזו והיא אומנם קצת ביישנית, אבל בסבלנות ועדינות, היא תפתח את הלב ותגרום לכם להתאהב.
24 צפייה בגלריה
איריס
איריס
איריס
(צילום: תנו לחיות לחיות)
הנרי - חתיך, חייכן, חייב למצוא כבר בית חם! הנרי המהמם, הכלב שחיבוקים איתו יגרמו לחייך. כלב משגע שמחכה כבר למעלה משנה לזכות באהבה. הוא גדול ולא מחפש לעצמו בית עם חצר ובטוח שהדירה שלכם יותר גדולה מכל כלוב והוא יהיה כלבלב מאושר ביותר. הנרי בן 3.
24 צפייה בגלריה
הנרי
הנרי
הנרי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב-waze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

עמותת כלבלאב

פלוטו הכוכב בן כשנה וחצי, כלבון מתוק וחכם ומלא מלא באהבה. אבל אל תשאלו אותו מה הוא אוהב יותר, להתפנק או לשחק, כי הוא ממש לא יוכל לבחור. פלוטו מחונך לגמרי לחיים בבית וצרכים, מסתדר עם כלבים חמודים, צריך רק אהבה, ספה נוחה ו-3-2 טיולים ביום, אבל לא ארוכים במיוחד. אה כן, ויש לפלוטו רק 3 רגליים. אל תרגישו לא בסדר אם לא שמתם לב, כי הוא בטח לא שם לב! פלוטו עושה הכל רגיל כאילו ככה נולד ולא נותן לזה להפריע לו אפילו קצת. יתאים למשפחה עם ניסיון, שאוהבת ליקוקים וללא ילדים קטנים או חתולים.
24 צפייה בגלריה
פלוטו
פלוטו
פלוטו
(צילום: עמותת כלבלאב)
ריצ'רד המתוק הוא גורון מגודל בן כחצי שנה שהובא אלינו על ידי פעילים מהדרום. כל אחיו אומצו כבר והוא מחכה למשפחה שתאהב אותו לתמיד. ריצ'רד הצעיר מסתדר עם כולם, גם כלבים בוגרים ובטח אנשים וילדים. עם נשמה עדינה ומתיקות מיוחדת - יודע לקבל ולתת הרבה חום ואהבה. ריצ'רד יהיה גדול בבגרותו ומלא אהבה בדיוק כמו שהוא עכשיו. יתאים לכל משפחה שמוכנה לאהבה ומחויבות ארוכת שנים.
24 צפייה בגלריה
ריצ'רד
ריצ'רד
ריצ'רד
(צילום: עמותת כלבלאב)
בֶּר הדובונית, רוטווילרית מעורבת בת 4, כלבה של אהבה. בר כלבה נאמנה, סקרנית, אנרגטית, שאוהבת כל משחק ולשכשך במים - אבל הכי היא אוהבת להתחבק. מסתדרת עם כלבים זכרים גדולים אבל צריכה להיות "בת" יחידה בבית. כלבה חזקה ,אבל כזו שאוהבת אנשים, עברה אילוף ברמה גבוהה ותתאים לבית עם ניסיון וללא ילדים קטנים או בע"ח, בית שיוכל להציב לה גבולות, לאתגר ולהוביל אותה, וכמובן לאהוב אותה לתמיד.
24 צפייה בגלריה
בר
בר
בר
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. לפרטים נוספים פנו לרונית: 0544853293. לאימוץ גורים צעירים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove

עמותת S.O.S חיות

בובי בן כשנה. כלב מקסים שנמצא קשור בפרדס, רזה ומפוחד. הוא עבר לאומנה שם עובר תהליך שיקום פיזי ונפשי. בובי אוהב יחס וליטופים, משחקים וטיולים. כלב נינוח, עצמאי ומסתגל מהר. חברותי, מסתדר עם כלבים אחרים ומחונך לצרכים. בובי זקוק לפריקת אנרגיה ומשחקים ולבית סבלני מכיל שיבין שהוא צריך זמן התרגלות ויקפיד על חינוך ואילוף בצורה חיובית.
24 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
עדי בן כ-3 שנים שהגיע אלינו מהסגר עירוני בדרום הארץ. עדי הוא כלב מקסים, מתוק ומתמסר. ביישן וקצת חששן. חברותי לבני אדם, מסתדר עם רוב הכלבים, אדיש לחתולים והולך יפה ברצועה. עדי הוא כלב רגיש שעלול לחשוש מתזזיתיות וריצות בבית ולכן צריך בית רגוע שיהיה רגיש אליו וללא ילדים קטנים מידי.
24 צפייה בגלריה
עדי
עדי
עדי
(צילום: קטיה סיטניקוב)
פומו בת כ-4 חודשים. גורה מקסימה שנמצאה נטושה באזור ירושלים. גורה עדינה וחכמה שלומדת מהר. בעלת שובבות גורית ואוהבת טיולים ארוכים. חברותית ומסתדרת עם כולם ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים וכלבים אחרים. יודעת כבר לעשות צרכים בבית על פד. זקוקה לבית אוהב שישקיע בחינוך כיאה לכל הגורים.
24 צפייה בגלריה
פומו
פומו
פומו
(צילום: קטיה סיטניקוב)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מייקל היפיוף מחכה לבית משלו לתמיד! מייקל חברותי לכולם! מסתדר מעולה עם כלבים ומאוד מאוד אוהב ילדים 😍 הוא מחפש משפחה אוהבת באש ובמים, שתגדל אותו להיות הכלבלב הבוגר והמקסים שהוא. מי בא להתאהב? בן חצי שנה ויגדל לגודל בינוני. מחכה באומנה בבאר שבע ויגיע לימי אימוץ בנתניה בסופי שבוע.
24 צפייה בגלריה
מייקל
מייקל
מייקל
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
מיילי המהממת לא מבינה למה היא נשארת בכלוב כשכולם הולכים… היא מאוהבת באנשים בכל הגילאים, אוהבת ליטופים, טיולים, ולשחק עם אנשים או כלבים. אנרגטית ושמחה, ואפילו ויושבת כדי לבקש תשומת לב או חטיף. רועה בלגי מעורבת בת שנה | גודל בינוני | מחכה בנתניה
24 צפייה בגלריה
מילי
מילי
מילי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
· יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
· יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
· ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים.
שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
· עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

גברי, גור מתוק בן 3 חודשים. חברותי, סקרן ושובב. נפלא עם אנשים וילדים. מחוסן, מפורעש ומתולע. יהיה גדול בבגרותו.
24 צפייה בגלריה
גברי
גברי
גברי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
פיתה, כלבה מקסימה בת כשנה. טובה, חברותית ומתמסרת. אנרגטית מאוד ושובבה. נהדרת ככלבת משפחה עם ילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
24 צפייה בגלריה
פיתה
פיתה
פיתה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אייס, כלב יפיפה בן שנה. מעט חששן כשלא מכיר אך מתמסר בקלות. מסתדר עם חלק מהכלבים. מחוסן, משובב ומסורס. לא יתאים לבית עם ילדים קטנים. עבר חיים לא קלים ומחכה לבית סבלני שייתן לו התחלה חדשה.
24 צפייה בגלריה
אייס
אייס
אייס
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת חבר למען הכלבים

סול - סול נמצאה לפני מספר חודשים בכפר נידח כשהיא כל כך חלשה שלא יכלה לעמוד על הרגלים, מורעבת ומיובשת. מתנדבת שלנו לא ויתרה עליה, הרימה אותה והסיעה למרפאה ושם התברר שסול סובלת מקדחת קרציות קשה והיא נמצאת במצב של חיים או מוות. לא ידענו אם היא תשרוד, אבל לא ויתרנו עליה יחד עם הרופאים הנפלאים במרפאה הירוקה כפר סבא והצלחנו להציל אותה.
כעת, אחרי אשפוז יקר וממושך ואומנה סופר מפנקת, סול התחזקה והבריאה לגמרי והתגלתה ככלבה מושלמת ומרשימה, עדינה ומלאת אהבה לכולם, וכעת הגיע הזמן למצוא לה בית מושלם! סול בת כשנה, בינונית בגודלה, חברותית מאוד עם אנשים וכלבים אחרים, צמאה לחום ותשומת לב ותעניק המון אהבה למי שיאמץ אותה!
24 צפייה בגלריה
סול
סול
סול
(צילום: שרון חלבי, עמותת חבר למען הכלבים)
גורים - את חדווה המתוקה יחד עם תשעת הגורים שלה הצלנו מהסגר ירושלים לפני כחודש וחצי. היא התחננה לצאת מהכלוב הקטן, הרועש והמלחיץ של ההסגר ולא יכולנו לסרב למבט שלה. חדווה וחמישה מהגורים שלה כבר אומצו, וארבעה גורים סופר מתוקים נשארו בכלביה ועדיין מחכים לבתים חמים: גלעד ואביב (זכרים), עדן ונועם(נקבות). הגורים בני כשלושה חודשים, חברותיים, שובבים, וסקרנים, יגדלו לגודל בינוני בבגרותם ויתנו מלא אהבה למי שיאמץ אותם.
24 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
ימי אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
אם אין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת ע.ט.ל.ף

* ברונו - זכר מתוק בן 9 חודשים שחולץ מאזור המסיבה ברעים, מחוסן. מאוד אוהב אנשים ובעלי חיים אחרים, מסתדר עם כולם! כלב צעיר ושמח שמאוד אוהב לשחק, מצויין עם ילדים.
24 צפייה בגלריה
ברונו
ברונו
ברונו
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
פיבי - גורה בת 5 חודשים, מקסימה וחברותית, חכמה ביותר, אמיצה, קולטת הכל מהר. מאוד מתלטפת ואוהבת תשומת לב מהבעלים, אוהבת כלבים אחרים. פיבי נמצאה בעוטף עזה כשהיא חולה, טופלה והחלימה, חוסנה ועכשיו מחפשת את הבית שבו תחיה לתמיד.
24 צפייה בגלריה
פיבי
פיבי
פיבי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
עמותת ע.ט.ל.ף -לאימוץ - 052-2355109

עמותת חבר לי

רעם - גורון מהמם בן כ-3 חודשים, מעורב בכל טוב ויהייה בינוני-גדול בבגרותו. רעם הוא גור עדין וחברותי ואין מה לומר, גם יפיוף אמיתי. חושבים שאתם מתאימים עבורו? דברו איתנו כדאי במהרה. בכלביה מחכים לכם עוד גורים רבים, שובבים ומתוקים.
24 צפייה בגלריה
רעם
רעם
רעם
(צילום: עמותת חבר לי)
בילי שלנו בן 4-3, כלב בשאנטי שאוהב בעיקר לרבוץ ולטייל ברגוע. מידי פעם בא לו לשחק וזה הדבר הכייפי בעולם. בילי הגיע אלינו מפוחד ומסוגר ועם הרבה אהבה נפתח אל העולם וגילינו כלב מדהים! אנחנו מחפשים עבורו בית חם עם חצר, לא צריך יותר מידי פעילות, לא צריך אקשן, אבל כן צריך הרבה אהבה.
24 צפייה בגלריה
בילי
בילי
בילי
(צילום: עמותת חבר לי)
טומי החתיך בן כשנה וחודשיים הוא כלב מתוק, בגודל בינוני ונוח ויחסית לכלב צעיר הוא לא אנרגטי מידי. טומי כלבון חברותי ורגוע שעדיין לא הצליח למצוא את הבית המושלם עבורו. אנחנו מאוהבים בו - כדאי גם לכם.
24 צפייה בגלריה
טומי
טומי
טומי
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד גורים ובוגרים מהממים.
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

יסמין - חבר ג'ינג'י חדש שנוסף לחבורת החתולים הכתומים בטיפוליה שלנו, יסמין שלנו חתול חמוד, מתוק ומלא אופי ויתאים לכל בית. יסמין הגיע אלינו דרך השירות הווטרינרי ונראה שאבד למישהו, שכן הוא היה עם קולר ולאחר ניתוח ברגל וסירוס.
24 צפייה בגלריה
יסמין
יסמין
יסמין
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
דוגמן השבוע שלנו הוא נמור. חתול מנומר, יפיפה ממתין לכם בטיפוליה. לנמור אופי עדין ושקט וכל כך זקוק לבית משלו ולמשפחה מפנקת במיוחד כמו שמגיע לו. נמור חביב במיוחד על המתנדבות ויתאים במיוחד כחבר לשינה משותפת או צפייה בטלוויזיה.
24 צפייה בגלריה
נמור
נמור
נמור
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
מימי - אחת מדיירי הקבע של העמותה, ילידת 2013 ונמצאת זמן רב באומנה אך אנו לא מוותרים עליה ואלי יש מישהו שיעניק לה בית לשארית ימיה? מימי מחונכת לבית, חברותית ותעדיף בית עם ילדים בוגרים. היא אוהבת מאוד ליטופים ותתאים גם לבית עם פנסיונרים כי אינה זקוקה להרבה פעילות.
24 צפייה בגלריה
מימי
מימי
מימי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 9/3/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה