תנו לחיות לחיות

פינצ'י - לפני שיהיה מאוחר מדי, אנחנו חייבים להוציא את פינצ'י הביתה. כלב קטן בן 17, הוצאנו אותו מהסגר כשהיה חולה מאוד. הוא טופל, יש לו גידול בכליה, הוא דמנטי, אבל הוא הדבר הכי חמוד שיש וכל עוד הוא אוכל, שותה ומתפנק, מגיע לו לזכות כל האהבה שיש.
פינצ'י לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים עלינו ו-2 שקי מזון.
30 צפייה בגלריה
פינצ'י
פינצ'י
פינצ'י
(צילום: תנו לחיות לחיות)
מילקי - מילקי הגיע אלינו מהדרום לפני ארבע שנים. הוא היה אז פצוע וכאוב, הספיק להיות בבית ולחוות עוד כאב והמתוק הזה, שיש בו כמויות בלתי נגמרות של אהבה, פשוט מתבזבז במקום למלא לאחד מכם את הלב בשמחה.
מילקי שלנו קצת לחוץ במפגש ראשון עם אנשים ולכן מתקשה למצוא מאמצים. תגיעו אלינו, תוציאו אותו לטיול של הכרות ותתאהבו בטירוף! מילקי בן 5.
30 צפייה בגלריה
מילקי
מילקי
מילקי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
דנונה - נסיכה מתוקה, יושבת ומחכה למאמצים סבלניים שיעניקו לה בית חם ורק מבקשת, שיתנו לה את הזמן שלה, להיפתח ולהפיץ את הקסם שבה. דנונה הבובה שלנו. אחת המדהימות שיש, שפשוט במפגש ראשון נוטה להתבייש. היא בת 4, מסתדרת עם כלבים וחתולים בלי בעיה.
30 צפייה בגלריה
דנונה
דנונה
דנונה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

בשביל בעלי החיים

אלפא האהובה שלנו תגיע ליום האימוץ בפתח תקווה בשישי הקרוב. אלפא, מלינואה בת שלוש, כלבה שמחה וחיובית, נהדרת עם א.נשים, קשובה ונאמנה. היא זקוקה למאמצים מנוסים המכירים את הגזע וידעו להתמודד עם הטמפרמנט שלה ולאפשר לה פריקת אנרגיה. אלפא אוהבת במיוחד אנשים שאוהבים לזרוק כדורים ותשמח להיות חלק ממשפחה ספורטיבית ופעילה. אפשר לפגוש את אלפא בכלבייה במסובים בכל יום במהלך השבוע, עד השעה 15:00, בתיאום מראש.
30 צפייה בגלריה
אלפא
אלפא
אלפא
(צילום: בשביל בעלי החיים )
הגורים שלנו - הגברברים של כלביית מסובים. בעמותה יש גורים משגעים בני כשלושה-ארבעה חודשים, הגיעו ממקומות שונים שרוצים משפחות ובתים. הם חברותיים, אוהבים אנשים ומסתדרים נהדר עם כלבים אחרים. יהיו גדולים בבגרותם.
מחפשות עבורם משפחות המבינות את המשמעות של גור בבית, ושיש להן היכולת והנכונות להשקיע בהרגלה לחיי בית, בחינוך לצרכים ובפריקת אנרגיה. אפשר לפגוש אותם בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש.
30 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(צילום: בשביל בעלי החיים )
שרונה, מלינואה מעורבת בת כשנה, שגודלה בינוני (שוקלת כ- 15 קילו). היא כלבה שמחה, חברותית מאוד כלפי אנשים ומסתדרת עם כלבים. מבחינת אנרגיה היא רגועה יחסית לגזע. שרונה מקסימה וכובשת לבבות ותשמח מאוד להיות חלק ממשפחה אוהבת וספורטיבית. תימסר מחוסנת, משובבת ומעוקרת בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר. את שרונה אפשר לפגוש ולאמץ בכלבייה בפתח תקווה, בתיאום מראש.
30 צפייה בגלריה
שרונה
שרונה
שרונה
(צילום: בשביל בעלי החיים )
יום האימוץ שלנו היום (יום שישי) מוקדש להעלאת מודעות לנושא הבוער והבהול של החזרת החטופים מעזה.
היוזמה לקיום יום אימוץ ארצי הגיעה ממשפחות החטופים, ביניהן משפחתו של נדב פופלוול, ורימון קירשט האמיצה שנחטפה ושוחררה שבן זוגה, יגב בוכטשב, עדיין בשבי.
רימון ויגב נודעים באהבתם הגדולה לבעלי חיים, והם אף הקימו מסגרת ייחודית לשיקום והצלת בעלי חיים, ומכאן החיבור בין יום האימוץ והקריאה להשבת החטופים.
הכלבים האהובים שלנו ואנחנו נחכה לכם ביום שישי בגינת הכלבים שברחוב הרב פינטו בפתח תקווה בין 10:00-14:00 לאות הזדהות ותמיכה במשפחות, ובתקווה שגם הכלבים שלנו יגיעו לבתים ולמשפחות אוהבות.
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם - עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

S.O.S חיות

טדי בן כשנה, דוב מושלם שכולו אהבה טהורה שהגיע אלינו מבסיס צבאי. עם כל הגודל שלו, טדי הוא כלב קסום ועדין במיוחד, מחונך לצרכים ומסתדר עם כלבים אחרים. חברותי ואוהב מאוד אנשים. מתלטף ויתאים גם לבית עם ילדים. בבית הוא קצת תלותי ומתקשה להישאר לבד . טדי צריך בית שירגיל אותו להישאר לבד בהדרגה או בית עם כלב נוסף שיארח לו חברה.
30 צפייה בגלריה
טדי
טדי
טדי
(צילום: S.O.S חיות)
תכירו את טוקיו. אקיטה מקסימה ויפה בת כ 4 שנים. טוקיו גדלה בבית , חברותית ואוהבת אנשים . מכירה פקודות בסיסיות, מחונכת לצרכים, הולכת יפה עם רצועה ויודעת להישאר לבד בבית בלי להרוס. טוקיו מסתדרת עם חלק מהכלבים, אבל מעדיפה לחיות בבית ללא כלבים אחרים. יש לקחת בחשבון שהיא כלבה גדולה וחזקה ותשמח לבית עם ניסיון בגידול הגזע.
30 צפייה בגלריה
טוקיו
טוקיו
טוקיו
(צילום: S.O.S חיות)
נונו המקסים בן כשנה. הצילו אותו חיילים ממקום נוראי והעמותה קלטה אותו מהם. מאז הוא אצל משפחת אומנה שמראה לו שלא הכל רע. נונו הוא כלב בית רגוע אבל מתרגש למראה אוכל מאוד אוהב כירבולים וליטופים ועדין מאוד עם כל בני הבית.
מחוץ לבית הוא שמח ואנרגטי, הוא כלב חזק וצריך אדם בוגר לטייל איתו כי הוא עשוי למשוך מתוך התרגשות ורצון לשחק. נונו כמעט מחונך לצרכים, מצריך עוד עבודה אבל הוא לגמרי על זה. נונו יודע להישאר לבד בבית ולא הורס דברים. הוא חכם, הוא יפה תואר, לומד מהר מאוד אבל בודק גבולות כמו כל כלב בסביבה חדשה, מלא באהבה ומתיקות, ועם קצת עבודה והתמדה תזכו בחבר נפלא לכל החיים.
30 צפייה בגלריה
נונו
נונו
נונו
(צילום: S.O.S חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן .

עמותת כלבלאב

אלה - היפהפיה בת השנתיים, מטופחת מטופלת, נמסרה ע"י איש מבוגר שלא יכל לטפל בה יותר. כלבה מקסימה שהולכת יפה עם רצועה ומחפשת אהבה ומחויבות. אלה גדלה בחצר ולא מורגלת לחיים בבית וזקוקה למשפחה עם סבלנות לעבוד איתה ולתת לה להיות חלק אמיתי מהמשפחה.
30 צפייה בגלריה
אלה
אלה
אלה
(צילום: עמותת כלבלאב )
באגס - רועה חתיך בן כשנה, מלא שמחה ורצון לשחק ולטייל. באגס מסתדר נפלא עם כלבים ויתאים למשפחה פעילה שתעוף על האנרגיות שלו ותעבוד איתו על חינוך וגבולות עם המון אהבה.
30 צפייה בגלריה
באגס
באגס
באגס
(צילום: עמותת כלבלאב )
אדיר - כשמו כן הוא, אדיר בכל המובנים. אקיטה בן כ 4 שנים, רגוע ואוהב עם אנשים. כלב רגוע וקשוב, הולך ממש יפה עם רצועה ואפילו מחונך לצרכים. אדיר כלב גדול וחזק שלא נחשף לכלבים ולכן זקוק לבית עם ניסיון ללא בע"ח נוספים ומוליך רציני.
30 צפייה בגלריה
אדיר
אדיר
אדיר
(צילום: עמותת כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
לאימוץ כלבים ובוגרים שילחו ווטסאפ לגדי 0529599308
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

עמותת חבר לי

ניר - ממתק אמיתי שהגיע מהדרום, נשאר אחרון חביב וכל אחיו אומצו בסופ"ש שעבר. יפיפה ומושלם, מתיקות שיא ברמות גהוהות. מעורב בכל טוב ויהייה בינוני-גדול כשיגדל. שמח וחברותי, מחכה לבית לא פחות ממושלם כמוהו.
30 צפייה בגלריה
ניר
ניר
ניר
(צילום: עמותת חבר לי)
מייקי - דחוף דחוף מייקי חייב סוף סוף בית משלו. כלב שנפל בין הכיסאות. את הפרק הראשון של חייו בילה מאחורי סורגים, בלי סיבה והוא כמהה לפרק השני. מייקי בן כשנתיים, עדין, בינוני בגודלו ומסתדר עם כולם. מחפש קירבה ואוהב. מייקי רגיש לרעשי העיר ועבר טלטלות ואכזבות רבות לאחרונה.
כלב מיוחד במינו ובאמת שאין הרבה כמותו. אז מה אנחנו מחפשים? מאמצים עם סבלנות שמבינים שלפעמים כמו לאנשים, גם לכלבים לוקח זמן להרגיש בטוח. מאמצים עם רגישות ונכונות להשקיע קצת בהתחלה ולקבל טון של אהבה. רצוי שמתגוררים בסביבה רגועה.
30 צפייה בגלריה
מייקי
מייקי
מייקי
(צילום: עמותת חבר לי)
מיקי - גם מיקי המהממת חייבת אימוץ חירום לפני שתחזור לחורף לתא בכלבייה. מיקי בת 10 חודשים, מעורבת, תהיה בינונית-גדולה. נמצאת בבית עם ילדים ומורגלת לבית ובשל סיבות שונות אנו מחפשים עבורה בית חדש. כלבה מתוקה שאוהבת לשחק בכדור, לתת ולקבל אהבה, וזקוקה למשפחה שמוכנה להשקיע באילוף וחינוך גורה מתבגרת לבגרות.
30 צפייה בגלריה
מיקי
מיקי
מיקי
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

סקי, כלבה עדינה בת 3 שנים. חברותית ואוהבת. נהדרת עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
30 צפייה בגלריה
סקי
סקי
סקי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
יאיר, כלב רגוע ושקט בן כ-6 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבים רגועים כמוהו. מחוסן משובב ומסורס.
30 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
מנחם כלב מקסים בן שנתיים. מעט חששן בהתחלה. לאחר שמכיר הוא סומך ומתמסר. מסתדר עם כל הכלבים. מחפש בית סובלני ומנוסה. ישמח לבית עם כלב נוסף. מחוסן משובב ומסורס.
30 צפייה בגלריה
מנחם
מנחם
מנחם
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה www.spca.org.il
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות: א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:0

גלבוע אוהבת חיות

להלה - להלה חולצה מהכפר ביחד עם הבת שלה, מאז עברה כבר יותר משנה, הבת שלה אומצה ולהלה שלנו עדיין מחכה. להלה בת כ-3, כלבה אנרגטית, חברותית ומתוקה במיוחד, ואפילו זה שניסו לגרום לה להראות מאיימת כשגזרו לה את האוזניים, ממש אבל ממש לא הצליח! הגיע הזמן של להלה להתחלה חדשה, בית משלה שבו תהיה כלבת בית אהובה ומחובקת, כמו שמגיע לה!
30 צפייה בגלריה
להלה
להלה
להלה
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
בבר - הכלבנים שלנו קוראים לו גוש אהבה ושמו בבר. הוא הגיע לעמותה אחרי שאנשים טובים מצאו אותו, כל צלקת על הגוף שלו היא סיפור של מה עבר עליו עד שמצא סוף סוף שקט. אבל הצלקות שלו ממש לא מעידות על מי שהוא, כי בעמותה גילינו כלב קסם, שכמה שהוא גדול וחזק- ככה הוא נשמה טובה.
בבר לא צעיר, אנחנו מעריכים שהוא בערך בן 7, אבל הוא ממש לא נותן לזה לעצור אותו והוא באמת כלב קסם מלא באהבה.
30 צפייה בגלריה
בבר
בבר
בבר
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
לונה - כבר כל כך הרבה זמן שלונה יושבת ומחכה לאחד/ת שלה, מחכה לצאת מהכלוב, מחכה למשפחה המושלמת שלה שתגיע! אבל בגיל 8 ובגודל שלה בשביל למצוא בית צריך ממש נס! הגיע הזמן שלונה תפסיק כבר לחכות! הגיע הזמן של לונה לצאת לחיים חדשים! היא הגיעה במצב מזעזע לעמותה, אחרי המלטות. שלד מהלך ומורעב.
לאט לאט היא טופלה ושוקמה והיא כל כך יפה, מבפנים ומבחוץ, כלבה עדינה, טובת לב ומגיעה לה, כל כך מגיעה לה משפחה עם לב ענק כמו שלה!
30 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים:

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מיילי - גורה מתוקה וחברותית ילידת 10/2023 ניצלה ע"י מתנדבים ונמצאת בתהליכי חיסון. מחפשת בית מבין וסבלני שמוכן להשקיע בחינוך גורה לחיי בית, חינוך לצרכים והליכה על רצועה. בסל האימוץ כלולים החיסונים הראשוניים ועיקור בהמשך.
30 צפייה בגלריה
מיילי
מיילי
מיילי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רפי - דובון שמנמן, טוב לב ומתלטף בטירוף. רפי החלים ממחלה קשה וטופל עד להחלמה כולל שיקום ארוך. כתוצאה מהמחלה הוא אינו שולט על הסוגרים מולכן מחפש בית עם גינה סגורה. רפי הוא פייטר אמיתי ותמיד התנהל בנועם ובהכרת תודה למטפלים בו.
30 צפייה בגלריה
רפי
רפי
רפי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בונו - לברדור בן 4 וחצי, מקסים וחברותי לאנשים ומחפש בית מנוסה ואסרטיבי המורגל לחיי בית. בונו כלב חזק שאינו מסתדר עם כלבים אחרים ופחות יתאים לבית עם ילדים קטנים. לבונו יש המון אהבה לתת כמו שלברדורים יודעים לתת.
30 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה.
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

עמותת חבר למען הכלבים

אושר - אושר שלנו מחפש בית חם! גורון שמח ומתוק בטירוף, והוא יחכה לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה 16.12.23 בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד. המושלם הזה בן כ-4 חודשים, יגיע לגודל בינוני בבגרותו, שובב, חברותי עם כולם ומתוק שימיס לכם את הלב מרוב אהבה!
אז רק אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גור ומוכנים לפתוח את הלב, מבינים שכלב הוא בן משפחה לכל דבר וזה לתמיד, המתוק הזה יחכו לכם אצלנו בשבת.
30 צפייה בגלריה
אושר
אושר
אושר
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
יסמין - המתוקה הזו היא יסמין, בת כשנתיים והיא באמת הכלבה הכי מתוקה בעולם. היא נמצאה משוטטת בזיקים מיובשת ומורעבת. כלבה צמאה לאהבה וחיבה. יסמין מקסימה, עדינה כמו נסיכה, ואוהבת מאוד את כולם. היא מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים, מעורבת בכל טוב ובינונית בגדולה.
30 צפייה בגלריה
יסמין
יסמין
יסמין
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
שלמה - תכירו את שלמה! את שלמה הצלנו השבוע מהסגר בדרום. שלמה כלבלב צעיר ושמח בן כשנה, נינוח, חברותי, מאוד אוהב ליטופים וטיולים מפנקים, מסתדר אנשים וכלבים אחרים. שלמה יחכה לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה 16.12.23 בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד.
30 צפייה בגלריה
שלמה
שלמה
שלמה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאוד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

צער בעלי חיים בישראל ת"א

ניקו - כלב מעורב בן שנה ו-7 חודשים. ניקו כלב חברותי, חכם, אנרגטי, אוהב לשחק ולרוץ. מסתדר מצויין עם כלבים אחרים ועם אנשים, כולל ילדים. ניקו כלב חזק ואנרגטי, ולכן מחפש בעלים אסרטיביים ואקטיביים שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים. לניקו נדרש חינוך לצרכים ולמשמעת בסיסית.
30 צפייה בגלריה
ניקו
ניקו
ניקו
(צילום: שמעון גליאנצשפיגל)
פרינס - כלב מעורב בן 3 שנים. פרינס כלב חברותי, חכם, שאוהב לשחק ולהתלטף. מחפש בית חם ואוהב שמוכן לתת לו יציבות אחרי שגדל אצלנו מגורות ומחכה שנתיים וחצי לבית. צריך חינוך לצרכים, משמעת בסיסית, חיזוק בטחון עצמי וחשיפה לקהילה עקב חששנות קלה, בעקבות שהייה ממושכת בבית המחסה.
30 צפייה בגלריה
פרינס
פרינס
פרינס
(צילום: רבקה מזרחי)
תאיר - גור חתולים מעורב, בן 4 חודשים. חתול חברותי, מתלטף ומתרפק, שאוהב מאוד לתת ולקבל תשומת לב, חום ואהבה.תאיר הגיע אל בית המחסה, לאחר שנמצא ברחוב במצב בריאותי רע, ולאחר שיקום רפואי התגלה חתלתול מקסים ומתוק, שאוהב לשחק ולהתפנק. תאיר מחפש בית חם ואוהב לכל החיים.
30 צפייה בגלריה
תאיר
תאיר
תאיר
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*