בשיתוף המוסדות המציגים



הבסיס לחברה בריאה הוא הטמעת מדעי החינוך הגופני והספורט בגנים, בבתי הספר, בחדרי הכושר, בקופות חולים, וכל מסגרות העבודה. כמו כן הפעילות הגופנית מהווה אמצעי שיקום יעיל לכל המחלות בילדים ומבוגרים.
המכללה האקדמית בוינגייט מציעה לימודי תואר ראשון בחינוך גופני, שבוגריו מקבלים תואר ראשון (B.ED.) בוגר בהוראה, תעודה הוראה לבתי הספר היסודי, לחטיבות הביניים ולחטיבה העליונה, תעודת התמחות באחת המגמות ועוד.
ג'סי קולטון, ראש מדור רישום וקבלה לתואר ראשון במכללה האקדמית בוינגייט, הסבירה כי הלימודים כוללים קורסים עיוניים על גוף האדם וגם קורסים מעשיים. "מי שבא למכללה האקדמית בוינגייט מקבל עד חמש תעודות מקצועיות בסיום הלימודים", היא אמרה. "התעודות האלה מאפשרות להתפרנס במגוון גדול של אפשרויות - אם זה במגזר הפרטי - להקים רשת של בתי ספר לשחייה. אם זה במגזר הציבורי - בתפקידים ניהוליים בכירים".
אז למי התואר מיועד? קולטון פירטה: "התואר מיועד לכל מי שהנושא של חינוך וספורט זורם בעורקיו. מה שמדהים במכללה כאן שזה מתאים לכל הרמות המקצועיות. למעשה זה אחד התארים היחידים במדינת ישראל שאתה יכול להבטיח לך פרנסה לאורך שנים רבות".
ומה אומרים הסטודנטים? שרון טנכילביץ', סטודנטית שנה ג' במכללה האקדמית בוינגייט, סיפרה: "בחרתי ללמוד את התואר בחינוך גופני, כי מאז ומתמיד שאהבתי לעשות ספורט. המורים לחינוך גופני בבתי הספר נתנו לי המון השראה והרצון שלי באמת הוא להמשיך אותם ולהשריש לילדים בדור הבא את הרצון לאורח חיים בריא".
לירון בחאש, סטודנט שנה ד' במכללה האקדמית בוינגייט, הוסיף: "בחרתי ללמוד במכללה האקדמית בוינגייט את התואר הספציפי הזה בחינוך גופני והוראה – קודם כל מהחיבור והזיקה שיש לי לספורט מגיע מאוד צעיר. אני מתעסק בספורט, חי ונושם ספורט, ואחנו בעצם לומדים בעיקר איך זה באמת לעסוק וללמד ילדים בגיל הרך".
ומה אפשר לעשות בסיום התואר? קולטון: "הבוגרים של המכללה האקדמית בוינגייט מתברגים בתפקידים הבכירים ביותר בניהול הספורט במדינת ישראל. מי שבא ללמוד כאן, אלו אנשים שרוצים להשפיע גם על החינוך וגם על הספורט במדינת ישראל".
בשיתוף המוסדות המציגים