מהן ההשלכות של משבר האקלים על חיי האנושות? האם ואיך אפשר להציל את כדור הארץ? איך מורגש המשבר במזרח התיכון? כיצד ניתן לנצל את כמויות השמש בישראל להפקת אנרגיה נקייה ומתחדשת? אילו השלכות יש למשבר על הביטחון הלאומי? ולא פחות חשוב: איך ניתן לגרום לציבור הישראלי להיות מעורב יותר ואכפתי יותר מהעולם בו כולנו חיים. נושאים האלה ורבים אחרים יידנו בחודשים הקרובים ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" במסגרת מיזם חדש שעוסק כולו באקלים העולמי והישראלי.
3 צפייה בגלריה
הכדור ביידים שלנו טיזר
הכדור ביידים שלנו טיזר
(צילום: shutterstock)
בתכנית: פעילות בקמפוסי האוניברסיטאות; תחרות בין עשר ערים על תואר "העיר הירוקה של ישראל", מבצעי ניקיון; אירוע טכנולוגי שבו יתארחו חברות הייטק וחברות סטארט אפ העוסקות בתחום האקלים ובו יפעל עם האקתון – תחרות בין צוותים על המצאת פתרון טכנולוגי בר קיימא לבעיה סביבתית.
אירועים נפרדים יוקדשו לבני נוער: מועצות תלמידים מבתי ספר ברחבי הארץ יתחרו ביניהם על תואר "בית הספר הירוק בישראל", לצד גיוסם של "שומרי אקלים", בני נוער שיובילו תהליכי שמירה על איכות הסביבה קרוב לבתיהם ובבתי הספר.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
שיאו של המיזם, שמתקיים בשיתוף קבוצת בלוסטון, יגיע בשני אירועים בולטים: הראשון הוא ועידת אקלים שתועבר בשידור חי ב-ynet ותביא אל הבמה את כל הנושאים הבוערים בסוגיית משבר האקלים והמרחב הישראלי על כל מימדיו. בוועידה ישתתפו אנשי מפתח, מומחים, אישי ציבור ונציגי גופים ציבוריים ופרטיים הפועלים בתחום האקלים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
האירוע השני הוא פסטיבל אקולוגי ייחודי במתחם פארק אריאל שרון / קו רקיע, בו ישתתפו מיטב אמני ישראל, וישודר גם הוא בשידור חי ב-ynet.