עמותת S.O.S חיות

ג'אקי - בשבת היא עמדה במרכז הרחבה ורק ביקשה אהבה מכולם. לא ברור לנו איך היא לא אומצה אבל אין ספק שמליטופי המתנדבים היא נהנתה מאוד. ג'קי בת שנתיים. כלבה עם אופי מדהים ומחונכת לצרכים לחלוטין! הכי אוהבת לחבק ולשחק עם כל בני הבית, ומאוד אוהבת וזקוקה לתשומת לב.
בחוץ קצת קשה לה ללכת עם רצועה, היא יכולה להיתקע ולמשוך ונדבקת לכל הולכי הרגל ממקום של אהבה. היא סקרנית ורוצה לרחרח את כולם כי לא הורגלה ללכת בצורה מסודרת, אבל זה משהו שאפשר לעבוד עליו. ג'קי תשמח לבית של חבקנים שיהנו מכמויות האהבה שהיא מביאה איתה, ובעיקר תשמח לבית בו יתאפשר לה לפרוק אנרגיה, לרוץ ולשחק כמו שהיא כל כך אוהבת, וזה חלק מהאופי המהמם שלה.
30 צפייה בגלריה
ג'אקי
ג'אקי
ג'אקי
(צילום: סיון מדר)
קופר - בן כשנתיים. רועה גרמני חתיך עולמי ומקסים באופי . לקופר כנראה היה פעם בית, אבל הוא אבד או ננטש... נמצא ללא שבב והגיע להסגר עירוני. קופר הוא כלב נאמן, אינטיליגנט, לומד מהר וחזק. הוא צריך בעלים שילמדו אותו לא למשוך ברצועה. מסתדר נהדר עם כלבים אחרים ולא אוהב חתולים. מתוק אמיתי, אוהב אנשים ויתאים גם לבית עם ילדים. מחפש ליטופים ויחס ומחזיר הרבה אהבה.
30 צפייה בגלריה
קופר
קופר
קופר
(צילום: סיון מדר)
ריו בן כשנתיים. כלב מהמם ממש שמסתדר עם כולם - אנשים, ילדים, כלבים וכנראה גם עם חתולים. ריו הוא כלב שמח ונמרץ עם אופי טוב. מחונך לצרכים, הולך יפה עם רצועה, חברותי, נקשר מהר ומלא אהבה. אוהב משחקים, טיולים וליטופים. הוא ישמח לבית עם כלב נוסף וחצר כי הוא ממש אוהב לשחק.
ריו חולה באפילפסיה. הוא מטופל בכדורים והמחלה בשליטה. הוא משחק, משתולל אוהב ומכשכש בזנב בדיוק כמו כל הכלבים... הוא מקבל שלושה כדורים ביום לכל חייו. ריו רגיל לכדורים ואין בעיה לתת לו אותם. עלויות הטיפול במחלה ימומנו ע"י העמותה.
30 צפייה בגלריה
ריו
ריו
ריו
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו https://www.sospets.co.il/
בנוסף, השבוע צוין יום הולדת 39 לטל שוהם, שנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה כבר 118 ימים. כיוון שטל אוהב בעלי חיים, יתקיים היום (ו') יום אימוץ של כלבים בכיכר החטופים בתל אביב, שנערך על ידי עמותת S.O.S חיות.
30 צפייה בגלריה
(צילום: S.O.S חיות)
בנוסף, ביום שלישי הקרוב יתקיים במשרדי העמותה יום אימוץ מיוחד לפרויקט "הצלת אימהות וגורים" - בין השעות 15:00-18:00 . בוויז אס או אס חיות תל אביב.

בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם

אמיגו, בן שבע וחצי, ננטש ע"י משפחה שלא הבינה איזה אוצר יש לה. למרות הנטישה אמיגו הוא כלב מלא שמחה, חברותי מאוד ויש לו חיוך שאי אפשר להישאר אדישים אליו. בכלבייה מעידים עליו שהוא כלב מושלם! הוא מחכה לבית חם ומבטיח הרבה אהבה בתמורה. פרטים נוספים בוואטצאפ: 0509-344563 או 0509-336052
30 צפייה בגלריה
אמיגו
אמיגו
אמיגו
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
חזי - גור מעורב בן שלושה חודשים, נמצא משוטט לבדו לאחר שככל הנראה ננטש. המטפלים שלו מעידים שהוא מתוק בטירוף וחברותי מאוד, גור שאוהב חיבוקים ופינוקים, ושמח לבילוי בגינה ולמשחקים. ימסר למאמצים הנכונים להשקיע בחינוך לצרכים ובהרגלה לחיי בית, על כל המשתמע.
חזי עתיד להיות בינוני-גדול ולהגיע למשקל של כ- 25 קילו. יתאים לאנשים שאוהבים דובונים להתכרבל איתם ושותפים נאמנים לריצות, טיולים ובילוי בגינות כלבים. פרטים נוספים בוואטצאפ: 0509-344563 או 0509-336052
30 צפייה בגלריה
חזי
חזי
חזי
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
ג'אמפר - כשמתקרבים לחצר של ג'אמפר, אי אפשר שלא להידבק בהתרגשות ובשמחה שלו. הוא כ"כ מתלהב מכל תשומת לב, שפשוט אי אפשר שלא להתאהב. ג'אמפר, מלינואה בן שנתיים, הוא כלב מלא שמחת חיים, חברותי מאוד, אוהב אנשים ומחלק המון חיבוקים. הוא לגמרי מוכן לפרק ב' עם מאמצים שמבינים שאימוץ הוא לכל החיים.
30 צפייה בגלריה
ג'אמפר
ג'אמפר
ג'אמפר
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
ביום יום שבת 3 לפברואר יום אימוץ בפארק כפר סבא בין 10:00-14:00 תבואו!!!
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

ביטון, גור שובב בן כ-5 חודשים. מתמסר, עדין וחברותי. מסורס, מחוסן ומפורעש.
30 צפייה בגלריה
ביטון
ביטון
ביטון
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
קובי, חתול עדין בן כשנה. טוב לב ומתלטף, מתמסר ומגרגר. מחוסן, מפורעש ומסורס. עיוור בשתי עיניו.
30 צפייה בגלריה
קובי
קובי
קובי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
סטיבן, כלב מקסים בן 9 שנים. חברותי ומתלטף. נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה נמוכה. מחוסן, משובב ומסורס. יש לו צליעה ישנה ברגל האחורית שלא מפריעה לו.
30 צפייה בגלריה
סטיבן
סטיבן
סטיבן
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת חבר למען הכלבים

גורים: זהירות- מתיקות מוגזמת!!! שישה גורים מתוקים בטירוף יחכו לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה 3.2.24 בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. משפחה לתמיד!
המושלמים שלנו בני כחודשים וחצי, שמחים, שובבים וסקרנים. יגיעו לגודל בינוני בבגרותם, וימיסו לכם את הלב מרוב אהבה! אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גורים ומוכנים לפתוח את הלב, המתוקים והמתוקות האלו יחכו לכם אצלנו בשבת.
30 צפייה בגלריה
גורים מתוקים
גורים מתוקים
גורים מתוקים
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
יפעת: יפעת היפה, ממיסת הלבבות ומרגשת הזנבות מחפשת בית !!! יפעת בת כשנה, מתוקה ,ידידותית , ומלאתתתתת אהבה לכל העולם! הצלנו אותה מהסגר וגלינו אצלינו כמה היא מושלמת והגיע הזמן למצוא לה בית מושלם. יפעת זקוקה למישהו רגוע שידע לתת לה ביטחון ושקט ובתמורה היא תחזיר המון אהבה ומליון נשיקות.
30 צפייה בגלריה
יפעת
יפעת
יפעת
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
עמי: תכירו את ועמי הנסיך המנומר שלנו! הצלנו אותו מהסגר במרכז לפני כשבועיים והוא מחפש בית חם ואוהב! עמי בן שנה וחצי, מקסים, עדין, בינוני בגודלו. מסתדר נפלא עם אנשים וכלבים אחרים, מעורב בכל טוב. צמא לחום ולתשומת לב ויחזיר המון אהבה למי שיאמץ אותו.
30 צפייה בגלריה
עמי
עמי
עמי
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את חומית אהובת ליבינו, רווטווילרית עם לב ענק ❤ חומית אומצה ולצערינו חוזרת אלינו בעקבות סיבות אישיות של המאמץ וממש לא בגללה. אז חומית שלנו היא שמנמנה אמיתית ונשקנית לא קטנה, תמיד תרצה חיבוק ואהבה. עם חומית צריך לעבוד ולהרגיל אותה לאנשים חדשים אבל זה קורה ממש במהרה ואז היא פשוט נסיכה! היא תסתדר עם כל האנשים אבל עדיפות לילדים בוגרים ומבינים, מחונכת לצרכים וממש אין לה בעיה לחכות לכם מבלי לעשות מחדלים.
אנחנו רוצים למצוא בית חדש ובמהרה לחומית שלנו לפני שתחזור לכלוב הו הייתה מעל חצי שנה. תצטרך בית שישמח לעשות איתה תהליך של אילוף בסיסי, מה שאמור להיות יחסית פשוט איתה כי תמורת אוכל היא תעבוד בשמחה. אז מי ירצה להיות אהוב ליבה? רוטווילר | בת 3 | גדולה | מחכה באומנה
30 צפייה בגלריה
חומית
חומית
חומית
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
הכירו את שי, כלבונת צעירה ורגישה, שלא מבינה איך מצאה את עצמה בכלביה. שי נמצאה משוטטת, ונראה שעד כה לא פגשה אנשים טובים בחייה הקצרים. שי היא כלבה מתוקה ששמחה לטייל עם אנשים שהיא מכירה וסומכת עליהם, אבל קצת מתקשה עם אנשים חדשים. היא תשמח לבית סבלני באזור שקט, שיאפשר לה לעשות הכל בקצב שלה ויעזור לה לצבור בטחון ולהיות מאושרת :) בואו להכיר את היפה הזו! רועה מעורבת | בת שנה וחצי | בינונית-גדולה | מחכה בהרצליה
30 צפייה בגלריה
שי
שי
שי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

עמותת כלבלאב

טגניה המתוק בן כ-10 חודשים ומחפש אהבה. כלבון צעיר, יפהפה, בינוני-קטן (כ-20 ק"ג), אוהב וחברותי עם כולם - אנשים,ילדים וכלבים. טגניה גדל עם אחיו בחצי שנה הראשונה לחייהם, והפרידה ממנו הותירה אותו משווע לחברה ואהבה. הוא יתאים לכל משפחה שתוכל להיות זמינה בשבילו, גם משפחה עם ילדים צעירים, ובסבלנות להעניק לו מעטפת אוהבת כדי שיקבל ביטחון. ישמח מאוד לבית עם חבר על ארבע.
30 צפייה בגלריה
טגניה
טגניה
טגניה
(צילום: עמותת כלבלאב)
אלט בן השנתיים, כלב חברותי שמאוד אוהב אנשים. אלט הגיע להסגר יסעור, כלב של אף אחד, ואצלנו הוא כבר חביב על כולם עם אחד הפרצופים הכי מתוקים. אלט כלב פעיל יחסית, הולך יפה עם רצועה ומאוד מאוד חברותי עם נקבות. הוא משתלב איתן בלי בעיה. יתאים לכל משפחה שמעוניינת להפוך אותה לכלב שלה לתמיד.
30 צפייה בגלריה
אלט
אלט
אלט
(צילום: עמותת כלבלאב)
בטי, מיי וריצרד גורונים מתוקים בני 4-5 חודשים שחולצו מהדרום ע"י פעילים מסורים והגיעו אלינו עם תחילת המלחמה. בהתחלה החן מבוהלים, אבל בזכות הטיפול של המתנדבים והשהות עם כלבים בכלבייה הם נפתחו לגמרי ועכשיו חייבים למצוא להם משפחות אוהבות. הכלבייה שלנו היא חוף מבטחים יחסית לשטח הפתוח, אבל היא לא מתאימה לגורים שזקוקים למיטה חמה, חיבוק אוהב ויד מלטפת. בואו לאמץ גור אוהב שיכניס ים של אהבה למשפחה.
30 צפייה בגלריה
בטי, מיי וריצ'ארד
בטי, מיי וריצ'ארד
בטי, מיי וריצ'ארד
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור.
לפרטים ותיאום שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308 או לרונית 0544853293.
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106 אתר העמותה: https://klavlove.co.il

תנו לחיות לחיות

מילקי - כמה אהבה יש בעיניים הטובות האלה! נסיך מושלם, ילד של אהבה, כל מה שהוא רוצה בחיים זה להתפנק בלי הפסקה. מילקי שלנו קצת לחוץ במפגש ראשון עם אנשים, ולכן מתקשה למצוא מאמצים. תגיעו אלינו, תוציאו אותו לטיול של הכרות ותתאהבו בטירוף! מילקי בן 5.
30 צפייה בגלריה
מילקי
מילקי
מילקי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
צ'רנובה - יפהפיה בינלאומית, עדינה וביישנית. צ'רנובה המתוקה שלנו זקוקה למאמצים עם סבלנות ואהבה אמיתיית. היא חוששת ממפגשים חדשים עם אנשים שאינה מכירה, אבל אם תהיו סבלניים, אנחנו מבטיחים שהיא הכי שווה את ההשקעה. צ'רנובה בת 3.
30 צפייה בגלריה
צ'רנובה
צ'רנובה
צ'רנובה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
גפן - גפן הצמר גפן הכי מהכי מתפנק שיש, עם פרצוף מתוק ובעניו, מבקש להגיע לבית אוהב. חתלתולון מקסים בן שנה, שמחכה לאהבה גדולה.
30 צפייה בגלריה
גפן
גפן
גפן
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

עמותת ע.ט.ל.ף

תום תום: בן שנה ושלושה חודשים, מחוסן ומסורס, בינוני - גדול. כלב מהמם שלא רב עם אף אחד, גם כשמנסים לריב איתו. מאוד אוהב לשחק עם כלבים אחרים. מתוק ומלא שמחת חיים. כלב רגיש שזקוק לבית סובלני, ישמח לבית עם כלב נוסף.
30 צפייה בגלריה
תום תום
תום תום
תום תום
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
מוניקה - גורה מתוקה בת 4.5 חודשים שרק רוצה ליטופים. חולצה מעוטף עזה כשהיא חולה בפרוו. אחרי אשפוז ארוך חייה ניצלו ועכשיו היא מחפשת בית. קיבלה חיסון משושה ראשון.
30 צפייה בגלריה
מוניקה
מוניקה
מוניקה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
רייצ'ל - גורה בת 4.5 חודשים, עדינה, מתוקה ביישנית אבל כשהיא מכירה היא מתמסרת ורק רוצה אהבה וליטופים. חולצה מעוטף עזה כשהיא חולה בפרוו. אחרי אשפוז ארוך חיה ניצלו ועכשיו היא מחפשת בית. קיבלה חיסון משושה ראשון.
30 צפייה בגלריה
רייצ'ל
רייצ'ל
רייצ'ל
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
לאימוץ הכלבים - 052-2355109

עמותת חבר לי

קולה - גור מתבגר בן כ 7 חודשים, הגיע אלינו מהדרום עם פפסי אחותו לחפש בית חם ובטוח לתמיד. פפסי אומצה וקולה נשאר לבדו בתא בחורף הראשון שלו. יש לו חמידות אין קץ, אוהב את כולם, יהייה בינוני-גדול בבגרותו. כלב מתנה! לא לפספס.
30 צפייה בגלריה
קולה
קולה
קולה
(צילום: עמותת חבר לי)
פוקהונטס - רועה מעורבת מדהימה ויחסית קטנה בגודלה. נמצאה משוטטת ומיד כבשה את לב כולנו. בת כ 8 חודשים, עם שלוש רגליים ושמחה עד השמיים. אנחנו לא יודעים כיצד זה קרה, אבל נראה שממש לא מפריע לה. היא חברותית, נעימה, אנרגטית ומחכה למשפחה שרואה מעבר למגבלה הנראית לעין. תימסר לבעלי לב רחב. חושבים שאתם כאלה ורוצים להוסיף שימחה לחיים? דברו איתנו.
30 צפייה בגלריה
פוקהונטס
פוקהונטס
פוקהונטס
(צילום: עמותת חבר לי)
יאנג המדהים בן כ-5, רועה מעורב שפשוט מבט אחד בו גורם לך להתאהב. יש לו עיניים אוהבות וכל מה שהוא רוצה זה להיות ליד בעלים, לקבל ולתת הרבה אהבה.יאנג נמצא משוטט והגיע לא מזמן לכלביה לחפש בית קבע. הוא מסור, קשוב, מתלטף ונותן מלא נשיקות. כיף גדול לכל מי שיזכה בו.
30 צפייה בגלריה
יאנג
יאנג
יאנג
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784. בימי האימוץ מחכים לכם גורים מושלמים!!! ועוד הרבה כלבים.
מחכים לכם היום ומחר בימי האימוץ - שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה.
ניתן גם בימי א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר עמותת חבר לי

עמותת חבר לי

ג'רי יליד 9/2018, כלב מקסים, אנרגטי וחזק, אוהב אדם שעבר בתים ונמצא משוטט לאחר שהבעלים לא רצו להמשיך לטפל בו. ג'רי הוא כלב טוב לב שלא מודע לגודל של עצמו ולכן יהיה צורך בהמשך ייצוב ועבודה בבית שמוכן ורוצה להשקיע כדי לסייע לו להבין שגרה, גבולות ובסיס. הוא כיום לוקח חלק בקורס אילוף כדי לתת לו כלים ראשוניים.
30 צפייה בגלריה
ג'רי
ג'רי
ג'רי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בלינקן – הגיע לחסותינו כגורון קטן ועתה הוא סגן הנשיא בטיפוליה. הוא החתול הכי מתלטף ומתכרבל שיש. הוא חברותי וממש אוהב לשבת לאנשים על הצוואר והכתפיים. מין חתול קופיף שכזה אלוף בקפיצות לגובה. הוא יודע להעסיק את עצמו במשחקים ומחפש בית שיידע להעריך את אופיו המיוחד.
30 צפייה בגלריה
בלינקן
בלינקן
בלינקן
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אולי - הוא כלב מקסים בן כמעט 4 שנים, מחוסן, מסורס ובעל שבב. גודל בינוני פלוס וצבע חול נהדר, ים של מצב רוח ושמחת חיים. אולי אוהב בני אדם בכל הגדלים וכלבים אחרים, ומחפש משפחה שתלמד אותו נימוסין והליכות, שתעזור לו לפרוק אנרגיה בחוץ כדי שבבית יוכל לנוח, שתעזר במאלף כדי להכיר אותו טוב יותר והכי הכי חשוב זה שתבין שכלב זה לכל החיים.
30 צפייה בגלריה
אולי
אולי
אולי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 3/2/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה