מבצע אוסקר: בתום מבצע משטרתי חובק מחוזות הוחזר אוסקר, כלב פומרניאן בן שנה וחודשיים, לשיר טסי בת 16 מעפולה, שמגדלת אותו באהבה בביתה. המשטרה איתרה את הכלב, זמן קצר לפני שהוא היה בדרכו למכירה ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
אוסקר חזר הביתה בסיוע המשטרה
אוסקר חזר הביתה בסיוע המשטרה
אוסקר חזר הביתה בסיוע המשטרה
(צילום: באדיבות דוברות המחוז הצפוני של המשטרה)
טסי, תלמידה באולפנת צביה בעפולה, סיפרה: "קיבלתי את הכלב לפני כשנה, תמיד מאוד רציתי כלב ואף פעם לא היה לי. ההורים הבטיחו לקנות לי כלב ברגע שנעבור לגור בעפולה ואז קיבלתי את הפומרניאן שלי, קראנו לו אוסקר...".
אביה של שיר, ליאור, הוסיף: "אוסקר עבורי הוא יותר מילד רביעי בבית, הוא גזעי ברמה הכי גבוהה שיש, אוסקר הוא כמו הבן של הבת שלי, הוא חי איתה וישן איתה".
ביום שישי האחרון נערכה בבית המשפחה עבודה וזמן קצר לאחר מכן הכלב נעלם. "התחלתי לחפש בכל הרובע בטירוף, בחום הכבד של הצהריים במשך שעות חיפשתי אחריו, הלכתי ברגל ממקום למקום בתקווה למצוא את אוסקר, ולא מצאתי אותו", סיפרה שיר. "זה היום הכי שחור בחיים שלי, ממש סיוט, אין תסריט יותר שחור עבורי חוץ מאשר לאבד את אוסקר".
המשפחה מיהרה לפנות למשטרת עפולה ולהגיש תלונה. "קיבלנו תלונה על העלמות של כלב יקר ערך, הפעלנו את כל הצוותים וגילינו אחרי זמן קצר שכלב דומה מוצע למכירה ברשתות החברתיות", שיחזר רב פקד נימר נעמה ממשטרת עפולה. השוטרים הצליחו להגיע לאדם, תושב אזור חיפה, שניסה למכור את הכלב, ובתשאול שנערך לו סיפר שהכלב לא ברשותו. אך השוטרים לא ויתרו והמשיכו בחקירה.
2 צפייה בגלריה
שיר טסי עם רב פקד נימר נעמה
שיר טסי עם רב פקד נימר נעמה
שיר טסי עם רב פקד נימר נעמה
(צילום: באדיבות דוברות המחוז הצפוני של המשטרה)
"הגענו לתושב עפולה ובחיפוש הכלב נמצא ברשותו, כשהנערה הגיעה וראיתי את הפנים המרוסקות שלה ואת הכאב שלה, ידעתי שאני חייב למצוא ולאתר את הכלב, הבטחתי לה שנעשה את המקסימום", סיכם רב פקד נעמה.
שיר לא הסתירה את התרגשותה כשאוסקר חזר: "ישבתי בתחנת המשטרה במשך שעות וחיכיתי שימצאו את אוסקר. כשהם הביאו אותו בלילה, הייתי הכי מאושרת בעולם, אוסקר קפץ עלי מרוב התרגשות, כל כך שמח שהוא חוזר הביתה וגם אנחנו, ממש אושר, השוטרים ממש מלאכים".