שימו לב לעכבר הסטלן, שנתפס על חם בחצר בית בקנדה, כשהוא זולל להנאתו עלי קנאביס. דקות ספורות לאחר מכן הוא התמסטל והתעלף.
קולין סאליבן, מי ששתל את הקנאביס בחצר שלו, הופתע כשמצא את העכבר החמוד מעולף בסמוך לערוגה. אנשים אחרים אולי היו משליכים את הקטנצ'יק לפח, אבל לא קולין שלנו, שהחליט לשקם את בעל החיים הקטן.
הוא הכניס אותו לכלוב, ופתח בתוכנית "12 הצעדים" לגמילה מקנאביס. כעבור שישה ימים, אחרי שנגמל, העכבר כבר שוחרר לטבע, רגוע ומאושר. וזאת אולי החדשה הכי טובה ששמענו בזמן האחרון.

3 צפייה בגלריה
העכבר הסטלן
העכבר הסטלן
העכבר הסטלן
(צילום: קולין סליבאן)
ועכשיו למחקר שיקים אתכם מהמיטה? חוקרים מאוניברסיטה בשבדיה ניתחו 13 מחקרים, שבדקו השפעת פעילות גופנית על הגוף שלנו בגילים 35-18.
הם הגיעו למסקנה ששתי דקות של פעילות גופנית בלבד ביום עשויות לגרום לנו ללמוד טוב יותר. הספורטיביות, גם אם מאוד קצרה, משפרת את תפקודי הלמידה והזיכרון בקרב צעירים.
אתם גם לא חייבים להגזים – הליכה קצרה, ריצה או רכיבה על אופניים - יעשו את העבודה. אם תפעילו את עצמכם במשך 120 שניות בלבד תרוויחו זיכרון טוב יותר, תוכלו לתכנן ולפתור בעיות בקלות ותישארו מרוכזים לפחות בשעתיים שאחרי הפעילות. זאת, כאמור, לפי המחקר השבדי.
3 צפייה בגלריה
120 שניות ריצה לפני העבודה, זה הכל
120 שניות ריצה לפני העבודה, זה הכל
120 שניות ריצה לפני העבודה, זה הכל
(צילום: shutterstock)
ולסיום הכירו את כריסטיאן באג, שלא נתן למוגבלות לעצור אותו. אחרי תאונת סנובורד, שהביאה לשיתוק רגליו, הוא לא ויתר על החיים, להפך, הוא עיצב קו אופניים ייעודי לאנשים עם מוגבלויות.
למה אתם שואלים? כי הוא פשוט רצה ליהנות עם החברים שלו, ממש כמו לפני התאונה. אז אחרי שבנה לא מעט אבי טיפוס שגרמו גם ללא מעט נפילות, הוא הגיע לגלגול הנוכחי של תלת אופן אקסטרימי בטירוף שמגיע כמעט לכל מקום.

3 צפייה בגלריה
מרחף באוויר
מרחף באוויר
מרחף באוויר
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם bowheadcorp)
לאופניים שלושה דגמים: ביניהם דגם פנאי להרפתקאות יום-יומיות ומודל למכורי אדרנלין. ההזמנות לא מפסיקות להגיע, ובאג בעיקר שמח שהוא מצליח לגרום לאנשים כמוהו להגשים חלומות, לתת להם את תחושת התנועה ולאפשר להם לעוף.
מבזק החדשות הטובות בענייני מדע, סביבה, בעלי חיים ועוד מתפרסם בימי ראשון, שלישי וחמישי.