אס. או. אס. חיות

ברי - נזרק להסגר בגיל 11 והגיע אלינו במצב מזעזע. אנשים חושבים שלאמץ כלב מבוגר זה חיסרון, אבל האמת היא שהם לא יודעים את כל היתרונות שמגיעים עם זה. ברי הוא הדבר הכי מתוק ועדין שתפגשו. מחונך וממושמע ויש לו לב ענק. הוא יהיה נפלא בבית עם ילדים קטנים או להיות חבר לאדם מבוגר. בגלל שהוא מפחד מנטישה ובגלל הפחד שלו מכלבים - קשה לו מאוד למצוא בית והוא גם חושש להגיע לימי האימוץ, ולכן הוא לא יכול להגיע ולכבוש את לבבותיכם, אבל הוא כל כך ישמח לפגוש אתכם במהלך השבוע בבית האומנה.
21 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(אס. או. אס. חיות)
אוויטה - בת כשנה, כלבה מהממת שננטשה עם גוריה הקטנים. היא טיפלה בהם במסירות ואהבה וכולם כבר מצאו בתים מאמצים. אוויטה אוהבת אנשים ומסתדרת עם כלבים אחרים. כלבה ביתית, מתלטפת וטובה. פחות אוהבת חולים. כלבה חכמה שכבר מחונכת לצרכים ולמדה פקודות בסיסיות.
21 צפייה בגלריה
אוויטה
אוויטה
אוויטה
(אס. או. אס. חיות)
בולי - בכל שבת כשאנחנו רואים את בולי ביום האימוץ, קשור לעמוד ורק מחכה שיתייחסו אליו, ליבנו נחמץ. בולי הכי אוהב בעולם אנשים ומסתדר עם כולם כולל ילדים. הוא מתחבק ומתרפק, נקשר בקלות ואוהב לאהוב. נכון, הוא כבר לא כל כך צעיר ועבר לא מעט, אבל הוא צריך רק נשמה אחת שתאמין בו , תכיל אותו ותעזור לו לעבור את תקופת ההסתגלות הראשונה בבית. בולי יכול להתקשות בימים הראשונים כשנשאר לבד. אנחנו נלווה את המאמצים ככל הנדרש. בולי מסתדר עם חלק מהכלבים (בעיקר עם נקבות) וצריך סביבה שקטה בה הטיולים אינם כוללים גינות כלבים ומפגשים צמודים על מדרכות צרות, כי גם מכלבים שלא מכיר הוא יכול להילחץ ולהיות אגרסיבי.
21 צפייה בגלריה
בולי
בולי
בולי
(אס. או. אס. חיות)
דונה - בת כ-9 חודשים. כלבה מקסימה וחכמה שאוהבת את כולם. חששנית בהתחלה אך כשנפתחת רגועה ומתלטפת וצריכה בעלים שיתנו לה טון של אהבה כלבה חברותית ומסתדרת עם כלבים אחרים. מחונכת לצרכים והולכת יפה עם רצועה.
21 צפייה בגלריה
דונה
דונה
דונה
(אס. או. אס. חיות)
נילי - בת כשנתיים, כלבה יפיפיה, עדינה ומקסימה. חברותית ומסתדרת עם כולם – אנשים, ילדים וכלבים אחרים. היא גם אדישה לחתולים ויכולה להתאים לבית עם חתול. בינונית בגודלה והגיעה לעמותה במסגרת פרוייקט הצלת כלבים מהסגרים עירוניים.
21 צפייה בגלריה
נילי
נילי
נילי
(אס. או. אס. חיות)
גורים מתוקים - המון גורים מקסימים מחפשים בכל רגע נתון בתים חמים. הם מתוקים וחברותיים, בעלי שובבות גורית וצריכים בעלים שיחנכו אותם. כולם יגדלו ויהיו בינוניים או גדולים.
21 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות: יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים
לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צ'אקי - המדהים הזה מחכה לבית מושלם משלו! דובון יפיפה וצעיר שבכלביה מדגמן בכישרון אדישות ואצילות. לא מסתדר עם כלבים אחרים. מחונך לצרכים ויימסר לבית רציני ואוהב לכל החיים! אקיטה | בן 4 | בינוני-גדול | מחכה בהרצליה
21 צפייה בגלריה
צ'אקי
צ'אקי
צ'אקי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
צ׳אבי – הכלבה המהממת והגיבורה סוף סוף מוכנה לצאת לבית לאחר מאבק במחלה קשה. הגיעה לכלבייה לפני כשבועיים וכשהחלה להרגיש לא טוב, מיד יצאה למרפאה לטיפול ואשפוז. לאחר טיפול מסור ומאבקים על חייה של המתוקונת הזו, היא שרדה הכל ועכשיו מחפשת בית חם. מלינוואה מעורבת | בת כ3 חודשים | תהיה בינונית-גדולה | מחכה באומנה
21 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-13:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הווטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

חבר למען הכלבים

הדס - כלבה מעורבת בת שנתיים. הדס אומצה ככלבה עליזה ומלאת ביטחון למשפחה שלא הייתה מוכנה למחויבות, וחזרה אלינו מפוחדת ועצובה. היא כלבה נפלאה ומקסימה ממש, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים ונרתעת בעיקר מגברים - אבל מאוד קל להתיידד איתה, כל מה שצריך זה אהבה וסבלנות והיא לאט נפתחת. מחכה לבית שייתן לה את ההזדמנות שכל כך מגיעה לה.
21 צפייה בגלריה
הדס
הדס
הדס
(חבר למען הכלבים)
חגי - כלב צעיר ומתוק בן כשנה. התחיל את חייו קשור בחבל קצרצר, ולמרות זאת הוא כלב טוב מזג, אוהב אנשים וכלבים, כלב מקסים שצמא לחום ואהבה.
21 צפייה בגלריה
חגי
חגי
חגי
(חבר למען הכלבים)
הכלבייה נמצאת באזור יקום, ימי אימוץ מתקיימים בשבתות 11 עד 14. דף פייסבוק: https://www.facebook.com/haver.org לפרטים נוספים ניתן לפנות בוואטסאפ לרעות https://wa.me/972509080558

חבר לי

שרוליק- גור מעורב ומתוק בן 6 חודשים, הצפוי להיות בינוני -גדול בבגרותו. שרוליק גור מקסים שמביע את אהבתו וחיבתו לכולם. הוא אנרגטי, שמח ולהיות בסביבתו זה תמד כיף. אנחנו מחפשים עבורו משפחה המבינה את גודל האחריות בגידול גור לבגרות, בעלים שיעניקו את מלוא תשומת הלב ושישקיעו בחיזוק הביטחון העצמי שלו. התאהבתם? שרוליק מחכה לכם בכלביית רעננה.
21 צפייה בגלריה
שרוליק
שרוליק
שרוליק
(חבר לי)
היינץ- גור מתבגר בן 9 חודשים, בינוני -גדול, מתוק ומלא באהבה, גם לחתולים. אנחנו מחפשים עבורו בעלים שיעניקו לו את מלוא תשומת הלב, חינוך ואילוף ובעיקר שיאהבו אותו לכל החיים! התאהבתם? היינץ מחכה לכם בכלביית רעננה.
21 צפייה בגלריה
היינץ
היינץ
היינץ
(חבר לי)
ג'ודו- בן כשנתיים, גדול. ג'ודו המתוק , חכם , חברותי ואוהב לשחק. אנחנו מחפשים עבורו בית חם לכל החיים שיאהב אותו כמו שמגיע לו וישקיע באילוף וחינוך ויהנה לפרוק איתו אנרגיות בטיולים משותפים. התאהבתם? ג'ודו מחכה לכם בכלביית רעננה.
21 צפייה בגלריה
ג'ודו
ג'ודו
ג'ודו
(חבר לי)
קריסטל- גולדן מעורבת בת 4, גדולה. קריסטל מתוקה אמיתית, אוהבת טיולים ארוכים וידידותית לכולם. קריסטל רגילה לחברה ולכן, אנחנו מחפשים עבורה בית חם ואוהב עם עדיפות לבית עם כלב נוסף / בן משפחה שעובד מהבית.
21 צפייה בגלריה
קריסטל
קריסטל
קריסטל
(חבר לי)
יעלי- מעורבת בת כשנתיים, בינונית. יעלי חכמה וידידותית , היא מסתדרת עם רוב הכלבים ואוהבת אנשים. אנחנו מחפשים עבורה בית חם ואוהב (ילדים מעל גיל 12) לכל החיים שיאהב אותה כמו שמגיע לה וישקיע באילוף וחינוך. יעלי מחכה לכם בכלביית רעננה.
21 צפייה בגלריה
יעלי
יעלי
יעלי
(חבר לי)
אליסה- מעורבת ומושלמת בת כשנה , בינונית. אליסה גורה חכמה וידידותית , ואוהבת לשחק עם כל הכלבים בגינה. אנחנו מחפשים עבורה בית חם *ללא ילדים קטנים (מעל גיל 12)* לכל החיים שיאהב אותה כמו שמגיע לה וישקיע בחינוך ואילוף. אליסה מחכה לכם בכלביית רעננה.
21 צפייה בגלריה
אליסה
אליסה
אליסה
(עמותת חבר לי)
ימי אימוץ בימי שישי ושבת בין 8 ל-11. בשאר ימות השבוע יש לתאם מראש.
טלפון לפרטים נוספים (הודעת וואטסאפ) 050-2204784

תנו לחיות לחיות

טופי- יפיוף על שננטש שוב ושוב עם לב מרוסק וכואב. מאז, טופי שומר מכל משמר על מי שאוהב ובגלל שטריטוריאלי מתקשה למצוא בית אוהב. כלב מקסים, עמוס באהבה, שרוצה, אחת ולתמיד לזכות באהבה לתמיד. טופי בן 8
21 צפייה בגלריה
טופי
טופי
טופי
(תנו לחיות לחיות)
קישוא- זה ממתק קטן של אהבה, שלא רואה, אבל מסתדר מצויין ומראה אהבה בכמויות גדולות ויכניס הביתה אהבה בלי סוף. קישוא המתוק, גורון בן 3 חודשים
21 צפייה בגלריה
קישוא
קישוא
קישוא
(תנו לחיות לחיות)
אלברטה- מתנחמת בזרועותיו של דובי גדול, אלברטה המקסימה שלנו, שמחכה כל כך הרבה זמן לבית שיעניק חיבוקי דב. חתולונת עדינה ומקסימה בת שנתיים וחצי, ביישנית בהכרות ראשונה ולכן מתפספת יותר מדי זמן בחתולייה. תנו לה צ'אנס והיא תפתח את הלב!
21 צפייה בגלריה
אלברטה
אלברטה
אלברטה
(תנו לחיות לחיות)
שושה- כלבלבונת עצובה שחיה שנים ארוכות ליד מפעל ואיכישהו הצליחה לשרוד. שושה המתוקה, כלבה מאוד חששנית וטריטוריאלית. לוקח לה הרבה זמן לבנות אמון ולהפתח וזקוקה למאמצים עם ניסיון שיתקנו שנים של לב כואב מאוד. שושה בת 5
21 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(תנו לחיות לחיות)
פטוניה- כלבה סופר עדינה וחששנית שהוצאנו מהסגר, פטוניה המתוקה והעיינים שעצובות נורא ויכולות לספר את הכאב שחותה. פטוניה זקוקה למאמצים עם ניסיון, למספר מפגשים, כדי שתוכל להסיר חומות, להתחיל לחייך ולזכות באהבה אותה כנראה, לא קיבלה בחיים. פטוניה בת 4.
21 צפייה בגלריה
פטוניה
פטוניה
פטוניה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3