בית להצלת חתולים

בטי הקטנה בת כ-5 חודשים, הגיעה אלינו לפני כחודשיים רזה ועצובה לאחר שהסתובבה אומללה ברחוב בגלל בעיה רפואית. הענקנו לה טיפול וכעת היא בריאה ומוכנה לאימוץ. מעט חששנית אך מתרגלת לליטופים ולחום שמעניקים לה. בטי מחכה בבית המחסה שלנו לצאת לדרך חדשה בבית חם ואוהב.
22 צפייה בגלריה
בטי
בטי
בטי
(בית להצלת חתולים )
דמבו - הגיע אלינו לפני כשנתיים לאחר שהוצל מדריסה. הוא היה גור בן 3 חודשים, עיוור, רזה מאוד ומפוחד. דמבו עבר תהליך שיקומי פיזי-רגשי שבמהלכו התחיל להעלות במשקל, להתלטף ולשחק. כיום דמבו חתול יפהפה, בעל מזג נפלא, שנותן אמון בצורה נדירה ומחפש בית חם משלו.
22 צפייה בגלריה
דמבו
דמבו
דמבו
(בית להצלת חתולים )
עמותת בית להצלת חתולים הינה עמותה שיקומית ובית מחסה. העמותה נמצאת בחדרה. תחת חסותינו כ-500 חתולים. החתולים ימסרו במסגרת סל אימוץ הכולל עיקור/סירוס, חיסונים, פרעוש ותילוע.
לפרטים ואימוץ - צרו קשר בהודעה לדף הפייסבוק או האינסטגרם שלנו או שלחו לנו מייל: haderacatsafehouse@gmail.com
לעמוד הפייסבוק לחצו כאן
קישור לאינסטגרם: לחצו כאן

אס. או. אס. חיות

עליזה המושלמת בת כשנה. מסתדרת ואוהבת את כולם – אנשים, ילדים, כלבים וחתולים. עליזה נמצאה נטושה, מוזנחת ומותשת עם 4 גורים קטנים ומנסה לשרוד ולגדל את גוריה. הגורים שלה כבר אומצו ועליזה בבית משפחת אומנה שמספרת שהיא כלבה חכמה שמתרגלת מהר לסביבה, מתקשרת יפה עם אנשים, חברותית ומסתדרת כולם. עליזה היא בינונית בגודלה, הולכת יפה עם רצועה, מחונכת לצרכים ותתאים לכל בית, גם עם חתולים.
22 צפייה בגלריה
עליזה
עליזה
עליזה
(אס. או. אס. חיות )
בנדי בת ה-3 מחפשת בית מאמץ לכל החיים. כלבה רגועה ושמחה. חברותית ומסתדרת עם כל הכלבים. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. תהיה כלבת משפחה נהדרת גם לבית עם ילדים.
22 צפייה בגלריה
בנדי
בנדי
בנדי
(אס. או. אס. חיות )
ליידי המקסימה בת כשנתיים, היא ליידי שיודעת ליהנות מהחיים. כלבה שמחה, מקסימה וממושמעת. אוהבת לטייל ולשחק ואוהבת גם ליטופים ויחס. כלבה חברותית שמסתדרת עם כלבים אחרים ואוהבת אנשים. הולכת יפה עם רצועה וכנראה מחונכת לצרכים.
22 צפייה בגלריה
ליידי
ליידי
ליידי
(אס. או. אס. חיות )
דבורה היא דוברמנית בת כשנה שניצלה בשבוע שעבר במבצע הצלה גדול, שעמותת S.O.S חיות קיימה בשפרעם, בו ניצלו 40 כלבים. דבורה כנראה גדלה פעם בבית שזרק אותה ומצאה את עצמה חיה ושורדת במזבלה של שפרעם. היא מתקרבת מהר לאנשים ומשתוקקת ליחס. כלבה פשוט מקסימה עם אופי טוב ונוח, חברותית ומסתדרת עם כולם. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. היום היא נמצאת בבית משפחת אומנה עוטפה באהבה ואנו מקווים למצוא לה בית מושלם כמוה.
22 צפייה בגלריה
דבורה
דבורה
דבורה
(צילום: גל נחשון)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים
בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה.
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקוה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה.
22 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בובי - גורון חמוד שנמצא משוטט ללא דורש על ידי פעילה שלקחת אותו אליה לשבועיים. קלטנו לחסותנו ועבר לאומנה מטעמנו, באומנה הוא עם כלבים נוספים, חתולים ועובדים איתו על הרגלה לכלוב אילוף. בובי חברותי לכולם, אוהב ליטופים ומשחקים וישמח לבית סבלני.
22 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רני המתוק אח של רונני וראנה, גדל באומנה של העמותה מגיל שבועיים, היום הוא כבר ילד גדול בן 10 חודשים. נשמה עדינה כמו אח שלו ואחותו, טוב לב, נעים מזג, אוהב אנשים וחתולים ויהיה מאושר למצוא בית חם עם רונן או ראנה.
22 צפייה בגלריה
רני
רני
רני
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ספוטי - בן 4, אנרגייה בינונית ,גמול,מורגל לכלוב אילוף והולך נהדר עם רצועה. אין לו צורך בפריקת אנרגיה משמעותית ולכן מתאים גם לאנשים "עצלנים" . כלב בעל אופי נעים ומתוק שיתאים לכל בית.
22 צפייה בגלריה
ספוטי
ספוטי
ספוטי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 או הגיעו השבת לפארק כפר סבא מהשעה 10:00 עד 14:00. אנו נגיע עם מגוון כלבים בוגרים וגורים. אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן או ללא נשירה
לאימוץ חתולים ולהתנדבות 058-6962145
למידע נוסף חפשו אותנו בפייסבוק ובאינסטגרם

חבר למען הכלבים

שריל המתוקה היא כלבה בת 3 וחצי, שננטשה ע"י המשפחה שלה ונמצאה משוטטת ברחובות, עצובה ומבולבלת. כשהיא הגיעה אלינו גילינו את הכלבה עם העיניים הכי טובות בעולם, מהסוג שרואים את הלב הענק ישירות דרכן. היא כלבה עדינה ומתוקה מאוד, חברותית ושקטה. מחפשת משפחה שתתן לה להרגיש הכי אהובה בעולם.
22 צפייה בגלריה
שריל
שריל
שריל
(חבר למען הכלב )
ששון - תכירו את ששון שלנו. כלבלב הורס בן שנה, מלא שמחה ואהבה לכל העולם. מוכן למכור את הזנב שלו בעבור כמה ליטופים וחיבוקים. ששון מחפש משפחה אוהבת שתעניק לו בית אוהב עם מזגן. ושתוציא אותו לטיולים כיפיים, ותתן לו חיבוקים ללא הגבלה. וגם חטיפים, כאמור מסתדר נהדר עם כלבים. מאוד טוב עם ילדים. כלב עדין ונעים צריך הכרות כדי להרגיש בטוח ואז הוא נותן את הלב שלו בואו לאמץ את ששון.
22 צפייה בגלריה
ששון
ששון
ששון
(חבר למען הכלב )
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861 רינת 050-5888355

תנו לחיות לחיות

ויני - מי שמכיר רוטוולרים יודע שפשוט אי אפשר שלא להתאהב בהם לתמיד וויני שלנו, מחכה שיגיע האחד שיאהב אותו לתמיד. ויני שלנו מחכה כאן כבר הרבה זמן והפך מאוד עצוב ומתוסכל. הוא הגיע אלינו בתור גור קטן, אחרי שנדרס, לפני שבע שנים. הוא היה לזמן קצר בבית ולכלוב ננטש כי היה לדבריהם טריטוריאלי בבית. הוא עמוס באהבה אבל לא סומך במפגש ראשון, כשתעברו ליד הכלוב שלו הוא ינבח המון. ויני מחכה למאמצים עם ניסיון ואהבה. תעשו בשבילו מקום בלב ותגיעו לאמץ.
22 צפייה בגלריה
ויני
ויני
ויני
(תנו לחיות לחיות)
ברי - הוא כלב גדול ופחדן גדול ובגלל זה הוא מחכה שנים ארוכות וקשות בכלבייה. ברי שלנו החתיך הגיע אלינו בגיל 3 והיום הוא כבר בן 11.....את הילדות, הנעורים וההתבגרות הוא עשה בין סורגים ועכשיו הוא בכלוב גם מזדקן. הוא כמו כולם, ינבח בלי סוף כשתעברו ליד הסורגים שלו. הוא כמו כולם, יפתח את הלב, אם תהיו סבלניים ותרצו באמת להוציא אותם מכאן ולהעניק לו, אחרי שנים, בית חם ואוהב. הוא לא מתאים לבית עם ילדים, הוא זקוק למאמצים עם ניסיון שיתנו לו זמן לקבל ביטחון ולסמוך. ברי לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון מתנת ביופט הוא לא צריך בית עם חצר, יסתפק בדירה קטנה (שבטוח מהכלוב יותר גדולה).
22 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(תנו לחיות לחיות)
אמה - היא הגיעה בגיל חודשיים ומאז עברה שנה..האם החורף אמה תזכה סוף סוף לבית חם מלא באהבה? כרס קטנה שדורשת נשיקות, אף ורוד ועיניים ירוקות מהפנטות. מצחיקה, שובבה, אוהבת לשחק ולהתפנק בלי הפסקה, מה צריך יותר מזה כדי לזכות באהבה גדולה? אמה המהממת שלנו, חתלתולונת שתהפוך את החיים לורודים, מצחיקים ומלאים באהבה.
22 צפייה בגלריה
אמה
אמה
אמה
(תנו לחיות לחיות)
יודלה - אין דברים כמוהו! ולא ברור מה השלמות הזה עדיין עושה בכלבייה. יודלה המתוק שלנו. כלב עמוס באהבה, שכל היום רק רוצה להתפנק, אוהב לשחק, ילד נצחי שיעשה לכם כל כך שמח בלב. למרות שהוא מחכה יותר מדי זמן, הוא לא מוותר על שמחת החיים שלו אבל באמת שזה ביזבוז של אהוב בכלוב. הוא הגיע אלינו לפני 6 שנים ממחסום צבאי והגיע הזמן שתעשו בשבילו מקום בלב. יודלה בן 7
22 צפייה בגלריה
יודלה
יודלה
יודלה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

גלבוע אוהבת חיות

מג'יק נשמה טובה, כלב בית מושלם שמצא את עצמו בכלוב כשהמשפחה שלו ויתרה עליו. הוא צעירי, מחונך לבית ולצרכים, נהדר עם ילדים ויתאים לבית בלי חיות אחרות שבו יקבל את כל תשומת הלב (שמגיעה לו כלכך!).
22 צפייה בגלריה
מג'יק
מג'יק
מג'יק
(גלבוע אוהבת חיות)
כבר הכרתם את ויקטור, הכלב שבאופי השקט שלו כובש את הלבבות של כולנו? המתוק הזה כלב חברותי ושמח, מסתדר נהדר עם כלבות נקבות ויהיה שיחוק בבית שיתאים לו. אז איפה אתם המשפחה החדשה שלו? בואו להכיר אותו, מבטיחים לכם שתתאהבו. איך אפשר אחרת?
22 צפייה בגלריה
ויקטור
ויקטור
ויקטור
(גלבוע אוהבת חיות)
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים, מוזמנים להגיע ולהכיר את הכלבים שלנו.
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו)
ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם.
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

אלפרד, כלב מקסים בן כשנה וחצי. מתלטף, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
22 צפייה בגלריה
אלפרד
אלפרד
אלפרד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
פחם, כלבה יפיפיה וטובת לב בת כשנה וחצי. אנרגטית, חזקה ושובבה. חברותית, מתמסרת ומתלטפת. נפלאה עם אנשים וילדים ומסתדרת עם כל הכלבים.
22 צפייה בגלריה
פחם
פחם
פחם
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
שביט, גור מתבגר פעלתן בן כ-10 חודשים. קופצני, שובב וסקרן. נפלא עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים.
22 צפייה בגלריה
שביט
שביט
שביט
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
בילי, כלבה שובבה בת 8 חודשים. מהממת ביופיה ואופיה. נפלאה עם אנשים וילדים. חברותית לכלבים אחרים.
22 צפייה בגלריה
בילי
בילי
בילי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313*
לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00