*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמאיים המציגים
"כולנו זוכרים את שלוש השנים האחרונות ואת החששות שליוו אותנו. בראש ובראשונה המצב הבריאותי בארץ ובעולם, עובר לשאלות קיומיות כגון מה יקרה עם ההשכלה הגבוהה, האם הביקוש יעלה או יירד וכיו"ב", אומר מנכ"ל האקדמית רמת גן, אבינעם לזרוב. לזרוב מוסיף: "אני שמח שלאחר שלוש שנים ניתן לומר כי האקדמית רמת גן הצליחה להשתפר כמעט בכל מדד אפשרי".
2 צפייה בגלריה
האקדמית רמת גן
האקדמית רמת גן
האקדמית רמת גן
( צילום: סטודיו למה לא, רוני יואל)
במכללה האקדמית, כמו במרבית המוסדות להשכלה גבוהה, התאימו את שיטות הלימוד ותפעול הקמפוס. אבל את זה עשו כולם. מה שמאפיין את האקדמית רמת גן הוא פעולות שבוצעו במקביל ולמרות לחץ הזמנים וריבוי המשימות בשנים החולפות. הדבר בא לידי ביטוי בפיתוח אקדמי מואץ, התאמת שיטות ההוראה ומערכות הוראה מתקדמות, בניית מערכות לימוד מותאמות לרוח התקופה וכיוב'.
כלומר, במקביל לשוטף, על כל האתגרים והלחצים הטמונים בו, המשיכו במכללה האקדמית לפתח מערכות ותהליכים במטרה לשפר את השירות לסטודנטים: האקדמי והמינהלי כאחד.
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל האקדמית רמת גן, אבינעם לזרוב
מנכ"ל האקדמית רמת גן, אבינעם לזרוב
מנכ"ל האקדמית רמת גן, אבינעם לזרוב
( צילום: פרטי)
"התוצאות לא אחרו לבוא. הצלחנו להגביר את הנוכחות השיווקית שלנו, שידרנו אמינות בכל מפגשי המידע והימים הפתוחים, הקפדנו על תנאי הקבלה ובמקביל שיפרנו משמעותית את השירות למועמדים. אני שמח שאנו רואים גידול של 10% במספר הסטודנטים. זוהי תוצאה שחצתה אף את רף הציפיות שלנו ואני מוקיר ומודה לכל הסטודנטים והסטודנטיות אשר בחרו באקדמית רמת גן", אמר לזרוב.
ומה כעת?
במכללה פועלים בשני מישורים, האחד - ניהול הלימודים, לרבות שימת דגש על חווית הלמידה ושמירה על רמת לימודים גבוהה. המישור השני הוא פתיחת ההרשמה לסמסטר האביב אשר יחל בעוד כשלושה חודשים בלבד והמצטרפים אליו יהנו מחווית הלימודים המאפיינת את שנת הלימודים הנוכחית.
*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמאיים המציגים