אגודת צער בעלי חיים בישראל – תל אביב

ציון - ציון המתוק עדיין מחפש בית ורוצה להכניס את כל האנרגיות הטובות שלו לחיי בעלים מסורים ומשקיעים שיגדלו אותו באהבה כל חייו. מדובר ברועה אוסטרלי מעורב עם גזע גדול, בן שנה ו-7 חודשים, כלב טוב וקשוב לבעליו, אנרגטי, דומיננטי, ממושמע, מחונך לצרכים ויודע פקודות בסיסיות. לציון יש נטייה להגן על בעליו (גם שלא צריך) ולכן הוא זקוק לבעלים מנוסים אסרטיביים שיוכלו לעבוד איתו, ויתחייבו לקחת שיעורי אילוף לפי תוכנית מוגדרת. אם אתם חושבים שיש ביכולתכם לתת לציון בית חם ואוהב ולזכות בכלב כובש ומלא קסם, צרו אתנו קשר בטלפון לקביעת מועד מפגש באגודה: 4553*.
12 צפייה בגלריה
ציון
ציון
ציון
(צילום: קיריל פנקו)
נגה - הגורה המתוקה הזו היא נגה, כלבה מעורבת בת 4 חודשים שיש בה מהכנעני וההאסקי. היא חולצה על ידי צוות האגודה ביחד עם עוד שני אחים ואמם (כולם מצאו בתים), וכעת היא האחרונה שנשארה מאחור וממתינה בסבלנות לפגוש את הבעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב. היא שובבה, אנרגטית, חברותית, תהיה בינונית-גדולה פיסית, וזקוקה לחינוך, לאילוף ולהקניית הרגלים נכונים לחיים בבית.
12 צפייה בגלריה
נגה
נגה
נגה
(אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

שלתיאל - אנרגטי ושובב ויחד עם זאת מתמסר ומתלטף. טוב עם אנשים וילדים. מצויין עם כל הכלבים אך לא מחבב חתולים. בן כשנה וחצי, מחוסן משובב ומסורס.
12 צפייה בגלריה
שלתיאל
שלתיאל
שלתיאל
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
אברהם - דובי מקסים, טוב לב, מתמסר ומחבק. אנרגטי וחזק ויחד עם זאת עדין עם אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אך לא מחבב חתולים. בן כשנתיים, מחוסן משובב, יסורס בקרוב. כלב גדול עם לב ענק שרק רוצה שמישהו יאהב אותו והוא יהיה נאמן לכל ימי חייו.
12 צפייה בגלריה
אברהם
אברהם
אברהם
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

חץ - המתוק הזה חברותי ומאוד טוב עם אנשים וילדים, פחות מסתדר עם כלבים וחתולים. כלבון מלא מרץ, אנרגטי וחזק, זקוק למשפחה פעילה שתצא איתו לטיולים שווים וארוכים ותעשה איתו המון כיף! חץ עבר קורס אילוף וישמח לבית אמיתי ואוהב לתמיד. רועה גרמני מעורב | בן 6 | גדול | מחכה בהרצליה
12 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
רופרס - המתוק הזה מחכה כבר זמן רב בכלביה וישמח לצאת לבית משלו לתמיד! רופרס אוהב ליטופים, מסתדר עם כלבים וממש חכם! - הוא כבר הבין איך פותחים את השער של החצר בכלביה ;) כלבון מקסים שנתקע בכלביה וכולנו רוצים לראות אותו בבית חם ואוהב כבר כמו שמגיע לו... כרגע מתאים לבית עם חצר בלבד. רועה בלגי מעורב | בן 8 | גודל גדול | מחכה בנתניה
12 צפייה בגלריה
רופרס
רופרס
רופרס
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
לפרטים נוספים ואימוץ צרו קשר במספר: 055-667-5229 יום אימוץ בכלביה העירונית בנתניה, שישי 13-15. שבת 10-13. בwaze: רחוב הרכב 12, נתניה. יום אימוץ בכלביה העירונית בהרצליה, שישי 14-16. בwaze: מחלקה וטרינרית, עיריית הרצליה. עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

סלינה וגומז - בני כשנה, זכר ונקבה, מחוסנים ומעוקרים. הם ביחד מאז שנולדו ומאוד קשורים זה לזו. הם משחקים יחד, ישנים יחד ומחפשים אחד את השנייה כל הזמן. מי רוצה לאמץ את שני המושלמים האלו?
12 צפייה בגלריה
סלינה וגומז
סלינה וגומז
סלינה וגומז
(אס. או. אס. חיות)
סויה - חתולה מקסימה בת כשנה. מחוסנת , מעוקרת ומחונכת לצרכים בארגז. סויה הנעימה בעלת פרווה ארוכה ויפיפיה. חתולה חברותית ומתפנקת. אוהבת להיות עם חתולים אחרים.
12 צפייה בגלריה
סויה
סויה
סויה
(אס. או. אס. חיות)
טלפון לפרטים נוספים: 03-6416797; 054-4524966. כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ימי האימוץ לחתולים: יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב. יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה הכניסה לימי האימוץ תתאפשר בקפסולות מצומצמות ובהתאם להגבלות משרד הבריאות. בעלי החיים לאימוץ מפורסמים גם באפליקציה: לאנדרואיד: לחצו כאן לאייפון: לחצו כאן

כלבים של החיים

פיירי – כלב מקסים שניצל ביום שישי מההסגר העירוני, יצא לאומנה ועכשיו מחפש בית קבוע לתמיד! פוינטר מעורב בן שבעה חודשים. מלא שמחת חיים ואנרגיה. חברותי מאד. מסתדר עם אנשים וכלבים. לא ידוע לגבי חתולים. לומד מהר. זקוק לבית אוהב שמבין מהו גור ומחפש כלב לכל חיים שלמים של ביחד! לפיירי יש מלא אהבה להעניק. הוא חכם במיוחד. והוא פשוט מתיקות שיא שקשה שלא להתאהב כבר ממבט ראשון.
12 צפייה בגלריה
פיירי
פיירי
פיירי
(כלבים של החיים)
רייני - חתולה קטנה וצעירה, מחפשת בית קבוע. האומנה שלה מסתיימת בקרוב עקב מעבר דירה. רייני היא חתולה שקטה, רגועה מאד מאד מאד, רוב היום ישנה, מחונכת לחלוטין. חכמה ומיוחדת. אוהבת להתפנק ולהתלטף. עדיפות לבית ללא חתולים נוספים. רייני חוששת מהם. לפרטים לאימוץ של רייני הנסיכה שממתינה כבר המון זמן למקום שיהיה רק שלה.
12 צפייה בגלריה
רייני
רייני
רייני
(כלבים של החיים)
ניתן לראות את הכלבים והחתולים ולשלוח הודעה בדף הפייסבוק של העמותה או לשלוח דוא"ל: dogsoflife12@gmail.com

תנו לחיות לחיות

רופי- זה רופי שלנו המדהים שעבר התעללות קשה ומאז חלפו כבר 8 שנים והוא עדיין כאן.מחכה להתחלה חדשה. רופי נמצא חנוק עם חוט תייל על צוארו ואחרי שעבר שיקום ארוך, במקום להגיע הביתה- הוא חי את חייו מאחורי סורגים, שנים ארוכות. רופי בן 9.
12 צפייה בגלריה
רופי
רופי
רופי
(באדיבות אורבן צ'ויס מבית ביופט)
ויני- רוטווילר מעורב עם לב זהב. ויני מהמם שלנו, חתיך על מאולף ומעלף, שננטש מבית כי טריטוריאלי ולכן מחכה כעת למאמצים מנוסים, כאלה שידעו להציב גבולות ובעיקר שיבטיחו לו לתמיד להיות חלק מהמשפחה. ויני בן 5.
12 צפייה בגלריה
ויני
ויני
ויני
(באדיבות אורבן צ'ויס מבית ביופט)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3