אחרי שהתאהבתם בצילום בתיכון, בצבא או במהלך החיים - זה הזמן להבין את הכוח של המצלמה (ושלכם) להשפיע על החברה, לטפל באחרים, להיות פעיל ולבטא את הדעות שלכם באמצעות אמירה יצירתית מקורית.
אחד הדברים החשובים ביותר בכניסה לתעשייה הוא ניסיון בשטח, אבל בעולם של היום צריך גם בסיס של ידע, התמחות וכלים מעשיים עוד לפני שמכניסים את הרגליים למים הקרים של התעשייה, אל העבודה בעולם האמיתי.
4 צפייה בגלריה
(צילום: שחר טישלר עדי אביטבול)
בדיוק לשם כך הוקמה התכנית ללימודי תואר ראשון בצילום של המרכז האקדמי ויצו, המשלבת בין עבודה בשטח, סדנאות אמן מעשיות, תעודת הוראה ייעודית עם דגש על פוטותרפיה, והזדמנות להשפעה חברתית כבר במהלך הלימודים.
מה תוכלו למצוא בתכנית הלימודים הייחודית? ומה יכול להפוך את המרכז האקדמי ויצו לבית השני שלכם בשנים הקרובות?

עבודה מעשית, הכנה לעולם האמיתי ופתח לשינוי חברתי

תכנית הלימודים של תואר ראשון B.Ed.F.A בצילום בויצו היא ייחודית בנוף, משום שהיא מצליחה לחבר בין עבודה מעשית, טיפולית, וחברתית.
תכנית הלימודים של המחלקה כוללת מגוון של התנסויות, החל מהטכנולוגיות המוקדמות של הצילום ועד לעבודה בסביבה דיגיטלית וירטואלית מתקדמת. המחלקה פועלת בצורה של 'כיתת אמן', סדנאות המדמות את ממשקי העבודה בעולם העבודה האמיתי. הלימודים במחלקה כוללים ליווי מעשי בתהליך התפתחות ויציאה לשוק העבודה, התמחות (סטאז'), ייעוץ והכוונה בסיום הלימודים.

4 צפייה בגלריה
שנה חלפה
שנה חלפה
שנה חלפה
(צילום: יוני לוי)

4 צפייה בגלריה
(צילום: גיא גלזרברג)
האווירה הייחודית של הלימודים מאופיינת בחיבור עמוק ואקטיביסטי לקהילה בלב המרחב העירוני, בין השאר דרך הפעלת מרכז חברתי לצילום בלב שוק תלפיות בחיפה, על ידי סטודנטים ומרצים מהמחלקה. האווירה הקהילתית והתוססת של המחלקה נותנת לסטודנטים הזדמנות להשמיע את קולם במרחבי יצירה שונים ומגוונים.
תעודה ההוראה, השמה דגש על פוטותרפיה, נותנת לבוגרים מסלול נוסף לקריירה ומאפשרת להם לרתום את הידע והיכולות שלהם למטרה טיפולית-חינוכית.
תואר אקדמי והמרצים המובילים בתעשייה, שיעזרו לכם להשתלב בעולם העבודה
תואר אקדמי הוא תווית של איכות, רצינות ורצון להעמיק בתחום הידע שלכם. אך הרבה מעבר לכך, הסדנאות והתרגילים המעשיים בלימודי התואר בצילום בויצו, נותנים לבוגרים את הכלים הנכונים והפרקטיים ביותר להשתלבות במגוון תחומים מקצועיים: צילום סטילס, וידיאו, קולנוע, תעשיה, אמנות וטיפול בצילום ואמנות.
סגל המרצים כולל אנשי מקצוע מובילים בתעשייה, אשר לוקחים כל סטודנט וסטודנטית לתהליך התפתחות אישי, בליווי אישי צמוד, חם ודואג, בסביבת לימודים אינטימית ויצירתית המאפשרת לכל אחד ואחת ביטוי אישי ומימוש פוטנציאל מרבי. סגל המרצים מעודד את הסטודנטים להיות פורצי דרך, בעלי אמירה יצירתית מקורית ופורצת דרך, לצד יוזמה ומנהיגות חברתית.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ענת וסרמן)

המסלולים היצירתיים הנלמדים בויצו, כמו ארכיטקטורה, עיצוב גרפי ואופנה, יוצרים השפעה הדדית ואווירה של חדוות יצירה ועשייה פורצת גבולות. כל מה שנותר הוא לקחת את המצלמה ביד ולהירשם לתואר שייקח אתכם קדימה.

פורסם לראשונה: 13:56, 25.01.21