רייגן וריקרדו רזון בני ה-17 מצפון קרוליינה, שווים בימים אלה מיליון וחצי דולר, לאחר שהתקבלו, שימו לב - ל-15 מכללות יוקרתיות בארה"ב.
בחודש הבא יסיימו התאומים המחוננים את הלימודים בתיכון והעיניים של הרווארד, ייל, דיוק ואוניברסיטאות רבות אחרות – היו עליהם.
3 צפייה בגלריה
גם חכמים וגם עשירים
גם חכמים וגם עשירים
גם חכמים וגם עשירים
(צילום: משפחת רזון)
האוניברסיטאות הללו הציעו להם מלגות בשווי 1.53 מיליון דולר. אז מה הם החליטו? למרות המסע המדהים שעברו יחד עד כה, לתאומים יש חלומות שונים ואת ההחלטות הם מקבלים בנפרד. רייגן החליטה ללכת על אוניברסיטת דיוק וריקרדו בחר בהרווארד. ועכשיו לחסה שצומחת בחלל. האסטרונאוטים בתחנת החלל הבינלאומית הצליחו לגדל חסה במשך 64 ימים, זאת כחלק מארבעה ניסויים שונים שבהם הם בוחנים עלים שונים לצורך הגיוון התזונתי ופרויקטים עתידיים בחלל.
סוגי החסות האלה עשירות בחומרים מזינים והאסטרונאוטים טוענים שלא רק שהמזון בריא, אלא שהגידולים גם טעימים, אפילו קראנצ'ים.

3 צפייה בגלריה
חסה שצמחה בחלל
חסה שצמחה בחלל
חסה שצמחה בחלל
(צילום: נאס"א)
האחראי לניסוי הנוכחי הוא האסטרונאוט היה מייקל הופקינס, או שמא נקרא לו חקלאי מעופף, והוא זה שטיפל בעלים במסירות הראויה. אגב, הופקינס חזר השבוע עם חבריו למשימה SpaceX Crew-1 לכדור הארץ.
ומה צופן העתיד? כבר השנה מדווחים בנאס"א שיישלחו זרעי פלפל צ'ילי לתחנת החלל, ובשנה הבאה עגבניות שרי. ונסיים עם ג'ני, שחקנית חיזוק חדשה ומפתיעה שהשתלבה בצוות בית החולים בילינסון.
מדובר בכלבה טיפולית מסוג סטר אירי, שאמנם הולכת על ארבע ומכשכשת בזנב, אבל היא בעצם כולה לב.
3 צפייה בגלריה
ג'ני המטפלת על ארבע בבית החולים
ג'ני המטפלת על ארבע בבית החולים
ג'ני המטפלת על ארבע בבית החולים
(צילום: באדיבות בית החולים בילינסון)
קחו לדוגמה את לי, שמתמודדת עם בעיות אונקולוגיות כבר מגיל 5 ולאחרונה עברה ניתוח מורכב. היחידה שהצליחה להעלות חיוך על פניה הייתה ג'ני, היא פשוט מתיישבת על המיטה והופכת את היום של לי לטוב יותר. תאמינו או לא, אבל יום אחרי המפגש, גופה של לי הראה תגובות חיוביות לניתוח.