בשיתוף המוסדות המציגים

אחד התחומים החשובים בניהול ובעיצוב שוק העבודה הוא היעוץ הארגוני. מדובר בתפקיד חשוב, שבאמצעותו ניתן לקדם את העסק וגם לשפר את היכולות שלו. הכירו את התוכנית שמשלבת תואר שני במנהל עסקים-MBA עם לימודי ייעוץ ארגוני והכשרה מעשית (פרקטיקום) בקריה האקדמית אונו.
פרופ' גלית עילם-שמיר, ראשת התמחות בלימודי ניהול הארגון בפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמיה אונו, פירטה על תוכנית הלימודים: "התואר שלנו הוא ייחודי במובן הזה שהוא תואר במנהל עסקים, MBA, ואנשים מקבלים בנוסף את עולם ההתנהגות הארגונית והייעוץ הארגוני עם הכשרה מעשית ומאוד אינטנסיבית. אנחנו לומדים קורסים בעולמות אקדמיים, במקביל לסדנאות, סמינרים וסימולציות שהם מכוונים בעצם ומותאמים לשטח"
ומה אומרים הבוגרים? תומר פלד, מנכ"ל חברת יזמות וסחר, אחד מבוגרי התוכנית, סיפר: "סיימתי קריירה בעולם הביטחוני, וכשהגעתי ללמוד את התואר, התגלה לי עולם חדש שפתח לי מחשבות או ראייה מרחבית לכיוונים שלא הכרתי בעבר".
ירון סלומוביץ', מנכ"ל בית מלון, הוסיף כיצד הלימודים סייעו לו: "מאז ומתמיד השתמשתי ביועצים ארגוניים במסגרת העבודה שלי, ומאוד רציתי ללמוד את התואר הזה כדי להעשיר את הידע, להשתמש עם זה ביומיום שלי ולהעביר את זה הלאה לאנשים שעובדים תחתיי או לקולגות שלי".
מיכל וולפנר, בעלים של חברת השמה, סיפרה על הגמישות בלימודים: "המסגרת הייתה לי נוחה כאישה נשואה עם שני ילדים קטנים. למדתי בערב פעמיים בשבוע וביום שישי. זה מאוד התאים לי לסידור העבודה בחיים האישיים שלי. הכלים שקיבלתי בתואר וההתמחות שעשיתי בתחום הייעוץ הארגוני, הפכו אותי למי שהיום אני והאופן שאני יכולה להתנהל עם חברה משלי, לנהל עובדים. המרצים היו מצוינים".
גם פלד שיבח את המרצים בתואר: "אחד הדברים שהכי אהבתי בתואר, הוא שהמרצים מגיעים מעולם שהוא גם פרקטי ולא רק אקדמי, ולמעשה הם מאוד מעודכנים. קיבלתי מהם את הטיפים שממש רלוונטיים על מנת לאפשר לי את הכניסה בצורה יותר חלקה לעולם העסקי".
פרופ' עילם-שמיר הרחיבה בנושא הפרקטיקום. "זהו למעשה גולת הכותרת של התוכנית", היא אמרה. "ולמעשה, אנחנו מתרגלים באופן מסונכרן ומתואם עם הלימודים כל שלב ושלב בשטח. אנשים שמסיימים את הפרקטיקום יוצאים באמת עם חוויה שלמה עם מעגל ייעוץ שלם, כפי שאנחנו קוראים לו, שהם התנסו בו, תרמו לתוך מערכת ארגונית". ראשת ההתחמחות סיכמה ואמרה: "אנחנו גאים בבוגרים שלנו, שממלאים תפקידים בכירים בניהול ובייעוץ ובצמתי החלטה בארגונים מובילים במשק".
בשיתוף המוסדות המציגים