גלבוע אוהבת חיות

קאספר - את קאספר הוצאנו מתחנת ההסגר רגע לפני המתה, הוא הגיע אלינו קצת חושש ומבולבל, אבל לאט לאט הוא נפתח ואנחנו גילינו ילד מתוק וחברותי. הוא בן כשנה וחצי, ילד עדין וביישן, שלוקח לו קצת זמן להיפתח אבל ברגע שזה קורה מתגלה כלב שמח ומלא אהבה. הגיע הזמן שקאספר יצא לחיים חדשים! הוא מחפש בית סבלני שידע להכיל אותו ולעזור לו להוציא את כל השלמות שהוא מסתיר, מבטיחים לכם שזאת השקעה משתלמת!
29 צפייה בגלריה
קאספר
קאספר
קאספר
(צילום: מגלבוע אוהבת חיות)
בוס - הגיע הזמן של בוס לצאת לחיים חדשים! הוא צעיר (בן כ-3-2) אנרגטי, חברותי טוב עם ילדים ואפילו עובר אילוף ועוזר בטיפול במסגרת קורס גיבורים 2X4 שלנו, אשר מחבר בין לוחמים המתמודדים עם פוסט טראומה צבאית לכלבים הזקוקים להתחלה חדשה. מה עוד אפשר לבקש? בוס זקוק לבית אנרגטי, חם ואוהב, הוא כבר יותר מידי זמן בכלוב ובאמת שלא מגיע לו!
29 צפייה בגלריה
בוס
בוס
בוס
(צילום: מגלבוע אוהבת חיות)
תכירו את צ'אמפ, החתיך הזה הגיע אלינו מתחנת ההסגר רגע לפני המתה, ועכשיו הוא זקוק להתחלה חדשה! הוא בן שנה וקצת, ענק ומתוק, הוא ילד אנרגטי, חברותי וכבר למד איך חיים בבית, כל מה שחסר לו זה את האחד/ת שלו להעניק להם את כמויות האהבה שיש לו לחלק.
29 צפייה בגלריה
צאמפ
צאמפ
צאמפ
(צילום: מגלבוע אוהבת חיות)
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים -

אגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א

קנדי - כלבה מעורבת, בת 8 וחצי, בגודל בינוני-גדול. קנדי המתוקה היא כלבה חכמה, סקרנית ורגישה. מעט חששנית עקב טראומת הנטישה שעברה, אך אחרי שהיא נפתחת מתגלה כלבה חברותית שנהנת מזמן איכות משותף. קנדי מחונכת לצרכים ורק זקוקה לחיזוק של הנושא, ומחפשת בעלים סבלניים שיעזרו לה להיפתח ולבנות ביטחון עצמי.
29 צפייה בגלריה
קנדי
קנדי
קנדי
(צילום: רבקה מזרחי)
אלביס - פינצ'ר מעורב בן שנה. אלביס העדין הוא כלב מתוק שמחפש ליצור אמון עם משפחה חדשה. אלביס כלב חששן ולכן זקוק למשפחה סבלנית ורגישה, שמוכנה לעזור לו לפתח ביטחון עצמי ולהיפתח. לאחר שילמד לבנות אמון ויתרגל לחיים החדשים, יזכו בכלב רגיש ותקשורתי. אלביס מחונך לצרכים ומחפש בית ללא ילדים ולכל החיים.
29 צפייה בגלריה
אלביס
אלביס
אלביס
(צילום: רבקה מזרחי)
מסי - כלב מעורב, בן שנתיים ו-9 חודשים, בינוני. מסי הוא כלב חברותי ושובב, שנהנה מאוד ממשחק ומאנשים חדשים, ליטופים וחיבוקים. מאוד תקשורתי ומלא אהבה שהוא רק מחפש לתת לבן אדם הנכון. מסי לא מסתדר עם כלבים אחרים, ולכן לא מתאים לבית עם כלבים נוספים וצריך עבודה על תקשורת עם כלבים, משמעת בסיסית וחינוך לצרכים. עם עבודה נכונה עם מאלף, מי שיאמץ את מסי יזכה בכלב שרק מחפש לאהוב ולהיות נאהב.
29 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי
(צילום: שרידר גופטה)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-18:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

עמותת ע.ט.ל.ף

ג'וי - נקבה בת 7, מעוקרת ומחוסנת. כלבה מתוקה שאוהבת אנשים. אוהבת לשחק, קופצת לגובה רב לכן צריך בית עם גדר גבוהה או בלי חצר. לא מסתדרת עם בעלי חיים אחרים. פיתחה חרדה בעקבות המלחמה ולכן זקוקה לבית עם המון סבלנות או בית עם אנשים שעובדים מהבית. מקבלת תרופה פעמיים ביום ומשתפת פעולה בנטילת הכדור. המאמצים יקבלו ליווי של שלושה מפגשי אילוף.
29 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
תן-תן - כלבה יפיפיה בת שנה וחצי, מחוסנת ומעוקרת, רגישה, חכמה ועדינה. צמאה לאהבה ומחפשת בעלים שיאהבו אותה, כיוון שמגיע לה. בהתחלה היא חששנית כי אינה מכירה מספיק את העולם בחוץ ולכן צריכה בית עם סבלנות, אך ברגע שתסמוך על הבעלים זו הכלבה הכי טובה ונאמנה שיש. המאמצים יקבלו ליווי של שלושה מפגשי אילוף.
29 צפייה בגלריה
תן-תן
תן-תן
תן-תן
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
לאימוץ בעמותת ע.ט.ל.ף - 052-2355109

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

ירדנה, גורה מתוקה בת 3 חודשים. חברותית, סקרנית ושובבה. נפלאה עם אנשים וילדים. מחוסנת ב-3 משושה, מפורעשת ומתולעת. תהייה גדולה בבגרותה.
29 צפייה בגלריה
ירדנה
ירדנה
ירדנה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
עופרה, גורה מתוקה בת 3 חודשים. חברותית, סקרנית ושובבה. נפלאה עם אנשים וילדים. מחוסנת ב-3 משושה, מפורעשת ומתולעת. תהיה גדולה בבגרותה.
29 צפייה בגלריה
עופרה
עופרה
עופרה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
פיתה, כלבה מקסימה בת כשנה. טובה, חברותית ומתמסרת. אנרגטית מאוד ושובבה. נהדרת ככלבת משפחה עם ילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
29 צפייה בגלריה
פיתה
פיתה
פיתה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת חבר לי

דני המהמם ועוד הרבה גורים מדהימים הגיעו אלינו לכלביה. רובם חולצו ע"י חיילינו המקסימים מהעוטף ומהצפון, והבטחנו להם שכולם ימצאו בית חם ובטוח. בני כחודשיים-שלושה, מעורבים בכל טוב ויהיו בינוניים-גדולים בבגרותם. אז, אם יש לכם לב רחב כמו לחיילים שהצילו אותם, אנחנו מחכים לכם גם בסופ"ש הזה וגם ביום הבחירות בבוקר.
29 צפייה בגלריה
דני
דני
דני
(צילום: עמותת חבר לי)
ג'וי - גורת מלינואה מעורבת בת כחצי שנה, שיא המתיקות והשלמות הגיעה אלינו מהדרום לאחר שנמצאה משוטטת לבדה. ג'וי כשמה כן היא, מלאת שמחה, חברותית ואוהבת.
29 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צילום: עמותת חבר לי)
הדס העדינה בת כשנה, נמצאה רצה על כביש מהיר לבדה ואנשים טובים עצרו לעזרה. היא חברותית ומתלטפת, בינונית בגודלה ותהייה תוספת מושלמת לכל משפחה.
29 צפייה בגלריה
הדס
הדס
הדס
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד גורים ובוגרים מהממים.
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
גם א-ה: בתיאום מראש גם ביום הבחירות.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

עמותת S.O.S חיות

גאיה המתוקה בת כ-3 שנים. הגיעה לעמותה מכלוב בהסגר עירוני. גאיה עברה לבית משפחת אומנה, שמספרת שהיא כלבה מתוקה ממש ומתאימה גם למשפחה עם ילדים. מחונכת לצרכים ויודעת להישאר לבד בבית. גאיה מסתדרת עם חלק מהכלבים ותעדיף בית ללא כלבים אחרים.
29 צפייה בגלריה
גאיה
גאיה
גאיה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
בוגי בת כשנה . היא ניצלה מחיים עלובים ברחובות כפר בצפון הארץ. בוגי היא כלבה מקסימה וטובה, שהגיעה אלינו סגורה ומפוחדת. הייתה באומנה ששיחקה איתה הרבה, טיילה איתה ברחוב, התחילה להרגילה לחיים בבית וחשפה אותה לסביבה והיא התחילה לצבור ביטחון.
בוגי מעולם לא גדלה בבית לפני שהגיעה אלינו ולכן יש ללמד אותה להישאר לבד בהדרגה . היא קצת קופצנית ומתנהגת כמו גורה ולכן עדיף בית עם ילדים בוגרים. מסתדרת עם כלבים אחרים ותשחק יפה בגינת כלבים. הולכת מאוד יפה ברצועה ונעים לטייל איתה. בדרך להיות מחונכת לצרכים. בית עם גינה יכול לעזור בהתאקלמות הקלה.
29 צפייה בגלריה
בוגי
בוגי
בוגי
(צילום: סיון מדר)
ויני הוא כלב צעיר בן כמעט שנה. הוא הגיע אלינו מהסגר עירוני בצפון. ויני המקסים והיפה הוא עדיין גור בהתנהגותו ובעל שובבות גורית. הוא מסתדר עם כלבים אחרים והולך יפה עם רצועה . ויני הוא כלב חכם ותקשורתי ולומד מהר דברים חדשים. הוא צריך בעלים שישקיעו גם במשחקים וחינוך לגבולות. ויני אוהב מאוד משחקי חבל ומשחקי נשיכה ועם עבודה נכונה יהיה כלב מקסים ונוח.
29 צפייה בגלריה
ויני
ויני
ויני
(צילום: סיון מדר)

עמותת כלבלאב

ניל כמעט בן שנה, כלבון צעיר ושמח שמחפש אהבה. ניל אומץ כגור, אבל ננטש בהסגר יסעור סתם כי גדל יותר ממה שחשבו. אז נכון שהוא כלב קצת יותר גדול, אבל הוא מתוק וחברותי עם אנשים וכלבים, אוהב להיות בחוץ, לשחק, לטייל ולהתפנק. ניל יתאים למשפחה עם ניסיון בגידול כלבים וללא ילדים קטנים פשוט כי עלול לקפוץ משמחה ומתוך משחק.
29 צפייה בגלריה
ניל
ניל
ניל
(צילום: עמותת כלבלאב)
פני בת שנה, כלבה צעירה, שובבה ונחמדה, שהגיעה כגורה בוגרת ונהפכה לקצת שקופה. פני היא כלבה "נמרחת" שאוהבת להתחבק עם המתנדבים, ומצד שני היא אוהבת להתרוצץ עם חבריה הכלבים בשדות הקיבוץ. מסתדרת עם אנשים ועם כלבים, ותתאים למשפחה עם ניסיון וסבלנות, משפחה שתפתח את הלב ותיתן לה הזדמנות להתרגל לחיים בבית - דבר שלעולם לא היה לה.
29 צפייה בגלריה
פני
פני
פני
(צילום: עמותת כלבלאב)
לואי הקטן בן שלושה חודשים, גורון רועה בלגי מעורב מתוק ושמח, שכמו כל תינוק מחפש וזקוק לתשומת לב, חום ואהבה. למרות הטיפול המסור של המתנדבים שלנו, החיים בכלביה ממש לא מתאימים לגור, ואנחנו רוצים למצוא ללואי ולגורים הרבים בכלביה בתים אוהבים לתמיד, משפחות שיבטיחו את העתיד שלהם, יאהבו אותם אבל גם יתנו דגש על חינוך והשמת גבולות כדי שיגדלו להיות הכלבים המושלמים שהם יכולים להיות.
29 צפייה בגלריה
לואי
לואי
לואי
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. אימוץ בתיאום מראש - שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308 או רונית 0544853293. לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

עמותת חבר למען הכלבים

נלה - בת 4, כלבה שמחה ומתוקה, בינונית בגדולה, מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים אחרים, מאוד אוהבת ילדים, מחונכת לצרכים. חייבת בדחיפות למצוא בית אחר לפני שתחזור לכלוב והעולם שלה יתרסק לגמרי. ספק אם תוכל לחזור לעצמה אם תמצא את עצמה בכלוב בשיא החורף אחרי 3.5 שנים בבית.
29 צפייה בגלריה
נלה
נלה
נלה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
דנה - דנה המתוקה מחכה להורים חדשים! דנה כלבה מהממת בת כשנה, בינונית בגודלה, מקסימה ועדינה, אוהבת אנשים, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים, צמאה לחום אהבה, תחזיר הרבה מעבר למי שיאמץ אותה. דנה נמצאה בבסיס צבאי לפני מספר חודשים על ידי חייל מקסים שניסה למצוא לה בית חם בעצמו, הוא לא הצליח ופנה אלינו לעזרה.
29 צפייה בגלריה
דנה
דנה
דנה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
גורים - את חדווה המתוקה יחד עם תשעת הגורים שלה הצלנו מהסגר ירושלים לפני כחודש וחצי. היא התחננה לצאת מהכלוב הקטן, הרועש והמלחיץ של ההסגר ולא יכולנו לסרב למבט שלה. חדווה ו-4 גורים שלה כבר אומצו, ו-5 גורים מתוקים נשארו בכלביה ועדיין מחכים לבתים חמים.
הגורים המתוקים שלה בני כחודשיים וחצי, חברותיים, שובבים, וסקרנים, יגדלו לגודל בינוני בבגרותם ויתנו מלא אהבה למי שיאמץ אותם.
29 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במקרה שאין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

לולי - כמה חבל שלולי מתבזבזת ככה חודשים ארוכים בפנסיון במקום להיות בבית. לולי אוהבת אנשים וילדים, מסתדרת עם חלק מהכלבים. היא אוהבת טיולים ומשחקים, אך ממושמעת בבית. לולי כבר בת שנתיים וחצי ופעם הייתה כלבה של מישהו. היום היא כלבה של אף אחד. העניקו לה בית והיא תכיר לכם תודה תמיד.
29 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
זיטה המתוקה נאספה על ידי השירותים הווטרינריים במצב די גרוע וללא יכולת ללכת. קיבלה טיפול מסור ואוהב והיום היא בת 4 חודשים, בריאה לחלוטין ושובבה כמיטב יכולותיה הגוריות. זיטה היא דוגמנית בתחילת דרכה (ראו את התמונה) ומאוד רוצה לגדול בבית אוהב וחמים שיידע לטפח את כישוריה ולהפוך אותה לדוגמנית בינלאומית.
29 צפייה בגלריה
זיטה
זיטה
זיטה
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רונאל החמודון הגיע אלינו מהדרום, מאזור עוטף עזה. הוא נאסף על ידי מילואימניק כוון שהיה עם דלקות עיניים והיה צריך טיפול דחוף ואכן טופל אצלנו זמן רב בכלוב טיפולים. כשהגיע אל הטיפוליה ראינו שהוא בעל אופי חביב ולכן נשאר אצלנו בתקווה למצוא לו בית מאמץ. כשהגיע אלינו היה בן כ4 חודשים. מאז עברו עוד ארבעה אז נניח שהוא בן 8 חודשים. רונאל המתוק מחכה לכם.
29 צפייה בגלריה
רונאל
רונאל
רונאל
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 24/2/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה.

תנו לחיות לחיות

יהודה - הבלונדיני הכי מהמם בעולם, שמחייך ומעניק אהבה כל הזמן. יהודה האהוב שלנו הגיע אלינו כשהיה גור קטן - ונדרס. הוא טופל, החלים, ונשאר עם צליעונת קטנה, אבל עושה טיולים ארוכים מחוץ לכלוב בהנאה ובלי שום בעיה. יהודה הספיק להיות בבית, אבל בגלל שהוא כלב כל כך עדין ומתוק שבמצבים מסוימים נלחץ - הוא חזר לכלוב עם לב מפורק. הוא עבר מספיק בחייו ואנחנו כל כך רוצים שכלב שיש בו אהבה עצומה להעניק, יזכה להגיע הביתה-לתמיד. אחד המהממים שיש, יהודה בן 5.
29 צפייה בגלריה
יהודה
יהודה
יהודה
(צילום: תנו לחיות לחיות )
פארס - הכי, אבל באמת שהכי מדהים שיש. הוא ענק, הוא בלי רגל אחת, מה שאומר שאפשר איתו בתענוג גדול להתחבק. פארס שלנו מחכה יותר מדי זמן לאהבה. בואו להכיר את המדהים הזה במהרה! פארס בן 4
29 צפייה בגלריה
פארס
פארס
פארס
(צילום: תנו לחיות לחיות )
ג'וזפין - מה שמצויין בכלבלבונת על שלושה רגליים, זה שתמיד אפשר לחבק אותה מכל הלב, והיא יכולה להישען ולהמיס לכם את הלב. ג'וזפין המושלמת! כלבלבונת עמוסה באנרגיה ושמחת חיים, שלא מרחמת על עצמה. כלבה עמוסה באהבה, ג'וזפין בת 4.
29 צפייה בגלריה
ג'וזפין
ג'וזפין
ג'וזפין
(צילום: תנו לחיות לחיות )
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב-waze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il