S.O.S חיות

רחל - רחל היפה בת כשנתיים והגיעה אלינו מהסגר עירוני בעמק חפר. האומנה שלה מספרת כי היא כלבה טובה ומסתדרת מצויין עם כלבים אחרים וילדים. לא בטוח לגבי חתולים... כלבה שאוהבת לאהוב ונקשרת מהר לבני הבית. כלבה שנותנת מלא אהבה ואוהבת חברת בני אדם. רחל האוהבת לשחק בכדור לזרוק ולהחזיר וגם להשתובב עם כלבים אחרים. כלבה נוחה שהולכת יפה עם רצועה.
26 צפייה בגלריה
רחל
רחל
רחל
(צילום: S.O.S חיות)
נייקי - נייקי בן כשנה והגיע לעמותה מכלוב בהסגר עירוני. הוא עבר לאומנה ובשבת האחרונה לא אומץ. הוא יגיע גם ליום האימוץ הקרוב ואנו ממש מקווים שתגיעו עבורו. נייקי הוא כלב מתוק במיוחד, עדין ומעט חששן . חברותי לכלבים, אוהב אנשים ויתאים גם לבתי עם ילדים קטנים. כלב חכם ונאמן. מחונך לצרכים והולך יפה עם רצועה. עדיין יכול ללעוס קצת דברים בבית- צריך ניהול סביבתי וללמוד להישאר לבד בבית.
26 צפייה בגלריה
נייקי
נייקי
נייקי
(צילום: S.O.S חיות)
מושי - מושי המושלם יגיע ליום האימוץ בשבת בהרצליה עם תקווה גדולה בלב למצוא את הבית שלו לכל החיים. מושי בן 8 שנים. ככה נזרק בהסגר בגילו המבוגר... הגיע מוזנח עם עצב גדול בעיניים אחרי שעבר מבית לכלוב בהסגר. מושי הוא לב אחד גדול שאוהב את כולם - אנשים, ילדים , כלבים וכנראה גם חתולים. היום הוא בבית משפחת אומנה מדהימה וכל מה שהוא רוצה זה הרבה אהבה וביטחון שלא ינטש שוב... הוא כלב גדול וחזק וילדים לא יוכלו לטייל איתו לבד. ישמח לבית עם חצר.
26 צפייה בגלריה
מושי
מושי
מושי
(צילום: S.O.S חיות)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו https://www.sospets.co.il/

עמותת כלבלאב

אושי - אוֹשי בן שנתיים, כלב מתוק, עדין כנוע ואוהב. אוֹשי אוהב לטייל, הולך יפה עם רצועה ומאוד חברותי עם אנשים, ילדים וכלבים טובים. אוֹשי הגיע לעמותה כגור מתוק למשפחה שלא באמת אהבה אותו והוא חזר לכלביה ומאז, כבר המון זמן, מחכה למישהו שיתאהב בו, ויש לגמרי במה. הוא יתאים לכל בית עם לב וסבלנות להעניק לו יציבות וביטחון וישמח מאוד לחבר נוסף על 4 שיקבל ממנו בטחון וחברות.
26 צפייה בגלריה
אושי
אושי
אושי
(צילום: עמותת כלבלאב )
דורה - דורה המהממת, כמעט בת שנה, כלבה גדולה עם לב גדול מלא בשמחה ואנרגיה. דורה מסתדרת עם כלבים אחרים מצוין, אוהבת אנשים ותשומת לב, תתאים לכל משפחה שמחפשת גוש של פרווה ואהבה למלא את הבית בשמחה, משפחה שמוכנה להשקיע בחינוך כמו שצריך עם כל כלב צעיר.
26 צפייה בגלריה
דורה
דורה
דורה
(צילום: עמותת כלבלאב )
מיילו - מיילו הרועה הצעיר, יפוף אמיתי בן שנה וקצת שגדל בבית כל חייו עד שהבעלים החליט לנסוע לחו"ל ולהשאיר אותו מאחור. מעכשיו לעכשיו מצא את עצמו בכלביה והוא מחפש פרק ב' אוהב במיוחד שידע לאהוב אותו לכל החיים. מיילו הולך יפה עם רצועה, נאמן, חכם וקשוב, מסתדר עם כלבים אחרים ואוהב לשחק ויתאים למשפחה עם ניסיון וללא ילדים קטנים.
26 צפייה בגלריה
מיילו
מיילו
מיילו
(צילום: עמותת כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
לאימוץ כלבים ובוגרים שילחו ווטסאפ לגדי 0529599308

אתר העמותה: https://klavlove.co.il

עמותת חבר למען הכלבים

אושר - תכירו את אושר!! אושר גורון מתוק בטירוף והוא יחכה לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה 2.12.23 בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד. המושלם הזה בן כ-4 חודשים, יגיע לגודל בינוני בבגרותו, שובב, חברותי עם כולם ומתוק שימיס לכם את הלב מרוב אהבה!
אז רק אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גור ומוכנים לפתוח את הלב, מבינים שכלב הוא בן משפחה לכל דבר וזה לתמיד, המתוק הזה יחכו לכם אצלנו בשבת.
26 צפייה בגלריה
אושר
אושר
אושר
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
נרקיס - נרקיס המתוקה שלנו מחכה לבית חם. את נרקיס הצלנו מהסגר דרומי לפני שלוש שבועות יחד עם אחותה פרח ושמש, שאומצו כבר לבתים חמים. נרקיס כלבה סופר מתוקה בת כשנה, חברותית ועדינה, מסתדרות עם אנשים וכלבים אחרים, בינונית בגודלה. נרקיס מאוד עצובה בלי החברים שלה.
26 צפייה בגלריה
נרקיס
נרקיס
נרקיס
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
נמרוד - נמרוד, הנסיך המנומר שלנו מחכה לבית חם בכלביה. מחכה למשפחה אוהבת כבר יותר מדי זמן. נמרוד בן כשנתיים, כלבלב שמח ואנרגטי, מושלם עם אנשים וכלבים אחרים , בינוני בגודלו. נמרוד הגיע אלינו עם 3 אחיות לפני כשנה וכולן אומצו לבתים מושלמים, ורק הוא עדיין מחכה לבית חם.
26 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם

איב בת שנה ושמונה חודשים היא פצצת אנרגיה מתוקה במיוחד. היא ננטשה מבית שלא איפשר לה את פריקת האנרגיה לה היא זקוקה, והיא מחפשת משפחה מתאימה. איב המקסימה רגילה לחיים בבית, מחונכת לצרכים, חברותית כלפי אנשים ומסתדרת היטב עם כלבים. היא זקוקה למאמצים שיקחו אותה לטיולים ארוכים, לגינות כלבים ויספקו לה גירוי מנטלי.
26 צפייה בגלריה
איב
איב
איב
(צילום: בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם)
אליאס היפיוף הוא כלב מושלם בן ארבע. הוא אמנם גדול פיזית, אבל הוא כלב מתון ולא אנרגטי מדי. הוא מסתדר נהדר עם כלבים בכל הגדלים, אוהב מאוד אנשים, ומתוק ועדין במיוחד עם ילדים. אליאס ישמח מאוד לבית עם אחים אנושיים ו/או מזונבים.
26 צפייה בגלריה
אליאס
אליאס
אליאס
(צילום: בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם)
ביום יום שישי 1 לדצמבר יום אימוץ בהוד השרון במרכז דויד 10:00-14:00 תבואו!!!
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם - עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מחכים אצלנו בטיפולייה חתולים מקסימים, כמו ג׳רונימו כובש הלבבות שבתמונה, שממש ישמחו להתכרבל אתכם במיטה בבית משלהם. ג'רונימו מורגל לנוכחות חתולים, מסורס ומחוסן והכי זקוק לבית.
26 צפייה בגלריה
ג'רונימו
ג'רונימו
ג'רונימו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ליאו - כלב מקסים וקשוב. טוב לב, מדהים עם מלא אופי ושמחת חיים, הוא זקוק למשפחה מנוסה ואסרטיבית, שמבינה שיש איתו עבודה בשלב הראשון על מנת לגרום להתאקלמות קלה בבית. פחות מסתדר עם כלבים אחרים ויעדיף בית עם ילדים בוגרים בשלב הזה. הוא נהדר ומורגל לחיים של בית, וישמח להיות הפרטנר המושלם שלכם לריצות משותפות בפארק. וכבונוס חמוד, יש לו לב מצוייר על הפרווה.
26 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ג'ניס - ילידת 2013, נמצאת אצלנו כבר שנים רבות. מחפשת בית מנוסה ומכיל. עם מי שהיא מכירה היא כלבה אוהבת, מתלטפת, מחונכת ובעלת אופי של מנהיגת הלהקה, משכינה שלום בין כלבים במריבה, מלאת אופי וכבר שנים מחפשת בית. בלעדינו אין לה לאן ללכת.
26 צפייה בגלריה
ג'ניס
ג'ניס
ג'ניס
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה.
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה.
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

טרזן, כלב עדין בן 9 חודשים. מתמסר, טוב לב ואוהב את כולם. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
26 צפייה בגלריה
טרזן
טרזן
טרזן
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
דונטלו, כלב עדין בן שנה וחצי. מתמסר ומחפש תשומת לב ואהבה. נפלא עם ילדים ואנשים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
26 צפייה בגלריה
דונטלו
דונטלו
דונטלו
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
רייצ'ל, כלבה מקסימה בת שנה. מעט חששנית אך מתמסרת. טובה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
26 צפייה בגלריה
רייצ'ל
רייצ'ל
רייצ'ל
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:0

אגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א

מקס - רועה הולנדי מעורב, בן שנתיים וחצי. מקס כלב חכם מאוד, אנרגטי וחברותי, שאוהב לשחק ומסתדר עם אנשים וכלבים כאחד. למקס דרוש אילוף וחינוך לצרכים, ובית שיאהב אותו לכל החיים לאחר שהעביר את רוב חייו בבית המחסה ולא זכה להכיר חום ואהבה של בית.
26 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(צילום: רבקה מזרחי)
חלילי - כלב מעורב, בן שנה ו-10 חודשים, גדול. חלילי כלב חברותי, רגיש וחכם, שמסתדר עם כל הכלבים ואוהב לשחק ולהתלטף. אוהב ומסתדר עם ילדים ואנשים, אך קצת חששן מגברים עקב טראומה שעבר.
חלילי הוחזר מאימוץ לאחר שנה שבמהלכה חווה נטישה אחר נטישה, ולכן זקוק לבעלים סבלנים, שמוכנים לאהוב אותו ולתת לו בית לכל ימי חייו. לחלילי יש בסיס לחינוך לצרכים, אך הוא זקוק לחיזוק של הנושא עקב שהייה ארוכה בבית המחסה.
26 צפייה בגלריה
חלילי
חלילי
חלילי
(צילום: רבקה מזרחי)
מארק - חתול מעורב, בן שנה וחצי. מארק אוהב לשחק באופן עצמאי אך גם לבוא להתלטף, נהנה ממגע ותשומת לב אבל גם משקט ומרחב.
מארק חושש מעט מאנשים חדשים כיוון שגדל בבית המחסה לאורך כל חייו, ולכן מחפש בעלים סבלניים שידאגו ויאהבו אותו לנצח. מי שיאמץ את מארק יזכה בחתול רגיש וסקרן שיודע להחזיר את האהבה שהוא מקבל.
26 צפייה בגלריה
מארק
מארק
מארק
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

גלבוע אוהבת חיות

יורי - יכול להיות שיורי לא ימצא בית? הוא אצלנו לא מעט שנים, חלק מהנוף, כלב שמח ואנרגטי שתמיד מבסוט לקבל תשומת לב מהמתנדבים הקבועים שלנו שכבר רגילים לטייל איתו בשבתות לזמן קצר וחזרה לכלוב. אבל אנחנו לא מתייאשים, אנחנו בטוחים שאי שם נמצא המלאך של יורי. ובאמת שזאת תהיה זכייה לשני הצדדים, יורי הוא כלב אהוב עם פרווה נעימה נעימה בגוונים יפיפיים של אפור, הוא יהיה חבר נאמן ויעניק לכם אהבה ללא תנאים.
26 צפייה בגלריה
יורי
יורי
יורי
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
גפן - מה שגפן שלנו זקוקה לו זה שינוי של המזל שלה, שינוי לטובה, בית שיבין שהיא כזאת - מיוחדת בדרכה שלה, שונה מכלבים אחרים! היא כל כך טובה וחייבת בית שיבין אותה, שיבין שהיא לא כמו הכלבים האחרים והיא מיוחדת בדרכה!
אנחנו מחפשים לה בית סבלני, עם נסיון וטווח נשימה ארוך, כי גפן שווה את זה כל כך! היא ההגדרה של כלבה טובה, עם העיניים הכי טובות שיש. היא בת 4, מסתדרת עם כולם, אנרגטית ומלאת אהבה.
26 צפייה בגלריה
גפן
גפן
גפן
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
מיקה - היא נקראת על שם המילואימניקית המדהימה שאספה אותה מקיבוץ בעוטף, דאגה וטיפלה בה עד אשר ניתן היה להעביר אותה לכלביה בשדרות, משם, מיקה הועברה אלינו בשביל למצוא התחלה חדשה.
היא ילדה מהממת בת כשנתיים, היא תסתדר עם כלבים אחרים ותהיה טובה גם עם ילדים, אנרגטית, חברותית מלאת שמחת חיים ועם המון אהבה לחלק, שלמות!
26 צפייה בגלריה
מיקה
מיקה
מיקה
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
פרטי העמותה:
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים:

תנו לחיות לחיות

רודי - היה שנתיים בהסגר באשקלון עד שעבר אלינו ומאז הוא מחכה כבר המון שנים להגיע לבית שיאהב המון. כלב שקט ומופנם, שלוקח לו יותר מרגע לחשוף את החמידות הבלתי נגמרת, שמסתתרת שם בפנים. כמה קסם ואהבה שהוא מעניק כשבוטח ומכיר, באמת שהוא שווה את ההשקעה, של כמה מפגשים, כדי שיוכל לבטוח ולחשוף בפניכם את האהבה האין סופית.
רודי בן 10, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים, במידת הצורך- עלינו ו-2 שקי מזון.
26 צפייה בגלריה
רודי
רודי
רודי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לידיה - כשהמרפאה באשקלון פונתה, גם לידיה הבובה עברה דירה והגיעה לבית המחסה. עכשיו, כשהתרחקה מהאזעקות, היא מחכה לבית שיגן, יאהב ויפנק בלי סוף. לידיה בת 4 חודשים.
26 צפייה בגלריה
לידיה
לידיה
לידיה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
ברבי - ברבי הבובה נמצאה ליד בסיס בדרום והגיעה אלינו אחרי שנראה, שעברה המון. היא עדינה, ביישנית במפגש ראשון אבל שובה את הלב בדקה והיא שווה להיות סבלניים ולהכיר את הקסם שבה. ברבי בת שנתיים.
26 צפייה בגלריה
ברבי
ברבי
ברבי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il