צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

סאני כלב שמח בן כשנתיים. טוב לב, מתלטף ומתמסר. אנרגטי ושובב. נהדר עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
24 צפייה בגלריה
סאני
סאני
סאני
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לין, כלבה מתלטפת בת שנתיים. מתמסרת ונהדרת עם ילדים. חברותית לכלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
24 צפייה בגלריה
לין
לין
לין
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
רוקי, כלב מתמסר בן 3 שנים. אנרגטי ושובב. נהדר עם אנשים וילדים. חברותי לכלבים אחרים. צריך פריקת אנרגיה יומית. מחוסן, משובב ומסורס.
24 צפייה בגלריה
רוקי
רוקי
רוקי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת כלבלאב

ג'רי רועה מעורב צעיר כבן שנה וחצי. כלבון מאוד ידידותי, מלא אנרגיה, משפחתי, אוהב ליטופים ותשומת לב. עם היכרות ראשונית נכונה, מאוד חברותי ואוהב לשחק עם כלבים אחרים. לג'רי יש רק שלוש רגליים, לאחר שעבר ככל הנראה תאונה בצעירותו, אבל הוא בכלל לא שם לב לזה. כלב שלם בכל מובן, מתוק ויתאים למשפחה פעילה ואוהבת עם ניסיון בגידול כלבים.
24 צפייה בגלריה
ג'רי
ג'רי
ג'רי
(צילום: עמותת כלבלאב)
שנדי כלבה גדולה וצעירה, כבת שנה וחצי, כלבה נאנמנה ורגועה שתהיה השומרת הכי טובה של המשפחה שלה. למרות גודלה, שנדי הולכת ממש יפה עם רצועה, היא חברותית עם זכרים, ותהיה כלבת משפחה מקסימה. שנדי מעט חשדנית לאנשים חדשים, ולכן תתאים לבית עם ניסיון בגידול כלבים שידע לכוון אותה ולתת לה גם משמעת וגם אהבה.
24 צפייה בגלריה
שנדי
שנדי
שנדי
(צילום: עמותת כלבלאב)
מילקי בן שנה וקצת, כלב מתוק, חברותי ועדין שמחפש משפחה עם סבלנות ושנמצאת יחסית הרבה בבית ותוכל לבנות איתו את האמון מחדש. מילקי קשוב ואוהב, שצריך הוצאת אנרגיה כמו כל כלב צעיר בגילו, אבל בעיקר זקוק שיראו אותו ואת הלב שלו. חברותי מאד עם כלבים, אוהב לשחק, עבר אילוף בסיסי ומורגל לכלוב אילוף.
24 צפייה בגלריה
מילקי
מילקי
מילקי
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. ימי אימוץ בכל שבת בכלביה בשעות 12:00-14:00 לפרטים נוספים פנו לרונית: 0544853293. לאימוץ גורים צעירים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove

צער בעלי חיים בישראל ת"א

אלביס- פינצ'ר מעורב בן שנה. אלביס העדין הוא כלב מתוק שמחפש ליצור אמון עם משפחה חדשה. הוא כלב חששן ולכן זקוק למשפחה סבלנית ורגישה, שמוכנה לעזור לו לפתח ביטחון עצמי ולהיפתח. לאחר שילמד לבנות אמון ויתרגל לחיים החדשים, יזכו בכלב רגיש ותקשורתי. אלביס מחונך לצרכים ומחפש בית ללא ילדים ולכל החיים.
24 צפייה בגלריה
אלביס
אלביס
אלביס
(צילום: רבקה מזרחי)
רוז - גורת מעורבת בת 4 חודשים, שתגיע לגודל גדול. אנרגטית חברותית ואוהבת לשחק בכדורים וחבלים. אוהבת מאוד שמרימים אותה ומגרדים לה בבטן. מחפשת למצוא משפחה שתהנה מלחוות איתה רגעים ראשוניים ומלחנך גור בסביבה ביתית.
24 צפייה בגלריה
רוז
רוז
רוז
(צילום: רבקה מזרחי)
מון - האסקית סיבירית מעורבת, בינונית בת 4.5 שנים. החא נקשרה אצלנו בחצר האגודה ומיד גילינו כלבה חכמה וחברותית, שמאוד אוהבת לנשק ולחבק ורק מחפשת לתת ולקבל אהבה ותשומת לב. מי שיאמץ את מון יזכה בכלבה שלא מהססת להפגין חיבה ולהעביר זמן איכות עם הבעלים שלה. מחפשת בעלים שמכירים ואוהבים את הגזע, שידעו לפנק אותה, אבל גם להציב גבולות ולהעניק לה חינוך למשמעת בסיסית.
24 צפייה בגלריה
מון
מון
מון
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'

צ'ייס חברותי לכולם - אנשים, ילדים וכלבים. כמו כל גור, לצ'ייס יש נשכנות גורית. הוא מחפש משפחה אוהבת באש ובמים, שתגדל אותו להיות הכלבלב הבוגר והמקסים שהוא. הוא צפוי להיות בגודל בינוני. מחכה לכם בנתניה.
24 צפייה בגלריה
צ'ייס
צ'ייס
צ'ייס
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
מיילו כלבלב צעיר ושמח, אתלטי ויפה, מיילו ישמח להצטרף לזוג או משפחה פעילים לשמוח ביחד ולחגוג את החיים. בן שנה וחצי, כנעני מעורב בגודל בינוני. מחונך לצרכים, מחוסן ומסורס. מחכה בהרצליה.
24 צפייה בגלריה
מילו
מילו
מילו
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליאו - המתוק הזה יליד 2022 - שובב ומצחיק, נאמן ומסור לבעליו ובעיקר זקוק לביטחון, חום ואהבה. ליאו ממש ישמח לצאת מהכלוב לבית בלי ילדים קטנים שקמת מלחיצים אותו. הוא מחונך ומסתדר עם רוב הכלבים לאחר היכרות קצרה.
24 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
גולי - דוגמן השבוע, מקסים וחברותי כבן 3 חודשים. גר היום בסוג של ארמון שבעצם כלוב גדול ביחד עם חברתו פילומנה. גולי מחפש בית ומשפחה חמודה שתאמץ אותו ומבטיח להחזיר המון אהבה וגרגורים.
24 צפייה בגלריה
גולי
גולי
גולי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
גבעתי - כל מה שהוא רוצה זה תשומת לב וליטופים. גבעתי חתול שקט ורגוע שעד למציאת משפחה משלו, מבלה בשיזוף ותפיסת חרקים. כל כך חבל לנו שהוא מתבזבז בחדר האישפוז שלנו במקום להיות בבית בו יוכל להיות הכוכב היחיד, במקום בטיפוליה עם עשרות חתולים אחרים.
24 צפייה בגלריה
גבעתי
גבעתי
גבעתי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 6/4/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות".
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה.
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

עמותת חבר לי

בונו - רועה מעורב ויפייפה, בן שנה ושלושה חודשים, גדול ואנרגטי שכולו אהבה וחוכמה. בונו הגיע כגור ומאז ישן בתא בודד. הוא המנטור של כל הכלבים בכלבייה, חברותי וחמוד. בונו אוהב משמעת ועבודה ואז נפתח ומתמסר עד אין קץ. על מנת להעניק לו את מה שמגיע לו כל כך, למאמצים יוענק במתנה תהליך אילוף והסתגלות בבית בשווי אלפי שקלים !!! אנחנו מחפשים לבונו מאמצים ללא ילדים קטנים, שרוצים ומוכנים לתהליך אילוף מרתק.
24 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(צילום: עמותת חבר לי)
מאפין - אמנם הוא לא למאכל אבל יהיה לכם קשה להפסיק לנשנש אותו מרוב שהוא מתוק. בן כ-3.5 חודשים, גור שחולץ מגזרות הלחימה על ידי חיילים, קיבל את כל החיסונים, מטופל ומהמם ומחפש כעת בית חם לתמיד. מעורב בכל טוב, יהייה בינוני-גדול בבגרותו. יתאים למשפחות עם ילדים, מסתדר עם כולם, קשוב ואוהב.
24 צפייה בגלריה
מאפין
מאפין
מאפין
(צילום: עמותת חבר לי)
כלנית שלנו מחפשת בית ואתם יכולים לזכות בכלבה נדירה! היא מתה על אנשים ובעיקר על ליטופים, חכמה מאוד, עדינה, נעימה וקשובה. היתה לה התחלה לא קלה בחיים ועכשיו מחפשת את הטוב שיש לעולם להציע. בת כשנתיים ובגודל בינוני ונוח. אז אם אתם מחפשים כלבה שכבר חלפה את שלב הגורות אבל עדיין צעירה ומדהימה , אתם חייבים לפגוש את כלנית.
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד גורים ובוגרים מהממים.
ימי אימוץ פתוחים כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
גם א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:

עמותת חבר למען הכלבים

נועם ואביב - אביב המושלם ונועם המתוקה מחפשים הורים חדשים!!! הצלנו אותם יחד עם אמם ושמונת האחים שלהם מהסגר ירושלים לפני כחודשיים. אביב ונועם בני כ- 3 חודשים, חברותיים מאוד עם אנשים וכלבים אחרים, גורים שמחים, מצחיקים ושובי לב, יגיעו לגודל בינוני בבגרותם.
24 צפייה בגלריה
נועם ואביב
נועם ואביב
נועם ואביב
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
ג'סיקה גורונת שמחה ומתוקה, בת כחצי שנה, מעורבת בכל טוב, בינונית בגודלה. ג'סיקה מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים אחרים, מאוד אוהבת ליטופים וחיבוקים, צמאה לחום ואהבה. היא מחפשת משפחה חמה ואוהבת לתמיד! משפחה שלעולם לא תנטוש אותה שוב! משפחה שתעניק לה בית חם ואוהב ותראה בה בת בית לכל דבר והיא תחזיר בתמורה המון אהבה.
24 צפייה בגלריה
ג'סיקה
ג'סיקה
ג'סיקה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

עמותת S.O.S חיות

נלה - גורה מקסימה וחברותית בת כ-4 חודשים שהצלנו מהסגר יחד עם האחים שלה. היא עדינה, אוהבת ליטופים ומסתדרת עם כולם. נלה המתוקה מחפשת בית אוהב שישקיע בחינוך ויעזור לה להפוך לכלבה מושלמת.
24 צפייה בגלריה
נלה
נלה
נלה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
רפאל - גור מקסים, שנמצא במצב קשה בעוטף עזה. לאחר שהחלים הוא מוכן למצוא משפחה לתמיד. רפאל הוא כלב טוב שיודע להעסיק את עצמו בבית עם משחקים. חכם ומכיר פקודות בסיסיות. מסתדר מצויין עם כלבים וחתולים. מחפש בית אוהב שישקיע בחינוך כיאה לכל הגורים.
24 צפייה בגלריה
רפאל
רפאל
רפאל
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
ווינטר - את אמא ווינטר הצלנו יחד עם הגורים היונקים שלה מתוך גיהנום - הם נמצאו בגשם השוטף בתחילת פברואר בתוך חבית ביריחו. מאז הם עברו לאומנה מושלמת שם הם גדלו והתחזקו. ווינטר היא כלבה מקסימה ומאוד נוחה בת כ-5 שנים. יודעת להשאר לבד בבית. מסתדרת עם כלבים וילדים מצויין. קצת ביישנית, מחונכת לצרכים והולכת יפה ברצועה.
בעלת מזג רגוע ונעים ואוהבת גם לרוץ ולשחק. האומנה מספרת שהיא כלבה ממש מקסימה, טובה ורגועה. בהחלט מתאימה לבית עם ילדים קטנים וכלבים.
24 צפייה בגלריה
ווינטר
ווינטר
ווינטר
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו.

תנו לחיות לחיות

חסון - מישהו חשב שהפרצוף לב הזה יוכל להיות כלב שמירה...אז קשרו את חסון בשרשרת ברזל כבדה. חילצנו אותו לפני שנים ארוכות מדי ומכלב קשור הוא עבר להיות כלב כלוא. לחסון יש בעיה נוירולוגית שגורמת לרגליים שלו לרעוד. זה קורה בעיקר כשהוא מתרגש מאוד. וכמה שהוא מתרגש כשהוא יוצא למרחבים הפתוחים. חסון בן 12, אל תתנו לו לחכות עוד דקה בכלוב. #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילו-עלינו.
24 צפייה בגלריה
חסון
חסון
חסון
(צילום: תנו לחיות לחיות)
סאם - הכי יפה בעולם, מלאת שמחת חיים ואהבה כל הזמן. סאם כלבה מדהימה, אנרגטית ומלאת שמחת חיים, נובחת מלא כשעוברים ליד הכלוב שלה ואף אחד לא נעצר להכיר אותה... היא מאולפת ומעלפת, אוהבת לשחק ולהשתובב ומחכה לפרטנרים לחיים מלאים באהבה ואנדרנלין. סאם בת 6.
24 צפייה בגלריה
סאם
סאם
סאם
(צילום: תנו לחיות לחיות)
שקשוקה - השקשוקה הכי מהממת בעולם! יפיופונת עדינה ומקסימה, תכניס לחייכם שיק ותגרום ללב להסמיק, שקשוקה בת שנתיים.
24 צפייה בגלריה
שקשוקה
שקשוקה
שקשוקה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב-waze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il