כבאים, רשויות תעופה ולאחרונה גם מדיום של בעלי חיים הצטרפו למשימה של ממשלת בוליביה לעזור למצוא את טיטו, חתול זכר בצבע אפור ולבן, שנעלם בחודש שעבר במהלך טיסת פנים במדינה שבדרום אמריקה.
1 צפייה בגלריה
טיטו, נראה לאחרונה ב-9 בדצמבר
טיטו, נראה לאחרונה ב-9 בדצמבר
טיטו, נראה לאחרונה ב-8 בדצמבר
(צילום: רויטרס)
הבעלים של טיטו, אנדריאה איטורה, מחפשת כבר יותר מחודש אחר החתול האהוב שלה. המצוקה שלה כבשה את האומה בבוליביה. השר לזכויות הצרכן, חורחה סילבה, אמר לאחרונה כי הרשויות אפילו הזמינו מדיום כדי לנסות ליצור קשר ולאתר את החתול שנעלם.
"באמצעות הטכניקות שלה, המדיום יכולה לתקשר עם טיטו כדי לגלות היכן הוא נמצא", אמר סילבה בריאיון ברדיו. "אנחנו משקיעים את כל המשאבים שלנו כדי למצוא את טיטו".
בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה סיפרה איטורה כי טיטו נעלם ב-8 בדצמבר. לדבריה, החתול - שהושם בתוך קופסה מיוחדת - נעלם במהלך טיסה מטארייה לסנטה קרוז. כאשר המטוס נחת - החתול לא היה באזור המטען ולא בשום מקום אחר.
ארבע ימים לאחר מכן הכריז שר העבודות הציבוריות של בוליביה, אדגר מונטנו, על כך שהמדינה תוביל את החיפושים אחר החתול האבוד.
"החתול אוהב טונה, אז השארנו טונה", אמר השר במסיבת עיתונאים, והוסיף כי הוא חושד שהחתול שוטט בשדה התעופה שממנו המריא המטוס.
כמה אוהבי בעלי חיים מתחו ביקורת על חברת התעופה BoA, שהחתול היה אמור לטוס באחד ממטוסיה. בחברה התעופה לא הגיבו לבקשת סוכנות הידיעות רויטרס. מדובר בחברת התעופה הלאומית של בוליביה, הנמצאת בבעלות מלאה של המדינה.
איטורה קראה בסרטון האחרון לאנשים להישאר עירניים לסימנים של החתול. היא הוסיפה: "לא הפסקתי, ולא אפסיק לחפש אותו".