אגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א

דובה - כלבה מעורבת, בת שנתיים, בגודל בינוני. דובה כלבה חכמה, שאוהבת מאוד חיבוקים ואנשים, רגועה ומאוד אוהבת להתלטף ולשחק עם בני אדם. מסתדרת באופן חלקי עם כלבים אחרים, ולכן צריכה עבודה על חשיפה לכלבים אחרים, חינוך לצרכים ומשמעת. זקוקה לבעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב ושיתנו לה יציבות לאחר שגדלה באגודה מגורות ולא זכתה בתחושה של בית כל חייה.
34 צפייה בגלריה
דובה
דובה
דובה
(צילום: רבקה מזרחי)
טרז - כלבה מעורבת, גדולה, בת חמש וחצי. טרז המתוקה היא כלבה אנרגטית, שאוהבת מאוד לשחק ולרוץ, נהנת ממשחקים, פאזלים, פעילות גופנית וזמן איכות עם בני אדם. טרז כלבה חכמה מאוד, שנהנת מאוד מתרגילי חשיבה ותקשורת עם אנשים. מסתדרת עם כלבים באופן חלקי, וזקוקה לעבודה עם מאלף על הקניית משמעת, חינוך לצרכים ותקשורת עם כלבים אחרים. מחפשת בעלים אסרטיבים וסבלנים, שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים.
34 צפייה בגלריה
טרז
טרז
טרז
(צילום: רבקה מזרחי)
מטיה - כלב מעורב, בן שנה וחודשיים, גדול. מטיה הוא כלב חברותי מאוד, שאוהב ומסתדר עם כולם - אנשים בכל הגילאים, כלבים אחרים ועוד. מטיה הוא כלב שובב ואנרגטי, שנהנה ממשחקים ופעילות, אבל גם עדין וחכם שאוהב מאוד ליטופים וחיבוקים מבני אדם.
מטיה נמצא משוטט ברחוב כשהיה רק בן חודשיים, ומאז גדל בבית המחסה בלי לזכות להיות בבית שיאהב וידאג לו, ולכן זקוק לעבודה על משמעת בסיסית וחינוך לצרכים. הוא מחפש בית חם ואוהב שיעניק לו את החיבוק האוהב שמגיע לו כל כך.
34 צפייה בגלריה
מטיה
מטיה
מטיה
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

תנו לחיות לחיות

שון - שון הוא כלב גדול עם אהבה עצומה ואנרגיות של גור בן חודשיים, שרוצה לשחק בלי הפסקה. כשהוא ממצה את המשחקים, אפשר עם המהממון הזה להתכרבל שעות וזהו אושר ללא גבולות. שון בן 6.
34 צפייה בגלריה
שון
שון
שון
(צילום: תנו לחיות לחיות)
ניר- הכלבלב הכי עדין וחמוד שיש, יתחבא כשתעברו ליד הכלוב שלו, כי הוא מאוד חושש. אבל הוא סקרן. הוא צמא לאהבה, ניר המתוק פשוט לא ממש יודע עדיין איך לבקש אותה. ניר הוא כלבלב עדין ומתוק, בן 3, שמחכה כבר שנתיים למאמצים שיגיעו לכלבייה ויבקשו להכיר אותו. הוא זקוק למאמצים סבלניים, משקיעים, שיזכו בנסיך שמבקש לעצמו לב אמיץ.
34 צפייה בגלריה
ניר
ניר
ניר
(צילום: תנו לחיות לחיות)
גריינג'ר - גריינג'ר המקסימה. חתולונת עדינה וכובשת, עם עין אחת עכורה ועין אחת חסרה, מה שהופך את המראה שלה לשונה ולאמץ את השונה, זה תמיד הכי שווה. גריינג'ר בת 3.
34 צפייה בגלריה
גריינג'ר
גריינג'ר
גריינג'ר
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב-waze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר www.letlive.org.il

חבר לי

קיילי - גורה מוווושלמת בת כ-4 חודשים. הגורה האחרונה מגורי הדרום שלנו שנותרה לבדה בכלוב. כמעט שאומצה ואז התאכזבה. תהייה בינונית-גדולה. מעורבת בכל טוב ואוהבת את כולם. מחפשים מאמצים שמבינים שלאמץ גור זה לכל החיים.
34 צפייה בגלריה
קיילי
קיילי
קיילי
(צילום: חבר לי)
פיונה - פיונה היפה בת כשנתיים, בינונית בגודלה וכל כך טובה. הגיעה עם גור חמוד שעליו שמרה מכל משמר עד שיצא לאימוץ וכעת הגיע תורה. אוהבת מאוד אנשים, מתלטפת ומרעיפה אהבה. תתאים לכל בית, פשוט מדהימה.
34 צפייה בגלריה
פיונה
פיונה
פיונה
(צילום: חבר לי)
אנג'י - אנג'י הבונבון, מתבגר בן כחצי שנה. חולץ מהדרום, יהייה בינוני-גדול בבגרותו, מעורב, חברותי וחמוד עם פרווה נעימה ועיניים טובות. אוהב לשחק ויתאים לכל בית שמוכן להשקיע בחינוך גור לבגרות לכל החיים.
34 צפייה בגלריה
אנג'י
אנג'י
אנג'י
(צילום: חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784. בימי האימוץ מחכים לכם גורים מושלמים!!! ועוד הרבה כלבים.
מחכים לכם היום ומחר בימי האימוץ - שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה.
ניתן גם בימי א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר עמותת חבר לי

עמותת S.O.S חיות

גולני - גולני בן כ-3 שנים. כלב חכם עם אנרגיות חיוביות שניצל מבית בו היה קשור כל היום בחצר. גולני מוקיר תודה שיש לו חופש. הוא חברותי מאוד לאנשים ויתאים גם לבית עם ילדים. מחונך לצרכים, יודע להישאר יפה לבד בבית ולומד ללכת עם רצועה. גולני ישמח לבעלים שיוציא אותו למשחקים וטיולים ארוכים. כלב עדין ומקסים שמתאהבים בו בשנייה.
34 צפייה בגלריה
גולני
גולני
גולני
(צילום: סיון מדר)
מגלי - מגלי בת כשנה. כלבה טובה ומקסימה שניצלה עם הגורים שלה (שאומצו) מצפון הארץ. האומנה מספרת שהיא עדינה ובעלת אופי רגוע. תתאים גם לבית עם ילדים קטנים. מגלי חברותית ומסתדרת עם כלבים אחרים. היא בדרך להיות מחונכת לצרכים ולומדת יפה ללכת עם רצועה.
34 צפייה בגלריה
מגלי
מגלי
מגלי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
לולי בת כ 3 שנים כלבה נוחה ועדינה מאוד. היא נמצאה ע"י חיילים בצפון הארץ לאחר שננטשה. לולי היא כלבה מקסימה שמאוד אוהבת אנשים, ילדים , חיבוקים וליטופים. דובה גדולה ונעימה שכיף להתכרבל איתה... מסתדרת עם כלבים אחרים ותהיה כלבת משפחה נפלאה.
34 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

ג'אנגו הוא כלב צעיר, מקסים ומתלטף, מחונך לצרכים ולחיים בבית, הולך יפה בטיולים ומסתדר יפה עם רוב הכלבים. חתולים הוא פחות אוהב. ג'אנגו הוא כלב עדין וקצת חששן וישמח להיכרות מקדימה לפני שיתמסר לחלוטין. הוא מחכה למאמץ הנכון שיבוא עם המון סבלנות ואהבה ויבטיח לו שזו הפעם האחרונה שלו בכלוב. רועה מעורב | בן 3.5 | בינוני | מחכה בנתניה
34 צפייה בגלריה
ג'אנגו
ג'אנגו
ג'אנגו
(צילום: עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות')
אילן המהמם רוצה כבר לצאת מהכלוב! אילן שובב, מתוק, צמא ליחס ואוהב לרצות את בעליו. הוא כלבלב מתבגר יפיפה ואנרגטי שמחפש בית שמח ופעיל כמותו. לא מסתדר עם כלבים ולא מת על חתולים… הכלוב זה לא מקום לכלבלב מלא אנרגיות כמו אילן! בואו להוציא אותם לחיים חדשים! רועה בלגי מעורב | בן שנה וחצי | גדול | מחכה בהרצליה
34 צפייה בגלריה
אילן
אילן
אילן
(צילום: עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות')
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

עמותת כלבלאב

ג'ינג'ר היפה בת 4, חזרה מבית שלא יכול לטפל בה יותר עקב המלחמה ומחפשת אהבה לתמיד. ג'ינג'ר מורגלת לחיים בבית, כלבה רגועה עם רמת אנרגיה בדיוק במידה - לא אנרגטית מדי, אבל גם לא כלבת ספה. ג'ינג'ר אוהבת לטייל והולכת ממש יפה עם רצועה, חברותית עם כלבים אבל צריכה הכוונה באינטראקציה הראשונה. בגלל הטלטלה שעברה במעבר מבית לכלבייה, ג'ינג'ר מחפשת משפחה עם ניסיון וסבלנות, שתיתן לה הכוונה, אהבה וזמן להסתגל לחיים חדשים.
34 צפייה בגלריה
ג'ינג'ר
ג'ינג'ר
ג'ינג'ר
(צילום: עמותת כלבלאב)
פולו הגדול והחתיך, ענק עדין ומתוק בן כחמש מחפש בית אוהב. כמה שהוא גדול, הלב שלו גדול יותר, מלא בעדינות ומתיקות ומסתדר עם כולם - אנשים וילדים וכל הכלבים. פולו הולך יפה עם רצועה, אוהב לקבל פינוקים ולתת אהבה ויתאים לכל משפחה שיודעת לאהוב בגדול.
34 צפייה בגלריה
פולו
פולו
פולו
(צילום: עמותת כלבלאב)
חיה היא הכלבה הכי שמחה ואוהבת שתפגשו. בת כשנה, אוהבת כל כך שתשמח לראות אתכם גם אם תלכו רק לדקה שתיים. חיה מסתדרת פשוט מעולה עם כולם, היא חלק מלהקה גדולה ודינמית בכלבייה, היא מסתדרת מעולה עם אנשים וגם עם ילדים ויש לה רק דרישה אחת: תשומת לב. חיה אוהבת לרוץ ולקפוץ ותתאים למשפחה פעילה שתעוף על השמחה שלה, אבל תדע להמשיך לעבוד איתה על חינוך ולשים לה גבולות.
34 צפייה בגלריה
חיה
חיה
חיה
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור.
לפרטים ותיאום שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308 או לרונית 0544853293.
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

אוליבר, כלב שובה לב בן כשנה. אנרגטי, בעל לב גדול ומתמסר. חברותי ומסתדר עם כולם. מחוסן, משובב ומסורס.
34 צפייה בגלריה
אוליבר
אוליבר
אוליבר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
טופי, כלבה חמודה בת כשנה. אנרגטית ושובבה. חברותית ונפלאה עם ילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
34 צפייה בגלריה
טופי
טופי
טופי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
גורי, כלב של אהבה בן כשנה וחצי. מתמסר, מחבק ומתלטף. חברותי ונפלא עם ילדים. מסתדר עם כל הכלבים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
34 צפייה בגלריה
גורי
גורי
גורי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת חבר למען הכלבים

נמרוד שוב חזר לכלוב. נמרוד האהוב שלנו חיכה יותר משנה לבית. לפני כשבועיים הוא אומץ ולא ידענו את נפשנו מרוב אושר, אך לצערנו הוא הוחזר כי הוא גדול מדי. ושוב, הוא מצא את עצמו בכלוב בעיצומו של החורף. המבט השבור שלו כשהבין שהוא שוב חוזר לתא פילח לנו את הלב.
נמרוד הגיע אלינו יחד עם שלוש אחיות שכבר מזמן מתפנקות בבתים אוהבים ורק הוא עדיין לא מצא את המשפחה משלו. נמרוד המקסים בן כשנתיים, כלב מקסים שמחלק ים של אהבה, מסתדר מדהים עם אנשים וכלבים וחולם כבר להיות חלק ממשפחה שתאהב אותו בלי סוף ולעולם לא תחזיר אותו לכלוב.
34 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
אושר מחפש בית חם. גורון שמח ומתוק בטירוף. המושלם הזה בן 4.5 חודשים, יגיע לגודל בינוני בבגרותו, שובב, סקרן , חברותי עם כולם ומתוק שימיס לכם את הלב מרוב אהבה! אז רק אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גור ומוכנים לפתוח את הלב, מבינים שכלב הוא בן משפחה לכל דבר וזה לתמיד, המתוק הזה יחכו לכם אצלנו בשבת.
34 צפייה בגלריה
אושר
אושר
אושר
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
לוקאס כל כך זקוק לבית! כבר חודשים ארוכים שהוא מחכה בכל שבת שיבחרו בו. מאות משפחות חלפו על פניו, התאהבו במתיקות שלו, באוזניים המיוחדות שלו אך בסופו של דבר הוא חזר לתא. שוב ושוב ושוב. רעשי הברקים והרעמים מקשים מאוד על לוקאס. הוא מתכרבל בתא שלו במבט מיואש ומתחנן. ואנחנו עומדים מולו, מנחמים, מלטפים ומבטיחים לו שנעשה הכול כדי שמשפחות יראו את הכלב המושלם שהוא. לוקאס שלנו בן 3.5, נשקן בינלאומי, חתיך עולמי, אנרגטי, מסתדר נפלא עם אנשים, ילדים וכלבים אחרים.
34 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מיה - גורה מתוקה כבת חצי שנה. עדינה וחברותית מאוד לכלבים אחרים. אוהבת טיולים בטבע. הולכת יפה על רצועה, תתאים לבית עם ילדים ואפילו כבר מורגלת לכלוב אילוף. הנסיכה הענוגה הזו מעולם לא הייתה בדירה אבל ניכר עליה שהיא חכמה ומסתגלת להכל עם קצת סבלנות.
34 צפייה בגלריה
מיה
מיה
מיה
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
תומס הבנגלי בן כמעט חצי שנה. הוא חתיך במיוחד, אך מעט חששן. הוא נמצא ברחוב כשהיה גור קטן, אחיו נדרסו ורק הוא נותר. כנראה הועברו לשם ממקום אחר או נזרקו מאיזה בית... לא פלא שתומס נותר קצת פחדן. הוא זקוק לביטחון, למישהו או למשפחה שייתנו לו הרבה אהבה ומקום בטוח וקבוע בכדי שירגיש שלווה.
34 צפייה בגלריה
תומס בנגלי
תומס בנגלי
תומס בנגלי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ספוטי - יליד 2018, מסתדר עם רוב הכלבים וזקוק לאנשים מנוסים וסבלניים שמוכנים להמשיך להשקיע בו בעבודה על נימוסים והליכות, פריקת אנרגיה ובניית מערכת יחסים של הכלה והבנה. ספוטי לא יתאים לבית עם ילדים קטנים.
34 צפייה בגלריה
ספוטי
ספוטי
ספוטי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הקרובה מתוכננת ל- 13/1/24, בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם

ג'ולי בת שלוש, היא מתוקה אמיתית! היא בעלת אנרגיה נמוכה יחסית, גודלה בינוני והיא מכירה פקודות בסיסיות. היא מסתדרת עם כלבים ואוהבת מאוד גורים. היא תשתלב נפלא במשפחה עם ילדים, ותהיה החברה הכי טובה שלהם. היא מושלמת ובבית היא נהדרת.
34 צפייה בגלריה
יולי
יולי
ג'ולי
(צילום: בשביל בעלי החיים)
ריהאנה, מלינואה בת כשמונה וחצי חודשים היא תינוקת מעלפת! יפיפייה, חברותית מאוד, בוטחת ואוהבת אנשים, מסתדרת נהדר עם כלבים והחיוך הקורן שלה מאיר את כל הסביבה. היא רגועה מאוד, במיוחד ביחס לגזע, ותתאים לכל הרכב משפחתי. היא תימסר מחוסנת, משובבת ומעוקרת בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר. את ריהאנה אפשר לפגוש ולאמץ בכלבייה במרכז בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש.
34 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
ריהאנה
(צילום: בשביל בעלי החיים)
שאקירה רועה מעורבת בת כשנה וחצי, היא אחת היותר חברותיות שתפגשו, והיא מחפשת משפחה חדשה. היא אמנם ננטשה, אך זה לא השפיעה על האופי המקסים שלה, והיא נשארה שמחה, אוהבת ובוטחת. גודלה בינוני, היא בעלת רמת אנרגיה בינונית, ויש לה חיוך גדול ולב ענק.
34 צפייה בגלריה
שאקירה
שאקירה
שאקירה
(צילום: בשביל בעלי החיים)
ניתן לפגוש את הכלבים שלנו כל יום בתיאום מראש ובעיקר
בואו לפגוש את הכלבים שלנו ביום אימוץ מרגש של תנועת הצופים בכפר סבא.
יום שבת בין 13:30 -17:30 רחוב החי"ש 6 כפר סבא.
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הווטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

עמותת ע.ט.ל.ף

פולי - רועה גרמנית שמנמנה ומדהימה בת 7 (40 ק"ג). כלבה בוגרת שסיימה את שלב המשחקים ומחפשת אהבת חינם ובעלים רגועים לרבוץ לידם. מעולה עם אנשים וילדים. צריכה בית רגוע עם ניסיון בכלבים. עברה אילוף בעבר. לפרטים: 052-2355109.
34 צפייה בגלריה
פולי
פולי
פולי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
קולר - כלבה בת שנה וחצי מדהימה ועדינה שמאוד מחפשת אהבה ומתרגשת כל יום מחדש מהאנשים שהיא מכירה. עברה המון בחייה הקצרים ולכן היא קצת חרדתית וזקוקה לבית עם המון סבלנות / בית עם כלב נוסף / בית עם בעלים שעובדים מהבית. לפרטים: 052-2355109.
34 צפייה בגלריה
קולר
קולר
קולר
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)

גלבוע אוהבת חיות

גלית חייבת בית אומנה בדחיפות!!! לאחר כמעט שבועיים בתא האישפוז גלית התגברה, ועתה היא מוכנה לצאת למסע לעבר חיים חדשים, אבל לפני זה ... גלית צריכה מקום שבו תוכל להתאושש ולהתחזק. העברתה לכלבייה מסכנת את חייה ולכן חייבים בדחיפות למצוא לה בית אומנה ללא כלבים או עם כלבים בוגרים ומחוסנים בלבד. זהו המכשול האחרון בדרך שלה לחיים חדשים!
34 צפייה בגלריה
גלית
גלית
גלית
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
ארני - ארני הגיע אלינו לגמרי במקרה, במהלך פשיטה משטרתית למתחם סמים, באחד המחסנים השוטרים מצאו שלד כלב, מוכה ומלא בצלקות! הם מיד פנו אלינו וארני הגיע לעמותה... מאז ארני כבר השתקם והפך להיות כלב אוהב ומלא בשמחת חיים שרק הצלקות על גופו מסגירות את הסיפור האיום שלו. הוא כבן 3, מסתדר מעולה עם כלבים אחרים וצריך בית סבלני שיבין אותו ויעניק לו התחלה חדשה, בתמורה אנחנו בטוחים שתקבלו שעות של משחק, צחוק ואהבה אין סופית.
34 צפייה בגלריה
ארני
ארני
ארני
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
פיצ'ס - שמונה שנים פיצ'ס הייתה בת משפחה, אבל הנסיבות החזירו אותה לכלבייה. היא בת תשע וחירשת. אנחנו חייבים למצוא לה בדחיפות בית חדש, אסור לתת לפיצ'ס לחזור לכלוב!
34 צפייה בגלריה
פיצ'ס
פיצ'ס
פיצ'ס
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים-