בשיתוף המוסדות המציגים
השאלה היא לא האם יש הרבה עורכי דין ועורכי דין בשוק; השאלה היא למה? והתשובה היא, כי זה המקצוע שפותח הכי הרבה דלתות תעסוקתיות אפשריות עבור בוגרי לימודי משפטים.
 

פרופ' ג'ודי ברודר, מרצה בכירה בפקולטה למשפטים, הקריה האקדמית אונו, סיפרה על תוכנית הלימודים: "באונו הלימודים הם לימודים יישומיים. לצד המשפט התיאורטי, ילמדו הסטודנטים משפט מעשי, יתנסו בניסוח מסמכים, ניסוח חקירות נגדיות, סימולציות משפטיות מצולמות ועוד. הסטודנטים והסטודנטיות שלנו יפגשו את עולם המשפט הלכה למעשה כמעט בכל קורס, בכל שנה שהם ילמדו".
הלימודים בקריה האקדמית אונו כוללים הכשרה בתחומי המשפט המסחרי, המשפט הפלילי והמשפט הציבורי. בין הנושאים שיילמדו תורת המשפט, דיני עונשין, דיני חוזים, דיני משפחה, משפט בינלאומי, גישור ועוד.
עו"ד רויטל שטיינר, בוגרת תואר ראשון במשפטים במכללה, סיפרה כיצד סייעו לה הלימודים: "אונו נתנה לי את האופציה לשלב עבודה במקביל ללימודים, מה שאיפשר לי לרכוש ידע יישומי. אחת מנקודות השיא בקריירה שלי כבוגרת אונו היה לשמש עורכת דין במחלקת המיסוי האמריקנית בחברת ארנסט אנד יאנג בישראל".
עו"ד שטיינר הוסיפה: "ובכלל, אונו כמקום מאפשר לך ליהנות ממעטפת מקצועית, חברתית, אישית, ויסייעו לך בכל מה שנדרש, כי זה מקום שרוצה שתצליח".
את בוגרי התואר הראשון במשפטים של הקריה האקדמית אונו ניתן לפגוש בכל גווני התעסוקה של החברה הישראלית - במגזר הציבורי, במגזר הפיננסי, הטכנולוגי וכן בראש החזית של העשייה החברתית.
לדברי עו"ד שטיינר, "זה מקום רב תרבותי. אני, אישית, הייתי במסלול של הציונות דתית. יש כאן מסלול חילוני, יש מסלול למגזר הערבי. הלימודים כאן מהווים חוויה תרבותית יוצאת דופן. מעבר לזה, יש כאן טעם מרצים מהשורה הראשונה, שנותנים לך ידע מקצועי, עשיר, פרקטי, נכונים לעזור. זה מקום שנתן לי את כל מה שעשה אותי היום, בהיבט האישי ובהיבט המקצועי".
בשיתוף המוסדות המציגים